Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    užtat dabar vdu studentai tiesiog skraidyte skraidys per gatvę laimingi arba tai darys kada nors, kol bus rasta pinigų tam šviesoforui...

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Bus būtent taip

      Prieis ir paklaus milicininkas: ponas, į maximą, ar pasimelst?
      Iš tikrųjų tai nematau skirtumo tarp bažnyčios ir maximos - ir ten, ir ten žmonės sekmadieniais eina miniomis pasipuošę.

      O dėl šviesoforo tai nesupratau. Naują pastatė? Aš ten retai užklystu...
      ne nauja. Ten yra sviesaforas su lentele zalia i desine, bet sviesaforas pastatytas pora metru uz sankryzos, pries isukima i tokia aikstele. Vieni supranta, kad ta lentele sukti leidzia i aikstele, todel nevaziuoja i KM, tada kiti supranta, kad ta lentele leidzia sukti i KM ir pypsina ir tt. ir panasiai

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        ne nauja. Ten yra sviesaforas su lentele zalia i desine, bet sviesaforas pastatytas pora metru uz sankryzos, pries isukima i tokia aikstele. Vieni supranta, kad ta lentele sukti leidzia i aikstele, todel nevaziuoja i KM, tada kiti supranta, kad ta lentele leidzia sukti i KM ir pypsina ir tt. ir panasiai
        Tai čia tik parodo, kad patys vairuotojai primiršę taisykles ir jiems reikėtų atsiversti naujausias KET paskaityti. Ta žalia lentelė skirta įsukti į KM pr., nes aiškiai matyti, jog reguliuojama kuri sankryža (prie jos visi šviesoforai). Jei būtų šviesoforas ir išvažiuojantiems iš tos aikštelės, tai būtų kas kita. Panašūs nesusipratimai vairuotojams kyla ir iki šiol prie Aleksoto tilto mazgo, kai nusileidę nuo Aleksoto tilto suka į dešinę į Minkovskių g. ir sustoja prie raudono šviesoforo, kuris deja šviečia ne jiems. Ten tiesiog sankryža, panaši į Draugystės g./Pramonės pr., kur tiesiog apvažiuojamas šviesoforas. Bet vis tiek atsiranda nesusipratėlių. Ech tie vairuotojai, tiek bijo baudų, kad net žiopliais tampa
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Rekonstruos Panemunės tiltą

          http://www.verslosavaite.lt/content/view/5636/32/
          Paskutinis taisė liutass; 2008.12.20, 13:03.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            ne nauja. Ten yra sviesaforas su lentele zalia i desine, bet sviesaforas pastatytas pora metru uz sankryzos, pries isukima i tokia aikstele. Vieni supranta, kad ta lentele sukti leidzia i aikstele, todel nevaziuoja i KM, tada kiti supranta, kad ta lentele leidzia sukti i KM ir pypsina ir tt. ir panasiai
            Jei gerai supratau, ta vieta, apie kurią kalbama, yra Kaunakiemio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. sankryža. Už šviesoforo iš Kaunakiemio g. pusės nėra įvažiavimo automobiliams į minėtą Karmelitų bažnyčios aikštelę. Ten yra pėsčiųjų perėja, jei automobilių vairuotojai pro ją įvažiuoja į aikštelę, pažeidžia KET, kadangi važiuoja pėsčiųjų taku. Teko ne kartą matyti automobilius įvažiuojančius ir išvažiuojančius per perėjas iš Kaunakiemio g. ir iš Karaliaus Mindaugo pr. į šią aikštelę.

            Situacijos iliustracija (daktaras foto) :

            Comment


              Puodžių g. nuo Birštono g. (Update 2008-12-21)


              iPhone foto

              Comment


                Kurpių g. nuo Birštono g. (Update 2008-12-21)


                iPhone foto

                Comment


                  Kurpių g. nuo Palangos g., Birštono g. link (Update 2008-12-21):


                  iPhone foto

                  Comment


                    Palangos g. nuo KM pr. (Update 2008-12-21):


                    iPhone foto

                    Comment


                      Palangos g. nuo Kurpių g, KM pr. link (Update 2008-12-21):


                      iPhone foto

                      ... ir arčiau KM pr.:


                      iPhone foto

                      Comment


                        Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                        Jei gerai supratau, ta vieta, apie kurią kalbama, yra Kaunakiemio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. sankryža. Už šviesoforo iš Kaunakiemio g. pusės nėra įvažiavimo automobiliams į minėtą Karmelitų bažnyčios aikštelę. Ten yra pėsčiųjų perėja, jei automobilių vairuotojai pro ją įvažiuoja į aikštelę, pažeidžia KET, kadangi važiuoja pėsčiųjų taku. Teko ne kartą matyti automobilius įvažiuojančius ir išvažiuojančius per perėjas iš Kaunakiemio g. ir iš Karaliaus Mindaugo pr. į šią aikštelę.

