Truputį papaišiau.
Žalia ir raudona susikerta kur 500 metrų nuo esamos pervažos.
Raudona - tai trumpiausias tikėtinas kelias.
Žalia kitas variantas, jo kelyje pasitaiko ir namas, kuris minimas straipsnyje dėl išpirkimo.
Iki pervažos tai vietos keliui yra, bet kas bus už pervažos link Petrašiūnų žiedo, ten žmonėm sienas turės nuo triukšmo statyti. Iš tikrųjų įdomu pamatyti brėžinius.
Tiek metų projektas nejudėjo, keista, kad taip greitai pajudės ledai.
Truputį papaišiau.
Žalia ir raudona susikerta kur 500 metrų nuo esamos pervažos.
Raudona - tai trumpiausias tikėtinas kelias.
Žalia kitas variantas, jo kelyje pasitaiko ir namas, kuris minimas straipsnyje dėl išpirkimo.
Iki pervažos tai vietos keliui yra, bet kas bus už pervažos link Petrašiūnų žiedo, ten žmonėm sienas turės nuo triukšmo statyti. Iš tikrųjų įdomu pamatyti brėžinius.
Tiek metų projektas nejudėjo, keista, kad taip greitai pajudės ledai.
Nu dabar as jau laukiu naujienos aka "visos Kauno gatves bus perasfaltuotos iki 2016 rudens"
dreamtime
Truputį skirk situacijas, kur milijardinis RB projektas su savo reikalavimais, kad nebūtų sankirtų su keliu, kur gatvių finansavimo reikalai. Kritinį mąstymą ijunk
Turėtų tiesti nuo T.Masiulio g. iki Ateities pl. (kaip I statybos etapas)
Bet aplinkelis tai daugiamilijoninis projektas, straipsnyje kalbama, kad atves kelius už 300K eurų
"Atvest kelius" tai ne dalinai aplinkelį pastatyt... todėl ir kyla neaiškumų.
Truputį skirk situacijas, kur milijardinis RB projektas su savo reikalavimais, kad nebūtų sankirtų su keliu, kur gatvių finansavimo reikalai. Kritinį mąstymą ijunk
Būtent - naujos pervažos dar šimtą metų niekas nebūtų daręs, jei nebūtų griežtai nurodyta iš viršaus. Pilnai galiu įsivaizduoti situaciją, kad buvo tiesiog pasakyta - 2016 metų tą ir tą dieną Amalių pervaža bus panaikinta. Išsispręskit dėl to kilsiančias problemas.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Būtent - naujos pervažos dar šimtą metų niekas nebūtų daręs, jei nebūtų griežtai nurodyta iš viršaus. Pilnai galiu įsivaizduoti situaciją, kad buvo tiesiog pasakyta - 2016 metų tą ir tą dieną Amalių pervaža bus panaikinta. Išsispręskit dėl to kilsiančias problemas.
Sutinku, tik nežinau ar taip galėjo sakyt, nes koks skirtumas iš RB pusės - ar naikint Amalių pervažą ir daryt naują požeminę už 500m, ar tą pačia požeminę daryt toje pačioje pervažos vietoje. Galiausiai vis tiek toje pačioje Amalių pervažoje bus pravažiavimas spec. tarnyboms ir tt..
Tai čia gal ir iš miesto iniciatyvos būtų pasiūlyta perkelt su intencija į ateityje būsiantį aplinkelį.
smagu skaityti, kiek darbų ir toliau laukia Kauno gatvėse. Gal ir krabas nestabdys nieko
Raudondvario pl. rekonstrukcija, kitų pagrindinių miesto gatvių kapitalinis remontas ir daugiabučių namų kiemų bei įvažų remontas – visa tai įrašyta savo techniką jau ruošiančių Kauno kelininkų prioritetinių darbų sąraše.
Iškovojo daugiau lėšų
Pasak Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, per šiuos metus planuojama kapitališkai sutvarkyti K.Baršausko g., Pramonės pr., Taikos pr, Tvirtovės al., likusią K.Petrausko g. atkarpą, Savanorių p. ir Veiverių g. prasčiausios būklės atkarpas.
Remonto darbus šįmet planuojama vykdyti ir Varnių g., Kapsų g., Zanavykų g., Žiemgalių g., Siūlų g. Taip pat ketinama sutvarkyti Jonavos g. žiedą, Jotvingių g. ir Rasytės g. atkarpą iki Baltų pr., Žemaičių pl. (nuo Baltijos g. iki miesto ribos), Baltų pr. (nuo Neries kr. iki Žemaičių pl. ), F.Vaitkaus g., Karo aviacijos g., Girios g., Kluonio g. ir kitas. Tikslų gatvių, kurios bus tvarkomos šįmet, sąrašą artimiausiuose posėdžiuose tvirtins Kauno miesto taryba.
