Parašė Jeffas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąNa as tiek neatsimenu, nes 1982 dar buvo toli iki mano gimimo , bet Donelaicio g. kita puse atkarpa eismas vistiek buvo veliau dar, tik gal ne nuo parodos kalno, bet nuo Zemaiciu gatves? Ar klystu?
O, beje, Donelaičio g. ir dabar šiaip jau galima į priešingą pusę važiuoti, bet tik nuo Maironio g.
Comment
-
Pradedami Sukilėlių prospekto ir Varnių tilto dangos remonto darbai
2006-10-06
Spalio 9 d. (pirmadienį) pradedami Sukilėlių prospekto ir Varnių tilto kelio dangos remonto darbai.
Kaip paprastai, gatvių būklė ypač pablogėja asfaltbetonio dangos senėjimo, intensyvaus lengvojo ir sunkiojo transporto eismo ir kitų aplinkos veiksnių kelių dangoje atsiranda plyšiai ir duobės. Ypač dangai kenkia temperatūros svyravimai, atšilimo-užšalimo ciklas.
Kauno miesto savivaldybė prašo vairuotojus būti tolerantiškus ir, atsižvelgiant į kelio remonto darbus šiose judriose gatvėse siekiant išvengti kamščių, be būtino reikalo nevažiuoti minėtomis gatvėmis.
Viešųjų ryšių poskyrio informacijaI love INNUENDO!
Comment
-
-
Laisvės alėja – ant viešųjų pirkimų prekystalio
2006 10 11 / 07:30 /
Prieš dvejus metus neradus idėjos, kaip atgaivinti svarbiausią Kauno viešėją erdvę, jos vėl ieškoma konkurse, rašo „Kauno diena“.
Geriausią pasiūlymą, kaip rekonstruoti Laisvės alėją, nutarta gauti viešųjų pirkimų būdu. Ką tik „pagimdytas“ architektūrinio konkurso ir Viešųjų pirkimų įstatymo hibridas pirmąkart bus išbandomas renkant svarbiausios Kauno viešosios erdvės sutvarkymo projektinius pasiūlymus.
Viešųjų pirkimų konkurso startas – kitą savaitę.
Specialios komisijos nariai, kurių dauguma – Savivaldybės valdininkai urbanistai, energetikai, paminklosaugininkai, viešųjų pirkimų procedūrų žinovai, pasitelkę ekspertus po mėnesio vertins architektų pateiktus Laisvės alėjos atnaujinimo pasiūlymus.
www.lrt.lt
Comment
-
"inRED" baigė IBC logistikos centro Kaune statybas
BizNews.lt - verslo žinios 2006.10.10 18:46
Nekilnojamojo turto vystymo ir valdymo bendrovė "inRED" (UAB "Invalda Real Estate"), administruojanti daugiau kaip 81 tūkst. kv. metrų biurų, prekybos, logistikos ploto Lietuvoje, kurio vertė viršija 230 mln. litų, Kaune, Ateities plente, baigė antrąjį IBC logistikos centro statybų etapą. Šio projekto, kurio įgyvendinimas truko apie 2 metus, vertė siekia maždaug 17,5 mln. litų.
Pasak "inRED" direktoriaus Tomo Bučo, IBC logistikos centras Kaune, kurį sudaro maždaug 5 tūkst. kv. metrų sandėliavimo ir administracinės patalpos, įkurdintas 1,8 ha teritorijoje. Visos patalpos jau turi nuomininkus.
[pilnas textas]
Comment
-
Metropolis
Kaune po truputi isibegeja ne vien tik gatviu, tiltu remontas (kas, aisku pagirtina),bet ir kiti, manau, dar reiksmingesni projektai. Vienu tokiu neabejotinai taps Kauno centre akcinė bendrovės "VST" pradetas vienas svarbiausių metų projektų – transformatorių pastotės statyba. Tai taps dar vienu postumiu skatinti investicijas Kaune.
