Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaunas zengia dar viena zingsni link europinio miesto vardo. Daugumoje Europos saliu tokia sistema idiegta ir veikia. Tik kyla klausimelis o jei kamsciai ir per 10 minuciu 5 stoteliu nenuleksi. Butu gerai kad kas is savivaldybes butu prisijunge ir galetu placiau pakomentuoti
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      ( 15 min)
      Po pakeitimų – eismo chaosas


      / Antrąja eismo juosta važiuojantiems ir į dešinę sukti norintiems vairuotojams dažnai tenka pasikliauti kitų eismo dalyvių geranoriškumu.

      Karaliaus Mindaugo prospektu miesto centro link važiuojantiems vairuotojams, norintiems pasukti į A.Mickevičiaus gatvę, ši sankryža tapo tikru galvos skausmu.


      Praėjusių metų rudenį tuometinė Kauno miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija priėmė nutarimą, kuriuo vairuotojams, važiuojantiems Karaliaus Mindaugo prospektu centro link, uždraudė iš antros eismo juostos sukti į A.Mickevičiaus gatvę.

      Anot valdininko, po šių pakeitimų jo pavaldiniai kurį laiką stebėjo eismą šioje vietoje ir didesnių problemų neįžvelgė.

      „Toje vietoje buvo dvigubas šviesoforas, kuris leisdavo važiuoti ir tiesiai, ir sukti į dešinę. Tačiau važiuoti į dešinę leidžianti šviesoforo sekcija užsidegdavo tik tuomet, kai užgesdavo leidžianti važiuoti tiesiai. Dėl to susidarydavo tokia situacija, kai antroje juostoje viena mašina važiuoja tiesiai, kita į dešinę, o trečia – vėl tiesiai. Kai pasikeisdavo šviesoforo fazės, viena mašina pravažiuodavo tiesiai, o kita, norinti sukti į dešinę, stovėdavo. Todėl ta eismo juosta beveik nejudėdavo“, – komisijos sprendimo motyvus aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

      Situacija pasikeitė

      Anot valdininko, po šių pakeitimų jo pavaldiniai kurį laiką stebėjo eismą šioje vietoje ir didesnių problemų neįžvelgė. Tačiau po komisijos sprendimo praėjus keliems mėnesiams situacija pasikeitė. Vairuotojai, važiuojantys po prekybos centro „Akropolis“ garažu dešiniausia eismo juosta, prieš pat sankryžą su A.Mickevičiaus gatve atsiduria antrojoje juostoje. Tuo tarpu norintys sankryžoje pasukti į dešinę, neretai, o ypač piko valandomis, susiduria su problemomis, mat pirmoji juosta dažnai būna „užkimšta“ žalio šviesoforo signalo laukiančių vairuotojų automobiliais. Tuomet antrojoje juostoje stovinčius automobilius – trukdančius važiuojantiems tiesiai – vairuojantiems kauniečiams belieka pasikliauti kitų eismo dalyvių geranoriškumu ir laukti, kol kas nors juos įleis į pirmąją juostą. P.Keras svarstė, jog tokią situaciją galėjo lemti dėl M.K.Čiurlionio tilto estakados atsidarymo persiskirstę eismo srautai.

      Stebės padėtį

      „Jeigu mes ten tikrai matysime, kad srautai susiformavo tokie, kad reikia dviejų juostų posūkiui į dešinę, tuomet galbūt reikės tas pirmas dvi juostas ir skirti tik sukimui. Nors srautas tiesiai Karaliaus Mindaugo prospektu vis tik yra didesnis, – pabrėžė Transporto skyriaus vadovas. – Bet kokiu atveju Kaune po 30-40 minučių ryte ir vakare būna piko laikas, tad absoliučiai gerų sprendimų padaryti neįmanoma. Tuomet ir tenka iš dviejų blogybių rinktis mažesnę“.
      Paskutinis taisė mikis; 2009.01.30, 12:30.

