Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    baisios tos tvorelės, nematau prasmės jas daryti, įdomu kodėl nedaro per visą gatvės ilgį, juk pėstysis bet kur gali iššokti į gatvę?
    Kaunas yra Kaunas

    Comment


      Grandinės labiau trukdis neiti per gatvę. Bet jei žmogus grius tai grandinė ko gero nesulaikys. Čia stebina ne tik sovietiškas vamzdiškas primityvumas, bet ir keistas sumontavimo aukštis.

      Comment


        O kokia tikroji paskirtis tokios tvorelės/atitvarų? Neleisti pėsčiajam eiti į gatvę, ar apsaugoti pėstįjį nuo automobilio įvykus eismo įvykiui?
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          O kokia tikroji paskirtis tokios tvorelės/atitvarų? Neleisti pėsčiajam eiti į gatvę, ar apsaugoti pėstįjį nuo automobilio įvykus eismo įvykiui?
          Prie Donelaičio g. akivaizdu, kad neleisti išeiti į gatvę, o įkalnėje kur sudėti gal kokiems dviratininkams apsaugoti... ar kad girti pėstieji nenugarmėtų

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Prie Donelaičio g. akivaizdu, kad neleisti išeiti į gatvę, o įkalnėje kur sudėti gal kokiems dviratininkams apsaugoti... ar kad girti pėstieji nenugarmėtų
            Na kur prie šlaito tai aišku, bet va šitoj foto:
            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-11-16 214324.png
Views:	174
Size:	225,3 kB
ID:	1763052
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Tvorelės tam, kad pėstieji neitų per gatvę, nuo automobilių jie visiškai neapsaugo. Grandinės irgi tam skirtos, nors daug lengviau perlipamos - jos daugiau veikia kaip samoningumą skatinanti priemonė.

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Na kur prie šlaito tai aišku, bet va šitoj foto:
                Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-11-16 214324.png Views:	1 Size:	225,3 kB ID:	1763052
                Panašu, kad čia matosi sankryža su Donelaičio g. ir tvorelės saugo nuo pėsčiųjų, kad neeitų belekur, o tik per pėsčiųjų perėją.

                Girdėjau iš forumo vilniečių, kad šitie smūgio atvejams pėstiesiems nėra saugūs, nes nelabai sulaiko ir gali sužaloti pėsčiuosius. Žodžiu, jie saugo pėsčius nuo automobilio, bet ne atvirkščiai
                Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 22:44.

                Comment


                  Pasirodo Chemijos gatvėje yra šaligatvis, šiandien mačiau, kaip darbininkai kastuvų ir rankų pagalba atkasinėja, jau gerą galą atkasė. Jeigu Važiuojant nuo Policijos komisariato tai po kaire puse apie metro pločio šaligatvis visai šalia kelio atkastas. Kaip sakant tiesiog lobis.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Planuojama nauja jungtis tarp A1 ir A6 (lygiagrečiai dabartiniam keliui Nr. 1919 per Ramučius).
                    Turėtų pagerėti susisiekimas su Kauno LEZ ir Karmėlavos (Kauno) oro uostu


                    TPD Nr. S-VT-52-19-394
                    Kauno r. sav. kelio jungties tarp kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Petrašiūnų sankryžos ir kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis specialusis planas






                    Preliminari kelio kryptis



                    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Planuojama nauja jungtis tarp A1 ir A6 (lygiagrečiai dabartiniam keliui Nr. 1919 per Ramučius).
                      Turėtų pagerėti susisiekimas su Kauno LEZ ir Karmėlavos (Kauno) oro uostu

                      http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
                      Tikiuosi nesisackins ir iš karto įrengs I kategorijos kelią su 110-120 km/h greičiu. Gal LEZ valdytojai ir nusities Todėl gal nereikia ir įtraukinėti į LAKD naujai statomų kelių planus.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Tikiuosi nesisackins ir iš karto įrengs I kategorijos kelią su 110-120 km/h greičiu. Gal LEZ valdytojai ir nusities Todėl gal nereikia ir įtraukinėti į LAKD naujai statomų kelių planus.
                        Ar yra toks srautas, kad būtų verta investuot į I kategorijos kelią? Manau, geriausia ko galima tikėtis, tai besikeičiančio 2+1.

