Su bangelem - taip, siaures pr jos yra, o jauciasi kad ir vaziuojant su plentinuku. Bet bent ant manosios masinos tai jos skirtumo nesudaro, bet taip, jei imanoma jas istaisyt - why not
Šiaurės prospekto įkalnėje jau braižomos linijos. Kol kas linijos nubraižytos beveik iki sankryžos su Sukilėlių prospektu. Bet skelbto praplatinimo kaip ir nėra. Niekas neplatinta, šviesoforo naujas stulpas pastatytas apie pusmetrį arčiau gatvės negu senas. Tai taip ir nesupratau jau dingo praplatinimas ar kaip? http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/08/2...s-praplatinta/
Šiaurės prospekto įkalnėje jau braižomos linijos. Kol kas linijos nubraižytos beveik iki sankryžos su Sukilėlių prospektu. Bet skelbto praplatinimo kaip ir nėra. Niekas neplatinta, šviesoforo naujas stulpas pastatytas apie pusmetrį arčiau gatvės negu senas. Tai taip ir nesupratau jau dingo praplatinimas ar kaip? http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/08/2...s-praplatinta/
Projekte numatytos trys eismo juostos, tai jos ir bus. Senas šviesoforas perkeltas toliau nuo kelio. Seniau jis buvo prie pat gatvės:
Vadinasi nepastebėjau kad šviesoforas yra perkeltas. Klausimas tik kodėl dar net nepradėta įrenginėti ta trečioji juosta, nors asfaltas visoje gatvėje jau paklotas naujas. Jei gatvė trijų juostų bus tik iki tos vietos iki kurios dabar yra sužymėtos juostos tai bus trumpa atkarpa. Žinoma geriau negu buvo.
Klausimas kitas ateities plente vykstant nuo automagistralės link Petrašiūnų, ties sankryža su palemono gatve atsirado ženklai ant važiuojamosios dalies. Dabar važiuojant antra juosta galima sukti tik į kairę. Gaunasi taip kad norint ateities plentu važiuoti tiesiai ties šia sankryža reikia persirikiuoti į pirmą juosta o paskui vėl grįžti atgal. Esmė tame kad tos dvi juostos iki tos sankryžos prasideda vos keli šimtai metrų iki palemono gatvės. Gaunasi pakankamai staigus manevrai į pirmą juostą ir atgal į antrą juostą nes tuoj pat šviesoforas. Ar tai tikrai suteiks daugiau eismo saugumo?
Kokio ilgio bus ta papildoma juosta?... Žmonės baiminasi, kad bus per trumpa
Trecia juosta turetu pradet rengti sia arba kita savaite. Atlikinejo gatviu apsvietimo perjungimo darbus, ir kai tik jie bus baigti bus pradedama platinti papildomas juostas.
Trecia juosta turetu pradet rengti sia arba kita savaite. Atlikinejo gatviu apsvietimo perjungimo darbus, ir kai tik jie bus baigti bus pradedama platinti papildomas juostas.
Kokio ilgio bus ta papildoma juosta?... Žmonės baiminasi, kad bus per trumpa
Nuo šiol kauniečiai ir miesto svečiai Kauno centrą galės pasiekti lygiu ir neduobėtu keliu. Kelininkai vykdo intensyvius darbus ir jau spalio mėnesį visa Jonavos gatvė tviskės nauju asfaltu.
Ketvirtadienį miesto savivaldybės politikai pritarė, kad būtų imama paskola šiem darbams finansuoti. Jie kainuos daugiau nei 5 mln. litų.
Straipsnyje yra nuotraukų ir nelabai protingų komentąrų.
Teko šiandien pačiam pravažiuoti, tai nors vizualiai ir matosi nelygumui, tačiau automobilyje to nejutau. Kolega važiavęs ta atkarpa, pojūtį įvardino kaip orgazmą.
Esmė tame kad tos dvi juostos iki tos sankryžos prasideda vos keli šimtai metrų iki palemono gatvės. Gaunasi pakankamai staigus manevrai į pirmą juostą ir atgal į antrą juostą nes tuoj pat šviesoforas.
Teko šiandien pačiam pravažiuoti, tai nors vizualiai ir matosi nelygumui, tačiau automobilyje to nejutau. Kolega važiavęs ta atkarpa, pojūtį įvardino kaip orgazmą.
Pritariu nuomonei, tas pats ir Elektrėnų gatvėje. Tikrai smagu važiuoti nors ir matosi vizualiai nelygumai. Kita bėda dabar, ten Policijos ekipažas karts nuo karto lankosi.
ateities plente vykstant nuo automagistralės link Petrašiūnų, ties sankryža su palemono gatve atsirado ženklai ant važiuojamosios dalies. Dabar važiuojant antra juosta galima sukti tik į kairę. Gaunasi taip kad norint ateities plentu važiuoti tiesiai ties šia sankryža reikia persirikiuoti į pirmą juosta o paskui vėl grįžti atgal. Esmė tame kad tos dvi juostos iki tos sankryžos prasideda vos keli šimtai metrų iki palemono gatvės. Gaunasi pakankamai staigus manevrai į pirmą juostą ir atgal į antrą juostą nes tuoj pat šviesoforas.
Tai aš ir suku galvą, kur čia šviesoforas už Ateities/Palemono sankryžos link Petrašiūnų.
Kita bėda dabar, ten Policijos ekipažas karts nuo karto lankosi.
Čia jau matyt tokia remontuotų gatvių "bėda": pareitą savaitę leidausi Šiaurės pr. gale. Prisipažinsiu - tuo metu mano greitis buvo gerokai didesnis nei leistina (apie 75-80 km/h). Ir čia pro mane kaip stovintį praėjo baltas BMW - minimum koks 110-120 buvo. Kol gatvė buvo neremontuota kaip gyvas ten tokių greičių neprisimenu ...
Atsiprašau ten Apaščios gatvė. Kažkodėl buvau įsitikinęs kad ten baigiasi Palemono gatvė.
Aaa, tuomet viskas tvarkoj . Aš rimtai pagalvojau apie posūkį kairėn į Palemono gatvę, ir kad sekančioje, link Petrašiūnų, Ateities/Biruliškių sankryžoje pradėjo įrenginėt šviesoforą. Ten jo tikrai reiktų.
Comment