      Comment


        Parašė mikis Rodyti pranešimą
        ( 15 min)
        Tačiau važiuoti į dešinę leidžianti šviesoforo sekcija užsidegdavo tik tuomet, kai užgesdavo leidžianti važiuoti tiesiai. Dėl to susidarydavo tokia situacija, kai antroje juostoje viena mašina važiuoja tiesiai, kita į dešinę, o trečia – vėl tiesiai. Kai pasikeisdavo šviesoforo fazės, viena mašina pravažiuodavo tiesiai, o kita, norinti sukti į dešinę, stovėdavo.
        Pagal KET, jei is tos pacios juostos galima sukti i desine arba tiesiai, o sviesoforo signalas leidzia vaziuoti tik i desine, jei pirmasis vairuotojas nerodo posukio i desine (t.y. ruosiasi vaziuoti tiesiai), o uz jo stovintis automobilis rodo posukio signala i desine, pirmasisi irgi PRIVALO ijugti desini posukio signala ir vaziuoti i desine. Problema ta, kad prie to sviesoforo turbut niekas sios taisykles nesilaike.

        Comment


          kaip aš supratau, tai iš antros juostos buvo galima sukti tiek į dešinę, tiek važiuoti tiesiai. t.y. eismo taisyklės nepažeistos, bet savivaldybė neapsižiūrėjo statydama ženklus.
          O didžiausia problema yra ta, kad pirma juosta apskritai lieka laisva, dėl važiuojančių tiesiai. Ir dėl to, manau, labai tikėtina, kad padarys abi juostas sukantiems į dešinę. Ir taip bus palikta, net jei tos abi juostos visada bus beveik tuščios.
          Kitaip sakant, tie, kurie važinėjo tiesiai, ir nepraleido automobilių į pirmą juostą (sukančių į dešinę), labai sėkmingai sau užsidirbo papildomas minutes prie šviesoforo

          Comment


            sorry kad gal nelabai i tema bet gal galit kas padet rast apie ta Kauno magistralinio kelio veaduka (kur ivyko griutis ar kaip ten pavadint)foto ar diskusija siam forume ar nejau nera? kaip ten db su eismu? nera dideliu kamciu ir pan?
            Paskutinis taisė ED99; 2009.02.02, 23:24.

            Comment


              /\ tema vadinasi Kauno šiaurinis aplinkelis

              Comment


                (15min)Pavojinga sankryža verkia šviesoforo



                Nusileidusiems nuo magistralės „Via Baltica“ vairuotojams, norintiems pasukti į kairę, neretai tenka imtis drastiškų manevrų, kartais pasibaigiančių skaudžiomis avarijomis.

                Kauno transporto specialistų bei policijos pareigūnų užrašuose raudonu rašalu pažymėtoje Raudondvario plento ir nuvažiavimo nuo „Via Balticos“ sankirtoje kone kiekvieną savaitę įvyksta skaudžios avarijos. Nors pripažįstama, jog ši sankryža pavojingiausia visame Kaune, planai joje įrengti šviesoforą vis nukeliami ateičiai.
                Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą

                Praėjusių metų pavasarį magistralės „Via Baltica“ ir Marvelės gatvės sankirtoje, vairuotojų vadintoje „mirties sankryža“, buvo įrengtas šviesoforas. Kol Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“ kartu su partneriais šioje vietoje įrenginėjo dviejų lygių sankryžą, šviesoforas keletą mėnesių sėkmingai reguliavo intensyvius eismo srautus. Tačiau lapkričio pradžioje atidarius naująjį Č.Radzinausko tilto transporto mazgą, čia veikęs šviesoforas tą pačią dieną buvo išmontuotas. Atsakingi Kauno miesto savivaldybės valdininkai tuomet nutarė pabandyti susitari su LAKD ir minėtą šviesoforą perkelti į kitą itin avaringą laikinosios sostinės sankryžą – jau keletą metų vienu karščiausių eismo taškų pripažįstamą nuvažiavimo nuo „Via Balticos“ ir Raudondvario plento sankirtą.


