Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Kaip ir rašiau, ne gatvių plotis, o alternatyvių gatvių egzistavimas t.y. gatvių tinklo tankis padeda išvengti kamščių.
    O jūs ar ne po 2-jų postų kudakuojant čia apie 6-ias juostas?

    Jums pakanka sąmoningumo, kad aš neteigiau Partizanų platinimo kaip sprendimo niekur, tik kovoju su jūsų iniciatyva naikinti ir BE ABEJONĖS BLOGINTI susisiekimą Dainavos rajone? Jūsų argumentas, kad tranzitinį eismą drausti reikia, nes daug vairuotojų keliauja partizanais yra NEABEJOTINAI KENKĖJIŠKAS. Keliavimas ta gatve reiškia, jog tai gatvei yra poreikis, o jūs jį pamatęs norit sunaikint.

    Norit pasakysiu, kada kamščiai sumažėtų? Jei būtų dar bent viena ar dvi jungtys su partizanais ir savanoriais bei partizanais ir net krėvės prospektu.
    Šiuo atveju iš abiejų pusių yra platūs keliai - Taikos pr. ir Savanorių pr.. Tai realiai vairuotojams beveik niekas nepasikeistų, o gyventojams gerokai palengvėtų. Tai kame problema uždarius tranzitą šia gatve? Ar čia jau „kenkėjiškas susidorojimas su Dainavos rajono susisiekimu“? Belieka pridurti jog bus vygdomaz vairuotoju gecocydas.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Šiuo atveju iš abiejų pusių yra platūs keliai - Taikos pr. ir Savanorių pr.. Tai realiai vairuotojams beveik niekas nepasikeistų, o gyventojams gerokai palengvėtų. Tai kame problema uždarius tranzitą šia gatve? Ar čia jau „kenkėjiškas susidorojimas su Dainavos rajono susisiekimu“? Belieka pridurti jog bus vygdomaz vairuotoju gecocydas.
      Aš jau viską paaiškinau praėjusiuose savo postuose, bet pakartosiu sutrumpintai:
      - vairuotomas, kurie gyvena perskirstoje gatvėje, nebūtų galimybės tiesiogiai pasiekti kelionės tikslus važiuojant aplinkui.
      - kamšio metu savanariuose prarandama puikus būdas išvengti / sumažinti kamščio pasėkmes
      - savanorių prospekte avarijos / remonto metu prarandamas būdas padaryti apylanką

      Klausimas ar reiktų čia panaikinti "tranzitinį eismą" ?

      Click image for larger version

Name:	Selection_066.png
Views:	2017
Size:	149,8 kB
ID:	2079491

      Comment


        Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

        Aš jau viską paaiškinau praėjusiuose savo postuose, bet pakartosiu sutrumpintai:
        - vairuotomas, kurie gyvena perskirstoje gatvėje, nebūtų galimybės tiesiogiai pasiekti kelionės tikslus važiuojant aplinkui.
        - kamšio metu savanariuose prarandama puikus būdas išvengti / sumažinti kamščio pasėkmes
        - savanorių prospekte avarijos / remonto metu prarandamas būdas padaryti apylanką
        1. Kaip jau minėjo šios gatvės ex-gyventojas, šiuo metu greičiau pėsčiomis gali eiti negu per piką bandyti tiesiogiai pasiekti kelionės tikslą šia gatve
        2. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita
        3. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita


        Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
        Klausimas ar reiktų čia panaikinti "tranzitinį eismą" ?
        Ne, nes šitoje skylėje tranzitas (greičiausiai, nesu važiavęs) netrukdo.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          1. Kaip jau minėjo šios gatvės ex-gyventojas, šiuo metu greičiau pėsčiomis gali eiti negu per piką bandyti tiesiogiai pasiekti kelionės tikslą šia gatve
          2. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita
          3. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita




          Ne, nes šitoje skylėje tranzitas (greičiausiai, nesu važiavęs) netrukdo.
          Čia yra raktinis jūsų nesupratimo momentas: "Tranzito komfortas gyventojų sąskaita." Du elementarūs kontraargumentai:
          - Aš gyvenu krėvės prospekte, visai nieko būtų perkirst, kad nevažinėtų pacai su modifikuotais duslintuvais, šaudančiais, taip pat sunku išvažiuoti iš kiemo piko metu. Kodėl Krėvės neperkitus? Juk man trukdo.
          - Kaip ir minėjau, kelių žmonių patogumui pabloginama situacija daugumai. Patys partizanų gyventojai gyvenatys prie gatvės perkirtimo zonos būtų atkirsti ir reiktų važiuoti per tuos pačius savanorius.