                        Situacijos iliustracija (daktaras foto) :

                        Atvaizdas
                        Stai mazdaug schema nupaisiau:
                        http://img257.imageshack.us/my.php?i...ankryzaiy6.jpg

                        Zalias rutuliukas - sviesaforas dega raudonai su rodykle zalia i desine.
                        Juodas rutuliukas - sviesaforas be rodykles, dega raudona.
                        Pirmas automobilis stovi, nes galvoja, kad zalia rodykle ant pirmo sviesoforo leidzia sukti i aikstele pagal zalia rodykle mano piesinyje.
                        Antras automobilis pypsina, nes galvoja, kad zalia rodykle ant pirmojo sviesoforo leidzia sukti i KM prospekta.

                        Comment


                          Nesuprantu, kaip Jus ten problema izvelgiat. Kiek kartu sukau, tokiu dalyku neteko pastebet

                          Comment


                            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...gatviai-194882:
                            Kaune bus remontuojami šaligatviai
                            Aušra Garnienė, Kauno diena, 2009-01-14


                            Miesto valdžios dėmesio pagaliau sulaukė šaligatviai, kuriais kasdien vaikšto šimtai kauniečių.

                            Komunalinio ūkio skyrius parengė specialią programą, pagal kurią artimiausius penkerius metus mieste bus remontuojami seni ir įrenginėjami nauji šaligatviai pėstiesiems.

                            Daugelis Kauno miesto gyvenamųjų rajonų pasatyti prieš 30-40 metų. Dauguma šaligatvių nebuvo remontuoti nuo jų įrengimo dienos.

                            Pasak Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo Valiaus Knoknerio, rengiant programą atsižvelgta į visų miesto seniūnų rekomendacijas.

                            Šiemet daugiausiai dėmesio turėtų sulaukti pėsčiųjų takai Dainavos ir Eigulių seniūnijose. Judrioje Prancūzų gatvėje Šančiuose pėstiesiems žadama įrengti naujus šaligatvius, nes šioje vietoje anksčiau jų visai nebuvo. Daugiausiai naujų šaligatvių ketinama įrengti Panemunėje.

                            „Dėl aukštų šaligatvių daug nepatogumų patiria neįgalieji, dviratininkai ir mamos su vežimėliais. Būtina atkreipti dėmesį į tai, kad šaligatviai turi būti įrengti su nuolydžiais", - ragino miesto meras.

                            Planuojamiems darbams atlikti reikėtų beveik 4 mln. litų, tačiau numatyta skirti tik pusę šios sumos. Kol kas nėra tvirtai nuspręsta, ar tvarkant šaligatvius mieste naudoti asfalto dangą, ar trinkeles. Trinkelės kainuotų apie 20 proc. brangiau.

                            Ekonomikos ir biudžeto komiteto pirmininkės Editos Gudišauskienės teigimu, naujoje programoje į dvi atskiras dalis reikėtų išskirti jau esamų šaligatvių remontą ir naujų pėsčiųjų takų įrengimą. Šiuos darbus siūloma derinti su jau parengtu specialiuoju dviračių takų planu ir gatvių remonto darbų programa. Programai dar turės pritarti miesto tarybos nariai.
                            www.kaunotvirtove.lt

                            Comment


                              Duobėtos gatvės – Kauno valdžiai nėra prioritetinis darbas

                              „Turbūt mes visi suprantame, kad šitie metai nebus lengvi, bet tikime, kad vienaip ar kitaip mes prakrizensime tą krizę", - prasidėjusius metus ir būsimus darbus apibendrino Kauno meras Andrius Kupčinskas. Penktadienį laikinosios sostinės valdžia pristatė 2009 m. darbus. Diržus verčianti susiveržti ekonominė krizė pristabdo kai kuriuos numatytus įgyvendinti projektus. Šiais metais lėtės ir Kauno gatvių tvarkymo darbai.


                              Iki vasario pabaigos Kauno taryba turi patvirtinti 2009 m. biudžetą. Planuojama, kad šiais metais laikinosios sostinės ižde bus 780 mln. Lt.

