Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Įtilpti į vieną juostą misija neįmanoma?
    Visi žino, kad Romas ir draugai nejaučia vairuotojų genocydo tik tada, kai juosta yra platesnė nei 5 metrai (pageidautina 6, kad būtų galima kokį lochą ant 50 besivelkantį aplenkt neišvažiuojant į priešpriešinę)

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Įtilpti į vieną juostą misija neįmanoma?
      Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.
      Kaunas yra Kaunas

      Comment


        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

        Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.
        Aš kaip tik norėjau dėti šitą pavyzdį bet galvojau nesuprasit šito „reference'o“. Klydau O kaip tu autobusą pralenki? Ar taip ir triniesi už nugaros, visiems normaliems vairuotojams pypinant?

        Comment


          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

          Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.
          Su minivenu puikiai prasilenkia ir su autobusu, nebent parkuocojai dėje skersą, bet čia jau kitos problemos. Aš be problemų prisiparkuoju ir nelipu ant linijų.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
            Na iš nuotraukų tikrai ne viskas yra gatvės problema

            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230602_091859.png
Views:	2415
Size:	476,1 kB
ID:	2055091
            Čia sakyčiau labiau insulto ar kito smegenų pažeidimo padarinys
            Vis dar galioja

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Vis dar galioja
              kas galioja? nuotraukoje jei isimsime zymejima juostu -automobiliai vaziuoja geru atstumu nuo stovincio, cia ne prekybos centro aikstele kad su didesniu maisu gali tarp masinu netiltpi. cia gatve, zmogus turi galeti atsidaryti duris arba uzsidaryti nenutrenktas..

              Comment


                Parašė miraged Rodyti pranešimą

                kas galioja? nuotraukoje jei isimsime zymejima juostu -automobiliai vaziuoja geru atstumu nuo stovincio, cia ne prekybos centro aikstele kad su didesniu maisu gali tarp masinu netiltpi. cia gatve, zmogus turi galeti atsidaryti duris arba uzsidaryti nenutrenktas..
                kur tu matei lygiagretų stovėjimą šalia gatvės kur gali negalvodamas darinėti savo dureles?

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Vis dar galioja
                  Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
                  Kaunas yra Kaunas

                  Comment


                    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                    Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
                    Nes įgyvendindamas "tvarias judumo priemones" gali prašyt pinigų iš "tvarumo" fondų.

                    Comment


                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                      Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
                      Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.

                      Comment


                        Parašė Trimitas Rodyti pranešimą

                        Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.
                        Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.

                        Comment


                          Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                          Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.
                          siaip reikia sutikti, kad isilginio parkavimo STR reikalavimas 2.0m plotis yra per mazas. Maziausiai reikia koki 2.20-2.30m. Retas kuris rizikuoja nubraukt rata i borta ir privaryt prie pat jo. Ir masinos nera jau tokios siauros, tarkim passatas nuo veidrodzio iki veidrodzio yra 2.10m (jei neuzlenkti). Kestucio gatveje eismo juostos autobusu 3.25m, lengvuju 3.05, parkavimo 2.00m. Dali plocio dar suvalgo paciu juostu zenklinimas. Tai is principo lengvuju eismo juosta dar net ne maziausios reiksmes, kokia galetu buti, bet vaziuoti nepatogu. Yra pliusu yra minusu, pliusai - del nepatogumo mazeja greitis, vairuotojai gali rinktis kitus marsrutus del nepatogumo, mazet teoriskai turetu masinu, minusai - praktiskai vairuotojai vis tiek nesirenka kito marsruto ir vaziuoja keikdamiesi, vaziuoti nepatogu

                          Comment


                            Norit radikalios minties? Man dėl parkavimo Kęstučio g. kyla abejonių, aplink pilna vietos parkavimui, geriau iš abejų pusių 2 m dviračių tako juostos arba, kad tikrai užsifiksuotų kaip vienpusės po kokius 1,75 m palikt, galima būtų turėt normalesnę važiavimo juostą (A juosta gali būt tokio pačio pločio).

                            Comment


                              jau ne kart diskutuota tema, viskas ten gerai su Kęstučio, Nemuno, Kriščiukaičio, Linkuvos ar panašiomis gatvėmis, tik blogam šokėjui kažkas maišo

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                jau ne kart diskutuota tema, viskas ten gerai su Kęstučio, Nemuno, Kriščiukaičio, Linkuvos ar panašiomis gatvėmis, tik blogam šokėjui kažkas maišo
                                Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
                                Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.

                                Comment


                                  Kuo nepatogesnė gatvė bus, tuo mažiau tranzitinio transporto ten važiuos, tai yra ir pliusų iš šitos situacijos.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                    Kuo nepatogesnė gatvė bus, tuo mažiau tranzitinio transporto ten važiuos, tai yra ir pliusų iš šitos situacijos.
                                    Turbūt yra kitokių racionalesnių priemonių gatvę daryti nepatrauklia tranzitui, nei išsikišę automobiliai į važiuojamąją dalį..? Ar čia manai toks užmanymas buvo..?

                                    Comment


                                      Na nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.

                                      Comment


                                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                        Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
                                        Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.
                                        Tai iš pirštų laužti skaičiai ar kažkas matavo, kažkas projektą matė? Nes aš kažkaip savo auto, kur plotis su veidrodėliais 2,104 ir ilgis 4,656 plius kablys priparkuoju neužlipęs ant linijų. Taip pat retai kada tenka įvažiuoti į autobusų juostą apvažiuojant užlipusius ant linijos, kuriems kažkas trukdo prisiparkuoti normaliai.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          Na nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.
                                          Praplatinus atrodytų tvarkingiau ir mažiau žmonių tuščiai nervintųsi, nes neišlįstų prisiparkavę. Bet tada antra juosta bmwams atrodytų dar siauresnė, nes būtų siauresnė.
                                          ПТН ПНХ
                                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                          Comment

                                          Working...
                                          X