Kelių Lietuvoje nemoka tiesti (taisyti). Ką moka, tai santechniką keisti Prezidentūroje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Dabar as jau nebesuprantu tos Sukileliu rekonstrukcijos.... Snd ziuriu jau anos puses, t.y. vaziuojant i centra 2 eile nugrandyta. O priesingo eismo puse tipo sutvarkyta daugmaz, bet atrodo tikrai nekaip. Galvojau bus vientisas naujas asfaltas, o ten viskas lopiniais uzlopyta, plemais, kai kur tiesiog asfalto gruntas duobiu vietose... tada nesuprantu kam reikejo nugremzti seno asfalto pavirsiu beveik kilomettro ilgio ruoze, jeigu vistiek ne istisinis asfaltas naujas, o plemais...
o dar kaip dauguma sake kad viskas buvo daroma per lietu, tai irgi ne i nauda ilgaamziskumui.
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąNe nu Liutai, pazek kaip trasa Kaunas-Vilnius sutvarkyta. O dėl gatvių tai grynai yra biurokratiniai trukdžiai. Vėlai paskiriami pinigai, ilgai trunka konkursai ir pan.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąnieko gero ta autostrada. Po 2 metų vėl atsiranda įvažos.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąapsvieskite, ar konkurso nugaletojai renkami ir pagal siulomo kloti asfalto kokybe? ar tokia savoka, kaip asfalto kokybe egzistuoja, t.y. ar asfaltas is principo skiriasi?
ir ar koncesijos uzsakovai renkasi vykdytoja pagal kaina, ar asfalto kokybe?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąVisi konkursai rengiami tik pagal mažiausią kainą. Čia ir problema.
Comment
-
Jei palygintumėm šių laikų klojimo kokybę ir senų laikų kai buvo paklotas Kaunas-Karmėlava kelias, tai net verkti norisi. Kaunas-Karmėlava beveik netvarkytas nuo pat atidarymo (prieš daugiau nei dešimt metų jei neklystu) ir jokių vežių, o mat naujai pakloti ruožai Kaunas-Vilnius tokia kokybe tikrai negali pasigirt Vat ir naujos technologijos...
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąProblema yra kontrolės nebuvimas. Nes konkurso sąlygose yra aiškiai nurodyti tech. reikalavimai. Bėda ta, kad nelabai kontroliuojama ar tikrai buvo naudotos reikalingų charakteristikų medžiagos, ar laikomasi visų procesų ir t.t.
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąJei palygintumėm šių laikų klojimo kokybę ir senų laikų kai buvo paklotas Kaunas-Karmėlava kelias, tai net verkti norisi. Kaunas-Karmėlava beveik netvarkytas nuo pat atidarymo (prieš daugiau nei dešimt metų jei neklystu) ir jokių vežių, o mat naujai pakloti ruožai Kaunas-Vilnius tokia kokybe tikrai negali pasigirt Vat ir naujos technologijos...
Prie statomo namo pamatų dykumoje visi statybininkai sėdi arba guli, geria arbatą. Kasantieji baseinus dainuoja ir šoka kažkokį nacionalinį ratelį. "Dirbti jie neskuba, nes gauna atlyginimą iš Vyriausybės. Kuo ilgiau tęsis projektas, - tuo ilgiau jie turės stabilų pragyvenimo šaltinį", - paaiškino safario palydovai. Jie stebi šiuos vaizdus jau ne pirmus metus.
" http://www.road.lt/keliautojai/fariza/pasakojimai/95/
Comment
-
Dar apie Sukilėlių prospektą - vakar specialiai pervažiavau. Viskas paruošta asfaltavimui, bet dar neasfaltuota. Gal kolegos, kurie pagalvojo, kad daugiau nieko nebus daroma, važiavo ta gatve sutemus, kai nelabai matyti, kas padaryta. Pagal vakar dienos vaizdą, asfaltas bus ištisinis visoje atkarpoje.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąNesuprantu, kodel negalima nugriauti senojo Panemunes tilto, o jo vietoje statyti nauja. Negi vel eilinis klerku pasipinigavimas vyksta.
Comment
-
Nesuprantu, kodel negalima nugriauti senojo Panemunes tilto, o jo vietoje statyti nauja. Negi vel eilinis klerku pasipinigavimas vyksta.
Comment
-
Na aš visgi norėčiau, kad senasis Panemunės tiltas išliktų. Kaip minėjo pestiesiems ir dviratininkams, ar, kad ir atsarginiu tiltu į Panemunę atrestauravus. Kotais man tiltai tik puošia miestąMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
Comment