Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    nu kad juos kur tą KRG... visą taikos pr išgraužinėjo, dabar jau persimetė į tvirtovės alėją. aišku po visko bus žymus pagerėjimas, bet kaip jie dirba... nu kam tokius plotus išgraužt, jeigu nespėji asfaltuoti?.. išvis ar jie taikos pr kur nors jau asfaltuoja, ar dar ne?
    Taikos prospektą pradėjo frezuot nuo ateities plento pusės. Praėjusį berods 4dienį. Tada išfrezuota buvo iki berželio (truputį už bazės žiedo), o gal ir toliau, bet nevažiavau, tai nežinau tiksliai. 5dienį jau buvo išfrezuota nuo bazės žiedo link ateities plento. Ir buvo asfaltuojama pirma juosta nuo ateities plento pusės.
    1dienį jau buvo užasfaltuota iki garažų gatvės, abi juostos. Vakar berods baigė iki bazės žiedo asfaltuot. Bet negarantuoju jog abi juostas.
    Šiandien važiuojant nieko naujo nepastebėjau, matyt asfaltuoja link tvirtovės alėjos tokiais tempais visą taikos prospektą matyt baigs tvarkyt maždaug birželio viduryje žodžiu Kaune nieko naujo...
    Ir kaip sakė klasikas "o kas galėtų paneigti.." kad nėra kokio slapto susitarimo tarp kelininkų ir autoservisų

    Comment


      Aš vairuodamas troleibusą kol pravažiuoju Taikos prospektą, užveluoju 3 minutes.

      Comment


        Prisiminiau Amaliu pervazos tunelio ideja, kodel miesto planuose nera sio vieno svarbesniu strateginiu projektu?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Prisiminiau Amaliu pervazos tunelio ideja, kodel miesto planuose nera sio vieno svarbesniu strateginiu projektu?
          O kur yra svarbesnių strateginių projektų sąrašas? Įdomu ko prirašyta.

          Comment


            Nezinau to saraso, taciau sio projekto vieni is iniciatoriu pries kelis metus buvo paskaiciave, kad per metus vairuotojai cia prasvaisto 40mln litu skaiciuojant kura ir savo laika. Tad investicija atsipirktu jau per pirmus metus. Tuo remdamasis teigiu, kad tai turetu buti vienas savarbiausiu projektu, kuriam demesio pasigendu.

            Comment


              Jau savaitė, kaip kelininkai išgriaužė Taikos prospektą ir visai nesiruoše asvaltuoti. Ką šiandien dirbdamas mačiau: http://www.youtube.com/watch?v=j3vHH7AS468

              Comment


                valdžiai nusispjauti, kad dėl prasto darbų organizavimo laužomos nuosavos mašinos, bet manau turėtų pareikalauti atsakomybės už visuomeninio transporto patiriamus nuostolius.
                dėl tų balvonų 3 šventinės dienos bus suknstos.
                p.s. gyvenu taikos pr., tai kiekvienas išvažiavimas iš kiemo nervas
                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                Comment


                  /\ negana to išgraužė tvirtovės alėją ir nemažą dalį nuokalnės gatvės. galėjo dar išgręmžti ant asfalto su šventėmis. urodai nelaimingi

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Nezinau to saraso, taciau sio projekto vieni is iniciatoriu pries kelis metus buvo paskaiciave, kad per metus vairuotojai cia prasvaisto 40mln litu skaiciuojant kura ir savo laika. Tad investicija atsipirktu jau per pirmus metus. Tuo remdamasis teigiu, kad tai turetu buti vienas savarbiausiu projektu, kuriam demesio pasigendu.
                    Na ir kas? Tunelis- nerentabilu. Vilniuje kasmet kamščiuose prašvaistoma milijardai, juokingi tie tavo keliasdešimt milijonų, nereikia jokių tunelių, išplaus pinigus kaip su tualetu ar arena.
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Na ir kas? Tunelis- nerentabilu. Vilniuje kasmet kamščiuose prašvaistoma milijardai, juokingi tie tavo keliasdešimt milijonų, nereikia jokių tunelių, išplaus pinigus kaip su tualetu ar arena.
                      Tai, kad kaip tik rentabilu. Berods kaip tik tie tavo metro statytojai ir padare tuos skaiciavimus, apie kuriuos kalbu.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Tai, kad kaip tik rentabilu. Berods kaip tik tie tavo metro statytojai ir padare tuos skaiciavimus, apie kuriuos kalbu.
                        Žmogau, ar nejauti spragų savo logikoje ar tyčia tuos pačius dalykus vertini skirtingai?

