Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Atsipeikėk. Nemotyvuotų Onų - NT savininkių LA apylinkėse jau senai beveik nėra.

    Bet šiaip aišku - geriau gyventi šiukšlyne, bet aukštai iškėlus galvą, nes Kauno arena "ilgiausia" Lietuvoje!

    Atvaizdas
    Reikia veikti, o ne peikėtis. Ir kvailiui aišku, kad L.A. nėra nei vieno pastato savininko, kuris neišgalėtų savo lėšomis susitvarkyti pastato fasado, bet kadangi nėra jokios kontrolės, paveldosaugininkus galima papirkt už degtinės flečkutę tai ir turim tai ką turim.

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Atsipeikėk. Nemotyvuotų Onų - NT savininkių LA apylinkėse jau senai beveik nėra.

      Bet šiaip aišku - geriau gyventi šiukšlyne, bet aukštai iškėlus galvą, nes Kauno arena "ilgiausia" Lietuvoje!

      Atvaizdas
      Jo arena ilgiausia ir ten įsikurs kosmodromas ir pirmoji ufonautų ambasada. Pastebėjau tamstos ironišką stiliuką, bandant savo argumentus sukalti. Bet išmetus ironiją ne daug kas lieka turinio prasme tamstos retorikoje

      Ona tebuvo stilizuotas tipažas, kuris tik iliustruoja, jog mažai gyvenančių vis dar Kauno centre, kuriems didelis 'dzin', jog gyvena sąlyginai vertingame NT ir kad jo bent vertę pakeltų bent asmeninės investicijos į jį. O, kad tokių Onų neliko? Pffff... Būtent liko, tik gal ne tiek daug kiek prieš kokius 5-7 metus. Minėta Ona dažniausiai išnuomoja studentams ir jaunoms šeimoms pigų kambarį (o dar geriau būstą) už 500lt-600lt per mėnesį su komunaliniais, nes sunku pakelti šildymo mokesčius, nes kaltas Kubilius, nes mano namas- mano nuosavybė-tad kam 'tau' rūpi mano griūvantis balkonas, nes per brangu viską renovuoti ir remontuoti - ir nuomosiu studentams bei neinvestuosiu į NT, tol kol nesugrius pats namas.
      O realybė tokia, jog LA vyrauja pigus nuomos fondas su nemotyvuotais savininkais. O kaip tamsta pastebėjai karo nuniokotą Daukanto gatvę (ypač atkarpa tarp LA ir Kęstučio g.), čia būtent vyrauja pigus nuomos fondas studentams. O pasaulinės tendencijos tokios - kurioje miesto vietoje vyrauja ekonominės klasės nuomos fondas, ten retai patys savininkai investuoja į NT. Ir čia jau remiuosi paprasčiausiomis 'housingo' tendencijomis.
      P.S.
      Aš rusiškai be lietuviškų subtitrų nesuprantu. Tad kitą kartą kai man skirsi rusišką dedikaciją, būk malonus ir išversk

      P.P.S.
      Nes Kaune yra tik Žalgiris, o Kaunas (rusiški intarpai) pypt pypt pypt lietuviškiausias miestas, o arena tai švytintis deimantas ant Lietuvos padangės (ne tu vienas sugebi sarkazmu 'varyt' bičiuli)!
      Paskutinis taisė tivoli; 2011.08.04, 17:59.
      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
      Dordrechtas/Haarlemas
      Nesebaras/Plovdivas
      Kiolnas

      Comment


        Jūs visi durniai,
        ir nesigydykit.
        Aš viena protinga
        Baltu paltu
        Stoviu graži.

        Vertimas pažodžiui
        N N N

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Nauji kelio ženklai KM prospekte:

          <...>

          Atvaizdas
          Paaiškėjo šio ženklo paskirtis


          Autobuso stotelė "ŽA1" (Žalgirio Arena 1) su prierašu "Į Geležinkelio stotį"
          Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

          Comment


            A.Juozapavičiaus prospekto remontas – tarsi užkeiktas

            Pastaruosius kelerius metus ne darbais, o žodžiais remontuojamo kraupios būklės A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcijos pradžios dar teks palūkėti. Nors Kauno valdžia jau rengėsi kitą antradienį suplanuotai simbolinei darbų pradžios ceremonijai, ekskavatoriai Žemuosiuose Šančiuose pasirodys vėliau.