                              „Kad ir kaip optimistiškai žiūrėsime į šių metų biudžetą, kurį mes turime patvirtinti iki vasario 28-tosios dienos, dabartinėmis sąlygomis biudžetas sieks 780 mln. Lt. Tai yra realistinis biudžetas. Tikėkimės, kad ekonominės sąlygos dar labiau neblogės. Iki vasario 16-tosios dar tampysime biudžeto paklodę į vieną ir kitą pusę ir prioritetai bus skiriami tik svarbiausiems dalykams", - sakė A. Kupčinskas.
                              REKLAMA

                              Svarbiausiu 2009 m. darbu Kauno valdžia vadina Nemuno salos arenos statybas. Taip pat tikimasi pradėti Vienybės aikštės požeminės automobilių stovėjimo aikštelės statybos darbus. Vasario pradžioje planuojama skelbti koncesijos konkursą.

                              Kauno savivaldybės jau turi keletą stambių įsipareigojimų koncesininkams, tačiau tikisi, kad dar viena koncesija miestui nebus per sunki užduotis.

                              „Paleisti daug ir didelių koncesijų nedidėjant biudžetui neišgalėsime", - sakė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vygantas Gudėnas.

                              Neišvengiamai išlaidos mažėja kitiems, Kauno valdžios teigimu, „neprioritetiniams" projektams. Nors duobėtos Kauno gatvės jau seniai tapo didžiausiu vairuotojų galvos skausmu, A, Kupčinskas pripažino, kad bus mažinamos gatvių tvarkymui skirtos lėšos.

                              Taip pat planuojama atsisakyti ir kitų infrastruktūros projektų.

                              „Galiu pasakyti, kad yra gatvių tvarkymo programa (kam bus mažinamos lėšos – DELFI). Į taryba keliauja šaligatvių tvarkymo programa. Tos programos yra labai optimistinės. Pavyzdžiui, planuota, kad kiekvienais metais šaligatvių tvarkymui turi būti skirta 4-5 mln. Lt. Tuo tarpu dabar matome, kad galime skirti iki 2 mln. Lt. Bus realizuojami tie darbai, kurie yra pirmose eilutėse. Tas pats yra su gatvių priežiūros programa – mes galime įvardinti didelius užmojus, bet galimybės yra tokios kokios yra", - sakė A. Kupčinskas.

                              „Koncesijos mokesčių daugėja, o skolinimosi limitas, biudžetui neaugant, nedidės ir jis mus pradės varžyti. Infrastruktūros objektų tvarkymui lėšos būdavo daugiausiai skolintos. Žinant, kad reikia skolintis arenai, reikia sumokėti koncesijos mokesčius, investicijos į kai kuriuos infrastruktūros objektus iš skolintų lėšų mažės", - sakė Kauno vicemeras Rimantas Mikaitis.

                              Tiesa, šiais metais planuojama pradėti Juozapavičiaus gatvės rekonstrukciją bei antrojo tilto į Nemuno salą statybas.
                              http://www.delfi.lt

                              Comment


                                www.kaunas.lt

                                Pasitarimas dėl Kėdainių tilto projekto įgyvendinimo eigos
                                2009-01-21

                                Sausio 21 dieną Kauno miesto mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis sukvietė Savivaldybės specialistus į pasitarimą dėl numatomo Kėdainių tilto projekto įgyvendinimo eigos. Pasitarime dalyvavo Miesto plėtros departamento Urbansitikos skyriaus ir Komunalinio skyriaus specialistai.


                                Darbo grupės dalyviai pažymėjo, kad šiais metais tikimasi baigti rengti detalųjį naujojo tilto planą, vėliau bus pradėti kiti darbai. Kauno apskrities viršininko administracijos prašoma sutikimo rengti detaliuosius planus abiejuose Nemuno krantuose. Pagal atliktą Kėdainių tilto Kauno mieste galimybių studiją, projekto išlaidos gali siekti nuo 126 iki 167 mln. litų.

                                Kėdainių tilto galimybių studijoje pateikti 3 galimi tilto variantai. Ateityje miestui teks galutinai apsispręsti, kiek eismo juostų turės naujasis Kėdainių tiltas.

                                http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Pasi...o_projekto_/53

                                Comment


                                  Atsimenu diskusijas del sio tilto ir lyg buvo kalba apie tuos tris variantus. Buvo mintys, kad reiketu rinktis kiek brangesni ir grazesni varianta, kuris galetu tapti vienu is miesto simboliu. Tikiuosi sie planai sunkmecio metu nesubliusko, tuo labiau, kad ir statybos turbut prasides jau ekonomikos kilimo metu

                                  Comment


                                    O kurioje vietoje jis turėtų atsirast?

                                    Comment


                                      /\

                                      Vilijampolė, prie "Combo" klubo. Kitoje pusėje Marvelės naujasis apvažiavimas.
                                      Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                      Comment


                                        /\ Butu gerai kad pasirinktu vantinio tilto konstrukcija...

                                        Comment


                                          Ar cia man vienam atrodo, ar istikruju dabar pastatytas tiltas realios naudos neduotu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X