Ši 110/10 kV transformatorinė taps moderniausia tokio tipo pastote Lietuvoje. Bendrovė į šios pastotės statybas investuoja 11 mln. litų.
Jau pradėti vykdyti naujosios transformatorinės pastotės Kauno centre darbai. 110/10 kV Nemuno transformatorinė pastotė statoma siekiant pagerinti Kauno miesto centrinės dalies elektros tinklo kokybę. Pasak akcinės bendrovės "VST" Elektros tinklo tarnybos direktoriaus Ryčio Borkio, moderni transformatorinė užtikrins Kauno centre kokybiškos elektros energijos tiekimą.
"Elektros energijos tiekimas bei skirstymas Kauno miesto centre visuomet buvo šiek tiek komplikuotas. Energija čia buvo tiekiama iš aplinkinių transformatorinių ir galios, kuri užtikrintų ne tik jau esantiems objektams, bet ir naujai statomiems pastatams kokybišką elektros energiją, trūko", - esamą padėtį pristato "VST" Elektros tinklo tarnybos direktorius.
Šiuo tikslu, daugiau nei metus vyks nepertraukiami darbai ir planuojama, kad visu pajėgumu transformatorių pastotė pradės dirbti jau 2007 m. spalio mėnesį. Čia bus įdiegtos naujausios "Siemens" technologijos, pastatyta uždara skirstykla, vakuuminiai jungtuvai, į kuriuos nepilama alyva, o pastotės fasadas neišsiskirs iš senamiesčio panoramos.
"Tai patvari ir ilgametė bendrovės investicija siekiant užtikrinti klientams patikimą ir kokybišką elektros energijos skirstymą ir tiekimą. Esame paskaičiavę, kad dėl naujosios pastotės iki minimumo sumažės elektros energijos atjungimų skaičius ir elektros energijos tiekimas taps kokybiškesnis. Be to, bendradarbiaudami su Kauno miesto savivaldybe, numatėme, kad pastotė pasitarnautų ir ateityje miesto centre numatomiems objektams elektrifikuoti", - sako Rytis Borkys.
Per 8 šių metų mėnesius Kauno regiono elektros tinklo modernizavimui jau investuota 25 mln. litų. Pagrindinės investicijos skiriamos naujųjų elektros energijos vartotojų pajungimui ir vidutinės įtampos transformatorių pastotėms rekonstruoti.
Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Arūnas Keserauskas sako, kad bendrovės požiūris ir siekis užtikrinti kokybišką elektros energijos tiekimą Kauno mieste ir rajone, yra ir motyvacija kitoms bendrovėms investuoti Kaune.
"Elektros energija yra gyvybiškai svarbi kiekvieno kauniečio kasdieniniame gyvenime, todėl bendrovės investicijos į elektros tinklą ir ilgalaikis kokybiškos elektros energijos tiekimo užtikrinimas yra labai naudingas miestui ir rajonui. Manau, kad šie modernizavimo darbai į Kauną atvilios dar daugiau investicijų", - sako Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius.
Comment
-
Ar greit važiuosime HE užtvankos keliu?
2006-10-12
Kauno miesto merui Arvydui Garbaravičiui išreiškus susirūpinimą dėl nuo darbų grafiko atsiliekančių kelio dangos virš Kauno Hidroelektrinės remontininkų veiksmų, miesto vadovo iniciatyva, nuspręsta apie tai informuoti Kaune veikiančią Trišalę tarybą.
Problema, kuri susidarė vasarą nutraukus eismą per HE, aktuali šimtams ir tūkstančiams vairuotojų: tiek kauniečių, tiek važiuojančių pro Kauną tranzitu link Suvalkijos. Dzūkijos ar Lenkijos. Automobiliai, kol vyksta remontas, verčiami ilginti savo maršrutus, darydami nemažą lankstą. O tai - papildomos išlaidos. Tikėtasi visus remonto darbus užbaigti iki lapkričio, tačiau, kaip paaiškėjo šią savaitę vykusiame Trišalės tarybos posėdyje, to padaryti nepavyks.
