Matyt laikas apskritai juos uždrausti. Nes Kaune jie visai įsisiautėjo - nachališkai aria žaliakalnio šlaitus ir k.t žalias vejas vidury miesto, triukšmauja ir pan. Vaizdas kaip laukiniame krašte :/
Kauno miesto bendrajame plane numatyta keletas vietų, kuriose ketinama statyti naujus pėstiesiems ir automobiliams skirtus tiltus.
„Kaunas ne Paryžius, kad kas du šimtus metrų statytume po naują tiltą, tačiau miesto plėtra verčia galvoti apie naujus tiltus“, – kalbėjo savivaldybės Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius, miesto bendrajame plane rodydamas naujų tiltų vietas.
Numatė naujų tiltų vietas
Skyriaus vedėjas pastebėjo, jog apie naujus tiltus buvo galvojama jau 1997 metais, kai pradėtas rengti Kauno bendrasis planas.
„Turėjome pamoką, kai statant M.K.Čiurlionio tiltą teko išpirkti žemės sklypų ir nuversti namus. Todėl bendrajame plane iš anksto numatėme vietas, kuriose bus naujieji tiltai, kad nekiltų problemų“, – sakė N.Valatkevičius.
Kai kurie būsimieji tiltai jau pradėti projektuoti, kiti dar laukia savo eilės.
Jungs su Senamiesčiu
Tarp netolimos ateities projektų – pėsčiųjų tiltas per Nerį, kuris turėtų sujungti Vilijampolę su Senamiesčiu.
N.Valatkevičiaus teigimu, pėsčiųjų tiltą planuojama statyti toje vietoje, kurioje, istorikų ir paveldosaugininkų teigimu, tiltas seniau jau buvo pastatytas.
Pėsčiųjų tiltas iš Vilijampolės turėtų Senamiestį pasiekti ties Kauno pilimi ir susijungti su A.Jakšto gatve.
„Šio tilto būtinybė kilo siekiant skatinti Vilijampolės atsigavimą. Tada, kai ši mintis atsirado, Vilijampolėje dar nebuvo pradėtos naujų kvartalų statybos, tačiau apie šios miesto dalies atgimimą jau buvo rimtai kalbama“, – sakė N.Valatkevičius.
Šiuo metu Vilijampolėje dvi nekilnojamojo turto plėtros bendrovės yra suprojektavusios gyvenamųjų namų kvartalus, todėl pėsčiųjų tiltas bus labai reikalingas.
Iš salos – į Fredą
Dar vienas pėsčiųjų tiltas turėtų sujungti Nemuno salą su H. ir O. Minkovskių gatve. Tiltas turėtų atsirasti tarp bendrovės „Kauno grūdai“ ir buvusios krovininės laivų prieplaukos.
„Šis tiltas bus ypač aktualus, kai Nemuno saloje pradės veikti naujoji sporto arena. Tada dalis arenos lankytojų, pasistatę automobilius H. ir O.Minkovskių gatvėje, galės pėsčiomis juos pasiekti“, – sakė N.Valatkevičius.
Jis pastebėjo, kad šis tiltas turėtų tapti pėsčiųjų tako iš miesto centro į Aleksoto kalną dalimi.
Ieškos lėšų sostinėje
Miesto plėtros specialistų planuose – naujas tiltas per Nerį ties Lazūnų gatve į Baltų prospektą. Tai turėtų būti automobiliams skirtas tiltas.
Valdininkas sakė, jog bus siekiama, kad lėšos šio tilto statybai būtų skirtos iš valstybės biudžeto.
„Kleboniškio tilto avarija parodė, jog daugelis kauniečių kelionėms mieste naudojasi automagistralėje esančiu tiltu. Todėl pastačius naują tiltą ties Lazūnų gatve, sumažėtų Kleboniškio tilto apkrova. Tuo turėtų būti suinteresuota šalies Vyriausybė“, – svarstė N.Valatkevičius.
Pagal miesto urbanistų ir plėtros strategų planus greičiausiai turėtų iškilti modernus tiltas per Nemuną ties Kėdainių gatve. Šis tiltas turėtų sumažinti automobilių eismą Birštono gatve ir apsaugoti Senamiestį nuo automobilių tvaiko.
Kleboniškio tilto avarija parodė, jog daugelis kauniečių kelionėms mieste naudojasi automagistralėje esančiu tiltu. Todėl pastačius naują tiltą ties Lazūnų gatve, sumažėtų Kleboniškio tilto apkrova. Tuo turėtų būti suinteresuota šalies Vyriausybė“, – svarstė N.Valatkevičius.