                Tačiau iš LAKD atstovų išgirstas atsakymas visiškai sujaukė Kauno valdininkų planus, mat paaiškėjo, jog Marvelės gatvės ir „Via Balticos“ sankryžoje kelis mėnesius stovėjęs šviesoforas buvo išnuomotas ir priklauso bendrovei „Saugus eismas“. „Buvo tokie norai, bet paaiškėjus, kad tas šviesoforas priklauso įmonei, teko jų atsisakyti“, – pripažino savivaldybės Energetikos skyriaus vedėjas Algirdas Vaitiekūnas. Tąkart dėl skylėto it rėtis biudžeto miesto vadovai buvo privesti planus minėtoje sankryžoje įrengti šviesoforą atidėti ateičiai.

                Šiuo metu atsakingi savivaldybės valdininkai su didžiulėmis viltimis laukia šio mėnesio pabaigoje įvyksiančio miesto tarybos posėdžio, kurio metu bus tvirtinamas šių metų savivaldybės biudžetas.

                „Lėšos, reikalingos šviesoforo įrengimui, yra numatytos biudžeto projekte. Jeigu jis bus patvirtintas, reikalai dėl šviesoforo pajudės“, – patikino A.Vaitiekūnas.

                Procesas užtruks

                Energetikos skyriaus vedėjas užsiminė, jog taupumo sumetimais planuojama įsigyti nenaują šviesoforą. Jeigu savivaldybės paskelbtame viešųjų pirkimų konkurse nuspręstų dalyvauti ir UAB „Saugus eismas“ bei pasiūlytų palankias sąlygas, yra tikimybė, jog į Raudondvario plento ir nuvažiavimo nuo „Via Balticos“ sankryžą būtų perkeltas tas pats šviesoforas, kurį buvo planuota perkelti dar praeitų metų pabaigoje.

                „Naujas šviesoforas ir jo įrengimas kainuotų apie 300 tūkst. Lt. Aišku, sunku prognozuoti, bet nenaujas galėtų kainuoti nuo 200 tūkst. ir 250 tūkst. Lt. Galbūt konkurso metu ši kaina dar sumažėtų“, – svarstė A.Vaitiekūnas. „Šiuo metu tas šviesoforas guli sandėlyje. Kokią sumą už jį mes norėtume gauti, atskleisti negaliu, nes konkurentai šia informacija galėtų pasinaudoti ir taip mums pakenkti“, – slapukavo UAB „Saugus eismas“ direktoriaus pavaduotojas Arvydas Barštys.
                Jeigu vasario 26 dieną Kauno politikai patvirtins numatomą savivaldybės biudžetą, bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas, paprastai trunkantis iki 3 mėnesių. Su jo nugalėtoju pasirašius sutartį, dar turėtų būti parengtas projektas ir tik tada prasidėtų realūs šviesoforo įrengimo darbai.

                Yra ir atsarginis variantas

                Anot savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, jeigu šių metų miesto biudžete nebūtų numatyta lėšų šviesoforo pirkimui, tektų griebtis atsarginio varianto. „Ši sankryža yra numatyta kaip integruotos eismo valdymo sistemos projekto dalis. Šiuo metu yra rengiami viešojo pirkimo dokumentai. Tikimasi, jog dar šiais metais pavyks pradėti šio projekto įgyvendinimą. Jei taip įvyktų, minėtoje sankryžoje šviesoforas būtų pastatytas šio projekto lėšomis“, – patikino P.Keras.

                Įgyvendinant integruotos eismo valdymo sistemos projektą, modernius šviesoforus ketinama įrengti 104-iose Kauno sankryžose (66 bus rekonstruoti, 24 – įrengti naujai, 14 – modernizuojami) bei įdiegti centrinę eismo stebėjimo sistemą. Konkursą laimėjęs rangovas visą sistemą savomis lėšomis turės įrengti per 2 metus. Savo ruožtu Kauno savivaldybė įsipareigos tam tikrą laikotarpį rangovui kasmet mokėti nustatyto dydžio mokestį.

                Įvyko beveik 200 avarijų

                2008 m. Raudondvario plente įvyko 15 avarijų, kurių metu 3 žmonės žuvo ir dar 18 buvo sužeisti. Be to, šioje gatvėje pernai įvyko ir 182 avarijos, kurių metu žmonės nenukentėjo. Raudondvario plento ir nuvažiavimo nuo „Via Balticos“ sankryža yra laikoma viena iš pavojingiausių vietų šioje gatvėje.

