O gal reiktų bandyti humanizuoti prospektą per vidury sodinant medžius? Ar užtektų pločio?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Galit pradėt galvot apie tokius dalykus, kai automobilių sumažės,per radiją šiandien girdėjau, kad pas vokiečius, tam pačiam gyventojų skaičiui tenka 1000 automobilių mažiau, nei lietuviams, tai apie ką kalba? Verkia tik piko metu vaziuojantys kad neįmanoma, o ka kalbėt kai važiuoji 8-10 val. per dieną ir dar reik laikytis grafiko . Tai kiek dar siaurinti?
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąGalit pradėt galvot apie tokius dalykus, kai automobilių sumažės,per radiją šiandien girdėjau, kad pas vokiečius, tam pačiam gyventojų skaičiui tenka 1000 automobilių mažiau, nei lietuviams, tai apie ką kalba? Verkia tik piko metu vaziuojantys kad neįmanoma, o ka kalbėt kai važiuoji 8-10 val. per dieną ir dar reik laikytis grafiko . Tai kiek dar siaurinti?
Čia net žmonėm į galvą neateina, kad mes visi suinteresuoti, kad automobilių (ir kitoks) eismas būtų sklandesnis (mažesni kamščiai, mažesnė tarša, žmonės greičiau atlieka savo darbus/apsiperka) - nes jei padarysi automobilius vairuojančių gyvenimą bent kiek geresnį, tai INCENTYVIZACIJA dar daugiau AUTOMAROZŲ turėt .
Gatvės turi būti naikinamos, kai pastatomos alternatyvos ir jos natūraliai nunyksta. O siaurinama turi būti numatant ar tai nesudarys kamščių, atsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali. . Px čia visiem tokie šūdai-argumentai, nes Amsterdame, kur gali kiaurus metu važiuoti dviračiu yra daugiau dviračiais važiuojančių. Tuoj įrengsim šildomus dviračių takus, mark my words.Paskutinis taisė m1ndas; Šiandien, 16:21.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimąatsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali.
Paskutinis taisė Kirstukas; Šiandien, 17:50.
Comment
Comment