Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tas ir kvailiausia, kad Kaune, greičiausiai mero nurodymu, juos naudoja ir prieš reguliuojamas perėjas.
    Dažna reguliuojama pėsčiųjų perėja yra nereguliuojama naktį. Kas yra visiškai nesuvokiama šiais laikais. Šviesoforai turi būti įjungti visą parą visur.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą

      Dažna reguliuojama pėsčiųjų perėja yra nereguliuojama naktį. Kas yra visiškai nesuvokiama šiais laikais. Šviesoforai turi būti įjungti visą parą visur.
      Gal pridėk, kad ten kur yra mygtukai šviesoforų, nes galima apgalvoti, kad visišką nesąmonę siūlai, kad dienos režimu vis raudonas įsijunginėtų kas minutę esant vienam pėsčiąjam per 3 valandas
      Nors ir esant mygtukams gali būti išjungta, nes daugiau laiko mašinų nėra nei yra ir sulaukti perėjimo pėsčiąjam dažniausiai netrunka nė sekundės. O blogiausiu atveju kelios sekundės.


      Comment


        Savanorių pr. vėlai vakare ir naktį pėsčiųjų šviesoforai yra įjungti, nors eismo dažnai nebūna. Ir tai matau kaip privalumą. Išsikvieti mygtuku, 7 s palauki ir eini. Tik pridera praleisti srauto likučius, prieš uždegant jiems raudoną Teko man taip padaryti, žinant, kad raudona po berods 22 val. po iškvietimo dega tik 7 sec.

        Esu už tai, kad šviesoforai būtų visą naktį įjungti, bet būtų reguliuojami pagal tai, kas atvažiuoja ar ateina. Jokių stovėjimų prie raudono tuščioje sankryžoje.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Gal pridėk, kad ten kur yra mygtukai šviesoforų, nes galima apgalvoti, kad visišką nesąmonę siūlai, kad dienos režimu vis raudonas įsijunginėtų kas minutę esant vienam pėsčiąjam per 3 valandas
          Aš sakau, kad šviesoforai turi veikti visą parą, o ne išjungti ir mirgsėti oranžine spalva. Idealiu atveju turėtų degti raudoni automobiliams ir pėstiesiems ir įsijungti į žalia artėjant automobiliui, arba įsijungti žalia pėsčiajam ar dviratininkui paspaudus mygtuką. Kaip daug kur Švedijoje, tada ir greičio lakstymo prevencija, nes matai kad priekį dega raudonas, tada neskubi prie jo, nes jei skubėsi, tai teks sustoti.

          Nors ir esant mygtukams gali būti išjungta, nes daugiau laiko mašinų nėra nei yra ir sulaukti perėjimo pėsčiąjam dažniausiai netrunka nė sekundės. O blogiausiu atveju kelios sekundės.
          Jei nėra transporto srauto, gali ir nespausti to mygtuko ir pereiti per raudoną ir nelaukti, kaip dauguma daro Airijoje.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Aš sakau, kad šviesoforai turi veikti visą parą, o ne išjungti ir mirgsėti oranžine spalva. Idealiu atveju turėtų degti raudoni automobiliams ir pėstiesiems ir įsijungti į žalia artėjant automobiliui, arba įsijungti žalia pėsčiajam ar dviratininkui paspaudus mygtuką. Kaip daug kur Švedijoje, tada ir greičio lakstymo prevencija, nes matai kad priekį dega raudonas, tada neskubi prie jo, nes jei skubėsi, tai teks sustoti.



            Jei nėra transporto srauto, gali ir nespausti to mygtuko ir pereiti per raudoną ir nelaukti, kaip dauguma daro Airijoje.
            tokiu budu veikia sviesoforas Vilniuje Pilaites pr. / Sietyno g. sankryzoje. Nakti nors ir ne visa laika, bet pagal nutylejima dega raudona - privaziuoji ir uzsidega zalia. Jei privaziuoji nevirsijant uzsidega idealiu laiko tarpu, net stabdyt nereikia. Labai patinka.