                Šaltinis: Kauno miesto policija
                Paskutinis taisė mikis; 2009.02.10, 10:12.

                Comment


                  Parašė mikis Rodyti pranešimą
                  (15min)Pavojinga sankryža verkia šviesoforo
                  Nusileidusiems nuo magistralės „Via Baltica“ vairuotojams, norintiems pasukti į kairę, neretai tenka imtis drastiškų manevrų, kartais pasibaigiančių skaudžiomis avarijomis.

                  Šaltinis: Kauno miesto policija
                  Galėtų laikinai pastatyti ženklą ir uždrausti posūkį į kairę.

                  Comment


                    Parašė r08n Rodyti pranešimą
                    Galėtų laikinai pastatyti ženklą ir uždrausti posūkį į kairę.
                    Ir tada butu didziule grustis kai furos nores apsisukinet uz tilto..

                    Comment


                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                      Ir tada butu didziule grustis kai furos nores apsisukinet uz tilto..
                      Tai gal neužilgo ir šviesoforą pastatytų. O grūstis be avarijų gal geriau, negu avarijos be grūsties:

                      2008 m. Raudondvario plente įvyko 15 avarijų, kurių metu 3 žmonės žuvo ir dar 18 buvo sužeisti. Be to, šioje gatvėje pernai įvyko ir 182 avarijos, kurių metu žmonės nenukentėjo.

                      Comment


                        Vasario 10 dieną posėdžiavusi Eismo saugumo komisija nusprendė:


                        • Jonavos ir Nuokalnės gatvių sankryžoje iš pirmos eismo juostos leisti sukti tik į dešinę;
                        • Šilainių seniūnijos prašymu pertvarkyti eismą Šilainių mikrorajone Rasytės gatvėje nuo Jotvingių link Kuršių gatvės, įvedant joje vienpusį eismą;
                        • Skuodo g. tarp Servitutų ir Hipodromo gatvių riboti transporto priemonių stovėjimą;
                        • Medelyno gatvės gyventojų prašymu šioje gatvėje uždrausti krovininio transporto eismą.


                        Eismo saugumo komisijos nariai išklausė Eismo priežiūros tarnybos viršininko Alfonso Tarasevičiaus pristatomą eismo įvykių analizę per 2008 m. dvylika mėnesių, informaciją apie avaringiausias Kauno miesto gatves per 2008 metus ir palyginimą su 2007 metų suvestinėmis.
                        Taip pat Eismo priežiūros tarnyba pateikė prašymą Kauno mieste papildomai apšvieti 19 pėsčiųjų perėjų. Sąrašas buvo sudarytas remiantis statistika, atsižvelgiant į avaringumą. Kaip informavo Energetikos skyriaus vedėjas Algirdas Vaitiekūnas, norint apšvieti policijos rekomenduojamas pėsčių perėjas, reikėtų įrengti specialius prožektorius, kurie šviestų ryškiau nei paprastas gatvės apšvietimas. Bet kokiu atveju bus ieškoma papildomų lėšų ir pagal galimybes planuojama apšviesti visas siūlomas perėjas.

                        Bendrųjų reikalų departamento informacija

                        Comment


                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          Taip pat Eismo priežiūros tarnyba pateikė prašymą Kauno mieste papildomai apšvieti 19 pėsčiųjų perėjų.

                          reikėtų įrengti specialius prožektorius, kurie šviestų ryškiau nei paprastas gatvės apšvietimas.
                          Ar negalima būtų įrengti automatinius šviestuvus, panašiai kaip būna prie namų durų, kurie tamsiu paros metu įsijungtų tik tada, kai prie perėjos prieina pėstieji? Susitaupytų elektra, ir dar būtų papildoma signalizacija vairuotojams - lengviau atkreipti dėmesį į įsijungiantį šviestuvą, negu į nuolat šviečiantį.

