Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą
    ...išvažiavimas iš Radvilėnų pl. į Baranausko kaip buvo nesaugus taip paliktas tik dar statesnis, kas reiškia vėl daužysis su tais kurie nuo kalno atskris ant 100km/h, gal kiek sektorinis primažins lakūnų, bet nepakankamai...
    Turbūt turėjai galvoje Baršausko/Tunelio g.

    Comment


      Parašė skyrma Rodyti pranešimą

      Turbūt turėjai galvoje Baršausko/Tunelio g.
      Tikrai taip. Ačiū už pataisymą.

      Comment


        Rekonstruota Radvilėnų plento atkarpa nuo Vydūno alėjos atidaryta, nes čia šeštadienį, SEL koncerto metu, suplanuotas vienpusis eismas Tunelio gatvės link, vieną eismo juostą paskiriant automobiliams parkuoti.

        Kaip šeštadienį naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ patikino Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis, Radvilėnų pl. atidaromas ne tik dėl koncerto. Eismas įprastine tvarka Radvilėnų pl. galės vykti ir po didžiojo renginio.
        Tai jau atidaryta.
        Paskutinis taisė skyrma; 2023.08.28, 13:29.

        Comment


          Naujosios parkavimo svieslentes Kaune

          Click image for larger version

Name:	IMG_9365.jpeg
Views:	1110
Size:	1,11 MB
ID:	2072005

          Comment


            Parašė evil Rodyti pranešimą

            Šiandien ~12val. dienos tai jau nebuvo jokio ženklo, kad eismas draužiamas, tik Waze rodė, kad uždarytas. Bet šiaip problemos išliko - išvažiavimas iš Radvilėnų pl. į Baranausko kaip buvo nesaugus taip paliktas tik dar statesnis, kas reiškia vėl daužysis su tais kurie nuo kalno atskris ant 100km/h, gal kiek sektorinis primažins lakūnų, bet nepakankamai. Išsukti iš Radvilėnų į Vydūno - kaip buvo labai sudėtinga ir nesaugu taip ir liko, ten būtinas žiedas, bet greičiausiai dėl VT nepakanka vietos.
            Vakar specialiai pravažiavau atidaryta atkarpa.
            Nežinau ką ten rangovai veikė tiek laiko, nes ir dabar dar darbai nebaigti 100%. Remontavo - nepamenu kiek laiko, bet labai ilgai.
            Ar čia man vienam yra nesuprantama kaip per tiek laiko neįmanoma pabaigti visus darbus 100 % iki atidarymo ar čia toks mūsų savivaldybės mentalas - pusiau skusta pusiau lupta svarbu kažkur kažkas vyksta. Nesvarbu terminai, nesvarbu kokybė svarbu kažkas kažką daro.

            Dėl eismo saugumo - tai išsukimas į Tunelio gatvę - tragedija. Tikiu kad tikrai buvo galima kažką geriau sugalvoti toje vietoje.
            Nepastebėjau, bet dviračių tako berods nėra..?

            Comment


              Tai ten beveik visas Radvilėnų pl. buvo pabaigtas prieš pusmetį, bet vieta kur tiltas yra dar prieš savaitę neturėjo asfalto, tai prie jos dabar ir toliau krapštosi. Dedikuotas dviračių takas ten ir neplanuotas, atsirado šaligatvis, kurio nebuvo, Tai gal kaip nors tie du pėstieji ir vienas dviratininkas per parą pasidalins.

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Vakar specialiai pravažiavau atidaryta atkarpa.
                Nežinau ką ten rangovai veikė tiek laiko, nes ir dabar dar darbai nebaigti 100%. Remontavo - nepamenu kiek laiko, bet labai ilgai.
                Ar čia man vienam yra nesuprantama kaip per tiek laiko neįmanoma pabaigti visus darbus 100 % iki atidarymo ar čia toks mūsų savivaldybės mentalas - pusiau skusta pusiau lupta svarbu kažkur kažkas vyksta. Nesvarbu terminai, nesvarbu kokybė svarbu kažkas kažką daro.
                Visi valstybiniai užsakymai vyksta su kuo daugiau laiko vilkinimo, t.y. jei gali bobcat'as kažką iškasti per pusdienį, konkurso pasiūlyme įrašoma kad kas 5 darbininkai rankomis 3 dienas ir pan... visos LT statybos ar kelių įmonės stengiais teikti kuo ilgesnius terminus, kad jiem būtų kuo ilgesnis ir pastovus pinigų strautas, kuo ilgiau būtų darbo darbuotojams, kuo ilgesni projektai... kaina nuo to nesikeičia. Deja, tokia realybė, ar būtų Kaunas ar valstybiniai užsakymai. Niekas nenori greitai užbaigti projektų (nors tikrai gali) ir tada laikyti nedirbančius žmones kol ras kitų. O pas mus kol kas valstybiniuose užsakymuose žiūrima tik į kainą. Kai pradės žiūrėti į kitu rodiklius kaip trukmė ar pan., tada gal kažkas keisis.