Nu ne dėkui su tokiais kvailais išmislinimais lazunų gatvę jungti su baltų. Kad tai padaryt reiks arba susiaurinti mokyklos stadioną, nugriauti gale gatvės stovinčius namus, arba nuversti garažus ((((.Ir ramybė dinks namuose nu ir pyyyyyp. Kad tik šitas planas nebūtų įgyvendintas.
Kempai, keista, kad tau tai naujiena. Lazunu g. platinimas ir jungimas su Baltu pr. jau seniai visuomenei zinomas, tik gal neplaciai paplites. Net nepamenu, pirma syki apie ji isgirdau kazkur 1997 m.
Gyvenant mieste, ypac tankiai apgyvendintuose rajonuose, reikia susitaikyt su mintim, kad miestas pleciasi, todel reikia ir nauju keliu. Nenori gyvent prie dulkiu iq masinu - prasom - galite persikelt i priemiesti, juk nebus nei dulkiu, nei masinu.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kempai, keista, kad tau tai naujiena. Lazunu g. platinimas ir jungimas su Baltu pr. jau seniai visuomenei zinomas, tik gal neplaciai paplites. Net nepamenu, pirma syki apie ji isgirdau kazkur 1997 m.
Gyvenant mieste, ypac tankiai apgyvendintuose rajonuose, reikia susitaikyt su mintim, kad miestas pleciasi, todel reikia ir nauju keliu. Nenori gyvent prie dulkiu iq masinu - prasom - galite persikelt i priemiesti, juk nebus nei dulkiu, nei masinu.
Aš šios minties dar neesu girdėjęs, tik pats esu pagalvojęs kad būtų gerai toje vietoje tiltas tiesiai į kitą krantą. Bet man tokie planai kažkaip nerealiai atrodo.
Aš šios minties dar neesu girdėjęs, tik pats esu pagalvojęs kad būtų gerai toje vietoje tiltas tiesiai į kitą krantą. Bet man tokie planai kažkaip nerealiai atrodo.
Nerealiai, tikrai nerealiai. Politikai vaidina, kad dirba - kuria planus... Čia taip pat nerealu, kaip ir su Kėdainių tiltu - bus, bet neaišku kada.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nu ne dėkui su tokiais kvailais išmislinimais lazunų gatvę jungti su baltų. Kad tai padaryt reiks arba susiaurinti mokyklos stadioną, nugriauti gale gatvės stovinčius namus, arba nuversti garažus ((((.Ir ramybė dinks namuose nu ir pyyyyyp. Kad tik šitas planas nebūtų įgyvendintas.
Iš kur tas lietuvių bruožas pastatyti savus interesus prieš visuomenės? Geriau tebunie aplinkui kamščiai, svarbu kad savam vieškelėlyje būtų tylu ir gražu it viduryje kaimo, nes neduokdie nugriaus kažkokius garažus (kurie savaime suprantama yra unikalus respublikinės reikšmės architektūros ir istorijos paminklas). O kai patiems tenka stovėti kamščiuose tai kaltina viską ir visus, tik ne save.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Taip ir nesulaukiau atsakymo į klausimą, kas yra daroma Neryje ties santaka? Šiaip vaga gilinama ar kas?
Buvau nuvykęs ten.
Jeigu žinote, ruošiamasi po truputį vystyti Neries kranto gyvenamųjų namų kvartalo projektą. Neries krantas, ties ta vieta, yra pakankamai žemas ir pelkėtas. Pasirinktas ekonomiškas kranto sutvarkymo būdas: semiamas smėlis iš Neries ir pilamas, bei lyginamas krantas. Bandoma supilti iki Neries krante esamo pylimo aukščio. Išsėmus pavasarį nešmenis, darbas buvo nutrauktas ir laukė, kol vėl užneš Dabar darbai vėl atnaujinti. Vėliau gal pateiksiu foto.
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Vakar grįždamas namo pastebėjau, kad įsmeigti keli kuoliukai Basanavičiaus-Radvilėnų pl. sankryžoje. Pačioje sankryzoje raudonais dažais nupaišytas žiedas toks mažytis, kaip Pašilės - Dujotekio sankryžos.
jo, vakar ta pati pastebejau, seip reikejo ten kazko toje sankryzoje, tik man idomu kas bus kai istrigs masinos tame zieduke, nes piko metu link savanoriu daznai didele eile buna . zinant kad lietuviam taisykle kad negali vaziuot sankryzon jeigu matai kad is jos neisvaziuosi negalioja...
Comment