Ne nu Liutai, pazek kaip trasa Kaunas-Vilnius sutvarkyta. O dėl gatvių tai grynai yra biurokratiniai trukdžiai. Vėlai paskiriami pinigai, ilgai trunka konkursai ir pan.
Dabar as jau nebesuprantu tos Sukileliu rekonstrukcijos.... Snd ziuriu jau anos puses, t.y. vaziuojant i centra 2 eile nugrandyta. O priesingo eismo puse tipo sutvarkyta daugmaz, bet atrodo tikrai nekaip. Galvojau bus vientisas naujas asfaltas, o ten viskas lopiniais uzlopyta, plemais, kai kur tiesiog asfalto gruntas duobiu vietose... tada nesuprantu kam reikejo nugremzti seno asfalto pavirsiu beveik kilomettro ilgio ruoze, jeigu vistiek ne istisinis asfaltas naujas, o plemais...
o dar kaip dauguma sake kad viskas buvo daroma per lietu, tai irgi ne i nauda ilgaamziskumui.
Ne nu Liutai, pazek kaip trasa Kaunas-Vilnius sutvarkyta. O dėl gatvių tai grynai yra biurokratiniai trukdžiai. Vėlai paskiriami pinigai, ilgai trunka konkursai ir pan.
nieko gero ta autostrada. Po 2 metų vėl atsiranda įvažos.
When a man lies, he murders some part of the world
apsvieskite, ar konkurso nugaletojai renkami ir pagal siulomo kloti asfalto kokybe? ar tokia savoka, kaip asfalto kokybe egzistuoja, t.y. ar asfaltas is principo skiriasi?
ir ar koncesijos uzsakovai renkasi vykdytoja pagal kaina, ar asfalto kokybe?
apsvieskite, ar konkurso nugaletojai renkami ir pagal siulomo kloti asfalto kokybe? ar tokia savoka, kaip asfalto kokybe egzistuoja, t.y. ar asfaltas is principo skiriasi?
ir ar koncesijos uzsakovai renkasi vykdytoja pagal kaina, ar asfalto kokybe?
Visi konkursai rengiami tik pagal mažiausią kainą. Čia ir problema.
When a man lies, he murders some part of the world
Visi konkursai rengiami tik pagal mažiausią kainą. Čia ir problema.
Problema yra kontrolės nebuvimas. Nes konkurso sąlygose yra aiškiai nurodyti tech. reikalavimai. Bėda ta, kad nelabai kontroliuojama ar tikrai buvo naudotos reikalingų charakteristikų medžiagos, ar laikomasi visų procesų ir t.t.
Jei palygintumėm šių laikų klojimo kokybę ir senų laikų kai buvo paklotas Kaunas-Karmėlava kelias, tai net verkti norisi. Kaunas-Karmėlava beveik netvarkytas nuo pat atidarymo (prieš daugiau nei dešimt metų jei neklystu) ir jokių vežių, o mat naujai pakloti ruožai Kaunas-Vilnius tokia kokybe tikrai negali pasigirt Vat ir naujos technologijos...
Problema yra kontrolės nebuvimas. Nes konkurso sąlygose yra aiškiai nurodyti tech. reikalavimai. Bėda ta, kad nelabai kontroliuojama ar tikrai buvo naudotos reikalingų charakteristikų medžiagos, ar laikomasi visų procesų ir t.t.
Ir tas...
When a man lies, he murders some part of the world
Jei palygintumėm šių laikų klojimo kokybę ir senų laikų kai buvo paklotas Kaunas-Karmėlava kelias, tai net verkti norisi. Kaunas-Karmėlava beveik netvarkytas nuo pat atidarymo (prieš daugiau nei dešimt metų jei neklystu) ir jokių vežių, o mat naujai pakloti ruožai Kaunas-Vilnius tokia kokybe tikrai negali pasigirt Vat ir naujos technologijos...
Vakar kaip tik skaiciau straipsni apie Indija.. kaip man tai primena Indijos statybas.. cituoju road.lt "Pagal Indijos vyriausybės ir JAV projektą dykumoje kasami baseinai vandeniui, statomi namai. Sunku suvokti dėl ko tai daroma, juk šioje šalyje pakanka laisvų plotų, kur gyvenimui sąlygos daug palankesnės. Bet Indijoje viskas įmanoma. Indai, gavę iš fondo pinigų džiunglėms saugoti, gali juos panaudoti administracinio pastato statybai. Ir stovi niekam nereikalingas dangoraižis viduryje džiunglių, juk komunikacijų tai nėra.
Prie statomo namo pamatų dykumoje visi statybininkai sėdi arba guli, geria arbatą. Kasantieji baseinus dainuoja ir šoka kažkokį nacionalinį ratelį. "Dirbti jie neskuba, nes gauna atlyginimą iš Vyriausybės. Kuo ilgiau tęsis projektas, - tuo ilgiau jie turės stabilų pragyvenimo šaltinį", - paaiškino safario palydovai. Jie stebi šiuos vaizdus jau ne pirmus metus.
" http://www.road.lt/keliautojai/fariza/pasakojimai/95/
Dar apie Sukilėlių prospektą - vakar specialiai pervažiavau. Viskas paruošta asfaltavimui, bet dar neasfaltuota. Gal kolegos, kurie pagalvojo, kad daugiau nieko nebus daroma, važiavo ta gatve sutemus, kai nelabai matyti, kas padaryta. Pagal vakar dienos vaizdą, asfaltas bus ištisinis visoje atkarpoje.
Aš irgi šiandien pervažiau Sukileliu pr. Koks ten frezavimas, jei pesciuju pereju baltos juostos matosi? Idomu, kaip susitvarkys su suliniais. Nujauciu, kad gatve nebus lygi kaip ledas.
Nesuprantu, kodel negalima nugriauti senojo Panemunes tilto, o jo vietoje statyti nauja. Negi vel eilinis klerku pasipinigavimas vyksta.
tai kad man rodos geriau tikrai tegu stato naują, nes ten žiauriai jau prastas užvažiavimas/nuvažiavimas ant tilto ir nuo jo... iš vaišvydavos kartais susidaro nesveiki kamščiai
Na aš visgi norėčiau, kad senasis Panemunės tiltas išliktų. Kaip minėjo pestiesiems ir dviratininkams, ar, kad ir atsarginiu tiltu į Panemunę atrestauravus. Kotais man tiltai tik puošia miestą
Comment