Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėkit, kaip atrodo bortai tose nusiaurintose gatvėse, dauguma pajuodę nuo padangų. Per siauros atnaujintos gatvės, sakykit ką norit. Su lengvuoju automobiliu dar dar, bet su sunkvežimiu ar autobusu jau sunkoka. Kam daryt problemas, kur jų anksčiau nebuvo?

    Kęstučio gatvė uždaryta tema, susimovė ten kaip reikalas.
    Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.

    Comment


      Parašė Monke Rodyti pranešimą

      Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.
      Kaip važiuoja vidutinis Kęstučio gatvės nekentėjas:
      https://www.miestai.net/forumas/foru...90#post2055090

      Comment


        Pradėjo rekonstruot šią gatvę(Sodų g., Narsiečiai) Kauno r. Nuotraukoje senas gatvės vaizdas, eismo juostos plotis turbūt apie 3-3,5m. Sunkvežimiui vietos kaip ir OK. Bet po rekonstrukcijos eismos juostos plotis bus 2,75m. Įdomu, kaip reiks prasilenkt.

        Click image for larger version

Name:	sodų.jpg
Views:	1561
Size:	304,9 kB
ID:	2154602
        Kaunas yra Kaunas

        Comment


          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
          Pradėjo rekonstruot šią gatvę(Sodų g., Narsiečiai) Kauno r. Nuotraukoje senas gatvės vaizdas, eismo juostos plotis turbūt apie 3-3,5m. Sunkvežimiui vietos kaip ir OK. Bet po rekonstrukcijos eismos juostos plotis bus 2,75m. Įdomu, kaip reiks prasilenkt.
          Patikrinau, dabar 3, o kai bus 2,75 tai gyventojai galės vairavimo mokykloje pamokos valandą įsigyti.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Gal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.
            Kaip tik dėl stotelių įvažų panaikinimo autobusų vairuotojai neturėtų skųstis, nebereikia laukti keliolika sekundžių kol pirma juosta važiuojantys automobiliai praleis autobusą

            Comment


              Parašė Elis Rodyti pranešimą

              Kaip tik dėl stotelių įvažų panaikinimo autobusų vairuotojai neturėtų skųstis, nebereikia laukti keliolika sekundžių kol pirma juosta važiuojantys automobiliai praleis autobusą
              Neįsigilinau, bet pagalvojau gal vairuotojai (ne VT vairuotojai arba VT vairuotojai ne darbo metu) pyksta, kad reikia aplenkinėt troleibusą. Panašiai jei autostradoj Kaunas-Klaipėdoj sustotų pirmoj juostoj autobusas stotelėj žmonių išleist...

              Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.

              Comment


                Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
                https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

                Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
                Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
                  https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

                  Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
                  Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
                  Šiaip ta sankryžą reiktų peržiūrėt dėl A juostų, pvz. sklandžiau pravažiuot VT šiaurės-pietų kryptimis. Gal antra nuo kairės juosta irgi rezervuota A juostai, kad iš kart patekt VT į A juostą, o nesusijęs auto važiuotų antra juosta, paskui pati A juosta nusuktų į Krėvės prospektą, nes 23. Birželio gatvėje VT nevyksta

                  Ar baisiai dideli kamščiai Taikos pr. ties Krėvės prospektu link Palemono pramonės rajono?

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
                    https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

                    Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
                    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
                    Tikrai nesąmonė. Gal užtektų grąžint galimybę iš trečios juostos nuo dešinės leist važiuot tiesiai arba sukt į kairę?
                    Kaunas yra Kaunas

                    Comment


                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                      Tikrai nesąmonė. Gal užtektų grąžint galimybę iš trečios juostos nuo dešinės leist važiuot tiesiai arba sukt į kairę?
                      Negalima nes šviesoforai kairei ir tiesiam važiavimui dirba atskirai būtent tam kad tiesiai važiuojantys turėtų daugiau laiko pravažiuoti

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
                        Ta plyta tėra perteklinis žymėjimas KET pusdurniams, nes tiesiai ir taip negalima A juosta.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Neįsigilinau, bet pagalvojau gal vairuotojai (ne VT vairuotojai arba VT vairuotojai ne darbo metu) pyksta, kad reikia aplenkinėt troleibusą. Panašiai jei autostradoj Kaunas-Klaipėdoj sustotų pirmoj juostoj autobusas stotelėj žmonių išleist...

                          Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.
                          Gatvių siaurinimo, kreivinimo, VT įvažų nedarymo, A juostų darymo, dviračių juostų darymo tikslas ir yra sumažinti asmeninių automobilių greitį, padidinti VT greitį, pėsčiųjų ir dviratininkų komfortą.
                          Manau, matijošaitininkų jaunimas tiesiog pernelyg neaiškino to nei Matijošaičiams, nei kitiems Kauno automobilių vairuotojams.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Šimašinis gatvių siaurinimas sukėlė problemų ir Kauno autobusų vairuotojams

                            Delfi.LT 2024.09.27
                            Viešojo transporto vairuotojai Kaune nepatenkinti

                            Nemaža dalis oficialių skundų, pasiekiančių Kauno miesto savivaldybės transporto ar saugaus eismo specialistus, yra susiję su gatvių siaurinimu. „Pokyčiai Kaune su mumis nėra derinami. Kartais atrodo, jog spręsdami, kur ir kaip „perbraižyti“ gatves, ekspertai pamiršta, jog jais važiuoja troleibusai bei autobusai“, – pastebi UAB „Kauno autobusai“ darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Bronius Bučelis. (...)

