Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tada ok, jei automobilius grūdam į aikšteles, tada parkovkių palei gatves (pvz. Maironio, Mickevičiaus, KM pr.) irgi atsisakom? Atiduodam vietas dviračiams ir paspirtukams.

    Reikia suprasti, kad Centras+automobilis yra truputį no go.
    Tai kaip suprantu tas ir vyksta, centre gatvės siaurinamos, platinami šaligatviai, bet atitinkamai reikia didinti parkavimo vietų skaičių aplink centrą ir tas aikšteles kaip šalia pilies.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.11.03, 01:16.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Tai kaip suprantu tas ir vyksta, centre gatvės siaurinamos, platinami šaligatviai, bet atitinkamai reikia didinti parkavimo vietų skaičių aplink centrą ir tas aikšteles kaip šalia pilies.
      Tiek dar galima daleisti, kol neišvystytas VT ir dviračių takų tinklas.

      Kol kas daug nenorėti iš priemiesčių, bet Centrą po truputį grąžinti pėstiesiems + dviračiams.

      Ateityje, aišku, sutvarkyti ir priemiesčius. Tada, bent jau su Kauno pilies teritorija tikrai reiktų kažką civilizuoto padaryti, o ne tik parkovkes ar palikt sovietinius statinius.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tai kaip suprantu tas ir vyksta, centre gatvės siaurinamos, platinami šaligatviai, bet atitinkamai reikia didinti parkavimo vietų skaičių aplink centrą ir tas aikšteles kaip šalia pilies.
        O tai Kauno pilis kur stovi? Ne centre? Tokiems antžeminiams parkingams istoriniame centre ne vieta.

        Comment


          Nuo Kauno pilies iki miesto administracinės ribos ~1300 m. Tai centras toks sąlyginis.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Nuo Kauno pilies iki miesto administracinės ribos ~1300 m. Tai centras toks sąlyginis.
            Ačiū už visiškai nereikalingą, nereikšmingą ir nieko nekeičiantį faktą.

            Comment


              Nuo pilies matosi Kauno m. ribą žymintis kalnas kitoje Nemuno pusėje, bet taip, iš esmės tai nieko nekeičia. Vietovė yra ant kalno, pasiekiama siaurais keliais.

              Čia kažkas arčiau į pajūrio Senamiesčius, negu į asimetrišką "ale miesto pakrašty" esantį Senamiestį. Jūrą tiesiog pakeičia Nemuno ir Neries santaka, o kitoje Nemuno pusėje siauras lygumos ruoželis, priklausantis miestui.

              Comment


                Daryčiau parkingus Brastos g., Jonavos g., ar kur nors prie Kauno grūdų, užtikrinant dažną VT kursavimą į centrą.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Kol kas daug nenorėti iš priemiesčių, bet Centrą po truputį grąžinti pėstiesiems + dviračiams.

                  Ateityje, aišku, sutvarkyti ir priemiesčius. Tada, bent jau su Kauno pilies teritorija tikrai reiktų kažką civilizuoto padaryti, o ne tik parkovkes ar palikt sovietinius statinius.
                  Palikit centrą ramybėj, ten ir taip visi kas nori gali vaikščioti pėsčiomis ir važinėti dviračiais. Šaligatvius ir dviračių takus reikia daryti priemiesčiuose, su galimybe jais pasiekti centrą. Jūs centrą gaidinkite kaip norit, bet kokių Romainių gyventojai vis tiek važiuos mašina, nes ten daugelyje vietų net iki artimiausios stotelės nėra kaip saugiai nueiti. Arba iš kokios Vaišvydavos į centrą dviračiu gali tik savižudžiai važiuoti. Net mieste, tarkim iš Šilainių ties antra ligonine norint centrą pasiekti per Vilijampolę - Kėdainių ar Naujakurių kalnais jokių galimybių patogiai eiti ar dviračiu važiuot.

                  kaip?

                  Comment


                    Esu važinėjęs dviračiu maršrutu Romainiai- Klinikos. Su nuosavu automobiliu aišku patogiau. Nėra ko keltis į pigų priemestį ir reikalaut brangios infrastruktūros

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Tiek dar galima daleisti, kol neišvystytas VT ir dviračių takų tinklas.

                      Kol kas daug nenorėti iš priemiesčių, bet Centrą po truputį grąžinti pėstiesiems + dviračiams.

                      Ateityje, aišku, sutvarkyti ir priemiesčius. Tada, bent jau su Kauno pilies teritorija tikrai reiktų kažką civilizuoto padaryti, o ne tik parkovkes ar palikt sovietinius statinius.
                      Kada centre pėstiesiems buvo mažai vietos? dėl dviratininkų sutinku, bet dviračių takus plėst reikia logiškai, o ne taip, kaip padaryta Kęstučio g.
                      Kaunas yra Kaunas

                      Comment


                        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                        Kada centre pėstiesiems buvo mažai vietos? dėl dviratininkų sutinku, bet dviračių takus plėst reikia logiškai, o ne taip, kaip padaryta Kęstučio g.
                        o kaip "logiškai" plėsti dviračių takus?

