Parašė Wintautas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąToli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.
.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?
Comment
-
Pavyzdžiui Ryšių g. Praeitam sąraše buvo 85 vietoje, bet nespėta jos suremontuoti. Naujajame sąraše jau 115 vietoje. ???? Pašilės g buvo 77 vietoje, bet ją spėjo patvarkyti vieną iš paskutiniųjų praeitam sezone. Tad ryšių gatvės eilė buvo likusi maždaug 10. O dabar vėl į naują eilę iš naujo?LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
- 1 patinka
Comment
-
Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąLietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
- 1 patinka
Comment
Comment