Atsižvelgiant į Žemosios Fredos kvartalo išvystymo galimybių studijos rekomendacijas, priešais Aleksoto malūno sandėliu kompleksą (kitoje H. ir O. Minkovskių g. pusėje) planuojama ilga viešoji erdvė-aikštė (31pav. aikštės planas/vizualizacija), kurią sudaro trys segmentai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąvai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąvai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...
O šiaip tai minėti dalykai tokie gana bendriniai.
O jei kopijuoja tai sakai jei mato gerą pavyzdį tai iš principo turėtų nenaudoti ir ieškoti kažko kito, kas nėra padaryta jokiame kitame mieste?
- 2 patinka
Comment
-
Negirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal tie patys projektuotojai?
O šiaip tai minėti dalykai tokie gana bendriniai.
O jei kopijuoja tai sakai jei mato gerą pavyzdį tai iš principo turėtų nenaudoti ir ieškoti kažko kito, kas nėra padaryta jokiame kitame mieste?
Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąNegirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
aaa kaip Vilniui tai siaurintojai kaip kaune tai bendriniai ....
Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąMinkovskiu g. rekonstrukcija
Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto
PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
aaa kaip Vilniui tai siaurintojai kaip kaune tai bendriniai ....
Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.
Comment
-
Minskovskiu g. rekonstrukcija kartu su Kedainiu tiltu duos impulsa KM siaurinimui ir rekonstrukcijai. Net ir is esamu vizualizaciju Minkovskiu g. su zeldynais, aikstem, dviraciu takais ir mazaja architektura atrodo gerokai geriau nei tai, ka dabar turim KM. KM tikeciausi dar aukstesnio lygio urbanistiniu ir architekturiniu sprendimu.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąMinskovskiu g. rekonstrukcija kartu su Kedainiu tiltu duos impulsa KM siaurinimui ir rekonstrukcijai. Net ir is esamu vizualizaciju Minkovskiu g. su zeldynais, aikstem, dviraciu takais ir mazaja architektura atrodo gerokai geriau nei tai, ka dabar turim KM. KM tikeciausi dar aukstesnio lygio urbanistiniu ir architekturiniu sprendimu.
- 1 patinka
Comment
-
Na cia toks kaip ir obvious thing, tik paminetina, jog KM rekonstruotas pries 9m (tik asfalto danga), o paskutiniai pakeitimai (dviraciu takai, saligatviai, parkavimo aikstele) atlikti visai neseniai. Ir tai neatleidzia nuo atsakomybes padaryti ta prospekta reprezentatyvu ir grazu, nes zeldynai, mazoji architektura ir pan. buvo israsti ir tuomet.
Tik aisku estetikos suvokimas ir poreikiai auga su laiku. Tuomet, kai tvarkytas KM, vien lygus asfaltas buvo aukstas standartas ir siekiamybe, kai dabar tai standartas minimum.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąNegirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.Studentas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Neliks vienoje. Manau Kaunas jau turi naujus standartus, nes Linkuvos g. padarė takus iš abiejų pusių.
Kaip minėjau Žukausko pavyzdys geresnis, nes ir šaligatviai ir dvirtakiai yra abejose pusėse, bei kai kur ir šviesoforai su dviračių pervažomis.Paskutinis taisė thomcius; 2023.05.03, 13:18.
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Neliks vienoje. Manau Kaunas jau turi naujus standartus, nes Linkuvos g. padarė takus iš abiejų pusių.
Ir vėl: nieko čia ypatingo nėra. Tik 2x2 praplatinta gatvė su dvirtakiais abejose pusėse ir augaliukais vizualizacijoje (kurių realybei nebus, arba tik labai paprasti) kartu su netinkamai dideliu žiedu, į kurį jungias dar kitos plačios 2x2 gatvės. O dar ir slip lane, kuri užima labai daug vietos (NT ir nemotoristų sąskaita). Taip pat slip lane'ai yra pripažinti kaip skatinantys vairuotojų neatidumą ir pavojingi pėstiesiems.
Žinoma tai yra neblogas projektas pagal Kauno lygį. Tik nereikia manyti kad labai geras, ar kad 2x2 platinimas yra privalomas norit atsikratyt KMP. Bet kokiu atveju KMS ryžtųsi turbūt tik 3x3 arba geresniu atveju 2x2 (taip pat ten turbūt planuojamas BRT ar kitas rapid transit), kitaip tariant, motorinės priemonės toje erdvėje ir toliau dominuos, nesvarbu kokia Minkovskiu gPaskutinis taisė bimbam; 2023.05.03, 15:31.
- 2 patinka
Comment
-
Įdomu būtų sužinoti, kiek ten jau išpirkta/kiek dar liko.
Kada bent kokių darbų pradžia?
Pagal projektą skaitau kad bus 2 etapai: Pirmas- statis ir griaus kur gali, Antras- kai bus išpirkta žemė. Tai jeigu koks vietinis užsispirs ir tampysis teismuose 5 metus- tai turėsim nepravažiuojamą kelią visą tą laiką?
Ar padaris pirmą etapą ir paleis eismą per tiek, kiek padaryta?Bus kaip Vilniaus Drujos gatvė? o po to "daklijuos" kas liko?Paskutinis taisė strongiukas; 2023.05.03, 15:51.
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąJokio standarto nėra. Vieną gatvę padaro moderniai ir teisingai, o kitą, atokesnę ar neva labai svarbią, padaro tokiais pat standartais kaip ir prieš 10 metų. Matyt kartais pasitaiko modernios, "siaurintojų" projektuotojų firmelės, o kitur pigios ir paprastos.
Comment
Comment