            Comment


              Savanorių pr. ir Lukšio g. sankryžoj asfaltuoja pamažiukais. Bet Savanoriuose žiū, pastatyti nauji stulpai, beveik tokie, kokie ir stovėjo, tik tiesesni

              Click image for larger version

Name:	20181210_140818.jpg
Views:	107
Size:	302,0 kB
ID:	1688221

              Comment


                O kai kurie ir kreivesni, nei buvo. Taip pat neatitaikyta gembių forma, lyg nebuvo galima uždėti senų. Taip pat nebeliko KT įtempimo atsvarų.
                Paskutinis taisė digital; 2018.12.10, 21:43. Priežastis: ištrinta cituota foto

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Taip pat neatitaikyta gembių forma, lyg nebuvo galima uždėti senų.
                  Atrodo neįtikitinamai, kad tokias gembes ir paliks. Visur visada buvo stengiamasi atlaikyti. Spėju, kad pakeis senų stulpų gembes, nors pats tuo netikiu 100%

                  Comment


                    Labai nuvylė, kad Savanorių pr. pataupė ir paliko senas atramas, kurios po nudažymo vėl bus aprūdijusios praėjus žiemai.
                    Gerai, kad bent kalno apačioje pakeitė. Labai tikiuosi, kad su laiku, bent centre, visus tuos "vamzdžius" pakeis.

                    Comment


                      Parašė AndOne Rodyti pranešimą
                      atramas, kurios po nudažymo vėl bus aprūdijusios praėjus žiemai.
                      Dažai dabar ne sovietinis aliejinis marmalas. Dažo tiesiai ant rudžių ir laiko ilgai. Aš ir norėčiau, kad viską pakeistų nuo pagrindų, bet tai nerealu.

                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Sveiki,
                        gal kas žinote ar artimiausiu metu Ateities plento ir Apaščios g. sankryžoje bus įdiegtas koks eismo reguliavimas? Anksčiau į plento dvi juostas įvažiuoti buvo ne kas, o dabar į 4 tai visai pypt.

                        Comment


                          Parašė Piligrimas Rodyti pranešimą
                          Sveiki,
                          gal kas žinote ar artimiausiu metu Ateities plento ir Apaščios g. sankryžoje bus įdiegtas koks eismo reguliavimas? Anksčiau į plento dvi juostas įvažiuoti buvo ne kas, o dabar į 4 tai visai pypt.
                          Ateities pl. susikirtimas su kitomis gatvėmis yra didelė problema, kaip vietiniai tai mes sprendžiame paprastai - visada suki į dešinę ir apsisuki, 90proc atvejų prieš tave stovėję automobiliai dar stovi laukia tarpo Manau čia niekas nieko nedarys tol kol nepasidarys aplinkelis iš ateities pl.

                          Comment


                            Prisegu taikos pr, ateities pl ir apasčios g. sankryžas (nesuprantu kaip nuo vilniaus įsukti į taikos pr..)

                            Comment


                              Buvo diskusijos Vilniaus temoje, apie eismo Senamiestyje apribojimą.

                              Kauno senamiestyje situacija truputį prastesnė. Gatvėmis, praeinančiomis pro Rotušės aikštę, realiai vyksta tranzitinis eismas, nukertantis kampą Birštono/Gimnazijos g. Bent jau aš manau, kad taip neturėtų būti. Senamiestis tampa labai nejaukus pėstiesiems. Eismo daugiau nei jo turėtų šiaip būti. Reiktų išskirtirti apriboto patekimo zoną, apribotą ženklais "motorinių transporto eismo priemonių eismas draudižamas", bent jau tam tikromis valandomis, pvz. nuo 23 val. iki 6 val. ryto būtų galimas eismas, o kitomis valandomis būtų leidžiama įvažiuoti tik aptarnaujamam transportui ir vietiniams gyventojams. Pačias gatves pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, o įvažiuojančiam motoriniam transportui toliau galiotų gyvenamai zonai skirtos taisyklės.

