Galėtų padaryti 30km/h greitį Kęstučio g. Akivaizdu, kad ji neturi būti tranzitinė gatvė, čia prioritetas VT, dviratininkai ir pėstieji, tuo labiau kad už 100-200 m yra aštuonių juostų autostrada KMP. Galbūt kai apmokestins ir įvažiavimą į Naujamiestį, padėtis dar pagerės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Visai čia ne naujamiestis, Kaune naujamiestis tai Ringaudai, arba Jonučiai Berods 50 km/h, bet kadangi parkavimas šalia, tai turėtų vairuotojai atidžiau ir lėčiau važiuoti.
Net nekalbant, kad ringaudai ir ramučiai net ne Kaune.
Vilniaus naujamiestis irgi gal avižienuose, o ne ten kur iš tiesų?
Neturėtų atidžiau važiuoti,o turėtų būti atitinkamas leistinas greitis.
Jeigu apskritai tokios siauros parkavimo vietos kur reikia glaustis prie važiuojamos dalies linijos atitinka teisinius reikalavimus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal tau į google įvest Naujamiestis Kaunas?
Net nekalbant, kad ringaudai ir ramučiai net ne Kaune.
Vilniaus naujamiestis irgi gal avižienuose, o ne ten kur iš tiesų?
Neturėtų atidžiau važiuoti,o turėtų būti atitinkamas leistinas greitis.
Jeigu apskritai tokios siauros parkavimo vietos kur reikia glaustis prie važiuojamos dalies linijos atitinka teisinius reikalavimus.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Vadinasi Naujamiestis oficialiai, bet iki naujo miesto čia toli gražu. Čia yra truputį naujesnis senamiestis.
https://lt.wikipedia.org/wiki/Naujamiestis_(Kaunas)
- 2 patinka
Comment
-
Nelabai suprantu diskusijos. Tai yra visiškai naujai iš pagrindų perdaryta gatvė. Jei gerai pamenu net siaurinta. Tai pavyzdžiai iš kitų valstybių ir t.t. neturi prasmės.
Jei darai naujai - tai arba darai gerai arba sprendi taip, kad iš viso nedaryti. Nesuprantu bandymo pateisinti kreivo darbo. Ši gatvė yra padaryta "kreivai" nepatogiai ir nesaugiai.
Jei tikslas mažinti tranzitinį eismą, ribokit greitį, ar dar kokių nors kitų priemonių imkitės bet nebandykit pateisinti kažkaip kaip gavosi padaryto parkavimo. Čia ne ta vieta, kad nebūtų buvę galima išspręsti vienaip arba kitaip šios problemos. Susiaurinus šaligatvius po 15 cm iš kiekvienos pusės manau tikrai niekas nebūtų pastebėję ar nebūtų jutę tokio nepatogumo koks yra dabar.
Pasikartosiu, tai yra visiškai naujai perdaryta gatvė su šaligatviais, ne šeip perasfaltuota tik, o viskas formuota per naują, tad pasiteisinimų čia negali būti.
Ar aš sugebu čia prisiparkuti? Taip sugebu.
Ar čia patogu parkuotis? Ne nepatogu.
Tegul pasako man kas nors, kad jam čia yra labai faina ir patogu parkuotis.
Paskutinis taisė iPhone; 2024.03.28, 15:21.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąNelabai suprantu diskusijos. Tai yra visiškai naujai iš pagrindų perdaryta gatvė. Jei gerai pamenu net siaurinta. Tai pavyzdžiai iš kitų valstybių ir t.t. neturi prasmės.
Jei darai naujai - tai arba darai gerai arba sprendi taip, kad iš viso nedaryti. Nesuprantu bandymo pateisinti kreivo darbo. Ši gatvė yra padaryta "kreivai" nepatogiai ir nesaugiai.
Jei tikslas mažinti tranzitinį eismą, ribokit greitį, ar dar kokių nors kitų priemonių imkitės bet nebandykit pateisinti kažkaip kaip gavosi padaryto parkavimo. Čia ne ta vieta, kad nebūtų buvę galima išspręsti vienaip arba kitaip šios problemos. Susiaurinus šaligatvius po 15 cm iš kiekvienos pusės manau tikrai niekas nebūtų pastebėję ar nebūtų jutę tokio nepatogumo koks yra dabar.
Pasikartosiu, tai yra visiškai naujai perdaryta gatvė su šaligatviais, ne šeip perasfaltuota tik, o viskas formuota per naują, tad pasiteisinimų čia negali būti.
Ar aš sugebu čia prisiparkuti? Taip sugebu.
Ar čia patogu parkuotis? Ne nepatogu.
Tegul pasako man kas nors, kad jam čia yra labai faina ir patogu parkuotis.
Parkuotis ir vairuoti manau moku puikiai, bet šioje gatvėje yra nepatogu nei parkuotis, nei važiuoti.
Tai tiems kurie turi mažiau praktikos arba prasčiau sekasi, tai turėtų labai blogai būti.
Kaip ir minėjo labiausiai gaila kad buvo rekonstruota pilnai, tik padarė kreivai, o dabar niekas netaisys savo klaidų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Su veidrodžiais Pasatas platesnis už mašiną be veidrodžių? Ar kaip čia?
https://www.carsized.com/en/cars/com...t-2014-estate/
Neturi naujausio pasato, bet jo plotis yra 184,9, vistiek siauresnis daugiau negu „nepilnu centimetru“.
