Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Kas čia per žodžių junginys, - "stribašius"? Tipo krūtai sugalvojai? Nenuodyk atmosferos ir su patyčiom keliauk kiek toliau.*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąvietoj to kad žmones bandytų eprsodint į viešąjį transportą darydamas patogesniu, dar bukai priešingai - daro miestą nepravažiuojamą automobiliu.
Jei kažką norim keist gatvėse reik tą daryt organiškai. Pats turiu nuomonę, kad evoliucija gatvėse turi būti konservatyvesnė, atsižvelgiant į esamų gatvių tinklo bėdas.
Kaune kaip tik atvirkščiai, automobiliui gal lengviau (ir tai ne visada), bet pėstieji ir ypač dviratininkai labiau užmirštami.
Pvz.
3+3 gatvėse gal nesugriūtų pasaulis įrengus A juostas.
Kodėl pėstieji turi laukti 120-180 sec. Idealu būtų, kad miesto centre (Naujamiestis, Stotis, Pilis) - iki 30 sec, o likusiam mieste - iki 60 sec
Kodėl manoma, kad ok, kad dviratininkai turi nulipti nuo dviračio einant per perėją, kai daryti šiaip labai nepatogu, jei dažniau važinėji (ir manau kaip ir visam pasauly tikrai galėtų būti daugiau normalių žmonių ant dviračių, ne vien visokių nuobodžiaujančių bilekaip važinėjančių paauglių).
2+2 gatvėse reiktų vengtų tų durnų kairiųjų posūkių, kur užkišama 2 juosta. Arba įrengti kairiojo posūkio juostą, arba toliau pavažiavus patogiai apsisukti.
Turime gatvių, kur gatvės juostos platesnės nei 4 m (plačiausia 5,5 m pvz. Partizanų g., Kovo 11-osios g., Krėvės pr.). Kai vienoj juostoj vyksta dviem juostom. Čia irgi reikia sutvarkyti, paženklinti arba 2+1 juostas, arba išskirti kairiojo posūkio juostas.
Beje tyrimai nustatė, kad "normaliausias" juostos plotis 50 km/h gatvėj yra 3,25 m. Mažiausiai nesąmonių tada eisme vyksta. Siauresnė juosta, nebent kur rimtai netelpa, ar koks kiemas, ar saugiau kokį kairį posūkį prilipdyt, kad pravažiuotų iš dešinės pagr. srautas (ten kur irgi netelpa). Vilniuje suprantu gal geri norai sulėtinti eismą su 2,75-3 m pločio juostomis, bet matau, kad joks normalus PR nesigauna šimašiui.
Dabartinė politika turtingose Europos šalyse, kad žmonės turėtų alternatyvą automobiliui ir ji būtų kokybiška: VT, dviračiai, net pėsčiomis iki 2 km.
Šiaip nevienareikšmiškai vertinu Šimašiaus politiką, nors pats esu truputį žalesnis nei vidutinis (bet tikrai ne raudonas).
Bijau, kad kitas meras po to pridirbs tokių klaidų, kad visi kentėsime, visokių avarinių situacijų ar smulkių avarijų dar padaugės, vietoj to, kad mažint tokias situacijas, kurti normalią infrastruktūrą.Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.05, 14:15.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
labai pelnyta pravardė turinti kontekstą - Škirpos lentos nuėmimas 4 ryto, alėjos pervadinimas greituoju būdu, žaliojo tilto balvonų marinavimas, giros gatvės egzistavimas, na ir legeninis skveras su rusų koloborantu. dar vardint? O tokio šūdo kokį daro su gartvėm vilniuje realiai neina suprast neišgėrus, bičas panašu patologiškai nekeknčia automobilių, ir vietoj to kad žmones bandytų eprsodint į viešąjį transportą darydamas patogesniu, dar bukai priešingai - daro miestą nepravažiuojamą automobiliu.
