Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Turit omeny iš Nemuno gatvės? Jai pločio nereikia, nes didžiąja dalimi gatvės tranzitui važiuoti yra draudžiama, tik gyventojams ir aptarnaujantiems.
    Draudžiama… Bet važiuoja Nemuno g. visi kas netingi.

    Comment


      Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

      Draudžiama… Bet važiuoja Nemuno g. visi kas netingi.
      Galima būtų įrengti ribojančią priemonę. VT ir vietiniai leidžiami, visi kiti ne.
      Kažkoks suktesnis sprendimas reikalingas, kad net gedimo atveju nepastrigtų VT. Gal yra pvz. Olandijoje.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        1) lengviem ir visom kitom nepririštom tr. priemonėm apvažiuot avarijos ar gedimo vietą nebus sunku. Visi su avariniais ir atbuliniais pavažiuos iki artimiausiios gatvelės, kurių yra tankus tinklas čia. Tik autobusams reikės pavažiuot iki pats gaisrinės ir apvažiuot per KM pr.
        2) dėl troleibusų tai bus įdomu, čia yra svarbi trol. arterija. Gal čia gebės operatyviau reaguoti. Nedidelė dalis troleibusų turi autonominę eigą, tai jiems nebus problema pavažiuoti KM pr.
        pornografija.

        Gatviu siaurintojai pamirsta kad turim žiemą su kartais daug sniego ir nereta gatvė iš dviejų eismo juostų pasidaro į vieną, buvo gatvėj rezervo, buvo kur sniega normaliai nustumdyt, dabar nei pėsčias praeisi, nei su mašina pravažiuosi.
        Ir šiaip nei autobusai nei troleibusai normaliai į vieną "darnaus judumo" eismo juostą netelpa, ypač posukiuos.

        Comment


          Klimatas keičiasi. Mažėja tų sniegingų dienų.
          Sniego valymas irgi savotiškas menas.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Galima būtų įrengti ribojančią priemonę. VT ir vietiniai leidžiami, visi kiti ne.
            Kažkoks suktesnis sprendimas reikalingas, kad net gedimo atveju nepastrigtų VT. Gal yra pvz. Olandijoje.
            Tai, kas seniausiai ten eismas draudžiamas, tik nebent iś vidinių gatvelių įsukti leidžiama. Tranzitiśkai per vidines gatveles nesigauna greičiau, tai tranzitu nelabai ir važiuoja ten.

            Comment


              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              pornografija.

              Gatviu siaurintojai pamirsta kad turim žiemą su kartais daug sniego ir nereta gatvė iš dviejų eismo juostų pasidaro į vieną, buvo gatvėj rezervo, buvo kur sniega normaliai nustumdyt, dabar nei pėsčias praeisi, nei su mašina pravažiuosi.
              Ir šiaip nei autobusai nei troleibusai normaliai į vieną "darnaus judumo" eismo juostą netelpa, ypač posukiuos.


              O Kaune sniego valyti ir išvežti nemokat? Juokinga skatyti šitą temą. Panašiai įtariai prieš 100 metų žmonės į lauko tualetus žiūrėjo. Provincialumas.

              Comment


                Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

                Draudžiama… Bet važiuoja Nemuno g. visi kas netingi.
                Tai šiuo atveju susiaurinimas ir yra geriausias sprendimas - fiziškai visi tie tranzuotojai nebetilps.

                Comment


                  Lyg anksčiau galima buvo apvažiuoti sugedusią mašiną. Gi nuo gaisrinės galo iki Smalinku g. budavo parkavimo juostą dėl ko susiaurėjo iki 1 juostos, toliau parkavimo nebuvo, bet vistiek "aš tik 5min" statydavo mašinas dėl ko irgi neitu apvažiuoti sugedusio autobuso / mašinos.

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą



                    O Kaune sniego valyti ir išvežti nemokat? Juokinga skatyti šitą temą. Panašiai įtariai prieš 100 metų žmonės į lauko tualetus žiūrėjo. Provincialumas.
                    Čia tas lempinis argumentas, neįdedant per daug pastangų galvojimui. Iki šiol dar siauresnes gatves, įvažiavimus į kiemus nuvalydavo, tai dabar šitos nenuvalys. Svetima gėda apima tokius blėnius skaitant.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Galima būtų įrengti ribojančią priemonę. VT ir vietiniai leidžiami, visi kiti ne.
                      Kažkoks suktesnis sprendimas reikalingas, kad net gedimo atveju nepastrigtų VT. Gal yra pvz. Olandijoje.

