Žodis "rampa" nusako ne tik privažiavimą prie krovinių iškrovimo vietos, bet ir nuvažiavimą ar užvažiavimą kelių lygių sankryžoje. Tai, ką pasakei, mes ir taip žinome, tik tiek, kad foto įkėlei.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Bensons Rodyti pranešimąTai gal geriau pandusu? Pandusai naudojami ten kur reikia pasiekti kita lygi su ratais. pvz. Kauno Akropolio parkinge.
pandusas svet. ntk. = transp. núovaža, núožulna (http://www.vlkk.lt/lit/naujienos/naujiena.227.html)
Nuožulna paprastai yra labai trumpas estakados variantas, bet nuožulna paprastai paremiama ne didelėmis, bet mažomis kolonomis arba kitokiais nuovažos įtvirtinimo sprendimais. Nuožulna dažniausiai vadinamas užvažiavimas skirtas neįgaliesiems su vežimėliais ar mamoms su vaikų vežimėliais.
Kad būtų labiau į temą - besiaiškindami pastebėjome, kad yra nemažai žodžių, nusakančių kelio virš žemės sprendimą ir jie pagal tam tikras detales skirstomi į skirtingus pavadinimus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Sutrešę tiltai – eilėje prie pinigų
Parašė amiko Rodyti pranešimąBendras Jiesios tilto ilgis - 27,5 m, o plotis - 11 m. Rekonstruojant tiltą, numatoma privažiavimo kelių važiuojamosios dalies dangą iš esamos 7,2 m praplatinti iki 8 m. Tiltas turės dvi eismo juostas po 3,5 m bei dvi saugos juostas po 0,5 m.
Praplatėjęs Jiesios tiltas leis nukreipti dalį transporto srauto nuo Panemunės tilto, kurį taip pat planuojama pradėti rekonstruoti 2010 metų antroje pusėje.
http://www.lrytas.lt/?data=20090523&...e090523&view=2
Laimutis GENYS
LS korespondentas
2009-05-23
Nors šalies ir miesto biudžetas nesurenka planuotų pajamų, tačiau Kauno valdžia neatsisako svarbių miesto plėtros projektų.
Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius sakė, jog netrukus bus pradėtas rengti tilto per Jiesią rekonstrukcijos projektas.
Tiltas bus keturių juostų
„Senasis tiltas yra labai siauras, jo pralaidumas itin ribotas. Šis tiltas – paveldo objektas, todėl rekonstrukcija bus sunki. Norime, kad po rekonstrukcijos tiltas būtų keturių eismo juostų“, – sakė N.Valatkevičius.
Šio projekto sąmatinė vertė – 2,1 mln. litų. Tikimasi, kad pinigų tilto rekonstrukcijai skirs Kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos.
N.Valatkevičius pastebėjo, jog, neatlikus tilto per Jiesią rekonstrukcijos, nebus galima pradėti Panemunės tilto remonto.
„Pradėjus Panemunės tilto rekonstrukciją, jis bus uždarytas, nemaža dalis automobilių važinės per Jiesios tiltą“, – sakė N.Valatkevičius.
Šiemet pradės projektuoti
Panemunės tilto rekonstrukcijos pradžia dar labai toli. Projektas gali kainuoti keliasdešimt milijonų litų, taip pat reikia atlikti gausybę formalumų. Politikai nusprendė nestatyti naujo Panemunės tilto, bet kapitaliai suremontuoti senąjį. Ekspertų teigimu, bus iš esmės statomas naujas tiltas senojo vietoje.
Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romaldas Rabačius teigė, jog dėl šio tilto vyksta derinimai su Kauno apskrities viršininko administracija.
Šiemet turėtų prasidėti techninio projekto rengimo darbai. Kada prasidės Panemunės tilto rekonstrukcijos darbai, administracijos vadovas prognozuoti nesiryžo.
Viaduku riedės traukiniai
Įmonė „Kauno planas“ pristatė Ateities plento transporto jungties per Kauno hidroelektrinę projektą. Projektuotojai pasiūlė virš HE esančio geležinkelio linijos sumontuoti viaduką ir juo paleisti traukinių eismą. O dabartinės geležinkelio linijos sąskaita praplėsti automobilių kelią. Pagal antrąjį variantą siūloma hidroelektrinės zonoje, Petrašiūnų pusėje, sumontuoti naują viaduką ir taip padidinti automobilių pralaidumą.
Kadangi šis projektas labai brangus, apie jo įgyvendinimo terminus niekas nekalba.
Comment
-
Paskaičius mano pranešimo datą ir tavo pranešimo datą, galime nesudėtingai pamatyti, kad laiko skirtumas yra. Planai keičiasi. Nesuprantu ką nori įrodyt.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPaskaičius mano pranešimo datą ir tavo pranešimo datą, galime nesudėtingai pamatyti, kad laiko skirtumas yra. Planai keičiasi. Nesuprantu ką nori įrodyt.Paskutinis taisė digital; 2009.05.25, 17:06.
Comment
-
Man išvis nerealu, kad ten galėtų būti keturių juostų, juk tokiu atveju tiltą reikėtų platinti šiek tiek daugiau nei dvigubai. Reikėtų papildomų atramų... O ten juk yra Jiesios kraštovaizdžio draustinis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kauno gatvių remontas
2009-05-28
Kiekvienais metais gatvėms asfaltuoti, tvarkyti, žvyruoti ir kitiems darbams atlikti Kauno miesto savivaldybė iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos gauna skirtingas pinigų sumas. Šiemet iš Kelių direkcijos gauta nepilnai 5 mln. litų paramos.
