Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Kažkaip neradau kur parašyti vieno klausimo. Kaune šilainiuose viename kieme yra palikti likimo valiai 3 automobiliai, matau nieks nesiima iniciatyvos, tai parašysiu pats. Tik va nežinau kur Kaune kreiptis, gal turit kokią nuorodą, emailą ar dar ką nors.
    Pranešk apie "skriaudžiamą" Lietuvos gamtą Maps.lt svetainėje
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
      Kažkaip neradau kur parašyti vieno klausimo. Kaune šilainiuose viename kieme yra palikti likimo valiai 3 automobiliai, matau nieks nesiima iniciatyvos, tai parašysiu pats. Tik va nežinau kur Kaune kreiptis, gal turit kokią nuorodą, emailą ar dar ką nors.
      Į policiją paskambini 112 ir pasakai tų mašinų valst. nr., mašinų spalvas ir jų modelius (kad įsitikintų, jog informacija tikra). Pasakai kur stovi ir pagrindi savo žodinį skundą - kuo trukdo, iš ko sprendi, kad nenaudojamos. Mano apylinkės policija po pirmo skambučio nesureagavo. Tada parašiau komisariate pareiškimą ir ta mašina po savaitės dingo iš aplinkinių kiemų. Konkrečiai mano atveju mašina buvo su išdaužytais stiklais, viduje mėtėsi šiukšlės, vasarą smirdėjo kaip iš šiukšlių konteinerio. Buvo ne tik neestetiška, bet ir nesaugu, nes galėjo lengvai būti padegta.

      Jei policija nepadės, motyvuodama, kad pavojaus tos mašinos nekelia, tada nufotografuoji, nueini į seniūniją ir ten parašai prašymą spręsti problemą, motyvuodamas tuo, kad tos mašinos gadina estetinį vaizdą, užima stovėjimo vietas be reikalo, nes mašinos neeksploatuojamos. Pridedi nuotraukas, pasirašai ir įteiki darbuotojui seniūnijoje. Prašyme būtinai paminėk, kad tave informuotų raštiškai apie tai, kokių bus imtasi priemonių. Priešingu atveju tau greičiausiai neatrašys.

      Paskutinis variantas - kreiptis į seniūnijos aplinkosaugos viršininką ir reikalauti tas mašinas patraukti, nes jos neeksploatuojamos, taigi teršia gamtą (iš ilgai nenaudojamų varva tepalai ir t.t.).

      Jei po skundo gausi grasinimų iš mašinų savininkų, nepabijok policijoje parašyti pareiškimą dėl grasinimo - iškart atsikabins

      Sėkmės
      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.08, 19:38.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        http://www.kaunas.policija.lt/lt/index.php?sky=44;

        Tik nelabai jie reaguoja. Užregistruoja skundą, o laužai kaip stovi taip stovi. Pas mane kieme, vienas mašiniukas gal trys metai su kiaurom padangom. Pernai dar ir numerius nulupo kažkas. Pranešta buvo, bet realių veiksmų nulis

        Comment


          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
          http://www.kaunas.policija.lt/lt/index.php?sky=44;

          Tik nelabai jie reaguoja. Užregistruoja skundą, o laužai kaip stovi taip stovi. Pas mane kieme, vienas mašiniukas gal trys metai su kiaurom padangom. Pernai dar ir numerius nulupo kažkas. Pranešta buvo, bet realių veiksmų nulis
          Juk sakiau:
          1. 112.
          2. Pareiškimas policijoje.
          3. Į seniūniją.

          Jei dar nepadėjo:
          4. Raštas merui dėl seniūnijos aplaidaus darbo (geriau rašyti praėjus bent 1,5 mėn. po rašto seniūnijai).
          5. Raštas į Kauno komisarui dėl policijos darbo.