          Click image for larger version

Name:	Selection_069.png
Views:	1905
Size:	1,71 MB
ID:	2079681

          Comment


            Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

            Čia yra raktinis jūsų nesupratimo momentas: "Tranzito komfortas gyventojų sąskaita." Du elementarūs kontraargumentai:
            - Aš gyvenu krėvės prospekte, visai nieko būtų perkirst, kad nevažinėtų pacai su modifikuotais duslintuvais, šaudančiais, taip pat sunku išvažiuoti iš kiemo piko metu. Kodėl Krėvės neperkitus? Juk man trukdo.
            Na jau buvo rašyta, jog Savanorių ir Taikos prospektai yra kaip arterijos, o Partizanų g. yra tiesiog naudojama ne pagal paskirtį - tokiems srautams ši gatvė nėra pritaikyta, o pritaikymui arba nėra vietos, arba nėra prasmės, nes už 200 metrų yra Savanorių pr.
            Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

            - Kaip ir minėjau, kelių žmonių patogumui pabloginama situacija daugumai. Patys partizanų gyventojai gyvenatys prie gatvės perkirtimo zonos būtų atkirsti ir reiktų važiuoti per tuos pačius savanorius.
            Perkirtimas iš ties nėra labai tobulas šios problemos sprendimas. Galbūt tranzitą būtų galima riboti skaitant įvažiuojančių ir išvažiuojančių mašinų numerius ties kiekviena Partizanų g. sankryža?


            Comment


              Protu nesuvokiama, kodėl kapitaliai rekonstravus gatvę ir perklojus naujai visas inžinerines komunikacijas elektros laidai "pamiršti" ir liko "puošti" Kauno miesto kraštovaizdžio. ESO grynasis pelnas 2022 buvo 31 mln eur, taip, kad tai tikrai ne piniginė problema.


              Click image for larger version

Name:	386744218_808503281278754_3106180605551566986_n.jpg
Views:	1597
Size:	299,0 kB
ID:	2080713

              Comment


                Parašė Litch Rodyti pranešimą
                Protu nesuvokiama, kodėl kapitaliai rekonstravus gatvę ir perklojus naujai visas inžinerines komunikacijas elektros laidai "pamiršti" ir liko "puošti" Kauno miesto kraštovaizdžio. ESO grynasis pelnas 2022 buvo 31 mln eur, taip, kad tai tikrai ne piniginė problema.
                Nepergyvenkit, kitais metais isardys trinkeles, ispjaustys asfalta ir paklos laidus po zeme, kaip Montvilos gatveje, Garliavoje. Manau forumeciai tures ir kitu pavyzdziu

                Comment


                  Yra du tipai elektros stulpų, tik jie vizualiai vienodi.

                  Yra betoniniai* stulpai apšvietimui, tai kai daro remontus, savivaldybė juos visur paslepia.
                  Yra betoniniai stulpai berods įvadai į namus. Labiausiai paplitę individualių namų kvartaluose. Jų savivaldybė neliečia. Lyg ESO juos ir krapšto.
                  Tai kadangi ESO ne savivaldybė, tai ir nesuderina.

                  Šiaip man tas betoninių sovietinių stulpų paslėpimas ne ką mažiau aktualus nei sovietinių daugiabučių renovacija. Jie tikrai baisesni nei pas europinius kaimynus (latviai, estai pasiliko daugiau medinių stulpų, o lenkų betoniniai stulpai ne tokie sunkūs, mažesnio tūrio, tai geriau žiūrisi).

                  Tokie stulpai gali likti kur nors laukuose, nuošaliose vietovėse, bet ne miestuose ir gyvenvietėse.

                  *ar cementbetoniniai, nežinau kaip tiksliai vadinas.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.08, 16:08.

                  Comment


                    Parašė =PoDV Rodyti pranešimą

                    *ar cementbetoniniai, nežinau kaip tiksliai vadinas.
                    Gelžbetoniniai - nes jie armuoti, "geležis+betonas"
                    Paskutinis taisė Negabaritas; 2023.10.08, 18:00. Priežastis: redagavimas

                    Comment


                      Nepaminėjau, kad neretai stulpai būna kombinuoti. Viena laidų eilė ESO, kita apšvietimui. Darant remontus, savivaldybė savo dalį nusiima ir įrengia naujas atramas be laidų. Lieka senos ESO atramos. Vaizdelis jau būna truputį geresnis, nes nelieka tiek daug laidų, ir naujos atramos būna tvarkingesnės, nei iš sovietmečio atlikusios netolygiai sudėtos atramos apšvietimui. Geriausia, aišku, kad nebūtų tų gelžbetonio stulpų iš vis.

                      Pvz. Baranausko g. Prieš ir po remonto.
                      Click image for larger version  Name:	ESO.jpg Views:	0 Size:	387,0 kB ID:	2080972
                      Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.09, 00:55.