                Comment


                  Parašė taspac Rodyti pranešimą

                  Visi valstybiniai užsakymai vyksta su kuo daugiau laiko vilkinimo, t.y. jei gali bobcat'as kažką iškasti per pusdienį, konkurso pasiūlyme įrašoma kad kas 5 darbininkai rankomis 3 dienas ir pan... visos LT statybos ar kelių įmonės stengiais teikti kuo ilgesnius terminus, kad jiem būtų kuo ilgesnis ir pastovus pinigų strautas, kuo ilgiau būtų darbo darbuotojams, kuo ilgesni projektai... kaina nuo to nesikeičia. Deja, tokia realybė, ar būtų Kaunas ar valstybiniai užsakymai. Niekas nenori greitai užbaigti projektų (nors tikrai gali) ir tada laikyti nedirbančius žmones kol ras kitų. O pas mus kol kas valstybiniuose užsakymuose žiūrima tik į kainą. Kai pradės žiūrėti į kitu rodiklius kaip trukmė ar pan., tada gal kažkas keisis.
                  Nesutinku. Kelių direkcijos skelbiamuose konkursuose tikrai būna vertinamasis balas pagal tai per kiek laiko bus įgyvendintas projektas.
                  Turėti saugų laiką ir konkurse nusimatyti saugesnį laiką negu reikės iš tiesų - irgi suprantu. Tik žinoma ne dvigubai.
                  Apie sąmatų skaičiavimą, čia jau atskira tema, bet pasirašius sutartį niekam neįdomu kasi ekskavatoriumi ar rankomis - pinigai mokami už atliktą darbą.
                  Kas dėl laiko ir kaštų - tai vienareikšmiškai laikas turi didelę įtaką kaštams. Tu turi fiksuotą kainą (tikiuosi tokie darbai jau atliekami su fiksuotomis kainomis) iš kurios turi mokėti ne tik darbuotojams ar mechanizmams už atliktą darbą bet ir išlaikyti statybvietę (aptvėrimai, apsaugos ir t.t.) plius ant viso to gula ir ofiso išlaikymas ir t.t.
                  Tai yra organizaciniai dalykai, gebėjimas susiorganizuoti gerai darbus ir kuomet visos gerai suorganizuotos grandys dirba vienu metu - efektyvumas yra kur kas didesnis, klausimai sprendžiasi kompleksiškai ir žymiai greičiau, vadovaujantis personalas dirba efektyviau ir t.t.
                  Vienareikšmiškai greitis turi labai didelę įtaką pelningumui. ir tai yra ypatingai ten kur dirba daug mechanizmų nes jie brangiai kainuoja. O mechanizmus ir darbo jėgą efektyviai išnaudoti gali tik dirbant maksimaliu tempu. Ekonominiai dalykai pradeda keistis nebent atsirandant antrai pamanai, bet ir tai dar reikia gerai viską įvertinti.

                  Comment


                    Kaune vyksta darbai kurie sakyčiau yra arti stebuklo. Ilgą laiką erzino labai nelygūs šuliniai Parodos kalne. Šiuo metu labai daug šulinių jau yra sutvarkyta ir vis dar tvarko juos.
                    Iš pirmo vaizdo atrodo labai kokybiškai, man asmeniškai Kaune nematyta technologija. Gal kas supranta gali pakomentuoti, kaip ir kas ten daroma.
                    Arti stebuklo - nes tvarko šuliniu, o iki stebuklo trūksta tik tiek, kad tuos darbus darytų ne piko metu.. Nes kai piko metu uždaro vieną eismo juostą Parodos kalne, nieko gero.

                    Comment


                      ne, stebuklas butu, jeigu suliniu nebutu gatvese

                      Comment


                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                        Arti stebuklo - nes tvarko šuliniu, o iki stebuklo trūksta tik tiek, kad tuos darbus darytų ne piko metu.. Nes kai piko metu uždaro vieną eismo juostą Parodos kalne, nieko gero.
                        Aplinkiniai gyventojai irgi žmonės ir nenori, kad kas triukšmautų ramybės valandom, kad kažkas pastovės 5minutėm ilgiau kamštyje tik jų pačių problemos, kad ten važiuoja.

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                          Aplinkiniai gyventojai irgi žmonės ir nenori, kad kas triukšmautų ramybės valandom, kad kažkas pastovės 5minutėm ilgiau kamštyje tik jų pačių problemos, kad ten važiuoja.
                          Įdomus požiūris, turint omenyje kiek žmonių gyvena Parodos kalne ir kiek žmonių kiekvieną dieną reikia pro ten pravažiuoti ir kaip tai daro įtaką kamščiams bendrai visame mieste.
                          O žmonėms netrukdo kai tiesiog automobiliai važiuoja ta gatve naktį? gal ir nakčiai šią gatvę reikėtų uždaryti, kad netrukdytume gyventojams?