                            Ilgametis autobuso vairuotojas Dainius Kizis pastebi, jog esamiems savivaldybės specialistams kompetencijų dažnai pritrūksta. Jį nustebino įkalnės nuo Raudondvario plento iki Romainių gatvės, pramintos „Regitros“ kalnu, remontas.
                            „Tik jį bebaigdami darbus vykdę kelininkai ir savivaldos atstovai bandė išsiaiškinti, ar autobusas įkalnėje galės išsisukti. Susitikimo, kuriame dalyvavau ir aš, metu paaiškėjo, jog tai, nekirtus ištisinės eismo juostos, yra neįmanoma. Kas buvo po to? Visi pagūščiojo ir išsiskyrstė. Kodėl problema kilo? Nes įkalnėje gatvė buvo susiaurinta, iš anksto neišsiaiškinta dėl autobusų judėjimo galimybių“, – mintimis dalinasi D. Kizis. (...)

                            Kad miesto gatvių siaurinimas virsta rimta problema, kalba ir kiti viešojo transporto vairuotojai. „Mes ne kartą miesto valdžią informavome, jog nepaaiškinami, beprasmiai sprendimai sukels nemalonias, o gal net skaudžias pasėkmes – spūstys, eismo įvykiai, vėlavimai. Tai jau prasidėjo ir dėl visko esame kaltinami mes“, – pasakoja autobuso vairuotoja Erika. Problematiškas vietas ji vardina Kęstučio, Nemuno gatves, Dainų slėnio prieigas, A. Kriščiukaičio sankryžą. (...) Ji atkreipė dėmesį į tai, kad dėl siauresnių gatvių transportas kai kur prasilenkia beveik liesdamasis veidrodėliais. (...)

                            Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis: „Visi darbai Romainių gatvėje ir įkalnėje atlikti pagal projektą. Gatvių plotis atitinka visus reikalavimus. Įkalnėje yra greičio ribojimai, todėl laikantis Kelių eismo taisyklių čia problemų nekyla. Be to, Romainių įkalnėje įrengėme patogų taką, kurio iki darbų pradžios nebuvo“.
                            Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius: „Transporto ir eismo organizavimo skyrius reaguoja į visus kauniečių pastebėjimus ir, jeigu yra galimybė, imasi vienų ar kitų sprendimų“.

                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo...dimu-120052136

                            Comment


                              Janina išsikraustė į Kauną?

                              Comment


                                Straipsnyje linksniuojama Romainių (Regitros) įkalne neina nė vienas miesto viešojo transporto maršrutas (taip, kartais reikia autobusams pervažiuoti ir nemaršrutinėmis gatvėmis, bet visada galima rinktis alternatyvų maršrutą).
                                Paskutinis taisė gazebo; 2024.09.28, 14:04.

                                Comment


                                  Parašė gazebo Rodyti pranešimą
                                  Straipsnyje linksniuojama Romainių (Regitros) įkalne neina nė vienas miesto viešojo transporto maršrutas (taip, kartais reikia autobusams pervažiuoti ir nemaršrutinėmis gatvėmis, bet visada galima rinktis alternatyvų maršrutą).
                                  Alternatyva Šilainių plentas, kuris nuo pirmų kapinių, iki Baltų prospekto tragiškas,dieną ,,atsidauzius" nėr noro per te I parką važiuot .
                                  Paskutinis taisė ikarusas; 2024.09.30, 22:39.

                                  Comment


                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20240929_150725.jpg Views:	0 Size:	2,82 MB ID:	2155386

                                    Rekonstruota Širvintų gatvė, platesni šaligatviai nei anksčiau. Iš akies žiūrint atrodo ir kiek geresnė darbų kokybė nei įpratęs įprastai, kažkuo atrodo plytelės lygiau sudėtos
                                    Taip pat rekonstruota ir Dovydaičio g. (bent jau prie hospiso)

                                    Comment


                                      Vakar pastebėjau kuoliukus Biržiškų g. palei pėsčiųjų taką (ar kas tai). Gal ant žiemos kapstytis pradės

                                      Comment


                                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                                        Vakar pastebėjau kuoliukus Biržiškų g. palei pėsčiųjų taką (ar kas tai). Gal ant žiemos kapstytis pradės
                                        Pats tas metas įsisavinti likusius biudžeto pinigus.

                                        Comment


                                          Didžiulis sujudimas Griunvaldo gatvėje - skutamas asfaltas, žymimos požeminės komunikacijos. Ar čia tik asfalto darbai, ar visos gatvės rekonstrukcija? Juk ši gatvė buvo pirmoji Matijošaičio gatvių tvarkymo vizija, laimėjus pirmą Mero postą.

                                          Click image for larger version

Name:	Griunvaldo 1.jpg
Views:	250
Size:	474,8 kB
ID:	2159338

                                          Click image for larger version

Name:	Griunvaldo 2.jpg
Views:	249
Size:	569,1 kB
ID:	2159339

                                          Click image for larger version

Name:	Griunvaldo 3.jpg
Views:	249
Size:	745,9 kB
ID:	2159340

                                          Keliauju per Lietuvą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X