Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parodos g. abejoju ar būtų sutalpinę. Keliose vietose pastatai per arti gatvės ir nuokalnėj nutrūkstantis takas nėra saugu.
Dėl Petrausko ir Juozapavičiaus g. sutinku, kad netobuli projektai. Galėjo įtalpinti 2-2.5 m pločio takus. Problema ne tik dvirtakiuose, yra perėjose žuvusių dėl kurių pradėti braižyti rombai. Pačių perėjų dizainas nėra saugus. Na ir vyšnia ant torto, daugelyje vietų nesaugūs kairieji posūkiai. Žodžiu, projektai, kad kokiu 50-60% priartėt prie Vokietijos vaibų, bet neįgyvendintos svarbios saugumo užduotys, kad perėjose sumažėtų tikimybė kažkam žūti, kad infrastruktūra būtų saugi ir patogi.
p.s. ok, ačiū už priminimą dėl "megaprojektų", iš tikrųjų jau apie 2013- 2014 m. jau prasidėjo rimti darbai, ir tiesą sakant manau priešingai nei manantys, kad "krabas išganė Kauną". Su didėjančiomis gatvių tvarkymo apsukomis būtų susitvarkę didžioji dalis galimų merų ir jų administracijų. Tiesiog atėjo gatvių tvarkymui parankesni laikai visoje Lietuvoje.Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.06, 19:21.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąp.s. ok, ačiū už priminimą dėl "megaprojektų", iš tikrųjų jau apie 2013- 2014 m. jau prasidėjo rimti darbai, ir tiesą sakant manau priešingai nei manantys, kad "krabas išganė Kauną". Su didėjančiomis gatvių tvarkymo apsukomis būtų susitvarkę didžioji dalis galimų merų ir jų administracijų. Tiesiog atėjo gatvių tvarkymui parankesni laikai visoje Lietuvoje.
Tad nemanau, kad bet kuris meras būtų susitvarkęs.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
priminimas, apie Kupčinsko planus, norėjo taip pat rekonstruoti ir Raudondvario pl. kaip Juozapavičiaus pr. kitoms gatvėms neliekant pinigų, "krabas" pasielgė kitaip, jis remixu atnaujino netik Raudondvario pl. bet ir daugybę kitų gatvių. LED apšvietimą Kupčinskas norėjo dėti neapšviestose gatvėse, o "krabas" nusprendė keisti esamą, netaupų apšvietimą, o už sutaupytus pinigus apšvietimui, plėstis į neapšviestas gatves.
Tad nemanau, kad bet kuris meras būtų susitvarkęs.
Dabartinis yra pigesnis ir ko gero, mažiau saugus variantas.
Dėl LED, kad sutaupė vienintelis pliusas. Taip pat manau, būtų pakeitę į LED visus stulpus bet kokiu atveju, galbūt vėliau. Sakyčiau, senos lempos patiko labiau, ryškiau švietė. Naujos ne tokios ryškios.
Kalbant bendrai, visada būtų niuansai, skirtingi prioritetai, skirtingi sprendimai, bet iš esmės, apsukos aplamai būtų padidėjusios, ir kokybė po truputį kiltų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Prisimenu kaip rašė apie Raudondvario plentą. Turėjo būti visur apsaugoti kairieji posūkiai, nauji šviesoforai. Dviračių takas.
Dabartinis yra pigesnis ir ko gero, mažiau saugus variantas.
Dėl LED, kad sutaupė vienintelis pliusas. Taip pat manau, būtų pakeitę į LED visus stulpus bet kokiu atveju, galbūt vėliau. Sakyčiau, senos lempos patiko labiau, ryškiau švietė. Naujos ne tokios ryškios.
Kalbant bendrai, visada būtų niuansai, skirtingi prioritetai, skirtingi sprendimai, bet iš esmės, apsukos aplamai būtų padidėjusios, ir kokybė po truputį kiltų.
Palieskime kad ir VT, kodėl Vilniuje, Klaipėdoje taip neatsinaujina VT? Aišku Kaune VT naujas, bet dar reikia tobulinti maršrutus, stotelių vietas, dažnį.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Taip kažkada būtų padidėjusios ????, o dabar jau turime.
Palieskime kad ir VT, kodėl Vilniuje, Klaipėdoje taip neatsinaujina VT? Aišku Kaune VT naujas, bet dar reikia tobulinti maršrutus, stotelių vietas, dažnį.
Kas liečia kitas sritis, taip, visaip galėjo pasisukt.
Ypač VT, kuri susiduria kaštų-naudos-kompetencijos išūkiu.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąParodos g. abejoju ar būtų sutalpinę. Keliose vietose pastatai per arti gatvės ir nuokalnėj nutrūkstantis takas nėra saugu.
Dėl Petrausko ir Juozapavičiaus g. sutinku, kad netobuli projektai. Galėjo įtalpinti 2-2.5 m pločio takus. Problema ne tik dvirtakiuose, yra perėjose žuvusių dėl kurių pradėti braižyti rombai. Pačių perėjų dizainas nėra saugus. Na ir vyšnia ant torto, daugelyje vietų nesaugūs kairieji posūkiai. Žodžiu, projektai, kad kokiu 50-60% priartėt prie Vokietijos vaibų, bet neįgyvendintos svarbios saugumo užduotys, kad perėjose sumažėtų tikimybė kažkam žūti, kad infrastruktūra būtų saugi ir patogi.
p.s. ok, ačiū už priminimą dėl "megaprojektų", iš tikrųjų jau apie 2013- 2014 m. jau prasidėjo rimti darbai, ir tiesą sakant manau priešingai nei manantys, kad "krabas išganė Kauną". Su didėjančiomis gatvių tvarkymo apsukomis būtų susitvarkę didžioji dalis galimų merų ir jų administracijų. Tiesiog atėjo gatvių tvarkymui parankesni laikai visoje Lietuvoje.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Savanorių pr. tvarkomam ruože sužymėjo A juostas.