                              Gatves reikėtų išgrįsti įvairiais akmenimis. Panašiai kaip planuojama Vilniaus g., išskirti per vidurį dviračiams pritaikytą plotą, kuriuo galėtų naudotis tiek pėstieji, tiek dviračiai, tiek automobiliai.

                              Panaikinti pėsčiųjų perėjas! Kadangi mažiau būtų eismo, tai Senamiestyje karaliautų pėstiejii ir dviratininkai. Automobiliai turi praleisti pėsčiuosius, einančius bet kur. Kelio danga turi būti pritaikyta lėtam eismui (+pėstiesiems ir dviratininkams), neleistų įsibėgėti.

                              Šioje perėjoje atsirado pėsčiųjų perėjų ženklai su žalsvai geltonais apvadais. Sutinku, kad čia žalieji apvadai netinka. Senamiestyje iš vis perėjos nereikalingos:
                              https://www.google.com/maps/@54.8954...7i13312!8i6656

                              Šioje gatvėje tiktų grindinys, bet toks, kad netriukšmautų ir tiktų dviratininkams Galbūt galima būtų ir šaligatvius panaikinti, bet bijau, kad net apribojus patekimą, čia vis tiek eismo gali būti daug.
                              https://www.google.com/maps/@54.8976...7i13312!8i6656

                              Comment


                                Parodos g. apačioje stovi naujos papildomos KT atramos. Ar sulauksime KT posūkio iš Donelaičio g. į Parodos kalną?

                                Comment


                                  Švenčių proga mieste užsiveisė kalėdinės dovanėlės fotoradarų pavidalu.....
                                  Ne visas dar mačiau, bet niekaip nesuprantu juos statančių logikos. Vienintelė Petrašiūnuose kalno apačioje prieš pėsčiųjų perėją yra prasminga (nors aš manau ten geriau naikinti tą perėją), o Europos pr. įkalnėje, Nuokalnės g. link Varnių tilto yra grynos "kelių mokesčio" kameros, eismo saugumo prasme jos bevertės.
                                  Kas žinot kada jos pradės veikti?
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                    Švenčių proga mieste užsiveisė kalėdinės dovanėlės fotoradarų pavidalu.....
                                    Ne visas dar mačiau, bet niekaip nesuprantu juos statančių logikos. Vienintelė Petrašiūnuose kalno apačioje prieš pėsčiųjų perėją yra prasminga (nors aš manau ten geriau naikinti tą perėją), o Europos pr. įkalnėje, Nuokalnės g. link Varnių tilto yra grynos "kelių mokesčio" kameros, eismo saugumo prasme jos bevertės.
                                    Kas žinot kada jos pradės veikti?
                                    Fiksuos abiem kryptim judančius automobilius. Europos pr. įkalnėje/nuokalnėje tai daug avarijų būdavo kai slidu.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      Europos pr. įkalnėje/nuokalnėje tai daug avarijų būdavo kai slidu.
                                      Kai slidu tai kelius reiks barstyt, o ne kameras dėti, xxx....
                                      Juozapavičiaus pr. perėjų pripaišė, kas kelis šimtus metrų, dauguma nereguliuojamos, skina pėsčiuosius dažnai jose, kameros būtų ten labai reikalingos, bet įkalnėse matyt greičiau atsipirks....

                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Įtariu, chuliganiško vairavimo prevencija, kuris yra labiausia būdingas tokiose atkarpose kaip įkalnės.

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                          Kai slidu tai kelius reiks barstyt, o ne kameras dėti, xxx....
                                          Juozapavičiaus pr. perėjų pripaišė, kas kelis šimtus metrų, dauguma nereguliuojamos, skina pėsčiuosius dažnai jose, kameros būtų ten labai reikalingos, bet įkalnėse matyt greičiau atsipirks....
                                          Kai slidu ten 90 km/h greitis chuliganų, kai neslidu 110 km/h tai stacionari prevencija tikrai į naudą bet kuriuo atveju.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X