                        Comment


                          S. Daukanto g. rekonstrukcija išėjo į pirkimus: https://citify.eu/s-daukanto-g-rekonstrukcija/

                          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-670446


                          Comment


                            apie 100 m atkarpa S. Daukanto g. nuo Kęstučio g. link Laisvės al. yra ko gero intensyviausiai automobilių naudojama Kauno centro pėsčiųjų zonos atkarpa. Ten tikrai trūksta šiokių tokių padoresnių šaligatvių (tokių kaip Laisvės al.), norisi tikėtis, kad pagaliau ta atkarpa bus galima vaikščiot komfortiškiau, panaikins ten esančius kioskus ir koks restoranėlis neužgriozdins stalais bent jau tos atkarpos.

                            Comment


                              nesimato dvirtakio juostų. Ar paskui dažys ant viršaus? LA sugebėjo sudėti kitos spalvos trinkeles.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                nesimato dvirtakio juostų. Ar paskui dažys ant viršaus? LA sugebėjo sudėti kitos spalvos trinkeles.
                                Gal vietos per mažai pagal kokius nors atnaujintus standartus

                                Tiesą sakant nepykčiau jei bendrai paleistų pėsčiuosius ir dviračius. Jaučiasi šioje gatvėje šioks toks erdvės trūkumas pėsčiajam, kai subraižyti dviračių takai ir dar pakeliui maišosi visokie kioskai ir automobiliai. Gaunasi ne pėsčiųjų gatvė, o toks truputį bardakas

                                Comment


                                  Gal jau laikas būtų 2020-tais Kaunui išsikelti tokį tikslą: Kaunas be žvyrkelių?
                                  ir būtų puiku šį tikslą įgyvendinti greičiau nei visa Lietuva taps be žvyrkelių. Centriniai miesto rajonai tai jau padoriai apsitvarkę, bet nulėkus kur į periferiją, kad ir Vaišvydavą (kuri prieš 20+ metų patapo Kauno dalimi), tai situacija liūdnoka.
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                    Gal jau laikas būtų 2020-tais Kaunui išsikelti tokį tikslą: Kaunas be žvyrkelių?
                                    ir būtų puiku šį tikslą įgyvendinti greičiau nei visa Lietuva taps be žvyrkelių. Centriniai miesto rajonai tai jau padoriai apsitvarkę, bet nulėkus kur į periferiją, kad ir Vaišvydavą (kuri prieš 20+ metų patapo Kauno dalimi), tai situacija liūdnoka.
                                    700 m nuo pilies Vilijampolėje yra žvyruota Platelių g. Aplinkiniuose kvartaluose dar bent 5 g. iki šiol žvyruotos, nors miesto teritorijoje jau 100 metų.

                                    Comment


                                      Prieš kelias dienas pastebėjau, kad Tvirtovės al. ir Sukilėlių pr sankryžoje važiuojant nuo centro link Klinikų palikta tik viena juosta tiesiai link Sukilėlių pr., o abi kraštinės tik posūkiams. Ir taip ryte dar vienaip, o vakare jau kitaip.... Panašu, kad eismo tvarkytojai-eksperimentatoriai nutarė išbandyti eismo dalyvių kantrybę. Kamščiai toje vietoje garantuoti.
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Jopapa, Kaune gatvės jau ant tiek geros, kad visi gatvių temoje varo antra savaitė apie šikinykus lauke ir namie. Atleiskit, bet nesusilaikiau
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Ištrintas lyrinis nukrypimas apie namus be kanalizacijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X