Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio . Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
    Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimai Kodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu
    Sunkiau viršyti greitį?

    Asmeniškai nieko nekeičiau, tokie teisės aktų nurodymai, panašūs jie ir kitose Europos valstybėse. Pasikartosiu, jei kažkas netinka - reiktų kreiptis į Aplinkos ministeroja, o ne svaidytis kaltinimais, sėkmės

    Comment


      Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

      Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio . Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
      Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimai Kodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu
      O pėstieji ir dviratininkai, kuriems tapo lengviau čia ne gyventojai? Ar žmogaus nuomonė vertinama tik tada, kai jis įgauna statusą "transporto priemonės vairuotojas", o į kitus nusispjaut, kad tik tam su statusu nebūtų kažkas sunkiau? Juo labiau visose šiose diskusijose niekas niekada objektyviai ir nesugebėjo paaiškinti kuom yra sunkiau vairuotojui pravažiuoti eismo juosta, kurioje pakankamai vietos jam tilpti su savo automobiliu, bet nėra perteklinio nereikalingo pločio, kurio jis vis vien nenaudoja.

      Comment


        Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
        Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?
        Nebūtų, Lietuvoje dabar žiemos tokios, kad įšalo arba visiškai nebūna, arba būna kelios savaitės, tai laikytis kažkokių sovietinių technologinių permainų seniai nebėra jokios prasmės.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          visą Europą eina tuo keliu
          OK, darom kaip Europoje.

          Click image for larger version

Name:	Parking_france_Vkb9ybh.jpeg
Views:	775
Size:	156,5 kB
ID:	2161155





          P.S. kodėl beraščiai veržiasi reguliuoti kitų gyvenimus?

          -

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            objektyviai ir nesugebėjo paaiškinti kuom yra sunkiau vairuotojui pravažiuoti eismo juosta, kurioje pakankamai vietos jam tilpti su savo automobiliu, bet nėra perteklinio nereikalingo pločio, kurio jis vis vien nenaudoja.
            tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356

            -

            Comment


              Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

              - Į jūsų klausimą kas ten negerai tai traktuosiu kaip tiesiog išmestiną - nežinau kas ten negerai. Gal nieko nepasikeitė, gal tapo geriau. Yra situacijų kaip yra gan aišku, kad situacija pablogėjo, yra situacijų kai aišku jog situacija pagerėjo. Čia neaišku, veikiausiai ir pasiriknot tokį pavyzdį, kuris yra ant ribos.
              Nežinote, nes viskas ten yra puiku. Normali miesto gatvė, kuria gali mėgautis ir automobilių vairuotojai, ir viešojo transporto vairuotojai, ir pėstieji. Tikiuosi, kad, pastačius Kėdainių tiltą, bus susiaurintos ir Karaliaus Mindaugo bei Birštono gatvės, kad jomis pagaliau galėtų džiaugtis ne tik automobiliai, bet ir pėstieji. Griunvaldo g. rekonstrukcijos reikėtų, nežinau tik ar ten būtina pėsčiųjų alėja. Partizanų g. panaikinti tranzitinio eismo tiesiog neįmanoma, nes pati gatvė realiai tranzitinė.

              Pavyzdžių, kur reikšmingos gatvės būtų panaikintos, suprantu, neturite. Aišku.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Griunvaldo g. rekonstrukcijos reikėtų, nežinau tik ar ten būtina pėsčiųjų alėja.
                Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėja Ji jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
                  Nelabai noriu čia leistis į tuščia ginčą, bet kas čia kur netelpa? Visais laikais jeigu atsidarai duris ir lipi į važiuojamąją dalį, tai pasižiūri ar niekas neatvažiuoja ir duris atsidarai tik tada kai nieko nėra. Pagal straipsnį, tai čia troleibuso vairuotojas turi saugotis, kad kažkas neatidarytų durų. Vienu žodžiu kažkokio pagiežingo ir su logika nedraugaujančio asmens rašinys.

                  Comment


                    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

                    Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėja Ji jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.
                    Taip, bet yra ten keletas kiemų ir įstaigų, todėl pilnavertė pėsčiųjų alėja kaip ir atkrenta. Gal galima gatvę pasiaurinti, praplėsti dešinį šaligatvį, padaryti normalų dviračių taką ir užtektų?

                    Bet kokiu atveju, kaip suprantu, greitai pamatysime kur link rekonstrukcija juda.

                    Comment


                      Parašė gazebo Rodyti pranešimą

                      Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėja Ji jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.
                      Panašiai bus. Bus uždraustas eismas, gatvės danga - trinkelių

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

                        https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
                        "...signalina, jeigu durelės būna pravertos – žodžiu, košmaras“
                        reziumuoja visą straipsnio esmę

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Panašiai bus. Bus uždraustas eismas, gatvės danga - trinkelių
                          Čia šiaip spėjimas ar yra kokie šaltiniai?

                          Comment


                            Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

                            Čia šiaip spėjimas ar yra kokie šaltiniai?
                            Rangovą kalbinau

                            Comment


                              Parašė Litch Rodyti pranešimą

                              Nebūtų, Lietuvoje dabar žiemos tokios, kad įšalo arba visiškai nebūna, arba būna kelios savaitės, tai laikytis kažkokių sovietinių technologinių permainų seniai nebėra jokios prasmės.
                              Ką tik peršnekėjau su kelininkais, tai paaiškino dėl technologinės pertraukos. Ji vis dar yra. Iš esmės tai orai yra neprognozuojami (sniegas, šaltis). Iš esmės ir darbų organizavime problemos ir t.t. Kitas dalykas- regioniiai/krašto/magistraliniai keliai- greičiai kitokie, todėl dėl saugumo užtikrinimo darbai nevykdomi tuo laikotarpiu. Nebent yra atskiri specialūs susitarimai.
                              Savivaldybės iš esmės nesilaiko tos pertraukos, bet čia jau ji pati prisiima atsakomybes. Bet tada krenta ir darbų kokybė kai pradeda kloti asfaltą minusinėse temperatūrose, ar tankinti pagrindus prikritus sniegui/esant bent menkiausiam įšalui. Teoriškai padaryti galima viską.