            Nukėlė dar savaitę
            Uždarius A.Juozapavičiaus prospektą, didžioji dalis eismo srautų persikels į kita Nemuno puse einančią Piliakalnio gatvę ir tęsis per šiuo metu platinamą Jiesios tiltelį. Gegužės pradžioje eismą šiuo tiltu uždarę kelininkai jį turėjo atverti liepos viduryje. Tačiau darbai užsitęsė, dėl to stringa ir A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcija.
            „Prospekto rekonstrukcija turėjo prasidėti rugpjūčio 16 dieną, bet iškilo kažkokių trukdžių su Jiesios tilteliu, tad viskas nusikelia dar savaitę“, – teigė šią nemalonią naujieną iš savivaldybės
            administracijos darbuotojų vakar sužinojęs miesto vicemeras Kęstutis Kriščiūnas.

            http://www.15min.lt/naujiena/miestas...ktas-42-164246

            Na, manau geriau, kad geriau savaitę vėliau, negu iš viso kitiems metams...

            Comment


              Visus besidominčius Kauno miesto susisiekimo sistema kviečiu užpildyti anketą http://apklausa.lt/f/kauno-miesto-su...6qjq2.fullpage . Anketos rezultatai bus naudojami Kauno miesto bendrajam planui rengti, todėl kartu paraginkite savo kolegas ir draugus.
              http://noriubegti.blogspot.com/
              http://miestutransportas.blogspot.com/

              Comment


                Daug metų trukę ginčai dėl Panemunės tilto rekonstrukcijos jau baigti. Penktadienį Kauno miesto savivaldybė paskelbė tilto rekonstrukcijos rangovo konkursą.

                Miesto mero Rimanto Mikaičio iniciatyva savivaldybė kreipėsi į Susisiekimo ministeriją dėl Panemunės tilto rekonstrukcijos dalinio finansavimo, kad būtų galima kuo skubiau pradėti tvarkyti itin prastos būklės tiltą.

                „Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija mus patikino, kad tilto rekonstrukcijos parengiamiesiems darbams gausime 3 mln. litų“, - pasakojo Administracijos direktorius Antanas Navakauskas.

                Gavus finansavimą, paruošiamieji darbai bus pradėti jau šiais metais. Bus pastatytas laikinas pontoninis tiltas pėstiesiems, paruoštas tiltas rekonstrukcijos pradžiai.

                Savivaldybė ketina padengti iki 30 procentų darbų kainos.

                „Padarysime du darbus lygiagrečiai – pradėsime ir A. Juozapavičiaus prospekto, ir tilto rekonstrukcijas. Taip bus žymiai patogiau miestiečiams“, - sakė Kauno miesto meras R. Mikaitis.

                Pagal statybos techninį projektą, naujas Panemunės tiltas bus toje pačioje ašyje kaip ir dabartinis.

                Naujojo Panemunės tilto statybos techninis projektas jau patvirtintas, preliminari jo vertė - iki 107,5 mln. litų (su PVM), tačiau tiksli projekto kaina paaiškės, parinkus rangovą.

                Tai bus naujas keturių eismo juostų tiltas. Esama perdanga bus išardyta ir ant rekonstruotų atramų įrengta nauja plieno ir betono perdanga bei išplatintas tiltas. Numatomas tilto plotis bus 20,8 metro, ilgis - 273 metrai.

                Artimiausiu metu bus baigta Jiesios tilto rekonstrukcija. Šio projekto įgyvendinimas glaudžiai susijęs su kitais miestui ypač svarbiais projektais: A. Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcija bei Panemunės tilto atnaujinimu. Per 9 mėnesius ketinama praplatinti Jiesios tiltą nuo 7,2 metro iki 12 metrų. Sutvarkytas tiltas leis dalį transporto srauto nukreipti nuo Panemunės tilto.
                kol kas vien tik geros naujienos

                Comment


                  "...Vakar paaiškėjo paskelbto konkurso dėl Jurbarko, Veiverių gatvių ir Taikos prospekto žiedo rekonstrukcijos rezultatai. Šias gatves remontuos skirtingos bendrovės. Darbus ketinama pradėti ateinančią savaitę."

