Gal su tokiu noretumet?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kauno viešajam transportui – prioritetinės juostos
Antradienį Kauno miesto savivaldybės tarybos Keleivinio transporto komisija pritarė siūlymui įrengti prioritetines viešojo transporto juostas pagrindinėse miesto gatvėse, teigiama savivaldybės pranešime žiniasklaidai.
Komisijos nariai nusprendė, kad prioritetinės viešojo transporto juostos, naujai ženklinant gatves ar projektuojant gatvių rekonstrukcijas, būtų suformuotos 11-oje gatvių atkarpų.
Komisijos posėdžio metu buvo nuspręsta įpareigoti Savivaldybės administracijos Komunalinio ūkio skyrių, pagal galimybes, įrengti prioritetines viešojo transporto juostas. Artimiausiu metu Tarybos Keleivinio transporto komisijos sprendimas bus svarstomas ir Savivaldybės administracijos Saugaus eismo komisijoje.
Prioritetinių viešojo transporto juostų sukūrimas yra patvirtintas Kauno miesto viešojo transporto strategijoje. Taip pat prioritetinių viešojo transporto juostų sukūrimo būtinumas patvirtintas Aplinkos apsaugos skyriaus ruošiamoje „Kauno miesto aplinkos oro užterštumo kietosiomis dalelėmis mažinimo programoje“, kaip priemonė mažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį.
Kauno miestui pavaldžios bendrovės AB „Kauno autobusai“ ir AB „Autrolis“ ne kartą kreipėsi į Savivaldybės Transporto skyrių dėl prioritetinių viešojo transporto juostų sukūrimo. 2005 metais perkant naujus autobusus buvo atlikta Kauno viešojo transporto sistemos būklės analizė. Šios analizės išvadose teigiama, kad būtina sukurti prioritetines viešojo transporto juostas.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9630625
Comment
-
Gatvėms sutvarkyti – technika ir milijonai litų
Per vasarą ketinama suremontuoti ir seną asfalto dangą, ir nutiesti naują
Bus pastatytos užtvaros
Vasarą mieste užvirsiantys kelių remonto darbai smarkiai pakoreguos transporto srautus – planuojama uždaryti arba siaurinti eismą judriomis gatvėmis, tiesti naujus kelio ruožus bei platinti gatves.
„Žmonės kurį laiką turės apsišarvuoti kantrybe, bet paskui automobiliams riedėti bus daug patogiau“, – teigė Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.
Liepos 1 dieną užtvaros atsiras prie Marijampolės plento, jungiančio svarbius kelius, vedančius į Kauną ir užmiestį. Čia planuojama ne tik sutvarkyti važiuojamojoje dalyje esančią hidroelektrinės perdangą, bet ir pakloti naują asfalto dangą nuo T.Masiulio gatvės dalies iki pat Vaišvydavos plento. Ketinama imtis Varnių tilto, Sukilėlių prospekto, Panerių ir daugelio kitų gatvių remonto.
Iš viso, anot Z.Girčio, naujiems keliams tiesti ir gatvėms remontuoti, į kiemus vedantiems keliukams tvarkyti, Kaune šiemet ketinama panaudoti apie 40 mln. litų.
Atsiras nauja gatvė
Šiais metais numatoma nutiesti naują Marvelės gatvę palei dabar esančią to paties pavadinimo gatvę.
Vakar miesto Savivaldybėje įvyko specialus posėdis, kuriame aptarti tolesni būsimos gatvės tiesimo ir aplinkinių teritorijų tvarkymo darbai.
Vasarą čia tonomis bus pilami smėlio ir skaldos sluoksniai, o ant jų liejamas asfaltas.
Naujasis maždaug dviejų kilometrų keturių eismo juostų kelias drieksis po Aleksoto tiltu ir sujungs „Via Baltika“ magistralę, iš kurios galima patekti į Žemės ūkio universitetą, Vilijampolę, Šilainius, užmiesčio plentus, su H.ir O.Minkovskių gatve, vedančia į Aleksotą bei centrą.
Šioje teritorijoje prie pat Nemuno planuojama įrengti vaizdingą aikštelę, kurioje bus galima rinktis per masines šventes, Marvelės kvartale pakloti šaligatvius ir pastatyti pėsčiųjų tunelį. Senoji Marvelės gatvė bus palikta.
Iš jos į magistralę ir kitus kelius bus galima patekti per naują Marvelės gatvę, tad vietoj dabartinių dviejų eismo juostų atsiras šešios.
Transportas bus nukreipiamas
Daugiausia laiko eismo dalyviams teks sugaišti dėl Marijampolės plento važiuojamosios apie 8O metrų ilgio perdangos, kuri yra Kauno hidroelektrinės mašinų cecho stogo dalis, remonto.
Iš Petrašiūnų nebebus galima pakliūti į Rokus, Garliavą, Vaišvydavą, Žiegžrius ir kitas pakaunės gyvenvietes.
Kelias bus uždarytas iš abiejų pusių, tad ir iš užmiesčio atvykusiems žmonėms reikės naudotis apylankomis.
Apylanka drieksis nuo vakarinio lanksto per Panemunės ir M.K.Čiurlionio tiltus, taip pat per Švenčionių gatvę Žemuosiuose Šančiuose arba per „Via Baltika“ kelią, vedantį į Vilijampolę, Šilainius.
Tvarkys ir tiltą
Vilijampolėje esančio Varnių tilto asfalto dangos atnaujinimas kainuos apie 750 tūkst. litų. Darbai turėtų prasidėti liepos viduryje ir baigtis rugpjūčio pabaigoje.
Kol vyks tilto atnaujinimo darbai, eismas juo bus susiaurintas ir sulėtės – vietoj šešių juostų turbūt liks tik dvi arba keturios. Panerių gatvės atkarpos nuo Varnių iki Demokratų gatvės tvarkymas, užvažiavimų ant Islandijos plento remontas ir platinimas kainuos maždaug 600 tūkst. litų.
Per milijoną litų planuojama panaudoti Sukilėlių prospekto dalies nuo Eivenių iki Lazūnų gatvių remontui, kuris turėtų būti baigtas iki rugsėjo.
Taip pat bus sutvarkytos Liškiavos, Kopūstų, Užnerio, T.Daugirdo, kitos gatvės.
Juostos – viešajam transportui
Eismą pakoreguos ne tik gatvių remontas, bet ir viešasis transportas. Gegužės 23 dieną Savivaldybės Keleivinio transporto komisija pritarė siūlymui pagrindinėse gatvėse išskirti prioritetines viešojo transporto juostas. Specialiomis pirmomis gatvių juostomis galės važiuoti tik specialiųjų tarnybų transportas, troleibusai, autobusai ir mikroautobusai, o kitų transporto priemonių vairuotojams bus leidžiama jomis pasinaudoti tik įvažiuojant ir išvažiuojant į kitas gatves.
Naujomis juostomis turėtų būti paženklinti Savanorių, A.Juozapavičiaus, V.Krėvės, Karaliaus Mindaugo, Pramonės, Vytauto, Šiaurės prospektai, Parodos, Jonavos, Kovo 11-osios, Kęstučio, Šv.Gertrūdos ir daugelis kitų gatvių. Kai kuriose jų darbai galbūt bus pradėti jau birželio arba liepos mėnesiais.
Miesto Savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, dalyje gatvių pirmumo juostos atsiras tik tada, kai šios gatvės bus paplatintos.
Comment
Comment