Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Padidinom žiedo pralaidumą!!!
    Esate visiškai teisus, tikrai pritariu. Kiek man tenka ta sankryža naudotis, srautas nuo Savanorių kokius 10x didesnis nei nuo Krėvės pr. Pagal tai kaip tvarkomas žiedas, panašu, kad šį faktą pastebėjo ir savivaldybė.

    Belieka sąmokslo teorija, kad savivaldybė daro viską, kad tik Kėvės pr. gyventojams būtų blogiau, vilkina asfaltavimą, nesudeda bortelių, neužsodina žolytės, o galiausiai va ir žiedą ištisom linijom užpaišė, LOL
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
      Esate visiškai teisus, tikrai pritariu. Kiek man tenka ta sankryža naudotis, srautas nuo Savanorių kokius 10x didesnis nei nuo Krėvės pr. Pagal tai kaip tvarkomas žiedas, panašu, kad šį faktą pastebėjo ir savivaldybė.

      Belieka sąmokslo teorija, kad savivaldybė daro viską, kad tik Kėvės pr. gyventojams būtų blogiau, vilkina asfaltavimą, nesudeda bortelių, neužsodina žolytės, o galiausiai va ir žiedą ištisom linijom užpaišė, LOL
      Prie ko čia Krėvės pr. gyventojams? Aš gyvenu ne Krėvės pr. O tamsta ne pirmą kartą rašote su logika prasilenkiančius postus šioje temoje, tai nekreipsiu tiesiog dėmesio.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        O tamsta ne pirmą kartą rašote su logika prasilenkiančius postus šioje temoje, tai nekreipsiu tiesiog dėmesio.
        Tikrai taip, dar pridėsiu, kad logikos tamstos postai neturi ir kitose temose (ne visi žinoma, bet kai kurie), taigi atsakysiu tuo pačiu. Diskutuoti galima, kai žmonės bando suprasti kitų argumentus, o ne mato tik savo eismo kryptį ir argumentus. Tada emocijos tampa pačiais svariausiais argumentais.
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          Tikrai taip, dar pridėsiu, kad logikos tamstos postai neturi ir kitose temose (ne visi žinoma, bet kai kurie), taigi atsakysiu tuo pačiu. Diskutuoti galima, kai žmonės bando suprasti kitų argumentus, o ne mato tik savo eismo kryptį ir argumentus. Tada emocijos tampa pačiais svariausiais argumentais.
          Taip, Kaunas tvarkosi. Bet nesutiksiu, kad gali tvarkytis bet kaip.

          Comment


            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
            Esate visiškai teisus, tikrai pritariu. Kiek man tenka ta sankryža naudotis, srautas nuo Savanorių kokius 10x didesnis nei nuo Krėvės pr. Pagal tai kaip tvarkomas žiedas, panašu, kad šį faktą pastebėjo ir savivaldybė.
            Šiandien ryte, staigmena! Įvažiuojantiems į žiedą nuo Savanorių pr. pirmoje juostoje pažymėti trikampiukai. Visi tvarkingai stoja praleisti važiuojančius žiedu, nors ištisinė eina iki pat perėjos. Kas per Saliamonai sugalvojo tokį ženklinimą? Atvažiavę nuo Savanorių pr. praleidžia važiuojančius žiedu, bet važiuojantys žiedu negali įvažiuoti į pirmą juostą!

            Pastebėsiu, foto matosi, kaip iš to 10x didesnio srauto prieš žiedą sustojęs tik vienas automobilis, net ir esant trikampiukų linijai! Kaip ir sakiau, kamščių esmė iki praplatinimo buvo ne srautų didume, o tame, kad visi stovėdavo ir nejudėdavo pirmoje juostoje. Dabar, kai eismas juda, problemų nelieka nė vienai krypčiai, ir ta ištisinė yra nereikalinga. Reikia žiūrėti kompleksiškai, o ne "Krėvės pr. gyventojai kreipkitės dėl estakados".





            Comment


              Jeigu jau darė šitoje vietoje ištisinę linija, tai turėjo daryti normaliai atskirti transporto srautus kokiu tai borteliu iki perėjos, nes dabar tikrai gali būti avarinių situacijų. Tada iš Savanorių pirma juosta netrukdomi važiuotų dešinėn link Aklųjų sankryžos, o antra juosta tiesiai link Baranausko arba į kairę link bazių. O iš Krevės prospekto srautas kaip nors susitvarkytų ir iš antros, trečios juostos.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                O iš Krevės prospekto srautas kaip nors susitvarkytų ir iš antros, trečios juostos.
                "Kaip nors".