Karoq irgi panašiai, be veidrodžių kaip sakai platesnis, bet su veidrodžiais abu praktiškai vienodo dydžio pasidaro.
Comment
-
Na, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.
Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąXX a. tarpukariu vadintas Naujuoju miestu.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNa, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.
Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.
Parkavimo vietos yra daromos visoms mašinoms.
Ir kalba dar yra apie saugumą - joks sveiko proto žmogus nesugalvos padaryti taip, kad parkuotis reikia liečiant važiuojamos dalies skiriamą juostą. Tai neatitinka jokių saugaus eismo principų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Visas amžius jau Naujajam miestui.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai gal reikia įvesti KET naują ženklinimą "parkavimas tik mažesnėms mašinoms nei pasatas"? Nelabai suprantu šito pasakymo esmės.
Parkavimo vietos yra daromos visoms mašinoms.
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr kalba dar yra apie saugumą - joks sveiko proto žmogus nesugalvos padaryti taip, kad parkuotis reikia liečiant važiuojamos dalies skiriamą juostą. Tai neatitinka jokių saugaus eismo principų.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąAr dabartinis ženklinimas reiškia kad gali numesti bet ką kas turi ratus? Fūros daug kur nepriparkuosi, bet kažkaip niekas nekelia dėl to vėjų.
Apie jokias hiperboles kaip fūros nekalbam, kalbam apie didesnisu nei pasatas (ir netgi patį pasatą jau išspyrė iš šio sarašo cozzamarra , tik mažesni leistini, tai ir klausiu kas čia per naujas pasiūlytas ženklinimas parkavimo vietų tik mažesniems nei pasatas automobiliams)
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąBūtent kad taip statyti negalima, todėl tie kas stato ir išsikiša į važiuojamąją dalį yra pažeidėjai kuriuos reikia sufotografuoti.
Ir net ne esmė ar lieti važiuojamą liniją, ar esi 5 cm nuo jos. Pagal saugumo reikalavimus turi būti daug daug daugiau nei 5cm.
Taip, kad šiose parkavimo vietose yra neįmanoma prisiparkuoti saugiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKItaip neįmanoma su didesniu autoobiliu prisiparkuoti, nebent darai perteklinį reikalavimą ir bandai prisiglausti prie bortelio.
Ir net ne esmė ar lieti važiuojamą liniją, ar esi 5 cm nuo jos. Pagal saugumo reikalavimus turi būti daug daug daugiau nei 5cm.
Taip, kad šiose parkavimo vietose yra neįmanoma prisiparkuoti saugiai.
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNa, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.
Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNa, toks švelniai tariant deminutyvinis požiūris. Kuo miestietis, važinėjantis DODGE RAM1500 yra prastesnis už tą, kuris atvažiuoja automobiliu, dydžio sulig skalbimo mašina? Jei aš mieste gyvenu, moku mokesčius (tame tarpe ir už 5,7 V8 išmetamą CO)
Parašė vytgri Rodyti pranešimąturiu teisę atvažiuoti ten kur man reikia ir pasistatyti savo transporto priemonę taip, kad pusė jos nekyšotų važiuojamojoje dalyje.
Parašė vytgri Rodyti pranešimąŠimašiaus silpnaprotystė, plačiau žinoma kaip gatvių siaurinimo vajus, visiškai nepateisina tokios chaltūros, kokia padaryta Kęstučio gatvėje po rekonstrukcijos.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.03.28, 18:34.
- 3 patinka
Comment
-
Geriausiai kai vadovaujamasi logika MAN ATRODO...
BERODS instruktorius mokino...
Tai NEATITINKA saugaus eismo principų ir t.t.
KET aiškiai parašyta parkuotis kuo arčiau kelkraščio ir kad netrukdytų eismui, tad jeigu tavo "passatas" čia netelpa, tai neparkuok, ieškok kitur kur plačiau, plačiau yra K.Mindaugo pr.
Išlipti iš automobilio galima tik įsitikinus, kad saugu, o ne: "būtinai turi būti palikta n centimetrų". (čia yra saugaus eismo principai)
Gatvės plotį manau lėmė medžių išsidėstymas.
"Tegul pasako man kas nors, kad jam čia yra labai faina ir patogu parkuotis."
Man didesnį nepatogumą sukelia, kad tai mokamas parkavimas ir nesipiktinu kodėl čia brangiau jei kitur pigiau ar nemokamai.
Taip ir su parkavimu, jei man čia reikia prisiparkuoti, aš prisiparkuoju ir paliesdamas ratais šaligatvį ir neužlipu ant linijų, jei netelpu iš ilgio, tai nestumdau kitų kurie blogai prisiparkavo, o ieškau vietos kur tilpsiu ir per ilgį ir per plotį.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNa, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.
Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.
O tokiam dviratininkų kiekiui pakaktų dviračių tako vienoje gatvės pusėje.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Jaučiu vairuotojų diskriminaciją.
O tokiam dviratininkų kiekiui pakaktų dviračių tako vienoje gatvės pusėje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai gal reikia įvesti KET naują ženklinimą "parkavimas tik mažesnėms mašinoms nei pasatas"? Nelabai suprantu šito pasakymo esmės.
Parkavimo vietos yra daromos visoms mašinoms.
Ir kalba dar yra apie saugumą - joks sveiko proto žmogus nesugalvos padaryti taip, kad parkuotis reikia liečiant važiuojamos dalies skiriamą juostą. Tai neatitinka jokių saugaus eismo principų.
Comment
Comment