Galetu jonavos gatve europietiskiau tvarkyti ir nepalikti suliniu viduryj vaziuojamosios be jokiu ispejimu ir dar blemba tam ruoze isjungti apsvietima... Vakarykscio vaziavimo pasekme - skiles priekinis ratlankis, sulankstydas galinis, pramustas karteris, nuplesta variklio pagalve, sulankstytas ir subraizytas dugnas, nuplesta sake ir kruva dugno aero plastikiniu paneliu i sipulius pavirte... Idomu kokio dydzio nuostolius savivaldybe kompensuos draudimui
Normalaus poziurio salyj, tai ta puse, kur dabar pasleptas minu laukas, vykstanti eisma nukreiptu i sutvarkyta puse, o tvarkoma - draustu eisma kol ten nesaugu vaziuot. Bet pas mus priesingai, ne tik, kad nepazenklina ikritusiu suliniu, nenukreipia eismo, bet dar ir apsvietima isjungia, kad tikrai pagautum
žiūriu tau sekasi jonavos gatvėje - iš pradžių dviratis, dabar automobilis... gal reiktų aplenkti šią gatvę kurį laiką?..
Bet dėl tunelio gatvės, tai turiu abejonių. Gali iki šalčių ir nespėti, jau nekalbant apie Savanorių pr. atkarpą.
Savanorių pr. atkarpoje jau mačiau kažkokius numerius vidury kelio, kuriuos pastebėjau ir Jonavos gatvėje per rekonstrukciją. Tai turėtų pereit prie Savanorių pr., kurią sutvarkyt užtektų savaites ar pusantros (tik 450 m atkarpa), o paskui dėl kitų atkarpų - kaip orai duos.
dar iki lapkričio nemažai spės padaryti, gal ir ne viską, ką planavo, bet pasijaus dar Jonavos gatvė tai Kauno mastais kaip iš kitos planetos smagu važiuoti, tik dar nervina išasfaltuotose atkarpose vis pasitaikančios kažkokios duobės, nelabai suprantu kam jas palieka ar kaip jos atsiranda?
dar iki lapkričio nemažai spės padaryti, gal ir ne viską, ką planavo, bet pasijaus dar Jonavos gatvė tai Kauno mastais kaip iš kitos planetos smagu važiuoti, tik dar nervina išasfaltuotose atkarpose vis pasitaikančios kažkokios duobės, nelabai suprantu kam jas palieka ar kaip jos atsiranda?
Jei gerai pastebėjau, tai tose vietose dujų šulinėliai. Gal dėl to paskui tvarkys tas vietas. Būtų labai šaunu, jei spėtų sutvarkyti ką planavo. Jonavos gatvėje tai išties stebina tiek naujo asfalto matyti. Telieka linijas supaišyti.
Kaune, Jonavos g., kelininkai dar nespėjo baigti naujai asfaltuoti (ir linijų nudažyti) kelio, kai tuo tarpu komunalininkai (šiuo atveju Lietuvos dujos) jau rausia naujas duobes.
Pagal schemą Molo privažiavimas pagaliau bus sutvarkytas padoriai. Kiek pamenu, tai jau trečia rekonstrukcija po atidarymo, pirmą kartą iš esmės rekonstravo stovėjimo aikštelę, poto dar praplėtė centrą+aikštelę. Va ką reiškia iš karto normaliai nesutvarkyt privažiavimų, kaštai spėju x2 minimum.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Pagal schemą Molo privažiavimas pagaliau bus sutvarkytas padoriai. Kiek pamenu, tai jau trečia rekonstrukcija po atidarymo, pirmą kartą iš esmės rekonstravo stovėjimo aikštelę, poto dar praplėtė centrą+aikštelę. Va ką reiškia iš karto normaliai nesutvarkyt privažiavimų, kaštai spėju x2 minimum.
Šalia įsikurs Lidlas, tai gali būti susiję su juo. Gal išlaidos dalinsis per pusę.
/\ iš esmės tiesa, bet neaišku kaip yra technologiškai su tais dujų šuliniais, kai anksčiau iškeliama. gal bijota, kad nepasikartotų chemijos gatvės sprogimo istorija, kai kliudė dujų šulinėlį
Šiandien jau skutamas Karaliaus Mindaugo prospektas. Jonavos gatvėje beliko pabaigt asfaltuoti vieną juostą. Bent jau tiek užmačiau pravažiuodamas. Darbų per metus padaryta daugiau nei per pastaruosius 10.
Galėtų padidinti juostų skaičių nuo Savanorių pr., nes dažnos spūstys ir sutvarkytų kairiuosius posūkius nuo Šiaurės ir Pramonės pr., nes būna, kad ilgi autobusai, iš Pramonės pr. sukdami į Savanorių pr., užstringa, nes susidaro eilė sukančiųjų iš Šiaurės pr.
O bendrajam plane mačiau, kad Pramonės-Savanorių sankryža yra planuojama kaip skirtingų lygių, tačiau netikiu, kad ją spės įrengt kartu su šviesoforų rekonstrukcija.
Ar žaliojoje bangoje galimas kairysis posūkis (į kiemus, per nereguliuojamas sankryžas)?
Comment