                        Comment


                          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                          Kada centre pėstiesiems buvo mažai vietos? dėl dviratininkų sutinku, bet dviračių takus plėst reikia logiškai, o ne taip, kaip padaryta Kęstučio g.
                          Nu, anksčiau Kęstučio gatvės šaligatviai buvo išmalti ir apstatyti automobilių eglute (skersai šaligatvių, galais ant šaligatvių), Maironio gatvė turėjo siaurus šaligatvius, irgi apstatytus eglute, Sapiegos g. – irgi. Šaligatviai buvo netvarkyti, su seniai išlaužytom plytutėm. Šiaip daug kur Senamiestyje šaligatviai siauri ir visa laimė, jei šalia gatvelė būna grįsta akmenimis ir nepatogi automobilių lakstymui, padaryta gyvenamoji zona. Bet tie siauri šaligatviai Senamiesčio siaurose gatvėse kartais būna nuvažinėti mašinų, dažnai kas nors bent porą ratų užkelia ant tų šaligatvių parkuodamas. Taip šaligatviai pasidaro nepatogūs niekam eiti. Galima pažiūrėt Mapu gatvėj, nuožulniai nuspaustas siauras šaligatvis, užparkuotas platus šaligatvis, gatvėje – lauko rieduliai. Vilniaus g. – pėsčiųjų, bet iš tikro ten daug komercijos, daug gyventojų, ir visa gatvė irgi tapo duobėta, nepatogi pėstiesiems ir dviračiams, dabar ją perdaro. Kai kiemai belekaip apstatyti mašinų, irgi nepatogu praeiti pėstiesiems. Kai ant šaligatvio liejasi vanduo iš lietvamzdžių ir pasidaro balos, irgi blogai. Gertrūdos gatvėje žadėjo paplatinti kai kur šaligatvius, nes išvis baisu ir nejauku buvo ten eiti, nors gatvė centre, komercija ten kentėjo, nes žmonės beveik neidavo ten. Kurpių gatvėje išvis daug kur nėra šaligatvių, bet danga – asfaltas. Baisu, kad kas nors atlėks ir nudauš. Ai, dar Nemuno gatvėj tiesiog liuks šaligatviai, visi vaikšto ir džiaugiasi. Ne, vaikštau dviračių juostomis ant asfalto, šalia automobilių, nes būna, kad ir koks namas pakeliui byra, todėl (“dėl mūsų visų saugumo”) užtveria šaligatvį stop juostom nafik.
                          Plačiojo Karaliaus Mindaugo prospekto šaligatviai irgi buvo supersiauri ir išmalti, labai nejauku ir nepatogu pėstiesiems. Aišku, per pastaruosius metus daug ką aptvarkė, žymiai geriau dabar. Daugumoj gatvių yra arba tuoj bus nebesulaužyta, kai kur paplatinta.
                          Paskutinis taisė manometras; 2021.11.04, 22:11.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Nemuno gatvės infrastruktūrą natūraliai sutvarkys kažkada, šaligatviai tikrai senokai matę naują dangą. Su eismu ten viskas kaip ir tvarkoje - leidžiamas tik VT ir transporto priemonės su leidimais. Man kiek keistas "praplatinimas" šaligatvių Gertrūdos g. Praplatino kiek? 20cm? 30cm? Senamiesty labai dažnai tuos šaligatvius "išmala" taip vadinamas "aptarnaujantis" transportas, t.y. kavinių/parduotuvių tiekėjai, su krovininiu transportu, norintys privažiuoti prie pat durų, kad tik nereiktų panešti to metro papildomai.
                            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                            Comment


                              Parašė 99 Rodyti pranešimą
                              Nemuno gatvės infrastruktūrą natūraliai sutvarkys kažkada...
                              Buvo rašyta, kad tvarkys kitais metais. Kartu su Gaisrininkų požeminės perėjos rekonstrukcija.
                              https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=87164371

                              Comment


                                Parašė Trimitas Rodyti pranešimą

                                Buvo rašyta, kad tvarkys kitais metais. Kartu su Gaisrininkų požeminės perėjos rekonstrukcija.
                                Jei nepadrys vienos platesnės juostos automobilių eismui su plačiais šaligatviais/dvirtakiais, labai supyksiu. Ten ne vieta 2 juostom

                                Comment


                                  Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                  Man kiek keistas "praplatinimas" šaligatvių Gertrūdos g. Praplatino kiek? 20cm? 30cm?
                                  Praplatino truputi, faktas. Galvojau net gal pagaliau bus galima ne tik praeit bet ir dviraciu pravaziuoti. Bet dabar jau abejoju - va prisegu nuotraukas kaip "patogiai" pestiesems ikiso stulpus. Cia gal tokia siauresne vieta nufotografau, bet realiai visur jie ten per viduri saligatvio ir normaliai trukdo.
                                  Click image for larger version

Name:	IMG-3915.jpg
Views:	498
Size:	1,86 MB
ID:	1926269
                                  Click image for larger version

Name:	IMG-3914.jpg
Views:	493
Size:	2,20 MB
ID:	1926270

                                  Comment


                                    Gal Kaune irgi susipras kad zmogus pirmas o ne tacka
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Šiaurinė Šv. Gertrūdos g. pusė juntamai praplatinta, galima su dviračių pravažiuot. Pietinė pusė nuvylė, nepanašu, kad kas praplatinta. Įdomu, kokį Šv. Getrūdos g. juostos plotį paliko? 3,25 ar 3,5?

                                      Comment


                                        3.25m

                                        Comment


                                          Aukštaičių g. siaurinama važiuojamoji dalis. Prašom piktintis - vairuotojai todėl, kad per daug susiaurino, o pėstieji jog per mažai susiaurino:

                                          Click image for larger version

Name:	aukst.jpg
Views:	800
Size:	662,6 kB
ID:	1926722

                                          Comment

                                          Working...
                                          X