          Dar nepakenktų koks straipsniukas į žiniasklaidos priemones dėl neatsakingo policijos ar seniūnijos darbo
          Viskas

          Nežinau, ar dėl tam tikrų pažinčių, ar dėl ko, bet man pakako tik 1 ir 2-o punkto. Pareiškime reikia sakinius dėstyti griežtai, konkrečiai, trumpai.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Kaune bus statomi dumblo apdorojimo įrenginiai

            Nuotekų dumblo tvarkymas - aktuali problema ne tik Lietuvoje bet ir kitose Europos Sąjungos ir pasaulio šalyse. Griežtėjantys aplinkosauginiai reikalavimai Lietuvoje skatina diegti modernias ir efektyvias nuotekų valymo technologijas. Dėl to didėja susidarančio dumblo kiekiai, kurių tvarkymas iki šiol naudojamais būdais pradeda kelti grėsmę aplinkai, nebeatitinka ilgalaikių visuomenės interesų, prieštarauja darnios plėtros principams.

            Projekto esmė - Kauno nuotekų valyklos teritorijoje pastatyti regioninius dumblo apdorojimo įrenginius, kuriuose bus apdorojamas ne tik šioje valykloje susidaręs dumblas, bet ir numatyta galimybė apdoroti nuotekų dumblą iš Birštono, Zapyškio, Ežerėlio, Raudondvario, Neveronių, Vilkijos, Šlienavos nuotekų valyklų. Projekto įgyvendinimas leis išspręsti naujai susidarančio dumblo apdorojimo ir saugojimo problemą Kauno regione. Šių problemų sprendimui yra gautas finansavimas iš ES sanglaudos fondo lėšų, nes bendrovė viena nebūtų pajėgi finansuoti visą projektą.

            Skaityti toliau >>>

            Kaunastrans.lt
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              O man iškilo klausimas, kada baigsis tas automobilių statymas gatvėse? Kas svarbiausia, tai jeigu netingėtų gyventojai išsikuopt kiemų nuo sniego, nuo nenaudojamų automobilių, netingėtų statytis automobilių į turimus garažus, tai gatvėse tikrai praktiškai neliktų užkištų pirmų eilių.
              Dar kitas dalykas, tai kad jeigu draustų statyt, tai gyventojai pradėtų galvom mastyt ir suvoktų, kad jeigu nusipirkai automobilį, tai ir paruošk jam vietą stovėt, o ne numest belekur.
              Dabar ir Baltijos gatvėj Kaune ties BP degaline jau pora savaičių pirmoj juostoj stovi Ford Fiesta. Eismui trukdo akivaizdžiai, o taip pat ir sniegas toje vietoje nenuvalomas.
              Kada Kauno valdžia ryšis uždraust pagrindinėse gatvėse automobilius statyt, o ten kur uždrausta - policija pradėtų baust realiai?

              Comment


                Kovo 11 gatvej, nuo girstucio link taikos prospekto ziedo vaziuojant anksciau visa pirma eile budavo masinom uzstatyta. O dabar ziuriu, kad zenklas kabo ir dvi juostos kuo puikiausios. Pora kartu vaziuodamas net neatkreipiau demesio, tik kazkur galvoj kirbejo "kad kazkas ne taip kaip anksciau" Pasirodo galima situacija pagerint jei tik noro yra.

                Comment



                  Ir kas "keisčiausia", kad tie automobiliai kažkaip sutilpo į kiemus ar kažkur Aš taip pat pastebėjau, kad ten dabar "švaru"
                  Šiaip tai dažniausiai gatvėse yra paliekama ne dėl to, kad kieme nėra vietos, o dėl to, kad tingi parkuotis sudėtingai, o kur dar žiemą užsnigtas kiemas? Daug "patogiau" pasistatyt gatvėje "darbo kryptimi" ir ryte tik sėdi ir važiuoji.
                  Kad gatvėse statomi automobiliai be reikalo dažnai, tai tikrai faktas, bent jau Šilainiuose, tai drąsiai galima būtų Baltijos g. uždraust bet kokį stovėjimą gatvėse ir puikiausiai automobiliai sutilptų kiemuose, nes dabar jie tikrai neužpildyti.
                  O ir šiaip yra toks niuansas, kad visiems yra nusišvilpt, kad kitiems trukdo jų automobiliai tol, kol nebelieka galimybes taip statyt automobilio.

