Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Radvilėnų pl. 2023-04-22
    Attached Files
    Occupation: igra na balalaikach v traktirach

    Comment


      Click image for larger version

Name:	DJI_0168.jpg
Views:	1781
Size:	428,1 kB
ID:	2045821 Click image for larger version

Name:	DJI_0193.jpg
Views:	1745
Size:	2,88 MB
ID:	2045822 Click image for larger version

Name:	DJI_0169.jpg
Views:	1706
Size:	438,3 kB
ID:	2045823 Click image for larger version

Name:	DJI_0171.jpg
Views:	1730
Size:	2,37 MB
ID:	2045824 Click image for larger version

Name:	DJI_0179.jpg
Views:	1739
Size:	502,4 kB
ID:	2045825 Click image for larger version

Name:	DJI_0172.jpg
Views:	1722
Size:	2,47 MB
ID:	2045826 Click image for larger version

Name:	DJI_0191.jpg
Views:	1724
Size:	2,55 MB
ID:	2045827 Click image for larger version

Name:	DJI_0192.jpg
Views:	1743
Size:	2,97 MB
ID:	2045828


      Biski nuotrauku iš S.Žukausko ir Lukšio g. kolkas dar nesupratau kam ta A juosta, praktiškai visur ištisinės linijos, turi ratais važiuoti kad patekti į kiemą ar degalinę

      Comment


        Parašė Corps Rodyti pranešimą

        Biski nuotrauku iš S.Žukausko ir Lukšio g. kolkas dar nesupratau kam ta A juosta, praktiškai visur ištisinės linijos, turi ratais važiuoti kad patekti į kiemą ar degalinę
        O tai norėjote kaip Juozapavičiaus pr. kur 30+ punktyrų ties kiekvienu kiemo įvažiavimu?

        Comment


          Parašė Auwris Rodyti pranešimą

          O tai norėjote kaip Juozapavičiaus pr. kur 30+ punktyrų ties kiekvienu kiemo įvažiavimu?
          Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.

          Click image for larger version

Name:	DJI_0169.jpg
Views:	1680
Size:	220,5 kB
ID:	2045887

          Comment


            Parašė Corps Rodyti pranešimą

            Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
            Reikia ir šį panaikinti, galbūt praleido
            Paskutinis taisė Auwris; 2023.04.24, 16:02.

            Comment


              Kaip matom dėl tų troleibusų ir autobusų vienos bėdos, reiktų juos uždrausti.
              P.S. kodėl A juostomis leidžiama važiuoti Troleibusam? Tegu važinėja T juostomis.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Kaip matom dėl tų troleibusų ir autobusų vienos bėdos, reiktų juos uždrausti.
                P.S. kodėl A juostomis leidžiama važiuoti Troleibusam? Tegu važinėja T juostomis.
                Kad nelabai buvo forume pasisakančių prieš A juostas kitose vietose tai gal būtent šita vieta tiesiog nelogiška pasirodė.
                Galėtų konkrečiai išdėstyti ir tada galvojam.

                Comment


                  Parašė Corps Rodyti pranešimą

                  Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
                  Apsisukti keturių juostų kelyje iš pirmo karto yra viena iš galimų Regitros užduočių

                  Comment


                    Matant visur ištisines galėjo žalią veją per vidurį kokio pusmetrio ar metro pločio įrengti. Būtų dar jaukesnė gatvė, nebūtų polinkio pažeidinėti KET atliekant nelegalius kairius posūkius. Saugumo tai pridėtų, o ne atimtų. Tik laiko atimtų, bet geriau jau toks eismo organizavimas, negu šioks toks juntamas bardakėlis su posūkiais.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.24, 02:40.

                    Comment


                      klasiokai, kur rasti Vandžiogalos pl rekonstrukcijos planą? ar kokiu email kreiptis Kauno savivaldybėje, nes jų page kažkoks painus.

                      Comment


                        Dviraciu takui Radvilenu pl. pabaigoje vietos neatsirado


                        Comment


                          Kažin koks pėsčiųjų srautas ten bus, gal geriau dvrtakį reikėjo tiest, tikiu, kad net ant šito tako gali būti daugiau dviratininkų nei pėsčiųjų.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kažin koks pėsčiųjų srautas ten bus, gal geriau dvrtakį reikėjo tiest, tikiu, kad net ant šito tako gali būti daugiau dviratininkų nei pėsčiųjų.
                            Butent, ten is azuolyno jau ir dabar padaryti patogus laiptai pestiesiems nusileisti. Cia reikejo daryti dviraciams/paspirtukams/rieduciams taka, nes nera kito patogaus budo is azuolyno nusileisti i miesta (parodos kalnas - tragedija dviraciams/rieduciams)

                            Comment


                              Yra man rodos reikalavimas, kad rekonstrukcijai būtinas šaligatvis.

                              Comment


                                Aš galvojau labiau ne oficialų dvirtakį, bet pvz šaligatvį iš asfalto, o ne trinkelių. Ar reglamentas įsako tik trinkelėm daryti?

                                Comment


                                  Žukausko gatvėje daug kur, vietoje ištisinių juostų, sugrąžino punktyrą.

                                  Comment


                                    Kadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.

                                    Supratau kokia jauki vieta Ąžuolynas ir Mickevičiaus slėnis kai nėra intensyvaus auto eismo. Vietos labai vaizdingos. Žmonės vaikštinėja poilsiui, gamta aplink. Tos rėvos Girstupio upelio labai įdomios vietos pasivaikščiojimui.
                                    Net nesinori, kad vėl ūžtų gatvė nuo eismo kaip prieš remontą.

                                    Padarytų autoprivažiavimą prie Zoo sodo, o toliau dviračių takas būtų, jungtis su Tunelio g. dviračių taku. Nuo dviračių ar net paspirtukų tokių ūžėsių nebūtų.
                                    Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Kadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.
                                      Idėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.

                                      Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?
                                      Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.
                                      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                      Comment


                                        Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                        Idėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.
                                        Sakyčiau didelė projektavimo klaida mūsų laikų realijoms buvo padaryta, kad nuo pat pradžių nepratęsė Tvirtovės alėjos iki Baršausko gatvės. Dabar ištaisyt klaidą kainuotų brangiai, reiktų atsižvelgti į esamą tinklą. Reiktų tunelių (po KTU miestelu, po Gričiupo kvartalais, kad tarša triukšmas netrukdytų)
                                        Anų laikų projektavimo realijos galėjo būti kitokios, gatves tiesiamos pagal VT ašis miegamiesiems rajonams, o gatvės platumas parinktas dėl patogumo sunkiajam transportui nes jungė ir pramonės rajoną.

                                        Esamas Taikos pr. krypsta tolyn nuo miesto ir sudaro skylę kur nėra tranzitui tinkamų gatvių (lieka Pramonės pr., o naudojamos tranzitui netinkančios Pašilės ir Kovo 11 gatvės, Studentų gatvė akligatvis).

                                        Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.
                                        Su skirtingais OSM maršrutų planuotojais pravedžiau maršrutą, iš tikrųjų meta per Slėnio g., kuri labai nepatogi.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.30, 23:28.

                                        Comment


                                          Minkovskiu g. rekonstrukcija



                                          Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto


                                          PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf

                                          Comment

                                          Working...
                                          X