Savivaldybės administracijos Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algis Vyšniauskas užtikrino: dalis dangą remontuojančių firmų savo įsipareigojimus įvykdys tikrai laiku, bet, vargu ar tai pasiseks „Kamestos" bendrovei su kitomis partnerėmis. Nederėtų dėl to kaltinti remontininkų. Jie vėluoja, nes per ilgai užsitęsė įstatymų numatytos darbų organizavimo procedūros. Kol nebuvo gautos lėšos, tuo pačiu metu, kai vyksta Hidroelektrinės remontas, sutvarkyti ir virš užtvankos nutiestą kelią, negalėta skelbti konkurso darbams atlikti. Gavusi pinigų, Savivaldybės skelbtas konkursas įvyko rugsėjo 27-ąją. Dabar remontininkai žada dirbti ir savaitgaliais, bet tokių pastangų neužteks viską baigti laiku. Pagal technologiją, betoninė danga turi stingti 28 paras, o prieš ją užliejant, nemažai laiko užtruko senosios dangos nudaužymas bei kiti paruošiamieji darbai.
Petrašiūnų gyventojams, beje, tas užsitęsęs kelio remontas visai parankus - rajone dabar ne tiek daug triukšmo, kaip anksčiau būdavę. Todėl vicemero A.A. Balučio pastebėjimu, miesto valdžiai dar teks pamąstyti, kaip nukreipti tranzitinį transportą nuo Petrašiūnų, kad nevažiuotų per HE.
Trišalės tarybos posėdyje darbdavių atstovai prisiminė prieš daugelį metų parengtą, bet neįgyvendintą aplinkkelio projektą. Meras teigė: „Nuvažiavę į sostinę, „mušamės" dėl pinigų ir bandome jų gauti ne tik tam aplinkkeliui, bet ir kitiems Kaunui reikalingiems projektams. Nepaisant to, kad Kaunui tik vieno aplinkkelio tetrūksta, o Vilnius kol kas jų neturi nė vieno, rankų nenuleidžiame ir toliau siekiame įgyvendinti gerus planus visų kauniečių labui".
Birutė Mačienė
Mero patarėjaI love INNUENDO!
Comment
-
Kauno miesto savivaldybė yra parengusi investicinį projektą "Šiuolaikinė integruota miesto eismo valdymo sistema". Projekto autoriai tikisi iš Europos sąjungos struktūrinių fondų gauti beveik 50 mln. litų, už kuriuos Kaune būtų galima visiškai atnaujinti senuosius šviesoforus, pastatyti naujus, taip pat įdiegti automatinę eismo valdymo sistemą.
Kadangi Transporto investicijų direkcija 2004-2006 metų laikotarpiui nenumato papildomų kvietimų teikti paraiškas, tai padaryti planuojama 2007-2013 metais.
Comment
-
Spalio 16 d., t.y. vakar, Sukilėlių prospekte nerasta nei vieno dirbančio kelininko ir jokių požymių, kad kelio dangos atnaujinimo darbai pradėti ar bent jau bandomi pradėti. Klausimas grynai retorinis - kurių velnių reikėjo apgaudinėti visus ir savivaldybės svetainėje rašyti, kad darbai pradedami spalio 9 d.?Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
SEB Vilniaus bankas suteikė 73 mln. Lt kreditą Kauno kelių projektui įgyvendinti
Didžiausias Lietuvoje komercinis SEB Vilniaus bankas suteikė 73 mln. litų kreditą UAB „Hidrostatyba“ svarbiam Kauno kelių infrastruktūros projektui įgyvendinti – M. K. Čiurlionio tilto prietilčio statybai.
25 metų trukmės kreditas suteiktas šiai bendrovei pasirašius tokios pačios trukmės koncesijos sutartį su Kauno miesto savivaldybe, rašoma banko pranešime spaudai.
