Taip Apaščios, bet jau ten skaitau kelias į Palemoną.
Kelias ten į Palemoną, teisingai . Bet visas bajeris tame, kad toliau važiuojant link Petrašiūnų išties yra Ateities/Palemono sankryža (į kairę Palemono g.), o už jos iš kart yra Ateities/Biruliškių sankryža (Biruliškių į dešinę), kurioje mano manymu labai reiktų šviesoforo. Tai aš ir pamaniau, kad pagal GediminasJa žinutę ten prasidėjo šviesoforo įrengimo darbai
Įdomu, ar išsilaikys ten Norfa. Labai didelė aplink parduotuvių koncentracija: Iki Topolis, Iki Šiaurės, Maxima XX Šiaurės, Maxima X Ukmergės, Šilas kalno apačioje.
Prie II-os ligoninės Norfa porą metų pabuvo ir užsidarė. Apsiskaičiavo srautus.
as tai manau laikysis ar ne musu reikalas, man tai pavyzdziui patinka, nugriaus ta vaidokli depa, aptvarkys prieigas, sutvarkys sankryza, tai manau viskas cia i nauda, o cia kaip bus su ta parduotuve, eis ten kas pirkti ar ne koks skirtumas
Įdomu, ar išsilaikys ten Norfa. Labai didelė aplink parduotuvių koncentracija: Iki Topolis, Iki Šiaurės, Maxima XX Šiaurės, Maxima X Ukmergės, Šilas kalno apačioje.
Prie II-os ligoninės Norfa porą metų pabuvo ir užsidarė. Apsiskaičiavo srautus.
Aš irgi abejoju. Bet bent jau sankryžą rekonstruos
Kalbant apie apšvietimą tai aš pastebniu, kad pvz. Vytauto pr. tragiškai apšviestas, na tieisog tamsu jame. Ar čia medžiai užstoja dalį lempų, ar lempos jau atgyvenusios, ar dalis nedega, ar dar kažkas...
Įgyvendinant projektą numatoma naikinti automobilių pervažas Amaliuose, Palemone ir Neveronyse (Pabiršyje) įrengiant saugius automobilių pravažiavimus kitame lygyje nei geležinkelis –tiltais ar tuneliais. Esamų dviejų lygių automobilių pravažiavimų (Vaišvydavos pl., T. Masiulio g., R. Kalantos g.) naikinimas nenumatomas.
Iš sprendimo dėl Rail Baltica geležinkelio ruožo Rokai-Palemonas-Kaunas rekonstrukcijos.
Manau, tokiia Amalių pervažos rekonstrukcija būtų tikra atgaiva Petrašiūnams piko metu.
Iš sprendimo dėl Rail Baltica geležinkelio ruožo Rokai-Palemonas-Kaunas rekonstrukcijos.
Manau, tokiia Amalių pervažos rekonstrukcija būtų tikra atgaiva Petrašiūnams piko metu.
Tokiu atveju matai kita bottle neck, Petrasiunu ziedas. Padarius sia pervazos rekonstrukcija reikia ir to ziedo rekonstrukcijos, nes ten tada prasidetu kamsatis.
Nepatikėsiu, kol nepamatysiu darbų
Jau kartojuosi, bet Amalių pervaža turėjo jau seniai būti prioritetinių Kauno infrastruktūros sąraše.
Sunku patikėti ir man, tačiau pagal tą dokumentą bus keliami reikalavimai techninio projekto parengimo konkursui. Taigi turiu vilties.
Deja, apie Kalantos ir Masiulio gatvių rekonstrukcijas nė gandų negirdėti. O tai tikrai pagyvintų tą rajoną, kuris dabar, mano nuomone, yra vienas prasčiausiai atrodančių Kaune.
Kažkada tai buvau minėjęs, kad taip turėtų būti (kad pagal reikalavimus keliamus vėžei turėtų būti sprendžiama ši problema). Marijampolėje juk irgi statomi viadukai dėl vėžios. Reik tikėtis kad šis ruožas neužstrigs. Beja kokie planai, kada turėtų kažkas prasidėti pagal planą?
Galetu jonavos gatve europietiskiau tvarkyti ir nepalikti suliniu viduryj vaziuojamosios be jokiu ispejimu ir dar blemba tam ruoze isjungti apsvietima... Vakarykscio vaziavimo pasekme - skiles priekinis ratlankis, sulankstydas galinis, pramustas karteris, nuplesta variklio pagalve, sulankstytas ir subraizytas dugnas, nuplesta sake ir kruva dugno aero plastikiniu paneliu i sipulius pavirte... Idomu kokio dydzio nuostolius savivaldybe kompensuos draudimui
Normalaus poziurio salyj, tai ta puse, kur dabar pasleptas minu laukas, vykstanti eisma nukreiptu i sutvarkyta puse, o tvarkoma - draustu eisma kol ten nesaugu vaziuot. Bet pas mus priesingai, ne tik, kad nepazenklina ikritusiu suliniu, nenukreipia eismo, bet dar ir apsvietima isjungia, kad tikrai pagautum
Comment