                  Comment


                    Avaringiausios pėsčiųjų perėjos taps saugesnės
                    2010-02-12

                    Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisijoje buvo pateikta informacija apie avaringiausias miesto pėsčiųjų perėjas. Transporto ir eismo organizavimo skyrius kartu su policijos pareigūnais atliko praėjusių metų avaringumo analizę pėsčiųjų perėjose.

                    Pavojingiausiomis šiuo metu yra keletas perėjų: Tvirtovės al. 35 prie Technikos kolegijos. Praėjusiais metais ten įvyko 4 auto įvykiai. Pėsčiųjų perėja įrengta per 6 eismo juostas, įrengti padidinto atspindžio ženklai. Komisija pasiūlė pagal finansines galimybes įrengti pėsčiųjų saugumo salelę. Įgyvendinant investicinį projektą „Šiuolaikinė integruota Kauno miesto eismo valdymo sistema" ši perėja taps reguliuojama šviesoforu.

                    Keturi autoįvykiai užfiksuoti ir Sukilėlių pr. 86 A prie prekybos centro „Topolis". Čia pėsčiųjų perėja įrengta per keturias eismo juostas. Komisijos nariai pritarė siūlymui pagal finansines galimybes įrengti pėsčiųjų saugumo salelę ir padidinto atspindžio kelio ženklus bei įrengti metalinius atitvarus.

                    Toks pat skaičius auto įvykių užfiksuotas ir prie Kovo 11-osios gatvės 45 A namo. Pėsčiųjų perėja įrengta per keturias eismo juostas. Posėdžio metu buvo nutarta ties perėja pašalinti du medžius, kurie užstoja kelio ženklus. Planuojama pėsčiųjų perėjos ženklus pakeisti į didesnio atspindžio kelio ženklus bei įrengti papildomą pėsčiųjų perėjos apšvietimą.

                    Net šeši autoįvykiai užfiksuoti K. Baršausko gatvėje ties prekybos centru „Molas". Pritarta siūlymui šioje vietoje dviejų pėsčiųjų perėjų per K. Baršausko g. (ties Pašilės g. ir ties A. ir J. Gravrovgkų g.) įrengti naują pėsčiųjų perėją per K. Baršausko g. ties PC „Molas" (tarp Pašilės g. ir A. ir J. Gravrovgkų g.). Vykdant investicinį projektą „Šiuolaikinė integruota Kauno miesto eismo valdymo sistema" ši perėja numatoma paversti reguliuojamą šviesoforu. Kitą šviesoforu reguliuojamą perėją K. Baršausko g. numatoma įrengti ties S. Šalkausko g.
                    Šaltinis: http://www.kaunas.lt/index.php?2458756390
                    Sekite savo banknotus

                    Comment


                      /\ Idomu, kas yra padidinto atspindžio kelio ženklai?
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Tai reiškia, kad nuvalys kelio ženklus apsinešusius dulkėm ir druskom
                        Autoturistai

                        Comment


                          tai tuos salotinius didelius tokius sukabins vietoje įprastinių, kad geriau matytūsį.

                          Comment


                            Mano manymu su tom perėjom iš viso bet kas padaryta, galėtų atitinkami Kauno valdžios skyriai, padaryt analizę ir išsiaškint kurios perėjos reikalingos kurios ne, nes turbūt daugelis sutiks, Kaune pėsčiųjų perėjų per daug arba jos ne taip išdėstytos.

                            Comment


                              Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                              ..Kaune pėsčiųjų perėjų per daug arba jos ne taip išdėstytos.
                              Ypac Barsausko tarp ziedo ir Molo, kokias 5-6...
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Na, dabar grįžtu prie parkavimo gatvėse klausimų. Man įdomu, kodėl nepadaro parkavimo lyginėmis-nelyginėmis dienomis skirtingose pusėse? Investicijos pakankamai nedidelės, bet dingtų "priaugę" automobiliai, išnyktų problema su gatvių valymų, kai neįmanoma sniego valytuvams pravažiuoti. Kodėl valdžia tokia neaktyvi šiuo klausimu?
                                Turbūt eilinį kartą stumdomi popieriai ir tiek...
                                Kas nors galit pravažiuot Baltų pr. nuo 2 ligoninės. Kiekvieną žiemą tas pats - kelias susiaurėja iki 1,5 juostos ir tenka važiuot prieš eismą, norint apvažiuot keliom eilėm sustatytus automobilius. Kur žiūri policija galų gale?

