Ten platinimas daug nepadės tik gal šiek tiek sutrumpės eilė, kadangi didžiausia problema yra šviesoforas – jį reiktų modernizuoti, įrengiant eismo kameras. Nors labiausiai problemas išspręstų viadukas (BP numatyta dviejų lygių sankryža).
Ir kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų
Brėžiniuose pažymėta ten Apuolės g., nors neaišku oficialiai koks ten gatvės pavadinimas, daugelyje žemėlapių be pavadinimo.
Ant Milikonių kalno kamsčiu nebūna? Na matos, kad ne Kauniečiai forume komentuoja Ir kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų
Būtent, kad žmonės komentuojantys yra ne iš Kauno arba į Šilainius per Milikonių kalną važiuojantys, labai retai. Gerbiamieji, kiekvieną darbo dieną dieną, ten susidaro spūstys, tiek ryte tiek vakare. Net Varnių ir Panerių gatvės sankryžoj eismas stringa per šią spūstį per visą Milikonių kalną. Labai blogai jeigu tik kapitalinį remontą darys, ten verkiant reikalingos 4 eismo juostos iki pat Žemaičių plento išplatėjimo. Apačioj kalno reikalingas turbo žiedas, nes dabar ten labai nesaugu. Gerbiamieji gyvenu Šilainiuose ir puikiai važiuodamas matau kas vyksta, taigi neklabėkit, kad spūsčių nebūna ir nereikalingas platinimas iki 4 eismo juostų.
Sako kamščių nebūna - nu juokdariai Ten jie ir į viršų ir į apačią būna. Jei tokie patys ir projektuotojai tai nieko stebėtino, kad problemos nebus išsprendžiamos. Gražesnio rūbo uždėjimas nėra sprendimas
Dabar į viršų viena juosta, po remonto bus dvi. Žinoma pralaidumas per sankryžą nuo to nepasikeis, tiesiog ant kalno bus ne vienos juostos stovėjimo aikštelė, o dviejų. Bet užtat tie, kas nenori stovėti kamštyje, galės be eilės pravažiuoti naujais šaligatviais el. paspirtuku ar dviračiu.
Ar Kirstukas pasidalintuose brėžiniuose takas šalia kelio yra iš trinkelių? Tokiu atveju šio infrastruktūros objekto nebūtų galima vadinti dviračiu taku, o Šilainiai de facto ir toliau išliktu praktiškai nepasiekiami dviračiu.
Ar Kirstukas pasidalintuose brėžiniuose takas šalia kelio yra iš trinkelių? Tokiu atveju šio infrastruktūros objekto nebūtų galima vadinti dviračiu taku, o Šilainiai de facto ir toliau išliktu praktiškai nepasiekiami dviračiu.
Ten tamsiai matomas takas yra pėsčiųjų iš trinkelių, o šalia yra nupieštos dviračių tako linijos, t. y. normalus atskirtas pėsčiųjų ir dviračių takas. Lyg yra atskyrimas tarp takų, tačiau sunku įvertinti koks be realaus projekto.
Dabar į viršų viena juosta, po remonto bus dvi. Žinoma pralaidumas per sankryžą nuo to nepasikeis, tiesiog ant kalno bus ne vienos juostos stovėjimo aikštelė, o dviejų. Bet užtat tie, kas nenori stovėti kamštyje, galės be eilės pravažiuoti naujais šaligatviais el. paspirtuku ar dviračiu.
Čia iš kur ištraukei, kad pralaidumas nepasikeis?
Koks jis yra dabar? Kokie skaičiai?
Ačiū. Belieka tikėtis Varnių gatvės rekonstrukcijos su dviračių takais ir bus sukurta naudinga jungtis.
Taip, ten tikrai reikia dviračių takų. Puiki vieta formuoti jungtį tarp Milikonių kalno ir Neries krantinės tako. Tik tam, kad užtikrinti nenutrūkstamą jungtį tarp Varnių g. ir Milikonių kalno, reikės sumažinti eismo juostų skaičių ties Panerių g. sankryža. Visos gatvės "siaurinti" nereikia nes nemaža dalim gatvė praeina miegamaisiais rajonais.
Kodėl siaurinti reikia tik ne miegamųjų rajonų gatves, o miegamųjų nesiaurinti?
Turėjau omeny, nebūtina. Ties miegamaisiais rajonais paprastai būna labai daug vietos. Ties Panerių g. sankryža norint dviračių tako, reikia vykdyti "vairuotojo gianocidą".
Varnių g. galėtų būti A juostos kur telpa po tris juostas ir dar šalia tilptų dviračių takas.
Neesu tikras ar čia tam tinkama tema, bet KODĖL daroma kad reikia paspausti mygtuką pesčiūjių perėjose sankryžose? Nes niekas nesikeičia tik kad įsiujungia žalia šviesa pestiesiams, automobiliai vistiek sustoje praleisti pesčiūjių. Ypač problema einant per keleta perėjų vienoje sankryžoje, nes kai pereini viena gatve, nes jei tu nebėgi, kitos perėjos mygtuka pasiekus, žalia įsijungia tik po sekančio šviesų ciklo, tad jei laikantis taisyklių, pereiti gatvė jei nėra kitų žmonių gali užtrunkti netoli 5min. Pvz Sukilėlių pr. ir Tvirtovės al. Sankryža arba Sukilėlių pr. ir J.Lukšos-Daumanto.g .
Neesu tikras ar čia tam tinkama tema, bet KODĖL daroma kad reikia paspausti mygtuką pesčiūjių perėjose sankryžose? Nes niekas nesikeičia tik kad įsiujungia žalia šviesa pestiesiams, automobiliai vistiek sustoje praleisti pesčiūjių. Ypač problema einant per keleta perėjų vienoje sankryžoje, nes kai pereini viena gatve, nes jei tu nebėgi, kitos perėjos mygtuka pasiekus, žalia įsijungia tik po sekančio šviesų ciklo, tad jei laikantis taisyklių, pereiti gatvė jei nėra kitų žmonių gali užtrunkti netoli 5min. Pvz Sukilėlių pr. ir Tvirtovės al. Sankryža arba Sukilėlių pr. ir J.Lukšos-Daumanto.g .
Manau nuo perėjų priklauso, daug kur atrodo neveikia niekas, bet vat kur tikrai veikia paspaudimas tai Draugystės g. tarp stotelių Dainava. ten paspaudus berods pradeda 40 sek skaičiuot
Kaune ketinama rekonstruoti senamiestį ir Laisvės alėją jungiančią požeminę perėją
„Siekiant dar labiau pagerinti susisiekimą ir sukurti patogesnę viešąją erdvę, bus remontuojama (požeminė – BNS) pėsčiųjų perėja“, – komentare BNS sakė Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis.
Pasak jo, perėją pritaikant žmonių su negalia, dviračių ir šeimų su vaikų vežimėliais judėjimui numatyta šalia laiptų įrengti liftus, atnaujinti esamus pandusus, taip pat bus remontuojama perėjos danga ir konstrukcijos.
Comment