Kodėl? Taigi tavo nuorodoje parodytas maršrutas mažąja gatve, tik nepastorintas. Vadinasi važiavimas ta gatve, o kai atidarys tiltą, bus važiuojama tilto gatve. Nieko blogo nematau...
Nepastorinta linija rodo eismą priešinga kryptimi. Tai niekaip nekeičia fakto, kad į Onkologijos ligoninę "važiuojama" perkasta Tilto gatve.
Tiesiog suuuuper subraižė Pramonės prospektą, atsidžiaugti negaliu. Padarė posūkius į parduotuvę, į kurią turbūt 8 mašinos per dieną įsuką, į Kolegiją, o daugiabučių gyventojus... Pamiršo...
Ar aš klystu, bet pavažiavus 100 m į priekį yra kitas įsisukimas į kiemą kairėn ir galima apsisukt neprivažiavus žiedo?
Yra, bet piktina ta pati kvaila situacija, kai vakare kamštis yra link Krėvės pr., o srautas link Taikos pr. yra labai mažas ir nesunku pasukt kairėn. Nors ir tas 100m nėra didelis atstumas, bet erzina. Ypač žinant, kad iki šito super mega braižymo tokių problemų visiškai nebuvo Mano nuomone galėjo toj vietoj tiesiog punktyrus palikt, be kišenėlių sukimui ir būtų visi (šių daugiabučių gyventojai ypač) laimingi
Taip pat sutarta, kad bendrovė „Urmas“ prisidės prie naujo šviesoforo įrengimo Taikos pr. ir Garažų g. sankryžoje – tuomet atsiras galimybė pratęsti 10, 28 ir 37 autobusų maršrutus nuo Pramonės pr. iki AB „Urmas“.
Noriu paklausti - kažką girdėjau, kad Raudondvario pl. gale įrenginėjamas šviesoforas?
Kauno savivaldybėje pateiktas projektas, kuriuo numatoma, kokios miesto gatvės turi būti rekonstruotos tam, kad galima būtų toliau tiesti europinę vėžę. Taryba siūlymus svarstys artimiausiame tarybos posėdyje. Planuojama rekonstruoti keturias miesto vietas.
Kauno savivaldybėje pateiktas projektas, kuriuo numatoma, kokios miesto gatvės turi būti rekonstruotos tam, kad galima būtų toliau tiesti europinę vėžę. Taryba siūlymus svarstys artimiausiame tarybos posėdyje. Planuojama rekonstruoti keturias miesto vietas.
Kone ilgiausia trasa, kurią reikia sutvarkyti dėl europinės vėžės yra Ateities plente. Čia reikia investuoti į 3,6 kilometrus. Šiame projekte numatoma trijose sankryžose įrengti viadukus. Jie iškiltų sankirtoje su T. Masiulio, R. Kalantos ir Palemono gatvėmis. Skaičiuojama, jog tokių objektų statybos miestui atsieitų apie 570 tūkst. eurų.
Uz €570 k -3 viadukai- tikrai sunkiai pagydomas optimizmo pervirsis
Gi parašyta "projekto kaina", o ne "statybos kaina". Inžinerinio projekto kaina labai normali, kur čia optimizmas? Suvalkų aplinkkelio projekto panaši kaina (apie 2 milijonus zlotų).
Gi parašyta "projekto kaina", o ne "statybos kaina". Inžinerinio projekto kaina labai normali, kur čia optimizmas? Suvalkų aplinkkelio projekto panaši kaina (apie 2 milijonus zlotų).
Parašyta:
Skaičiuojama, jog tokių objektų statybos miestui atsieitų apie 570 tūkst. eurų.
Aplankiau naująjį Panemunės tiltą ir jo prieigas. Šviesoforai abiejuose tilto galuose tikrai kažkaip ne taip veikia, nes anksčiau tose vietose niekada nebūdavo kamščių.
Aš spalio 31d važiavau. Jokių bėdų su šviesoforais nebuvo. Nuo akropolio pravažiavau visada žalia banga. Už tilto sukant link plento g. pradėjo mirksėti žalias šviesoforas, bet draudžiantis signalas nespėjo įsijungti. Nebent po to sugebėjo vėl "sureguliuoti"
Comment