Šiaip ar išvis akliesiems realiai reikalingos tos taktilinės plytelės normaliame šaligatvyje, kur įprastos plytelės yra sudėtos išilgai? O jei reikalingos, tai ar tikrai reikia, kad jos būtų pusmetrio pločio?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip ar išvis akliesiems realiai reikalingos tos taktilinės plytelės normaliame šaligatvyje, kur įprastos plytelės yra sudėtos išilgai? O jei reikalingos, tai ar tikrai reikia, kad jos būtų pusmetrio pločio?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 4 patinka
Comment
-
Kaunas turbūt seniai nusipelnė atskiros temos apie šaligatvius, laiptus ir kitą pėstisiems skirtą infrastruktūrą.
Kažkas iš moderatorių galėtų perkelti į naują temą pranešinsu iš šios temos.
Apie dviračių takus yra atkira 49 puslapių tema
[KAU] Dviračių takai Kaune
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąŠiąnakt žymės S. Žukausko g. juostas. Šiuo metu žymi kreida, mačiau jau dažymo aparatas ūžia ant priekabos. Gal šildo? Įdomu kaip ten veikia.Paskutinis taisė Tomas321; 2023.04.15, 21:28.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
Pravažiavau - tragedija. A juostos ženklinimas (tik linija be raidžių) prasideda iškart nuo šviesaforo kur joks VT nevažiuoja ir tesias iki Šilo. Į priešinga pusę tesias irgi iki pat šviesaforo kur VISAS VT suką į kairę ir dabar turės stovėti su visom mašinom, nes niekas pirma juosta tiesiai negali važiuot, ta juosta liks amžinai tuščia.. O ties stoteliu įvažom gaunas dviguba A juosta. Iki dabar galvojau, kad Taikos pr. praščiausias ženklinimas, bet šita gatvė aplenkė ir paliko dulkėse. Ryoj gal pavyks nufotografuot.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
Pravažiavau - tragedija. A juostos ženklinimas (tik linija be raidžių) prasideda iškart nuo šviesaforo kur joks VT nevažiuoja ir tesias iki Šilo. Į priešinga pusę tesias irgi iki pat šviesaforo kur VISAS VT suką į kairę ir dabar turės stovėti su visom mašinom, nes niekas pirma juosta tiesiai negali važiuot, ta juosta liks amžinai tuščia.. O ties stoteliu įvažom gaunas dviguba A juosta. Iki dabar galvojau, kad Taikos pr. praščiausias ženklinimas, bet šita gatvė aplenkė ir paliko dulkėse. Ryoj gal pavyks nufotografuot.
Visai gali būti, kad bus įrengtas VT šviesoforas, leisiantis sukti iš dešiniausios juostos į kairę, kad nereikėtų rikiuotis į bendrą srautą.
- 2 patinka
Comment
-
Bent iš seno vaizdo registratoriaus įkelsiu kelias nuotraukas.
Nuo Šiaurės pr. įvažiuojama tiesiai į A juostą. Galėjo padaryt kaip važiuojant nuo Gertrūdos g. link Ožeškienės g., A juosta atsiranda iš dešinės.
Dviguba A juosta ties stotelėm. Pliusas, kad lengviau aplenkti ankščiau atvažiavusi troleibusą ar autobusą.
Visi autobusai, troleibusai suka į kairę, 43 suka į dešinę. Tiesiai niekas nevažiuoja, tai juosta tampa nenaudoja nei VT, nei automobiliams. Į priešingą pusę iš paprastos juostos už šviesaforo atsirandi A juostoje.
Abejoju, kad bus VT šviesaforai, būtu iškart padarę o dabar ir rodykles nudažė.Pirma vieta kur jie turėtu atsirast, tai išvažiuojant iš Kauno pilies stotelės link Gertrūdos g.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąBent iš seno vaizdo registratoriaus įkelsiu kelias nuotraukas.
Nuo Šiaurės pr. įvažiuojama tiesiai į A juostą. Galėjo padaryt kaip važiuojant nuo Gertrūdos g. link Ožeškienės g., A juosta atsiranda iš dešinės.
