Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Corps Rodyti pranešimą
Biski nuotrauku iš S.Žukausko ir Lukšio g. kolkas dar nesupratau kam ta A juosta, praktiškai visur ištisinės linijos, turi ratais važiuoti kad patekti į kiemą ar degalinę
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimą
O tai norėjote kaip Juozapavičiaus pr. kur 30+ punktyrų ties kiekvienu kiemo įvažiavimu?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Corps Rodyti pranešimą
Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.Paskutinis taisė Auwris; 2023.04.24, 16:02.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąKaip matom dėl tų troleibusų ir autobusų vienos bėdos, reiktų juos uždrausti.
P.S. kodėl A juostomis leidžiama važiuoti Troleibusam? Tegu važinėja T juostomis.
Galėtų konkrečiai išdėstyti ir tada galvojam.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Corps Rodyti pranešimą
Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
- 1 patinka
Comment
-
Matant visur ištisines galėjo žalią veją per vidurį kokio pusmetrio ar metro pločio įrengti. Būtų dar jaukesnė gatvė, nebūtų polinkio pažeidinėti KET atliekant nelegalius kairius posūkius. Saugumo tai pridėtų, o ne atimtų. Tik laiko atimtų, bet geriau jau toks eismo organizavimas, negu šioks toks juntamas bardakėlis su posūkiais.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.24, 02:40.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKažin koks pėsčiųjų srautas ten bus, gal geriau dvrtakį reikėjo tiest, tikiu, kad net ant šito tako gali būti daugiau dviratininkų nei pėsčiųjų.
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.
Supratau kokia jauki vieta Ąžuolynas ir Mickevičiaus slėnis kai nėra intensyvaus auto eismo. Vietos labai vaizdingos. Žmonės vaikštinėja poilsiui, gamta aplink. Tos rėvos Girstupio upelio labai įdomios vietos pasivaikščiojimui.
Net nesinori, kad vėl ūžtų gatvė nuo eismo kaip prieš remontą.
Padarytų autoprivažiavimą prie Zoo sodo, o toliau dviračių takas būtų, jungtis su Tunelio g. dviračių taku. Nuo dviračių ar net paspirtukų tokių ūžėsių nebūtų.
Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.
Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąIdėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.
Anų laikų projektavimo realijos galėjo būti kitokios, gatves tiesiamos pagal VT ašis miegamiesiems rajonams, o gatvės platumas parinktas dėl patogumo sunkiajam transportui nes jungė ir pramonės rajoną.
Esamas Taikos pr. krypsta tolyn nuo miesto ir sudaro skylę kur nėra tranzitui tinkamų gatvių (lieka Pramonės pr., o naudojamos tranzitui netinkančios Pašilės ir Kovo 11 gatvės, Studentų gatvė akligatvis).
Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.30, 23:28.
Comment
-
Minkovskiu g. rekonstrukcija
Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto
PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf
- 20 patinka
Comment
Comment