Parašė Kirstukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Vilius Rodyti pranešimąBakenonai, o galima pradeti darbus nesupazindinus su projektu visuomenes?
- 10 patinka
Comment
-
Taikliai Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykaiPaskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.22, 13:16.
Comment
-
Parašė zydrunasss Rodyti pranešimąTaikliai Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykai
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
Keletas iš mano anksčiau sukurtų temų, kurios iš dalies padėtų mašinų eismo mažinimui mieste:- Tramvajus Kaune
- Nemuno vagos bei infrastruktūros transformavimas centrinėje miesto dalyje
- Miesto centro įvažiavimo mokestis bei idealus dizainas
- Rail Baltica atšaką į Kauno oro uostą
- Taip pat - panašios VT diskusijos bei labai neblogos idėjos kitų forumiečių
- Svarbiausia - pastatų statybų leidimų išdavimai, gatvių bei infrastruktūros tiesimai, viešojo transporto gerinimas - privalo būti human-centered design ir end-to-end customer experience / customer journey driven. Paskaitykite tramvajaus temoje pavyzdžių tam (mokyklinukas važiuojantis iš Šilainių į mokyklą centre ar turistas nusileidęs oro uoste ir ieškantis patogiausios kelionės į miesto centrą). Dar idėjų/ pamąstymų:
- Pvz. #1 ką tik išduotas leidimas prekybos centrui šalia Lampėdžių. Dizainas su vienintele "customer journey" galvoje - privažiavimas su mašina. Tokie nesusipratimai neturėtų būtų patvirtinti savivaldybės.
- Pvz. #2 sukurti dizaino gaires naujai infrastruktūrai, kaip kad Oslas padarė savo dviračių takams. Kiekvienas projektas privalo to standarto laikytis. Tarkim kad ir toks paprasčiausias sprendimas kaip kad gatvė, kertanti dviračių taką privalo pakilti iki dviračio lygio (ir sulėtinti greitį), o ne atvirkščiai.
Ar būtų savivaldybė suinteresuota turėti diskusijas su dalimi forumiečiu gyvai apie miesto gerinimo idėjas?
Ką manote apie aktyvių piliečių subūrimą - brandesnių idėjų suformavimui bei aktyvesnei komunikacijai?
P.S. koks likimas pėsčiųjų tilto iš Nemuno salos į Aleksoto pusę?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
Comment
-
Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą
Labai paprastai, naujos statybos tik, kur yra dideli laisvi plotai, o ne tankinti pastatą prie pastato. pvz, žaliakalnyje nebuvo kamščių, (tik išskirtinai rugsėjo mėnesiais), tačiau verslas nusiperka gyvenamąjį namą, o vietoj jo - stato kotedžus. Gyvename kapitalizmo laikotarpyje, kur žūt būt, reikia pinigų, o paskui miestiečiai guodžiasi, kodėl tiek kamščiųPaskutinis taisė Gator; 2023.05.24, 10:50.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kauno tankumas yra smarkiai per mažas ir būtuna jį kelti. Automobilizmą skatina ne tankumas mieste, o plėtimasis į "laisvus plotus".Paskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.24, 11:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą
Ar skaičiavote kiek per keletą pastarųjų metų Žaliakalnyje padaugėjo kotedžų? Manau neskaičiavot, o kam!? Svarbu skamba Jūsų sakiniai... Ar yra skirtumas kur vietoj gyvenamo namo, kur gyvendavo kokios trys šeimos, ir kotedžas kur butų skaičius prasideda nuo 12... Vien studentų g. pasižiūrėkite kiek pastatė kotedžų ir dar planuoja statyti... Aha žmonės gi ten juose negyvena, neturi automobilių nevažinėja į darbą ir pnš...
Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kur as sakiau, kad žaliakalnyje nepadidėjo tankumas?
Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAutomobilių nesumažės, bet bus daugiau galimybių rinktis kitas transporto priemones.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNe vienus metus pats gyvenau Žaliakalnyje - turiu praktikos.
Esmė yra ne kažko atsisakyme, o galimybėje rinktis.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai pristačius kodedžų, tikrai tikrai sumažės automobilių?
Negi urbanistikos forume reikia aiškinti, kad automobilizmą skatina plėtimasis į "laisvus plotus"?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Apgyvendinus x žmonių žaliakalnyje bus mažiau automobilių nei tuos pačius x apgyvendinus "laisvuose plotuose".
Negi urbanistikos forume reikia aiškinti, kad automobilizmą skatina plėtimasis į "laisvus plotus"?
Šalies valdžia irgi galėtų prisidėti su mokesčiais taršiam transportui, o lėšas iš tų mokesčių nukreipiant VT plėtrai.
- 12 patinka
Comment
Comment