„Lėšos gautos iš Kelių direkcijos gatvėms remontuoti, palyginus su pernai, yra tikrai labai mažos. Tai tik dar kartą patvirtina, jog reikia aktyviai kovoti, kad būtų perskirstytos proporcijos Susisiekimo ministerijos Kelių priežiūros fonde, nes šiuo metu pinigai skirstomi ne savivaldybių naudai. Jei niekas nebus keičiama, valstybėje ir toliau bus puoselėjamos tik autostrados, o savivaldybių vietinis kelių tinklas nugyvenamas. Kauniečiai, turintys vieni daugiausiai šalyje automobilių, užsipila didelius kiekius kuro ir sumoka bene daugiausiai akcizų į minėtą fondą", - apie Kelių direkcijos skirstomus pinigus sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
Už Kelių direkcijos skirtas lėšas bendrovės „Kauno keliai" ir „Kelių remonto grupė" pagal Tarybos patvirtintą planą atlieka gatvių duobių remontą visame mieste bei atlieka žvyravimą ir greideriavimą. Iki liepos vidurio bus atliktas Vydūno alėjos remontas, o iki spalio mėnesio turėtų būti baigtas Senamiesčio gatvių (Kurpių, Puodžių, Druskininkų, Smalininkų, Palangos) ir Ašmenos 1-osio ir 2-osios gatvių remontas. Šiais metais Kelių direkcijos lėšomis bus parengti ir gauti statybos leidimai Liškiavos, Parodos, K. Petrausko, Technikumo, Užnerio gatvėms.
Miesto gatvių remontui Savivaldybės biudžete skirti 553 tūkstančiai litų. Už numatytus pinigus jau yra įvykęs S. Dariaus ir S. Girėno stadiono takų ir automobilių stovėjimo aikštelės viešųjų pirkimų konkursas. Jį laimėjo AB „Kauno tiltai". Darbai bus atlikti iki liepos 10 dienos.
Šiuo metu Komunalinio ūkio skyrius organizuoja Alaušo gatvės remonto darbų konkursą. Šiems darbams atlikti planuojama skirti iki 150 tūkst. litų. Gatvę planuojama suremontuoti iki rugpjūčio.
Čečėnijos aikštės rekonstrukcijai šiai metais numatyta skirti 150 tūkst. litų. Bus skelbiamas konkursą visam objektui 3 metams, o darbai bus atliekami pagal turimą finansavimą. Taip pat iš biudžete numatytų lėšų iki rugpjūčio mėnesio vidurio bus atliktas Vilnų gatvės remontas, o iki spalio mėnesio planuojama atlikti žiedų įrengimą Vaišvydavoje ir Radvilėnų plente.
Šiais metais už dalį skolintų lėšų iki lapkričio numatoma parengti Laisvės alėjos ir Linkuvos-Žemaičių gatvių techninius projektus bei atlikti Senamiesčio gatvių (Puodžių, Smalininkų, Druskininkų) remontą. Iki metų pabaigos bus pradėti Panemunės tilto techninio projekto rengimo darbai.
Šaltinis: http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Placiau/999
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKelių eismo taisyklės nedraudžia trumpam įvažiuoti į priešingo eismo juostą, kad būtų aplenkiama kliūtis. Tad galioja tik nedaugiau kaip dvi eismo juostas turinčioje gatvėje. Pasiskaityk KET. Problemos visiškai nematau. Panaši situacija yra VL. Lašo gatvėje prie Klinikų.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-brokas-221055Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Parašė Chipsas Rodyti pranešimąManau antrą kartą paminėtas bus,įdomu kodėl niekas nešneka apie raudondvario plento tvarkymą,ten danga labai prasta lopas ant lopo ir dar tam lope duobė,šuliniai visur sudubę,pėsčiųjų perėjų taip pat nesimato.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tą situaciją įsivaizdavau kitaip, realiai nebuvau matęs, tik skaičiau straipsniuose, kuriuose situaciją supratau pirmai vienaip, dabar aprašoma, kad buvo kitaipwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiuo metu savivaldybėje aktyviai ruošiamasi Juozapavičiaus pr. tvarkymui, po to seks ir Raudondvario pl. Tad reikės palaukt.
Comment
-
Studentų ir K.Baršausko gatves sujungs iškasa
Kaune, K.Baršausko gatvėje ketinama steigti integruotą mokslo, studijų ir verslo centrą - Santakos slėnį. Šiuo metu rengiamas sklypo detalusis planas. Jame numatoma iškasa, sujungsianti Studentų gatvę su K.Baršausko gatve.
daugiau:
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-iskasa-222571
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkuo tas ruošimasis pasireiškia? kalbėjimu nuo 2006 metų kad va jau tuoj kitąmet pradėsim, ar kažkas konkretesnio?Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąJo, siandien ispajaustinejo.. Praeitais metais ta pati dare plento pradzioje, tai tik blogiau padare..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bus atnaujinama Vydūno alėja
Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyrius informuoja miesto gyventojus, kad nuo birželio 26 d. iki liepos 10 d. bus uždarytas eismas Vydūno alėjoje.
Rengiantis Europos lengvosios atletikos iki 23 m. čempionatui numatoma atnaujinti Vydūno alėją: bus visiškai nufrezuotas viršutinis ir paklotas naujas asfaltbetonio dangos sluoksnis, sutvarkyti apgadinti kelio bortai. Čempionato metu alėjoje vyks ėjimo varžybos.
Šaltinis: http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Placiau/1131
Comment
Comment