Kodėl kauniečių vairuotojų pinigai keliauja autostradoms lopyti, o ne miesto gatvėms tvarkyti?
2009-07-09
http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Kode...gai_kelia/1327
„Noriu atkreipti dėmesį, jog praėjusiais metais iš fondo gavome apie 30 mln. litų kelių priežiūrai, o šiais metais tik 4,8 mln. litų bei 3,3 mln. tilto į Nemuno salą statybai. Mūsų miesto kelių būklė prasta, o naudoti papildomas Savivaldybės lėšas šiuo metu nėra galimybių. 2008 metais Kauno degalinėse miestiečiai degalams (benzinas, dyzelinas, suskystintos dujos) iš viso sumokėjo 178 mln. litų, lygiai tokia pat akcizo suma pakliuvo į Kelių priežiūros fondo katilą. Iš šios sumos Kauno miestas kelių priežiūrai šiais metais gavo tik 3 proc. Kauno miesto savivaldybės nuomone, toks lėšų skirstymas yra neadekvatus, norėtųsi, kad miestų kelių tinklas, kuris yra 5 kartus didesnis nei magistralinių kelių tinklas, taip pat būtų prižiūrimas ir gerinamas kaip magistraliniai ir autostrados keliai", - kalbėjo meras A. Kupčinskas.
Kauno miesto meras pabrėžė, jog Savivaldybė dar kartą inicijuos Kelių priežiūros ir plėtros programos 10 str. pakeitimą, kuris numato, kad 80 proc. lėšų keliauja magistraliniams keliams tvarkyti, o savivaldybėms skiriama vos 20 procentų.
Savivaldybė nori, jog per metus Kaune surenkamo degalų akcizo - 178 mln. litų - bent trečdalis grįžtų į miestą, kas iš esmės pagerintų ir palengvintų vietinių kelių sutvarkymą Kauno mieste.
2009-07-09
http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Kode...gai_kelia/1327
„Noriu atkreipti dėmesį, jog praėjusiais metais iš fondo gavome apie 30 mln. litų kelių priežiūrai, o šiais metais tik 4,8 mln. litų bei 3,3 mln. tilto į Nemuno salą statybai. Mūsų miesto kelių būklė prasta, o naudoti papildomas Savivaldybės lėšas šiuo metu nėra galimybių. 2008 metais Kauno degalinėse miestiečiai degalams (benzinas, dyzelinas, suskystintos dujos) iš viso sumokėjo 178 mln. litų, lygiai tokia pat akcizo suma pakliuvo į Kelių priežiūros fondo katilą. Iš šios sumos Kauno miestas kelių priežiūrai šiais metais gavo tik 3 proc. Kauno miesto savivaldybės nuomone, toks lėšų skirstymas yra neadekvatus, norėtųsi, kad miestų kelių tinklas, kuris yra 5 kartus didesnis nei magistralinių kelių tinklas, taip pat būtų prižiūrimas ir gerinamas kaip magistraliniai ir autostrados keliai", - kalbėjo meras A. Kupčinskas.
Kauno miesto meras pabrėžė, jog Savivaldybė dar kartą inicijuos Kelių priežiūros ir plėtros programos 10 str. pakeitimą, kuris numato, kad 80 proc. lėšų keliauja magistraliniams keliams tvarkyti, o savivaldybėms skiriama vos 20 procentų.
Savivaldybė nori, jog per metus Kaune surenkamo degalų akcizo - 178 mln. litų - bent trečdalis grįžtų į miestą, kas iš esmės pagerintų ir palengvintų vietinių kelių sutvarkymą Kauno mieste.
Comment