                  http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-gatves-371942

                  Comment


                    smagu girdėti, kad tai ne tik kalbos. įdomu, kokio ilgio ta atkarpa bus veiverių plente ir jurbarko gatvėje. ten rekonstruotas vileišio tiltas situaciją pagerina, nes lieka gerokai trumpesnė tvarkytina gatvės atkarpa iki žiedo, tikėkimės visą ją ir perasfaltuos na o apie taikos žiedą nėra ką ir kalbėti - gerai, kad sutvarkys, nes baisu juo ir važiuoti

                    Comment


                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                      smagu girdėti, kad tai ne tik kalbos. įdomu, kokio ilgio ta atkarpa bus veiverių plente ir jurbarko gatvėje. ten rekonstruotas vileišio tiltas situaciją pagerina, nes lieka gerokai trumpesnė tvarkytina gatvės atkarpa iki žiedo, tikėkimės visą ją ir perasfaltuos na o apie taikos žiedą nėra ką ir kalbėti - gerai, kad sutvarkys, nes baisu juo ir važiuoti
                      papildymas:

                      Kauno miestas dar iki pirmųjų šalnų žada sutvarkyti kelias itin prastos būklės gatves: Jurbarko g., Taikos pr. ir Kovo 11-osios g. žiedinė sankryža bei Veiverių gatvės atkarpa (nuoVeiverių g. 55 iki Veiverių 117).

                      Paruošiamuosius darbus rangovai žada pradėti jau kitą savaitę, o gatvių dangos ardymo darbai bus pradėti rugsėjo mėnesio pradžioje. Visus tvarkymo darbus ketinama baigti spalio mėnesį.

                      Šias gatves tvarkys AB „Kauno tiltai", UAB „Kauno keliai", UAB „Fegda".


                      http://www.kaunas.lt/index.php?3609005419

                      Comment


                        Tai kad Jurbarko gatvė net labai padorios būklės, lyginant su kitomis gatvėmis. Manau, tai lėšų švaistymas.
                        Kaunas yra Kaunas

                        Comment


                          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                          Tai kad Jurbarko gatvė net labai padorios būklės, lyginant su kitomis gatvėmis. Manau, tai lėšų švaistymas.
                          Ar imanoma kurnors kreiptis del prioritetiniu gatviu? As vis dar tikiuosi, kad Chemijos-Technikos sankryza, kur viskas tiesiog israusta bus sutvarkyta.

                          Comment


                            Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                            Tai kad Jurbarko gatvė net labai padorios būklės, lyginant su kitomis gatvėmis. Manau, tai lėšų švaistymas.
                            Ta pati norejau pasakyti, daznai ten vaziuoju, ne dviraciu bet automobiliu ir man ten tikrai ne taip baisu, kaip daug kur kitur.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Ar imanoma kurnors kreiptis del prioritetiniu gatviu? As vis dar tikiuosi, kad Chemijos-Technikos sankryza, kur viskas tiesiog israusta bus sutvarkyta.
                              Galima kreiptis del kiemu,del mazu gatveliu gyvenamuose rajonuose.Jei daug kreipiasi ,gal kazkiek ir atsizvelgia eile sudarydami.Del tokiu dideliu projektu ,kuriu projektavimas prasidejo pries pora metu beprasmiska...

                              Comment


                                Parašė Saulenas Rodyti pranešimą
                                Galima kreiptis del kiemu,del mazu gatveliu gyvenamuose rajonuose.Jei daug kreipiasi ,gal kazkiek ir atsizvelgia eile sudarydami.Del tokiu dideliu projektu ,kuriu projektavimas prasidejo pries pora metu beprasmiska...
                                Bet bent duobes, kad kaip kiekvienais metais uzlopytu.. Tuo labiau, kad ten toleliau Technikos gatveje netoli kolonijos pries pora menesiu uzlope, o va kur ziauriausia vieta ant sankryzos su Chemijos - paliko.

                                Comment


                                  Šiandien apie 8 val. ryte mačiau 2 darbininkus matuojančius (skersai ir išilgai gatvės) ir žyminčius atstumus Veiverių g. viduryje. Jie ėjo nuo Seniavos pl. link Sniegenų g. sankryžos. Galbūt čia susiję su tais neseniai paskelbtais darbais.
                                  Paskutinis taisė qwerty_; 2011.08.24, 11:21. Priežastis: gramatinė klaida :)
                                  www.kaunotvirtove.lt

                                  Comment


                                    /\ garantuotai, nes kažkur ties ta vieta ir užsibaigs remontuojamas ruožas

                                    Comment


                                      Magistralėje ties Kaunu atsiras šešios eismo juostos

                                      Kone utopiniu vadintas magistralės A1 rekonstrukcijos projektas gali virsti realybe. Į magistralę ties Kaunu žadama investuoti apie 250 mln. litų.