Sudėti ir A juostas žymintys kelio ženklai, įskaitant netgi vilnietiško stiliaus krypčių prieš sankryžą ženklai, kurie pirmą juostą tiesiai žymi su plytos simboliu.
Konkreti atkarpa - tarp Uosio g. (Hyper Maxima) ir Kalniečių poliklinikos/SAVO sustojimų (Lukšio/Kovo 11-osios g. sankryža).
Tarp Tvirtovės al. (Aklųjų sankr.), Kampo g. ir Uosio gatvių A juostų nėra. Vilniaus kryptimi trečia juosta rezervuota kairiam posūkiui, norima išlaikyti bent dvi juostas. Centro kryptimi tiesiog nėra Galimos priežastys: didelis sankryžų tankis, daug sukančių į dešinę, o paskui taip ar taip toliau nebėra A juostos, etc.
Atkarpa tarp Kovo 11-osios g. ir Muravos sankryžos dar nepaženklinta, nes tik praeitą savaitę dėjo paskutinį asfalto sluoksnį, bet greičiausiai bus trys paprastos juostos. Klausimas ar leis parkavimą Vilniaus kryptimi dešinėje. Ilgą laiką tarp Dubingių g. ir Muravos sankr. yra ženklai leidžiantys savaitgaliais ir darbo dienomis naktimis parkuotis. Manau B kategorijos gatvėje tokių dalykų negali būti. Tokiose Šiaurės prospektuose, kurios C kategorijos, iš bėdos tokius dalykus galima pakęsti.
Įdomu tai, kad A juostos šioje minimoje Savanorių pr. atkarpoje jau buvo pažymėtos prieš kažkur dešimtmetį ir anksčiau. Tik neturėjo vertikalaus A juostą žyminčio ženklinimo.
A juostas turėjo atkarpa Vilniaus kryptimi nuo pat Tvirtovės alėjos sankryžos, kai Centro kryptimi situacija primena šiandieninę.
Galima atsiversti senuosius Google Street View vaizdus iš 2012 m.Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.15, 22:56.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą< ... > Ilgą laiką tarp Dubingių g. ir Muravos sankr. yra ženklai leidžiantys savaitgaliais ir darbo dienomis naktimis parkuotis. Manau B kategorijos gatvėje tokių dalykų negali būti. Tokiose Šiaurės prospektuose, kurios C kategorijos, iš bėdos tokius dalykus galima pakęsti.
< ... >
Taip, kažkoks beteisis ten prisilakstė, bet visada atrodė kiek keista, tuo labiau per naktį - grynai lyg daugiabučiui vietos trūktų, nors turi visą kiemą apsitvėrę, o Savanoriai visgi viena svarbiausių miesto arterijų. Manau būtų šaunu, jeigu miestas atsisakytų šios parkavimo zonos.
Dar tokia pat keista vieta Tvirtovės al. važiuojant link Taikos pr. Ten bent apribota, kad parkuotis galima tik dienos metu - geras matomumas, atsilaisvina piko metu, akivaizdžiai skirta būtent pirmo aukšto versliukam. Nors dabar ten tvoros sudėtos, tai toks truputi juokingas tas parkavimas tapo.Paskutinis taisė JPeters; 2023.11.16, 00:08.
Comment
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimą
Kalbant apie tą parkavimą, tai mane nustabino kaip jo nepanaikino iškart po avarijos.
Taip, kažkoks beteisis ten prisilakstė, bet visada atrodė kiek keista, tuo labiau per naktį - grynai lyg daugiabučiui vietos trūktų, nors turi visą kiemą apsitvėrę, o Savanoriai visgi viena svarbiausių miesto arterijų. Manau būtų šaunu, jeigu miestas atsisakytų šios parkavimo zonos.
Dar tokia pat keista vieta Tvirtovės al. važiuojant link Taikos pr. Ten bent apribota, kad parkuotis galima tik dienos metu - geras matomumas, atsilaisvina piko metu, akivaizdžiai skirta būtent pirmo aukšto versliukam. Nors dabar ten tvoros sudėtos, tai toks truputi juokingas tas parkavimas tapo.
Vietos lyg yra Tvirtovės al. ir Savanorių pr. pavyzdžiuose.
Nors manau ne bėda tiesiog tokių ženklinimų neleist tokiose gatvėse. S.Žukausko kažkaip uždraudė, įrengė A juostas, o Savanorių pr. ir panašiose tranzitinėse gatvėse jau nebeišeina
Comment
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimą
Kalbant apie tą parkavimą, tai mane nustabino kaip jo nepanaikino iškart po avarijos.
Taip, kažkoks beteisis ten prisilakstė, bet visada atrodė kiek keista, tuo labiau per naktį - grynai lyg daugiabučiui vietos trūktų, nors turi visą kiemą apsitvėrę, o Savanoriai visgi viena svarbiausių miesto arterijų. Manau būtų šaunu, jeigu miestas atsisakytų šios parkavimo zonos.
Comment
-
Negi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąNegi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąNegi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąNegi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kuri čia vieta pagal street view? Visą gatvę prasukau, tai ten 1+1 gatvelė, neskaitant mažos dalies prie Megos.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Kokiu tikslu tokiam individualių namų rajone reikėjo 2+2 autostrados?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ten į sklypus įėjo ar nelegaliai gyventojai miesto žemę į savo sklypus buvo užsitvėrę?
Kokiu tikslu tokiam individualių namų rajone reikėjo 2+2 autostrados?
Comment
Comment