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Įdomiausia tai, kad prieš rekonstrukciją perėjų per S. Žukausko g. nebuvo, įdomu ar ir dabar taip paliks
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAišku kaip visada gali kentėti pėstieji dviratininkai su 120-180 sec laukimu prie perėjos.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 4 patinka
Comment
-
Realiai turėtų suteikti iš karto žalią po ciklo, arba nereik iš vis mygtukų, nes jie uždega žalią tada, kada ji ir taip užsidegtų jei nebūtų mygtukų sistemos, kai auto važiuoja saugesnia pėstiesiems trajektorija. Išimtis nebent naktį, iškvieti, kad sau žalią įsijungt, nes naktį Kaune jutikliai kai mažai eismo stipriai pasijaučia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Čia yra man didžiausia mistika, kaip gali prioritetą suteikti automobiliams ir priversti pėsčiuosius laukti prie šviesoforo 75 sekundes pavyzdžiui. Aš suprantu logiškai, kad turėtų būti, taip jei tarkim pėstieji nėjo pastarasias 2 min per perėją ir tu ateini paspaudi, tai turėtų pėstiesiems žalias užsidegti kelių sekundžių laikotarpyje, tačiau, po vieno ciklo, tarkim būtų apie 2 minutes automobiliams, kad kitas pėstysis (susirinkę pėstieji) jau galėtų eiti. Bet jei perėjoje niekas nėjo 5 valandas, tai tu paspaudęs turėtum akimirksniu turėti žalią signalą. Gal kas turite kokia šviesoforų logika užkrauta tokiose perėjose kaip prie Policijos žiedo Pramonės pr., Donelaičio gatvėje ir daug kitur?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Jeigu šviesoforas nekoordinuojamas su kitų sankryžų šviesoforais, tai žalias signalas pėstiesiems gali būti įjungtas greičiau. Bet jei šviesoforas koordinuojamas, tai žalias signalas pėstiesiems priklauso nuo to, kuriuo momentu prieisi perėją. Be to, jeigu pėstieji leidžiami kartu su sukančiais automobiliais, o pėsčiųjų žalias signalas iškviečiamas mygtuku, ir pėstieji prieš pradedant sukti automobiliams nespėjo paspausti mygtuko, tai lauksi iš naujo... Žodžiu, čia daug niuansų ir nėra veinareikšmiško atsakymo.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNesuprantu problemos. Ateini prie perėjos, jei važiuoja automobiliai - neini, lauki žalios. Jei automobiliai nevažiuoja - eini ir tiek, koks skirtumas ką tuo metu rodo šviesoforas.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNesuprantu problemos. Ateini prie perėjos, jei važiuoja automobiliai - neini, lauki žalios. Jei automobiliai nevažiuoja - eini ir tiek, koks skirtumas ką tuo metu rodo šviesoforas.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNL lyg šis klausimas sutvarkytas, kad šviesoforai yra itin adaptyvūs. Labai retai reikia ilgiau palaukti.
Tokie dalykai pasaulyje kaip laukimas tuščioj gatvėj prie raudonos turėtų nykti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet vyksta atvirkščiai - necivilizuota rytų europa vejasi „civilizuotus“ vokiečius ir nebeeina per raudoną
Žinoma, ne lakstymai prieš automobilius per raudoną, dėl ko raudonas signalas ir dega, o žmonių įpratimas laukti tuščiose perėjose prieš raudoną, nes ir policija gali nubausti.
Teko skaityt apie Austriją, kur 2 nakties kultūringi austrai laukia žalios prie tuščių perėjų (perėjų ilgiai nepatikslinti, bet turbūt visų tipų).
- 3 patinka
Comment
-
Per visą Kauną vienas absurdiškiausių reguliavimų yra šioj perėjoj.
https://goo.gl/maps/oeXhCNSwp3ANi4EF7
Į dešinę automobiliams žalia, bet srautas labai nedidelis, o pėstieji gali rūkyti penkias minutes bandydami pereiti šią sankryžą, o tų baisių srautų vietomis kaip ir nėra. Reguliavimas atskiras kiekvienai sankryžos perėjai.
Comment
-
Labai daug nesąmonių yra su šviesoforais reguliuojamomis perėjomis Kaune. Tiek PoDV paminėtas pavyzdys, tiek Pramonės/Draugystės sankryža.