                Comment


                  Kaunas tvarkysis ir toliau: bus išleista 170 mln. eurų

                  per trejus metus norima sutvarkyti visas Kauno gatves.
                  Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/0...#ixzz4JlML384N

                  Comment


                    Darbų padaryta tiek, kad iš svarbesnių gatvių, labiau jau stebina, jeigu ji banguota/duobėta, negu sutvarkyta Manau, vis dar reiktų pasitempti su smulkesnių gatvelių ir ypač, kiemų, šaligatvių tvarkymu.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kaunas tvarkysis ir toliau: bus išleista 170 mln. eurų



                      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/0...#ixzz4JlML384N
                      Negaliu patikėti, kažkas pagaliau padarė teisingą pirkimo būdą. Visoje Skandinavijoje taip vyksta, kai konkursus teikti paslaugas ar atlikti darbus laimi 3 įmonės pateikusius savo įkainius, o tada jau kiekvienam atskirai darbui renkasi iš tų 3 įmonių, kuri pasiūlo geriausią kainą, konkrečiam darbui. Taip darbai gali būti iškarto pradėti.

                      Bravo

                      Comment


                        Mažinamas maksimalus greitis Kauno Jonavos ir Karaliaus Mindaugo

                        Mažinamas greitis dviejose judriose Kauno gatvėse: Jonavos gatvėje vakarais bus galima važiuoti ne daugiau 70 kilometrų per valandą, o Karaliaus Mindaugo prospekte sumažės atkarpų, kuriose leidžiamas 60 kilometrų per valandą greitis.
                        Sveikintinas sprendimas. O Jonavos gatvėje dėl naujo Kalpoko g. sankryžos šviesoforo greitis tame ruože taip ar taip turėjo būti sumažintas iki 70 km/h dėl šviesoforų įrengimo taisyklių reikalavimo (maksimalus leistinas greitis 70 km/h). Be to, dabar sumažintas greitis galios ir senesnėse sankryžose - su Nuokalnės g. ir Šiaurės pr.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Mažinamas maksimalus greitis Kauno Jonavos ir Karaliaus Mindaugo



                          Sveikintinas sprendimas. O Jonavos gatvėje dėl naujo Kalpoko g. sankryžos šviesoforo greitis tame ruože taip ar taip turėjo būti sumažintas iki 70 km/h dėl šviesoforų įrengimo taisyklių reikalavimo (maksimalus leistinas greitis 70 km/h). Be to, dabar sumažintas greitis galios ir senesnėse sankryžose - su Nuokalnės g. ir Šiaurės pr.
                          Tai kad ten greitis 50 būna kai sankryžos reguliuojamos.

                          Comment


                            Parašė sauls Rodyti pranešimą
                            Tai kad ten greitis 50 būna kai sankryžos reguliuojamos.
                            20 val. šviesoforai tikrai dar neišjungiami?

                            Comment


                              Sutvarkius eismo organizavimą Jonavos g., manau, būtų galima laikyti 70 km/h greitį visą parą, t.y. nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas padaryti reguliuojamomis (keletas papildomų šviesoforų), o visi kairiniai posūkiai būtų atliekami per papildomą juostą į kairę

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Sutvarkius eismo organizavimą Jonavos g., manau, būtų galima laikyti 70 km/h greitį visą parą, t.y. nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas padaryti reguliuojamomis (keletas papildomų šviesoforų), o visi kairiniai posūkiai būtų atliekami per papildomą juostą į kairę
                                Prieš tai reiktų įrengti šviesoforą su Nuokalnės g. nusileidus nuo Klinikų. Kol dieną greitis būdavo 80 km/h, sukant į kairę į Jonavos g. įvykdavo daug avarijų, vos ne kasdien. Sumažinus greitį iki 50 km/h, kasdienės avarijos baigėsi.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Prieš tai reiktų įrengti šviesoforą su Nuokalnės g. nusileidus nuo Klinikų. Kol dieną greitis būdavo 80 km/h, sukant į kairę į Jonavos g. įvykdavo daug avarijų, vos ne kasdien. Sumažinus greitį iki 50 km/h, kasdienės avarijos baigėsi.
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/20150218/i38_4.JPG

                                  Nuorodoje pateikta atkarpa yra kaip reikėtų sutvarkyti Jonavos g. in the nutshell Būsimos Jonavos - Salako g. sankryžos modelį būtų galima pritaikyti ties pėsčiųjų perėjomis prie Senukų ir Prismos, ten įrengiant reguliuojamas sankryžas su įvažiavimais į prekybos centrus (Centras - Kalpoko g. atkarpa). Pateiktą apsisukimų modelį įrengti ties šiuo metu esančiomis nereguliuojamomis pėsčiųjų perėjomis, kurios tokio lygio gatvėj turėtų tapti reguliuojamomis (Nuokalnės g. - Šiaurės pr. atkarpa)