                          Comment


                            Parašė r08n Rodyti pranešimą
                            Ar negalima būtų įrengti automatinius šviestuvus, panašiai kaip būna prie namų durų, kurie tamsiu paros metu įsijungtų tik tada, kai prie perėjos prieina pėstieji? Susitaupytų elektra, ir dar būtų papildoma signalizacija vairuotojams - lengviau atkreipti dėmesį į įsijungiantį šviestuvą, negu į nuolat šviečiantį.
                            Negalima, nes gatvių apšvietimui naudojamos vadinamosios natrio lempos, kurios yra labai efektyvios, bet negali buti dažnai įjungiamos-išjungiamos...

                            Comment


                              Kai kuriose Kauno gatvėse bus apribotas eismas

                              http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-eismas-199742

                              Comment


                                Galėtu įrengti kažką panašaus kaip yra prie Krafto jacobs shurad Lietuva perėjų, tokio geltonos šviesikės prieš perėja, tai labai padeda atkreipti dėmesį..
                                Kairiarankių klubas - Left.lt

                                Comment


                                  /\ ten turbūt geriausia parėja Lietuvoje, jeigu būtų dauguma tokių, tai arba būtų pėstieji tikrai saugūs, arba būtų dar daugiau avarijų nuo tų mirksėjimų tikiuosi, kad pirmas variantas

                                  Comment


                                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                    /\ ten turbūt geriausia parėja Lietuvoje, jeigu būtų dauguma tokių, tai arba būtų pėstieji tikrai saugūs, arba būtų dar daugiau avarijų nuo tų mirksėjimų tikiuosi, kad pirmas variantas
                                    Dar gerokai anksčiau įrengta su identiška šviesos signalizavimo sistema perėja prie "Megos". Ji yra tarp degalinės ir automobilių stovėjimo aikštelės, pro tą perėją kasdien pravažiuoja 21 ir 38 autobusai. Ši ir esanti Taikos pr. perėjos įrengtos tik privačiomis lėšomis - "Megos" ir "Kraft Foods". Ar Lietuvoje yra ir daugiau tokių perėjų, nežinau. Tokios perėjos efektyvios, po jos įrengimo prie "Kraft Foods", ten avarijų, kuomet sužeidžiami perėjoje pėstieji, gerokai sumažėjo.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Dar gerokai anksčiau įrengta su identiška šviesos signalizavimo sistema perėja prie "Megos". Ji yra tarp degalinės ir automobilių stovėjimo aikštelės, pro tą perėją kasdien pravažiuoja 21 ir 38 autobusai. Ši ir esanti Taikos pr. perėjos įrengtos tik privačiomis lėšomis - "Megos" ir "Kraft Foods". Ar Lietuvoje yra ir daugiau tokių perėjų, nežinau. Tokios perėjos efektyvios, po jos įrengimo prie "Kraft Foods", ten avarijų, kuomet sužeidžiami perėjoje pėstieji, gerokai sumažėjo.
                                      Tokio tipo pereja jau senokai įrengta Šiauliuose Tilžės ir Vilniaus gatvių sankryžoje.

                                      Comment


                                        Aukštuosiuose Šančiuose esančios Skuodo gatvės atkarpoje tarp Servitutų ir Hipodromo gatvių nuspręsta apriboti transporto priemonių stovėjimą.

                                        „Vairuotojai automobilius stato įkalnėje prie Šančių vidurinės mokyklos, todėl matomumas pablogėja. Nutarėme, kad apribojus automobilių statymą bus saugiau ir moksleiviams ir visiems kitiems eismo dalyviams“, - paaiškino P.Keras.


                                        Man aktualu, nes kartais sunku prasilenkti. Tik va atvažiuojantiems į polikliniką kils dar daugiau problemų kur mašiną palikti...
                                        You've got one life! Live it!

                                        Comment


                                          Ar atkreipėte dėmesį į komentarus po šiuo "Kauno dienos" straipsniu? Turiu omenyje didžiulį nepasitenkinimą eismo pakeitimu Rasytės gatvėje.
                                          Manau, neužilgo šitas gali būti pakeistas į prieš tai buvusįjį

                                          Comment

                                          Working...
                                          X