Prie to pačio: neseniai sugalvojau dviračiu pravažiuoti Kęstučio g. dviračių taku, galvojau bus geriau negu maltis per Laisvės alėją ir bandyti išvengti pėsčiųjų. Apsirikau... Prie absoliučiai kiekvienos perėjos teko laukti 40-60 sekundžių. Nafik reikia pėstiesiems ir dviratininkams laukti iki minutės, kad galėtų kirsti Gedimino, Mickevičiaus ir Maironio gatves, kuriose ne tik yra minimaliai eismo (beje, važiavau rytinio piko metu), bet ir tokio automobilių eismo išvis neturėtų būti normaliame mieste. Tokiose gatvėse tiesiog būtina naikinti tranzitinį eismą šiaurės-pietų kryptimi, tiek blokuojant automobilių eismą per Laisvės alėją, tiek uždraužiant važiuoti tiesiai sankryžose su Kęstučio ir K. Donelaičio gatvėmis. L. Sapiegos ir Vasario 16-osios gatvės, nors ir ne idealūs variantai, bet tikrai yra daug jaukesnės ir saugesnės būtent dėl tokio eismo nebuvimo. Būtų galima pagalvoti ir apie Miško gatvės įtraukimą į tokią schemą, kad automobiliu važinėti Naujamiestyje tiesiog taptų našta ir laiko švaistymu palyginus su ėjimu pėsčiomis ar važiavimu dviračiu. Idealiu atveju šios trys centrą iš šiaurės į pietus kertančios gatvės tiesiog taptų tokiomis pat pėsčiųjų gatvėmis, kokia jau yra S. Daukanto g.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąLabai daug nesąmonių yra su šviesoforais reguliuojamomis perėjomis Kaune. Tiek PoDV paminėtas pavyzdys, tiek Pramonės/Draugystės sankryža.
Prie to pačio: neseniai sugalvojau dviračiu pravažiuoti Kęstučio g. dviračių taku, galvojau bus geriau negu maltis per Laisvės alėją ir bandyti išvengti pėsčiųjų. Apsirikau... Prie absoliučiai kiekvienos perėjos teko laukti 40-60 sekundžių. Nafik reikia pėstiesiems ir dviratininkams laukti iki minutės, kad galėtų kirsti Gedimino, Mickevičiaus ir Maironio gatves, kuriose ne tik yra minimaliai eismo (beje, važiavau rytinio piko metu), bet ir tokio automobilių eismo išvis neturėtų būti normaliame mieste. Tokiose gatvėse tiesiog būtina naikinti tranzitinį eismą šiaurės-pietų kryptimi, tiek blokuojant automobilių eismą per Laisvės alėją, tiek uždraužiant važiuoti tiesiai sankryžose su Kęstučio ir K. Donelaičio gatvėmis. L. Sapiegos ir Vasario 16-osios gatvės, nors ir ne idealūs variantai, bet tikrai yra daug jaukesnės ir saugesnės būtent dėl tokio eismo nebuvimo. Būtų galima pagalvoti ir apie Miško gatvės įtraukimą į tokią schemą, kad automobiliu važinėti Naujamiestyje tiesiog taptų našta ir laiko švaistymu palyginus su ėjimu pėsčiomis ar važiavimu dviračiu. Idealiu atveju šios trys centrą iš šiaurės į pietus kertančios gatvės tiesiog taptų tokiomis pat pėsčiųjų gatvėmis, kokia jau yra S. Daukanto g.
Naujamiesčiui irgi reiktų rimto tranzito tranzito ribojimo.
Netgi dėl Laisvės al. tikrai galima pagalvoti apie auto ribojimą. Laisvės al. praranda gal trečdalį jei nei ne pusę savo patrauklumo su tom Mickevičiaus ir Maironio g. sankryžom.
Aišku, reikia tvarkingų alternatyvų tranzitui tarp Vilijampolės, Žaliakalnio, Šančių ir Aleksoto. Centras turėtų būti įvažiavimui/išvažiavimui, o ne tranzitui kaip dabar. Kėdainių tiltas, Minkovskių g., šiaurėje Nuokalnės g. (netgi svajoju apie požeminį Centro aplinkkelį po Studentų g., ten kur manau turėjo atsirasti rytinis Centro aplinkkelis, pavadinimu Tvirtovės alėja, jei būtų buvus ne sovietinė urbanistinė plėtra).
Matome nužudytą pietinį Senamiestį, pietinį Naujamiestį, kur mažai verslų, beveik nieko nevyksta, daugiau visokių grafičių ir šiaip apleistų mažai kam reikalingų pastatų.
Šiaurinėj daly, palei Laisvės al., Vilniaus g. tikrai jaučiasi gyvumas, grynai dėl to, kad nėra tranzitinių gatvių, o sutvarkius pėstiesiems dar labiau, tai gal ir dar gyvesnė ir patrauklesnė vieta taptų.Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.08, 14:54.
- 5 patinka
Comment
Comment