                                  Šiaurės pr. - Autostrada atkarpa jau berods neturi nereguliuojamų kairių posūkių, reiktų ką nors daryti dėl ten esančios nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    http://foto.terpe.lt/inkelti/20150218/i38_4.JPG

                                    Nuorodoje pateikta atkarpa yra kaip reikėtų sutvarkyti Jonavos g. in the nutshell Būsimos Jonavos - Salako g. sankryžos modelį būtų galima pritaikyti ties pėsčiųjų perėjomis prie Senukų ir Prismos, ten įrengiant reguliuojamas sankryžas su įvažiavimais į prekybos centrus (Centras - Kalpoko g. atkarpa). Pateiktą apsisukimų modelį įrengti ties šiuo metu esančiomis nereguliuojamomis pėsčiųjų perėjomis, kurios tokio lygio gatvėj turėtų tapti reguliuojamomis (Nuokalnės g. - Šiaurės pr. atkarpa)

                                    Šiaurės pr. - Autostrada atkarpa jau berods neturi nereguliuojamų kairių posūkių, reiktų ką nors daryti dėl ten esančios nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos.
                                    Na jau, šviesoforai iš Senukų ir Prismos... Per tuos šviesoforus tada išvis nepravažiuosim

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Na jau, šviesoforai iš Senukų ir Prismos... Per tuos šviesoforus tada išvis nepravažiuosim
                                      OK, "palengvintas" variantas : Centro kryptimi, ties paskutine pėsčiųjų perėja įrengti kairio posūkio juostą (į Prismą), ten bus galima ir apsisukti. Autostrados kryptimi, Kalpoko g. sankryžoje įpaišyti kairio posūkio juostą, arba apsisukimą įrengti keliasdešimt metrų prieš sankryžą.

                                      Tarp dviejų nereguliuojamų perėjų įrengti vieną reguliuojamą, nereguliuojamas naikinant Išsisuktume su vienu šviesoforu

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Jeigu jau darė šitoje vietoje ištisinę linija, tai turėjo daryti normaliai atskirti transporto srautus kokiu tai borteliu iki perėjos, nes dabar tikrai gali būti avarinių situacijų. Tada iš Savanorių pirma juosta netrukdomi važiuotų dešinėn link Aklųjų sankryžos, o antra juosta tiesiai link Baranausko arba į kairę link bazių. O iš Krevės prospekto srautas kaip nors susitvarkytų ir iš antros, trečios juostos.
                                        O iš kur tiek "daug" to srauto atvažiuojančio nuo Savanorių, ir sukančio link aklųjų, kad jiems dar ir borteliais atskirtos juostos reikia? Juk tais pačiais Savanoriais tiesiai nuvažiuoji iki aklųjų, kam sukti ratu? Didesnis srautas žiede nuo Savanorių važiuoja tiesiai į Baranausko g. ir, uždraudus posūkį į kairę į Savanorius iš Žukausko g., į Taikos pr. link bazės.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          O iš kur tiek "daug" to srauto atvažiuojančio nuo Savanorių, ir sukančio link aklųjų, kad jiems dar ir borteliais atskirtos juostos reikia? Juk tais pačiais Savanoriais tiesiai nuvažiuoji iki aklųjų, kam sukti ratu? Didesnis srautas žiede nuo Savanorių važiuoja tiesiai į Baranausko g. ir, uždraudus posūkį į kairę į Savanorius iš Žukausko g., į Taikos pr. link bazės.
                                          Dažnai, bent jau man būna, kad atvažiuoji link Taikos-Birželio 23 g. sankryžos iš Savanorių ar Krėvės ir matai, kad eilė važiuoti link Baranausko gatvės yra ligi nusukimo į Taikos pr., tai žinai, kad nespėsi per vieną šviesoforą, tada renkiesi apvažiuoti šitą sankryžą Studentų gatve. Kai pakeitė šviesoforą, gal ir fazės pailgintos, pralaidumas didesnis link Baranausko gatvės?

                                          Dėl to bortelio mano mintis buvo ta, kad vienam pagrindinis, kitam šalutinis ir jeigu paliks ištisinę liniją, tai gali būti dviprasmiškų situacijų šitoje 'žiedo' vietoje.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X