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            ne, stebuklas butu, jeigu suliniu nebutu gatvese
                            Taip, tai tikrai būtų stebuklas, jei nuotekos gebėtų teleportuotis iš gatvės o gyventojai vandenį gautų per 5g internetą.

                            Comment


                              Pradėjo tvarkyti šulinius? Lauksime rezultatų, ypač tokiose vietose kaip Kalantos gatvė, kurios pirmos juostos šulinių ruožas automobiliui uždeda 200 kilometrų nusidėvėjimo

                              Comment


                                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                Įdomus požiūris, turint omenyje kiek žmonių gyvena Parodos kalne ir kiek žmonių kiekvieną dieną reikia pro ten pravažiuoti ir kaip tai daro įtaką kamščiams bendrai visame mieste.
                                O žmonėms netrukdo kai tiesiog automobiliai važiuoja ta gatve naktį? gal ir nakčiai šią gatvę reikėtų uždaryti, kad netrukdytume gyventojams?
                                Pilnai pritarčiau uždarymui, tik troleibusus palikt. Žmonės darantys kamsčius yra tiek priežastis tiek aukos tų kamsčių. Jie patys renkasi gyventi subinėj ir važinėti nuosavu transportu į miestą, jie patys renkasi stovėti kamštyje, tai man jų nė kiek negaila. O vat gyventojų kuriem po langais tiesiamos atostrados ir naktimis vykdomi kelio darbai tikrai gaila. Jei ką tai ir aš pats sėdžių tuose kamsčiuose, bet nė kiek nesipiktinu, jog darbai vykdomi dieną, o ne naktį.

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  Pilnai pritarčiau uždarymui, tik troleibusus palikt. Žmonės darantys kamsčius yra tiek priežastis tiek aukos tų kamsčių. Jie patys renkasi gyventi subinėj ir važinėti nuosavu transportu į miestą, jie patys renkasi stovėti kamštyje, tai man jų nė kiek negaila. O vat gyventojų kuriem po langais tiesiamos atostrados ir naktimis vykdomi kelio darbai tikrai gaila. Jei ką tai ir aš pats sėdžių tuose kamsčiuose, bet nė kiek nesipiktinu, jog darbai vykdomi dieną, o ne naktį.
                                  Reikia didinti A juostų kiekį, o gatves, kurios yra per siauros, daryti vienkryptėmis (nu čia jau toks įdomesnis variantas būtų). Pvz. Baranausko g. - visada užsikiša, 3 autobusas ties ja vėluoja.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Reikia didinti A juostų kiekį, o gatves, kurios yra per siauros, daryti vienkryptėmis (nu čia jau toks įdomesnis variantas būtų). Pvz. Baranausko g. - visada užsikiša, 3 autobusas ties ja vėluoja.
                                    Baranausko g. nėra galimybių būti vienkrypte, nes kur tada priešinga kryptim leistum? Tarp Taikos ir Baršausko nėra kitos lygiagrečios gatvės. Tokiose gatvėse geriausias variantas būtų sumažinti automobilių kiekį jei sumažintum parkingo vietų tame rajone, nes dabar kas antras studentas važiuoja nuosavu automobiliu ir 90% mokinukų privežami nuosavu automobiliu iki mokyklos durų. Jei tokios galimybės nebūtų, nebūtų ir kamsčių ir tie autobusai nevėluotų.

                                    Comment


                                      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                      Taip, tai tikrai būtų stebuklas, jei nuotekos gebėtų teleportuotis iš gatvės o gyventojai vandenį gautų per 5g internetą.
                                      Sveicarijoje kazkaip sugeba gatves be šulinių pastatyti. Ir ne tik ten

                                      Comment


                                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                                        Baranausko g. nėra galimybių būti vienkrypte, nes kur tada priešinga kryptim leistum? Tarp Taikos ir Baršausko nėra kitos lygiagrečios gatvės. Tokiose gatvėse geriausias variantas būtų sumažinti automobilių kiekį jei sumažintum parkingo vietų tame rajone, nes dabar kas antras studentas važiuoja nuosavu automobiliu ir 90% mokinukų privežami nuosavu automobiliu iki mokyklos durų. Jei tokios galimybės nebūtų, nebūtų ir kamsčių ir tie autobusai nevėluotų.
                                        Studentų g. tai irgi koma, ten reikėtų įvesti žalią/mėlyną zoną ir automobilių sumažėtų ko gero perpus.

                                        Comment


                                          Dar tokia įdomesnė gatvė yra Partizanų g., ten tik dvi juostos bet kamščiai belekokie nes žmonės ją renkasi vietoj Savanorių pr.. Reiktų sunaikinti tranzitą ja, kad galėtų važiuoti tik gyventojai. Galbūt tiesiog perkirsti ją pusiau ties Muravos TP, Atžalyno progimnazija ir Urbšio progimnazija? Arba irgi padaryti vienkrypte skirtingose atkarpose, kad negalėtum varyti tiesiai. Vienas gabaliukas į ŠR, kitas gabaliukas į PV ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X