                      Comment


                        Viskas yra suderinama su ESO, visada galima atlikti įrenginių iškėlimą, tai šiuo atveju sukabeliavimą ir elektros energijos tiekimo atsatatymą esamiems vartotojams, aišku, visą sąmatą (jei gerai pamenu) dengia užsakovas. Tas galioja 0,4; 10 ir 35 kV tinklams, sunkiau tik su Litgrid tinklais, nes elektrotechniškai nėra geras variantas kabeliuoti ir to vengiama. Tad savaivaldybė pataupo ant projekto sąmatos ir nekabeliuoja, laukia kada ateis ESO planinė tinklo rekonstrukcija toje vietoje.

                        Comment


                          Matomai nėra politinės valios, paspausti ESO už naudojimąsi miesto žeme savo stulpams laikyti, tai ir gali šitaip darkytis.

                          Comment


                            Parašė Litch Rodyti pranešimą
                            Matomai nėra politinės valios, paspausti ESO už naudojimąsi miesto žeme savo stulpams laikyti, tai ir gali šitaip darkytis.
                            Nu kokia politinė valia čia... Ar suprantat kiek tūkstančių kilometrų oro linijų prižiūri ESO? Kiek probleminių vietų yra per visą Lietuvą, kur žmonėms nepatiekiama kokybiška elektros energija? Ir kai paskaičiuoji kiek visom rekonstrukcijom reikia pinigų, tai ESO neapsiima tvarkyti vietų, kad alia gražiau būtų, bet tvarko elektrotechniškai prasčiausias vietas.

                            Comment


                              Elektros linijos ore tankiai apgyvendintuose miestuose nera vien estetine problema, ir saugumo. Manote siaip sau eso visiems metaliniu tvoru savininkams issiunte laiskus su informacija isirengti izeminima. Laidai truksta. As ir pats esu mates po audros nutrukusi elektroa kabeli besiranganti ir zaizaruojanti viduryje gatves, vaizdelis ne is maloniuju.
                              O toks atsakas, kad pilnai padenkite islaidas - perklosime parodo visiska savivaliavima. Juk savivaldybei parengus visus zemes darbus kabeliu perklojimas butu labai logiskas zingsnis, nes didziaja perkabeliavimo kainos dali ir sudaro butent zemes darbai - senos dangis salinimas, transeju kasimas, naujos dangos klojimas. Stulpu demontavimas ir kabeliu istempimas cia gi lengvoji dalis.

                              Comment


                                Parašė Litch Rodyti pranešimą
                                Elektros linijos ore tankiai apgyvendintuose miestuose nera vien estetine problema, ir saugumo. Manote siaip sau eso visiems metaliniu tvoru savininkams issiunte laiskus su informacija isirengti izeminima. Laidai truksta. As ir pats esu mates po audros nutrukusi elektroa kabeli besiranganti ir zaizaruojanti viduryje gatves, vaizdelis ne is maloniuju.
                                O toks atsakas, kad pilnai padenkite islaidas - perklosime parodo visiska savivaliavima. Juk savivaldybei parengus visus zemes darbus kabeliu perklojimas butu labai logiskas zingsnis, nes didziaja perkabeliavimo kainos dali ir sudaro butent zemes darbai - senos dangis salinimas, transeju kasimas, naujos dangos klojimas. Stulpu demontavimas ir kabeliu istempimas cia gi lengvoji dalis.
                                Na, vėl pasikartosiu, investicijos pirmiausiai teikiamos ten, kur yra prasta elektros kokybė, o tokių vietų, ypač regionuose, yra labai daug. Kas liečia linijos pakišimimą po žeme, tai nepamirškite, kad reikia ir kabelių spintas pastatyti, kas kartais užsuką didelę karuselę, prireikia ir transformatorinę rekonstruoti arba apskritai keisti. Ir tokie darbai kai susisumuoja, susidaro apvali suma pinigų, be to, juk gatves remontuoja netik Kaune, o ir kituose miestuose... Tad viskas atsiremia į finansus, o elektrikmas oro linijos netrukdo, jie kaip tik mieliau jas ir matytų, nes darbo priežiūrai kur kas mažiau reikia

                                Comment


                                  Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:

                                  1. Lietaus nuotekos nuvestos ant šaligatvio.
                                  Click image for larger version

Name:	image_137570.jpg
Views:	810
Size:	2,18 MB
ID:	2083016

                                  2. Neaiškus betoninis kuolas prie pat dvirtakio. Nepanašu kad laikinas.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_125808.jpg Views:	0 Size:	1,92 MB ID:	2083019

                                  3. Kojų laužymo strypas? Apskritai naujo šaligatvio suvedimas su komerciniais pirmais aukštais vertas atskiro reportažo.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_125852.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2083021