                              Comment


                                Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

                                Ką tik peršnekėjau su kelininkais, tai paaiškino dėl technologinės pertraukos. Ji vis dar yra. Iš esmės tai orai yra neprognozuojami (sniegas, šaltis). Iš esmės ir darbų organizavime problemos ir t.t. Kitas dalykas- regioniiai/krašto/magistraliniai keliai- greičiai kitokie, todėl dėl saugumo užtikrinimo darbai nevykdomi tuo laikotarpiu. Nebent yra atskiri specialūs susitarimai.
                                Savivaldybės iš esmės nesilaiko tos pertraukos, bet čia jau ji pati prisiima atsakomybes. Bet tada krenta ir darbų kokybė kai pradeda kloti asfaltą minusinėse temperatūrose, ar tankinti pagrindus prikritus sniegui/esant bent menkiausiam įšalui. Teoriškai padaryti galima viską.
                                Butent, vienintelis etapas kuriam trukdo blogi orai yra asfaltavimas, o jis yra pats greiciausias. Tinkamai susiplanavus darbus galima dirbti visus metus. Jau eile metu zeme.nebeisala kaip seniau ir visus senos dangos nuemimo, komunikaciju atkasimo bei keitimo darbus, nauju pagrindinu uzpildyma galima pasiruoati per rudens/ ziemos sezona. Veikiausiai todel ir pradejo siuos darbus siuo metu.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  OK, darom kaip Europoje.
                                  kai argumentą turi tik prisikabinti prie telefono automatinio taisymo
                                  berašti, "OK" koks čia žodis? Ištiktukas? Dalelytė?


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Click image for larger version

Name:	Parking_france_Vkb9ybh.jpeg
Views:	775
Size:	156,5 kB
ID:	2161155





                                  P.S. kodėl beraščiai veržiasi reguliuoti kitų gyvenimus?
                                  Ką norėjai pasakyti šita nuotrauka? Parodyk visą ją, neapkarpytą ir nepritraukta, tikrai ji Europoje? Ne Kanadoje? Bet ieškant sliekų visur jų galima rasti...


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

                                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
                                  Tai, kad kažkas atsidarė dureles pravažiuojant troleibusui, tai jau netelpam? Taip gali nutikti ir Karaliaus Mindaugo prospekte, ai ne, ten nevažiuoja troleibusai.

                                  P.S. parašyk kiek klaidų padariau, bet jau asmeniškai.

                                  Comment


                                    Griunvaldo gatvė Kaune taps pėsčiųjų alėja

                                    Griunvaldo gatvės išskirtinumas – didelis pėsčiųjų srautas. Netoliese – autobusų ir geležinkelio stotys, patogus susisiekimas viešuoju transportu. Formaliai vienas gatvės galas driekiasi tiesiai pro prekybos ir pramogų centrą „Akropolis“. Tikimasi, kad po atnaujinimo ji išplės laisvalaikio erdves ir taps nauju traukos tašku.

                                    „Patogus susisiekimas – jau nebe siekiamybė, o šių dienų būtinybė. Jis turi būti patogus ne tik vairuojantiems. Pėstieji Griunvaldo gatvėje greitu metu jausis gerokai komfortiškiau. Iki šiol žmonės čia judėdavo siauru šaligatviu palei Karo ligoninės tvorą. Gatvė transformuosis iš vienpusio automobilių eismo į pėsčiųjų alėją. Po rekonstrukcijos galėtų vykti ir mugės ar kitokie renginiai“, – pasakoja Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

                                    Iki šiol bemaž 250 metrų ilgio gatvėje vyravo vienpusis eismas – nuo Gedimino g. iki Vytauto prospekto. Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Martyno Matusevičiaus, šios gatvės virsmas užtikrins saugų ir patogų pėsčiųjų eismą, plačiame take išsiteks ir dviratininkai, paspirtukų ar kitų mikrojudumo priemonių naudotojai. Vietos gyventojams pokyčiai jokių kliūčių nesudarys – į namus jie pateks kaip ir iki šiol.

                                    „Automobiliu Vytauto prospektą galima pasiekti važiuojant Miško gatve. Iki jos nuo Griunvaldo ir Gedimino gatvių sankirtos tėra keli šimtai metrų. Tuo metu vietos gyventojai ir įstaigų savininkai į Griunvaldo gatvę galės patekti su leidimais. Tokia praktika vyrauja S. Daukanto gatvėje, atvykstant iš Kęstučio gatvės link Laisvės alėjos“, – paaiškino M. Matusevičius.
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1729842364

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Griunvaldo gatvė Kaune taps pėsčiųjų alėja



                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1729842364
                                      Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"

                                      Comment


                                        Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                                        Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"
                                        tai taip ir turi būti. Eismas nukeltas į tranzitines, arterines gatves

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                          tai taip ir turi būti. Eismas nukeltas į tranzitines, arterines gatves
                                          . Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X