                                      Ties Kaunu ketinama rekonstruoti 13 kilometrų magistralės atkarpą. Planuojamos šešios eismo juostos, naujas tiltas, pora naujų sankryžų ir visų esamų sankryžų rekonstrukcija.

                                      Techninis rekonstrukcijos projektas dar neparengtas, tačiau specialistai skaičiuoja, kad visų sumanymų įgyvendinimas atsieitų apie 250 mln. litų. Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) neabejoja, kad šį projektą bus galima finansuoti ES lėšomis.

                                      „Prieš dešimt metų apie šešias eismo juostas tik nedrąsiai pasvajodavome, o dabar matome, kad greitai tai gali virsti realybe“, – sakė Kauno meras Rimantas Mikaitis. Trečiadienį jis dalyvavo susitikime su LAKD atstovais, kurie pristatė projektą ir Kauno savivaldybės atstovų paprašė pateikti savo pastabas, nes rekonstrukcija palies ir miesto susiekimo sistemą.

                                      Daugiausiai lėšų suris Kleboniškio tiltas ir magistralės bei kelio nuo Kauno link Jonavos sankryža (Biruliškių sankryža).

                                      Tiltas bus šešių eismo juostų. Paskaičiuota, kad naujo tilto statyba kainuotų ne ką daugiau nei senojo rekonstrukcija, todėl planuojama statyti naują.

                                      Biruliškių sankryžą ketinama rekonstruoti iš esmės. Po rekonstrukcijos šioje atkarpoje planuojama leisti 110 km/val. greitį. Padidinus greitį, dabartinis sankryžos variantas būtų pernelyg nesaugus. Projektuotojų paskaičiavimais, optimaliausias variantas – moderni šviesoforinė deimanto formos sankryža. Kol kas pasaulyje yra tik aštuonios tokio tipo sankryžos: penkios – JAV, trys – Prancūzijoje. Tačiau šios sankryžos pateisino lūkesčius. Artimiausiu metu JAV planuojama įrengti dar 28 tokio tipo sankryžas.

                                      Projektuotojai taip pat yra numatę magistralėje naują sankryžą, apie kurią miesto architektai svajojo daugybę metų. Ji būtų įrengta prie troleibusų parko.

                                      Didžiausias projekto stabdis – žemės išpirkimo klausimas. Rekonstrukcijos metu magistralė išsiplėstų ir įliptų į svetimas valdas. LAKD mano, kad šią problemą galima būtų išspręsti per porą metų. O darbus kai kuriose atkarpose galima būtų pradėti daryti anksčiau. Rekonstrukcija bus vykdoma ruožais ir gali trukti 4-5 metus.

                                      Specialistai jau yra seniau paskaičiavę, kad keturių eismo juostų ties Kaunu pakaks iki 2030 metų, nes per parą magistrale pravažiuojančių transporto priemonių skaičius vis didėja ir didės ateityje.
                                      Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                                      Comment


                                        /\ jeigu tuo užsiima pati kelių direkcija, tai čia manau tikrai viskas dėliosis po truputį ir projektas judės, jeigu palikti tik Kaunui - na patys suprantat...

                                        Comment


                                          Parašė aviDer Rodyti pranešimą
                                          Biruliškių sankryžą ketinama rekonstruoti iš esmės. Po rekonstrukcijos šioje atkarpoje planuojama leisti 110 km/val. greitį. Padidinus greitį, dabartinis sankryžos variantas būtų pernelyg nesaugus. Projektuotojų paskaičiavimais, optimaliausias variantas – moderni šviesoforinė deimanto formos sankryža. Kol kas pasaulyje yra tik aštuonios tokio tipo sankryžos: penkios – JAV, trys – Prancūzijoje. Tačiau šios sankryžos pateisino lūkesčius. Artimiausiu metu JAV planuojama įrengti dar 28 tokio tipo sankryžas.
                                          Gal galite papasakoti, kas per daiktas yra šviesoforinė deimanto formos sankryža?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X