                                  4. Šventieji konteineriai, ar konteineriai dviratininkams?
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_131918.jpg Views:	0 Size:	2,45 MB ID:	2083023

                                  5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_132613.jpg Views:	0 Size:	1,49 MB ID:	2083025

                                  6. Koją į purvyną, ir pasieksi.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_132744.jpg Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	2083027

                                  7. Šventasis reklaminis stendas.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_132821.jpg Views:	0 Size:	1,39 MB ID:	2083029

                                  8. Iš kitos pusės. Praėjimas 1,5 žmogaus.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_132837.jpg Views:	0 Size:	1,49 MB ID:	2083031

                                  9. Šventasis reklaminis stendas su elektyčke.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_132858.jpg Views:	0 Size:	2,16 MB ID:	2083033

                                  10. Kelią užtveria kalnas taktilinių plytelių. Negi dės iš naujo visą šaligatvį?
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133039.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2083035

                                  Kaip ne profesionalo akiai darbų kokybė gal ir neatrodo labai prasta, bet visose sudėtingesnėse vietose pasirinktas lengviausias kelias.
                                  Ryt įkelsiu antrą pietų pasivaikščiojimo dalį.
                                  Paskutinis taisė Naujas Vartotojas; 2023.10.17, 17:10.

                                  Comment


                                    Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimą
                                    Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:

                                    Kaip ne profesionalo akiai darbų kokybė gal ir neatrodo labai prasta, bet visose sudėtingesnėse vietose pasirinktas lengviausias kelias.
                                    Ryt įkelsiu antrą pietų pasivaikščiojimo dalį.
                                    Vaziavau ir dviraciu. Labai smagu kad atsirado takas ir kitoje Savanoriu puseje. Labai gaila kad Taikos pr. tik vienoj pusej, nors vietos uztenka. Kas nepatiko su siuo taku kad yra dideles atkarpos (pvz prie Kalnieciu parko stoteles, prie tarpmiestiniu autobusu stoteles), kur dviraciu takas nutruksta. Nelabai supratau minties, cia tam kad atsargiau prie stoteliu vaziuoti?

                                    Comment


                                      Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimą
                                      Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:

                                      2. Neaiškus betoninis kuolas prie pat dvirtakio. Nepanašu kad laikinas.
                                      Tokiais stulpeliais požeminės komunikacijos žymimos tam tikrais atvejais. Pvz. ryšių kabelių movos vieta grunte. Bet čia miestas, visos ryšių komunikacijos turėtų būti ryšių kanalų sistemose.

                                      Tai galimai dujininkai sklendę savo pasižymėję. Galėtų tokiems žymėjimams miestuose kažkokius kompaktiškus ženklus sugalvoti. Suprantu tokius stulpus laukuose, kur reikia kad iš po sniego matytųsi ar pan.

                                      -

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        Tokiais stulpeliais požeminės komunikacijos žymimos tam tikrais atvejais. Pvz. ryšių kabelių movos vieta grunte. Bet čia miestas, visos ryšių komunikacijos turėtų būti ryšių kanalų sistemose.

                                        Tai galimai dujininkai sklendę savo pasižymėję. Galėtų tokiems žymėjimams miestuose kažkokius kompaktiškus ženklus sugalvoti. Suprantu tokius stulpus laukuose, kur reikia kad iš po sniego matytųsi ar pan.
                                        Pagal dažymą, greičiausiai dujininkai. Bet ne esmė kas ten, esmė kad jo ten negali būti,

                                        Comment


                                          Kauno atveju, stulpeliai, stendai, šiukšliadėžių vietos ne taip svarbu. Tol kol įrenginiai nekabina suaugusio žmogaus dviračio vairo.
                                          Nors sutinku, kad reikia vengti tokių kliūčių.

                                          Pagrindiniai trūkumai projekto, kad trūksta dviračių pervažų skersai Savanorių pr., ir pastebėjau ne vienoj vietoj nepatogu pasiekti pėsčiųjų perėjos žalios šviesos iškvietimo įtaisą. Dar vandens nuvedimas svarbu mūsų klimatui, ledas yra ne juokas. Jei paliks bėgt į šaligatvį bus blogai.

                                          Kas patiko, kad raudonas asfaltas nenutrūksta ties įvažiavimais į kiemus. Būtų pagerinę saugumą Pramonės pr. jei būtų tą patį padarę, dabar iš vis menkas malonumas važiuoti atkarpa tarp V. Krėvės pr. ir Taikos pr.
                                          Taip pat, kad vis tik atsirado pervažos per svarbias gatves kaip Birželio 23-osios ir Kovo 11-osios g.
                                          Kitoje pusėje esantys takai nutrūksta ties tomis pačiomis sankryžomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X