Šiais metais pavyko iškovoti kur kas daugiau lėšų, kurios miestui bus skirtos iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos. Iš viso turėtų būti skirta apie 7 mln. eurų, o tai yra 3 mln. eurų daugiau, nei buvo skirta pernai.
Prioritetas – plento rekonstrukcija
Šįmet Raudondvario pl. bus vykdoma esminė rekonstrukcija – tokia, kokia buvo atlikta A.Juozapavičiaus pr. ar Parodos g. Rekonstrukcijos darbai bus vykdomi visame 7,5 km ilgio Raudondvario pl. – nuo Jurbarko g. žiedo iki miesto ribos. Rekonstruojant Raudondvario pl. visi šuliniai bus perkelti į šaligatvių zoną, o po rekonstrukcijos šioje gatvėje dešimt metų bus draudžiami kasinėjimo darbai.
"Šios gatvės rekonstrukciją planuojame pradėti nuo vadinamojo Jurbarko g. žiedo", – tikino savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Remigijus Skilandis.
Tilto atidarymas – spalio 1-ąją
Šiandien kauniečiai jau gali aiškiai matyti Žemuosius Šančius ir Panemunę jungiančio tilto kontūrus. Kaip ir numatyta, tiltas bus atidarytas šių metų spalio 1 d.
"Visi darbai vyksta pagal grafiką", – sakė A.Pakalniškis.
Dėmesys daugiabučių įvažoms
Šįmet didelės kelininkų pajėgos darbuosis ne tik Kauno miesto gatvėse, bet ir daugiabučių namų kiemuose bei įvažose į juos. Pastariesiems darbams numatyta 1,33 mln. eurų (4,6 mln. litų). Prioritetas bus teikiamas tų daugiabučių kiemams, kurių gyventojai finansiškai prisidės prie tvarkymo darbų.
Per 2014 m. kelininkai sutvarkė kelias dešimtis Kauno miesto gatvių, tarp kurių – K.Petrausko g., Savanorių pr. įkalnė, K.Veverskio g., Z.Gerulaičio g., Palemono g., Šiaurės pr., Draugystės g., M.Jankaus g., Pravieniškių g., Keramzito g., Pamario g., Chemijos g., Panerių g., Elektrėnų g., Biruliškių g., J.Lukšos-Daumanto g., Kiškių g. ir kt.
Nuo kovo 16 d. iki birželio 30 d. bendrovė KRS pagal projektą „Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Kaune, 2 dalis” atliks inžinerinių tinklų statybos montavimo darbus Jiesios plente. Šiems darbams atlikti bus uždaromas eismas Jiesios plento atkarpoje nuo Kreidos g. iki Piliakalnio g.
Visi šuliniai bus perkelti į šaligatvių zoną, kad važiuojamoji kelio danga būtų vientisa. Siekiant, kad rekonstruotas Raudondvario pl. miestui tarnautų kiek įmanoma ilgiau, šioje itin judrioje transporto arterijoje dešimt metų bus draudžiami kasinėjimo darbai.
Jo, žinom žinom. Visai kaip Vilniuje, kur prieš Lietuvos pirmininkavimą ES sutvarkytos gatvės buvo vėl iškasinėtos vos tik kam nors prireikia. Šitą dalyką reikia kaip nors įtvirtinti ir už jo nesilaikymą skirti baudas, o ne veblenti nesąmones lyg Zuokui.
Šiandien užmačiau,kad Žiemgalių gatvė jau ruošiama naujai asfaltuoti.Apkasti lietaus šuliniai ir nuskustas asfaltas.Taip pat nuo 9-ojo forto gatvės užvažiavimą į Žemaičių plentą.
Įdomu koks yra planas kada kurią gatvę remontuoti tuo remiksu.
Manau,pirmiausia yra atsižvelgiama į grafiko laikymasį(jei atsiliekama asfaltuojamos pagrindinės miesto gatvės,o tik paskui mažesnio apkrovimo).Pagal mane pavasarį ir rudenį yra tvarkomos mažesnio apkrovimo gatvelės.o vasarą,kadangi srautas apmažėja, pagrindinės miesto gatvės.
Comment