Jau kiek pamenu kokius 6 metus kasmet būna toks pat straipsnis apie Savanorių prospekto estakadą, bet nieks nesikeičia. Tiesiog uždedam pliusą ir kitąmet lauksim vėl straipsnio
Nuokalnės g.
Pati gatvė jau visiškai išasfaltuota, dabar prie prietilčių dirbama. Apatiniame prietiltyje, nuo tilto šaligatvis išdėtas trinkelėmis ir padaryti nuvažiavimai ratuotiesiems. Tik nežinau ar iki pat Jonavos g. išdėtos trinkelės, nes pats prietilčiu nevažiavau.
Nepamačiau, kad fotiko baterija beveik išsikrovusi, todėl tik viena nuotrauka gavosi.
gražu tiek laiko nieks nieko nedarė, tai net akis reikia prasitrint, įsitikint, kad nesapnuoju pradžia gera, reikia tik nemažint apsukų ir per ateinančius 5 metus įmanoma normaliai tas gatves apsitvarkyt
gražu tiek laiko nieks nieko nedarė, tai net akis reikia prasitrint, įsitikint, kad nesapnuoju pradžia gera, reikia tik nemažint apsukų ir per ateinančius 5 metus įmanoma normaliai tas gatves apsitvarkyt
Mano nuomone, prasta gatvių infrastruktūra patenka į opiausių Kauno problemų trejetuką. O dėmesys ir tempai tam tikrai turėtų būti didesni. Jeigu keletas gatvių yra sutvarkoma per metus, tai kitais metais dar 10 gatvių pasiekia avarinę būklę, nes prieš tai daryti remontai buvo nekokybiški.
Nuokalnės g.
Pati gatvė jau visiškai išasfaltuota, dabar prie prietilčių dirbama. Apatiniame prietiltyje, nuo tilto šaligatvis išdėtas trinkelėmis ir padaryti nuvažiavimai ratuotiesiems. Tik nežinau ar iki pat Jonavos g. išdėtos trinkelės, nes pats prietilčiu nevažiavau.
Nepamačiau, kad fotiko baterija beveik išsikrovusi, todėl tik viena nuotrauka gavosi. Atvaizdas
Tai gal visai neblogas remontas kaip už pora milijonų?
O tvarkys kitą pusę (nuo kalno), ar paliks pusiau tvarkytą pusiau ne?
Nuokalnės g.
Pati gatvė jau visiškai išasfaltuota, dabar prie prietilčių dirbama. Apatiniame prietiltyje, nuo tilto šaligatvis išdėtas trinkelėmis ir padaryti nuvažiavimai ratuotiesiems. Tik nežinau ar iki pat Jonavos g. išdėtos trinkelės, nes pats prietilčiu nevažiavau.
Nepamačiau, kad fotiko baterija beveik išsikrovusi, todėl tik viena nuotrauka gavosi. Atvaizdas
Tai gal visai neblogas remontas kaip už pora milijonų?
mane ima baimė, kad šaligatviai vėl liks nejudinti, o jų būklė taip pat labai nekokia (patyriau važiuodamas dviračiu)
mane ima baimė, kad šaligatviai vėl liks nejudinti, o jų būklė taip pat labai nekokia (patyriau važiuodamas dviračiu)
Tiksliau takai. Deja jų niekas nejudino. Kalbant apie būklę, tai ji dar visai pakenčiama. Žymiai baisesnė šaligatvio būklė važiuojant per patį tiltą.
O dabar penkios šiandieninės nuotraukos.
Kas per mada apskritai Kaune daugumą šaligatvių kloti asfaltu.
jeigu tai vientisa danga, tai ir asfaltas yra gerai, bet kaune yra gatvių (pvz.mateikos), kur 400 m ilgio atkarpoje 8 skirtingos šaligatvio dangos.
prie kiekvieno perstatyto/rekonstruoto namo įvaža ir gabaliukas šaligatvio sutvarkytas pagal savininko skonį ir išgales, o tarpuose ištrupėjusio smetoniško asfalto likučiai...
Natūralu, jei miestas nepajėgus rūpintis savo infrastruktūra, tai žmonės rūpinasi pagal savo išgales ir skonį.
jeigu miestas nepajėgus, tai kodėl nepatvirtina visiems privalomų taisyklių.
nori daryti savo lėšomis, gauni leidimą su konkrečiais reikalavimais konkrečiai vietai, o už tai atsakingas valdininkas turėtų dažniau pasivaikščioti po miestą...
dabar net miesto centre šaligatviai apgailėtini, o individualių gyvenamų namų rajonuose šaligatviai net nenumatyti
Daktare, per toli ėjau, mačiau tik kad ruošė kažką daryti ir daug technikos. Prie sankryžos su Studentų gatve porą duobių užtaisė visiškai normaliai, ne trept trept kojele
Comment