                        Sakai: "per metus vairuotojai cia prasvaisto 40mln litu skaiciuojant kura ir savo laika. Tad investicija atsipirktu jau per pirmus metus.", o Vilniaus metro temoje spangsti apie nerentabilumą, kai sostinėje kasmet dėl kamščių, ilgai užtrunkant kelionėms viešajame transporte, prarandama milijardai litų. Veidmainiavimas?
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Skirtumas tame, kad Vilniuje, pastacius tramvaju niekas neatsisakys savo automobiliu ir toliau liks kamsciai, gal net didesni, kadangi tramvajaus linijos trukdo eismui.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Skirtumas tame, kad Vilniuje, pastacius tramvaju niekas neatsisakys savo automobiliu ir toliau liks kamsciai, gal net didesni, kadangi tramvajaus linijos trukdo eismui.
                            Nebūtinai. Daug kur gatvių vidury yra paliktas tuščias plotas, o Centre galima ir kokį tuneliuką išsikast. Kaune jau 150 metų 1,28 km ilgio tunelis, tai kame problemos XXI amžiuje kilometro ar dviejų tunelį įsirengt?
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Nebūtinai. Daug kur gatvių vidury yra paliktas tuščias plotas, o Centre galima ir kokį tuneliuką išsikast. Kaune jau 150 metų 1,28 km ilgio tunelis, tai kame problemos XXI amžiuje kilometro ar dviejų tunelį įsirengt?
                              Matyt pagrindinė problema tame, jog prieš 150 metų tunelį Lietuvoje įrengti buvo paprasčiau nei šiais laikais

                              Comment


                                Ir tuo metu tunelio statyba buvo suinteresuoti ne impotentiški Lietuvos politikai

                                Comment


                                  Del taikos gatves tai istikruju idomu... Kuriu velniu islpupt asfalta jei nesiruosia jo tvarkyti? Jau geriau butu palike ir nieko netvarke, duobes bent apvaziuot buvo imanoma... Idomu kaip savivaldybe gedotu gavus saskaitas uz masinos remonta tokiu keliu pravaziavus leistinu greiciu

                                  Comment


                                    Na aš jau ne kartą sakiau kad KRG darbas yra apgailėtinas. Išardyti vienos pagrindinių Kauno gatvių asfaltą ir ją palikti nesutvarkytą per šventes.. Negana to, mašinų srautas šia gatve padidėjo ir dėl uždaryto tilto per Nerį, tad momentais vaizdas šioje gatvėje būna kraupus.. Bet vėlgi čia Lietuva, ir per sudėtinga mums visus darbus susiplanuot taip kad vienas kitam netrukdytų ar kad per šventes žmonėms būtų kuo mažiau problemų...

                                    Comment


                                      ar tie šūdarankiai bent asfaltuoja taikos pr kur nors? nuo namų žiūriu link teo, tai toje atkarpoje per pietus dar nesimatė darbų jokių...

                                      Comment


                                        kiek maciau - siandien vis dar jokiu asfaltavimo pozymiu. kasdien kruva kartu tenka vaziuot - keiksmazodziu atsargas baigiu isemt.
                                        *censored*

                                        Comment


                                          vakarais ten ismokau pravaziuot nei vienu ratu neikrisdamas i katlavanus bet zinoma, ne itin pagal taisykles
                                          www.tomflagman.com

                                          Comment

                                          Working...
                                          X