Banko duomenimis, tai vienas iš ilgiausio laikotarpio Lietuvos bankų suteiktų verslo kreditų. Visa projekto vertė yra 80 mln. litų.
Projekto statybas „Hidrostatyba“ planuoja pradėti jau lapkritį, kai tik bus gautas savivaldybės leidimas, ir jas ketina užbaigti per dvejus metus, po to bendrovė prietiltį eksploatuos dar 23 metus.
„Šio svarbaus kelių infrastruktūros objekto kauniečiai laukė jau ilgai – pastačius prietiltį, pietinėje Kauno dalyje sumažės transporto kamščių, oro tarša, o miestas ta kryptimi galės plėstis sparčiau“, – teigė „Hidrostatybos“ generalinis direktorius Pranas Šidiškis. Jis džiaugėsi, kad banko dalyvavimas tokiuose trišaliuose projektuose padeda laiku užtikrinti atsiskaitymą su rangovu.
Comment
-
Nuo spalio 31 d. atidaromas HES tiltas
2006-10-31
Nuo spalio 31 dienos 16 valandos jau galima važiuoti per HES tiltą. Lapkričio 1 dieną kauniečiai ir miesto svečiai jau galės važiuoti per HES tiltą. Miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Arūno Keserausko įsakymu nuo birželio 8 dienos buvo uždarytas eismas per hidroelektrinės tiltą. Tada ir pradėti Kauno hidroelektrinės mašinų salės, lubų bei tilto remonto darbai. Energetikų ir kelininkų darbai buvo suderinti, kad nereikėtų atskirai uždaryti eismo šiuo tiltu.
Užbaigti darbus ir atidaryti eismą buvo numatyta lapkričio 4 dieną, tačiau tai pavyko atlikti keliomis dienomis anksčiau. Darbai vyko labai sklandžiai ir pagal numatytą grafiką. Darbus atliko UAB "Kamesta" ir UAB "Fegda". Lėšų - beveik 2 mln. litų - šiam objektui skyrė Lietuvos automobilių ir kelių direkcija, 300 tūkst. litų - Kauno m. savivaldybė ėmė paskolą. Viena gatvės atkarpa - nuo Petrašiūnų pusės iki tilto - kainavo 900 tūkst. litų, o kita - Panemunės ir Rokų link - 1,5 mln. litų. Vienoje pusėje yra 4500 kv. m, o kitoje 7080 kv. m.
Patį tiltą ir mašinų salę savo lėšomis remontavo energetikai. Tilto danga taip pat sudėtinga: betono sluoksnis su armatūros tinklu, po to du sluoksniai hidroizoliacijos ir dar du sluoksniai asfalto.
Kelio apatinės dangos sluoksnis 0/16 SA, viršutinės dangos sluoksnis 0/16 SM, o tai reiškia, kad paklotas asfaltas su modifikuotu bitumu, kitaip sakant mastikinis asfaltas, kuris yra ypatingai atsparus.
Atliktus darbus patikrino Laboratorinių bandymų centras ir pripažino, kad darbai atlikti kokybiškai.
Kelkraščiai dar neišdailinti, juose darbai vyks net ir sudėtingomis oro sąlygomis, tačiau tai eismui netrukdys. Bus ribojamas greitis, t.y. bus galima važiuoti 40 km per valandą greičiu.
Atsižvelgiant į Petrašiūnų gyventojų pageidavimą ir dėl kitų gatvių (nuo Rokų) nepakankamo dangos atsparumo, sunkiasvoris transportas bus nukreiptas aplinkkeliais. Apie tai vairuotojus informuos ženklai Garliavoje.
Danutė MARCINKEVIČIENĖ
Viešųjų ryšių poskyrio vyriausioji specialistė, tel. 424570.I love INNUENDO!
Comment
-
Parašė batista Rodyti pranešimą/\ jeeee! nebereiks bratkio vežt per šančius!
Comment
Comment