                                Taip pat, kas per anarchija Karaliaus Mindaugo prospekte? Ties pėsčiųjų tiltu tiesiog absurdas, net 3 eile važiuojant sunku apvažiuot sustatytus automobilius, o juk parkavimui skirta tik 1 eismo juosta teoriškai! Kodėl tokioje vietoje policija nesiima jokių veiksmų? "Vairuotojai" (imu į kabutes, nes sveiko proto turintys tikrai nestatytų taip, kad trukdytų eismui) aišku naudojasi nebaudžiamumu ir elgiasi kaip jiems patinka.

                                Comment


                                  Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                                  Mano manymu su tom perėjom iš viso bet kas padaryta, galėtų atitinkami Kauno valdžios skyriai, padaryt analizę ir išsiaškint kurios perėjos reikalingos kurios ne, nes turbūt daugelis sutiks, Kaune pėsčiųjų perėjų per daug arba jos ne taip išdėstytos.
                                  Na, iš dalies tai taip, su pėsčiųjų perėjomis yra šioks toks balaganas pas mus. Blogybė yra ta, kad nemažai jų yra nereguliuojamos. Manau, kad reikia stengtis kuo daugiau padaryt reguliuojamų su "mygtuku" (turiu omeny, kad nepaspaudus, niekada neužsidegs žalia). Taip galima būtų išvengti 7 bobulkų einančių iš vienos pusės į kitą paeiliui, o ne vienu metu. Taip norisi tuomet atsidaryt langą ir sušukt, kad eismo sąlygos pasikeitė ir laikas suvokt, kad nėra kada sapnuot 6 juostų gatvėje.

                                  Comment


                                    Parašė marazas Rodyti pranešimą
                                    Taip pat, kas per anarchija Karaliaus Mindaugo prospekte? Ties pėsčiųjų tiltu tiesiog absurdas, net 3 eile važiuojant sunku apvažiuot sustatytus automobilius, o juk parkavimui skirta tik 1 eismo juosta teoriškai! Kodėl tokioje vietoje policija nesiima jokių veiksmų? "Vairuotojai" (imu į kabutes, nes sveiko proto turintys tikrai nestatytų taip, kad trukdytų eismui) aišku naudojasi nebaudžiamumu ir elgiasi kaip jiems patinka.
                                    Kur tu čia taip Karaliaus Mindaugo pr. 3 eile nepravažiavai? Nesakau,kad dažnai ten bunu, bet kiek pamenu pirma juosta užstatyta, antra kartais kas lečiau važiuoja, ieškodamas skylės. O policija esu matęs kai blokus ant ratų visiem dėjo, kurie pasistatę mašinas iki parkavimo ženklo...

                                    Comment


                                      pirmiausiai išspręstu stovėjimo problemą gatvėse, nes dabar ženklai negalioja visiškai, o statoma bet kaip. Dėl to susiaurėja gatvės, susidaro kamščiai ir dauk dar tų problemų. O jei sumažins perėjų skaičių tai žmonės vaikščios ne per perėjas, nes ir dabar tingi paeiti iki perejos 10 metrų ir eina per gatvę. Če be baudų didelių ir dažnų apseiti neįmanoma.

                                      Comment


                                        Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                        ...Če be baudų didelių ir dažnų apseiti neįmanoma.
                                        Nieko panasaus, baudos niekada nedodavo tinkamo/laukiamo rezultato.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Nieko panasaus, baudos niekada nedodavo tinkamo/laukiamo rezultato.
                                          na jau na jau.. dar ir kaip ir dar ir kokį rezultatą duoda baudos.. Vieną kartą susimokėjęs 100 lt už ne vietoj pereitą gatvę manau kitą kartą eidamas susimastytum ar verta eiti vėl ne per perėją.. Va būtent kad baudos ir yra veiksmingiausia priemonė kovoja su pažeidėjais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X