Jei asfaltavimas vyko "Kauno vandenų" užsakymu (nes lyg jie ir perkasė tą gatvę), tai turbūt jiems nelabai rūpėjo autobusų stotelės
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
/\ Paėjusią savaitę Kaune, Savanorių prospekte, ties vadinamuoju „bankų kvartalu“, esančioje pėsčiųjų perėjoje pradėjo veikti šviesoforas. DELFI skaitytojai pastebėjo, kad šviesoforu reguliuojama sankryža neatitinka keliamų reikalavimų. Kauno valdininkai pripažįsta, kad kol kas dar ne visi darbai baigti, tačiau ragina eismo dalyvius būti atidesnius ir stebėti pasikeitimus miesto transporto sistemoje.
Pagal „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimo“ taisykles, transporto ir pėsčiųjų šviesoforai turi būti įrengti ir saugumo salelėje, o šios perėjos salelėje šviesoforų nėra.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras teigė, kad šis reikalavimas taikomas tik naujai įrengiamoms perėjoms.
„Noriu atkreipti dėmesį, kad ši perėja nėra nauja ir šviesoforai čia įrengti jau ne vienerius metus. Tiesiog dabar šviesoforai valdomi mygtuko paspaudimu. Be to, minėtas reikalavimas taikomas tik nuo 2010 metų įrengiamoms perėjoms. Norint šios perėjos salelėje įrengti šviesoforą reiktų ardyti kelio dangą, tiesti kabelius. Tam lėšų miestas neturi“, - DELFI teigė P. Keras.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
kas spaudys mygtuką?
Comment
-
Parašė Chipsas Rodyti pranešimąŽmogus priėjęs prie pėsčiųjų perėjos paspaus mygtuką,kad ramiai galėtų pereit gatvę
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDeja, bet ramumu nekvepia. Šviesoforai išdėstyti taip, kad jų kai kurie nemato. Pats mačiau, kaip automobiliai praleidžia pėsčiuosius ir varo per raudoną. Pėstieji taip pat eina per raudoną. Šviesoforai įrengti ne pagal standartus, o valdininkai teisinasi, kad tai tik remontas.
Beje, pagal KET, kelio ženklai ir šviesoforai turi "pirmenybę" prieš horizontalų ženklinimą, taigi esant kolizijai, reikia vadovautis pastaraisiais.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąLygiai toks pat šviesoforas stovi prie vadinamosios Juzės. Tik jis visada veikė, taigi problemų nekyla. Tiesa, ten gatvė 2+2, o čia 3+3, taigi reikia papildomo šviesoforo gatvės viduryje.
Beje, pagal KET, kelio ženklai ir šviesoforai turi "pirmenybę" prieš horizontalų ženklinimą, taigi esant kolizijai, reikia vadovautis pastaraisiais.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą"Reikia vadovautis" - teorija. Bet jei praktikoje matoma, kad eismo dalyviai klaidinami ir kyla pavojingos situacijos, tai gal netikslinga įjungti šviesoforus neišbaigtoje perėjoje?
Comment
-
Parašė Chipsas Rodyti pranešimąNa aš manau,bet kokiu atveju geriau įjungtas šviesoforas negu apskritai jokio.LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
Comment
-
verslininkai rodo pavyzdį
Nesulaukę, kol vienoje Šv.Gertrūdos gatvės dalyje savivaldybė įrengs šaligatvį, vienos bendrovės atstovai pasišovė už savo lėšas bent parengti techninį projektą.
„Į mus kreipėsi bendrovės “Optina„ atstovai. Jie savo lėšomis siūlo parengti sankryžos tarp Gimnazijos ir Šv.Gertrūdos gatvių techninį projektą, numatant gatvės ištiesinimą ir šalia kampinio namo įrengiant pėsčiųjų šaligatvį“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Pasak jo, bendrovė neseniai įsigijo šalia esančio pastato dalį. Nekilnojamuoju turtu besiverčianti bendrovė savo lėšomis rengs techninį projektą, o savivaldybė pasirašys susitarimą be jokių įsipareigojimų, kad bus rekonstrukcijos vykdytojai.
„Parengus techninį projektą, bus aišku, kiek lėšų reikės rekonstrukcijos projektui, o tada bus svarstoma, kieno lėšomis tai bus atliekama. Ši gatvė – viena labiausiai apkrautų mieste. Rekonstrukcija kažkiek pagerintų pėsčiųjų ir automobilių eismą“, – pastebėjo A.Pakalniškis.
Kiek privačiai bendrovei kainuos techninis rekonstrukcijos projektas – neaišku. Vedėjo teigimu, panašus techninis projektas gali kainuoti apie 50 tūkst. litų.
Trečiadienį verslininkų pasiūlymą svarstys savivaldybės Eismo saugumo komisija.
Comment
-
Is kaunodienos:
Automobiliais važiuojantys į Senamiestį miestiečiai taip pat turės būti akyli, mat kiekvienoje gatvėje nebeliks ženklų, žyminčių mokamą automobilių pastatymo zoną. Visas Senamiestis bus pažymėtas kaip viena apmokestinta zona, o rinkliava padidės nuo dabar esančio 1 lito už valandą iki 2 litų už valandą.
„Kai kurie vairuotojai rasdavo tokių vietų, kur galbūt net negalima statyti automobilio, įsprausdavo jį tarp ženklų. Įvedus Senamiesčio zoną, tokių spragų nebebus“, – įspėjo savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Nelabai supratau, tipo nebus zenklu zyminciu, kad tai yra mokamos vietos? Tai is kur miesto sveciui pavyzdziui zinot, kad jis pastate i mokama jeigu nera to zymincio zenklo?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNelabai supratau, tipo nebus zenklu zyminciu, kad tai yra mokamos vietos? Tai is kur miesto sveciui pavyzdziui zinot, kad jis pastate i mokama jeigu nera to zymincio zenklo?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIvaziuojant i kur? Juk senamiestis tai neuzdaras akligatvis. Is kur zinot kada baigesi ta mokama zona?
Comment
-
/\ Nuo kada taip bus?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIvaziuojant i kur? Juk senamiestis tai neuzdaras akligatvis. Is kur zinot kada baigesi ta mokama zona?
Comment
Comment