Dviguba A juosta ties stotelėm. Pliusas, kad lengviau aplenkti ankščiau atvažiavusi troleibusą ar autobusą.
Visi autobusai, troleibusai suka į kairę, 43 suka į dešinę. Tiesiai niekas nevažiuoja, tai juosta tampa nenaudoja nei VT, nei automobiliams. Į priešingą pusę iš paprastos juostos už šviesaforo atsirandi A juostoje.
Abejoju, kad bus VT šviesaforai, būtu iškart padarę o dabar ir rodykles nudažė.Pirma vieta kur jie turėtu atsirast, tai išvažiuojant iš Kauno pilies stotelės link Gertrūdos g.
Prasideda tarsi kaip kažkokia greitėjimo juosta, kur turi persirikiuoti į kairę.
Baigiasi bala žino kaip, matyt traktuoja, kad jei tiesiai nėra A juostos, tai gali persirikiuoti į A juostą tiesiog ir už šviesoforo toliau važiuot paprasta juosta. Sunku kitaip paaiškinti, kai nėra jokių VT maršrutų Žukausko g. link Savanorių pr.
Beje, neteko girdėt, kad Žukausko g. atsiras A juosta. Galbūt praleidau. Jei buvo minėta žiniasklaidoje galite priminti
Ar tada ir Lukšio g. nebus daromos A juostos?
Taip pat įdomu kaip bus kitur mieste, t.y. dabar tvarkomos Baršausko g. ir Savanorių pr.
Savanorių pr. jau turėjo A juostas. Sunkiai įsivaizduoju, kodėl neturėtų atsirasti, kai Taikos pr. jau turi A juostas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.16, 20:55.
Comment
-
Sprendžiant iš Linkuvos g. remonto, kažkada buvę paskelbti planai dėl Vileišio transporto mazgo rekonstrukcijos yra anuliuojami arba nukeliami neribotam laikui?
p.s. Šiandien teko važiuoti Žukausko. Kol kas visi "dėję" ant tų A juostų ir važiuoja kas kaip nori. Ateityje spėju rytais ir vakarais (po darbo) matysim vieną ilgą stovinčių automobilių juostą nuo autostrados iki sankryžos su Lukšio gatve bei laisvas A juostas šonuose.
p.s.2 "rombai" toliau piešiami KaunePaskutinis taisė Bootsy; 2023.04.19, 22:48.Occupation: igra na balalaikach v traktirach
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimągandas cia ar ne, kad vienas susilazines perejo ta tilta tureklu? Cia sovietmeciu toks sklande gandas. Ir dar, bugtais, eidamas nukrito, net i vandeni o ant kranto.
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąManau kiekvienas save gerbiantis kaunietis paauglys ar jaunuolis yra praėjęs tuo techniniu tilteliu po tiltu
- 1 patinka
Comment
-
- A juostos atsirado tik Žukausko gatvėje tarp Lukšio g. ir Šiaurės pr. Lukšio gatvėje (tarp Savanorių ir Žukausko) paprastas keturių juostų ženklinimas visame ilgyje (taip kaip prieš remontą). Vienintelis pasikeitimas: keturios juostos paženklintos ir ties Savanorių pr., kur anksčiau buvo plačios dvi juostos. Tarp Žukausko ir Lozoraičio g. kol kas nevažiavau, ten kaip suprantu pakeitimas iš 3+3 į 2+2 ir įrengtos greitėjimo lėtėjimo juostos į/iš kairės, į/iš Ukmergės g.
- Linkuvos g. takas nutrūksta ties Panerių g. ir Ariogalos g. Atskiras nesujungtas su Linkuvos taku dviračių takas Krikščiukaičio gatvei su dviračių pervaža ties Krikščiukaičio/Linkuvos gatvės pervaža. Statomos jungtys į Neries krantinės dviračių taką. Pagal jungčių plotį gali būti tiesiami atskiri dviračių ir pėsčiųjų takai.
- Dėl Vileišio mazgo nenustebčiau, kad arba jo atsisakyta nes Centras, arba pradžioje nuties naują auto tiltą per Nemuną už santakos ir paskui žiūrės srautus.
Comment
Comment