                      Tų VT bottleneck'ų visur yra, pvz. va toks Prahoj. Aišku, būtų visi troliai su autonomine eiga, problemos nebūtų. Dabar, nutikus įvykiui, tie, kurie bus laiku informuoti kils per Parodos kalną, o tie, kurie jau buvo Kęstučio g., lauks tralo, kad pratrauktų pro Karalių Mindaugą, arba kol atsilaisvins kliūtis. Click image for larger version  Name:	praha.jpg Views:	0 Size:	214,6 kB ID:	1988317

                      Comment


                        Gal nepakenktų alternatyvi trol. linija KM pr. ir Birštono g., bet geriau palaukti normalios KM pr. rekonstrukcijos. Tie stori troleibusiniai stulpai tai gatvei būtų per daug.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.29, 16:21.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Nemuno g. 1 juosta siaura.
                          Kas bus jei gedimas ar avarija, kaip apvažiuot reikės?
                          Stribašiaus šlapi sapnai atkeliavo ir į Kauną. Gerai sako liaudies išmintis, kad labiausiai užkrečiamas yra blogas pavyzdys...

                          Comment


                            Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                            Stribašiaus šlapi sapnai atkeliavo ir į Kauną. Gerai sako liaudies išmintis, kad labiausiai užkrečiamas yra blogas pavyzdys...
                            reikėjo vieną eilę namų nugriaut, tada visas Karaliaus Mindaugo prospektas galėtų nukirsti kampą!

                            Comment


                              Iš tikrųjų nuotrauka apgaulinga, pradžioje gatvė siaura, o tolėliau kažkur už Smalininkų gatvelės jau plačiau, jei nebus parkingo, vietos aplenkt sočiai.

                              Kuo daugiau tokių siaurinimų Kaunui.

                              Comment


                                Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                                Stribašiaus šlapi sapnai atkeliavo ir į Kauną. Gerai sako liaudies išmintis, kad labiausiai užkrečiamas yra blogas pavyzdys...
                                O jūs ką nors kito sugebat parašyt, ar per visur kur apie šitą gatvę kalbama, tą patį tik rašote?

                                Comment


                                  Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                                  Stribašiaus šlapi sapnai atkeliavo ir į Kauną. Gerai sako liaudies išmintis, kad labiausiai užkrečiamas yra blogas pavyzdys...
                                  O galite paaiškinti argumentais, kodėl čia blogas pavyzdys?

                                  Comment


                                    O kuo čia geras? Padaro dvimetrinius šaligatvius..

                                    Comment


                                      Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                                      Stribašiaus šlapi sapnai atkeliavo ir į Kauną. Gerai sako liaudies išmintis, kad labiausiai užkrečiamas yra blogas pavyzdys...
                                      Kas čia per žodžių junginys, - "stribašius"? Tipo krūtai sugalvojai? Nenuodyk atmosferos ir su patyčiom keliauk kiek toliau.

                                      Comment


                                        Straipsnis apie Kaune vykdomus infrastruktūros projektus.

                                        Straipsnyje minima, kad S. Žukausko - Statybininkų sankryža bus reguliuojama šviesoforu, kas ištiesų žymiai geriau nei nereguliuojama, tik klausimas ar sureguliuos gerai šviesoforus, kad kamščiai nesidarytų.
                                        ​​​​

                                        Comment


                                          Parašė Effka Rodyti pranešimą
                                          Straipsnis apie Kaune vykdomus infrastruktūros projektus.

                                          Straipsnyje minima, kad S. Žukausko - Statybininkų sankryža bus reguliuojama šviesoforu, kas ištiesų žymiai geriau nei nereguliuojama, tik klausimas ar sureguliuos gerai šviesoforus, kad kamščiai nesidarytų.
                                          ​​​​
                                          Kaune šviesoforų sureguliavimas pastebimai geresnis nei kokioj Klaipėdoj, tai spėju, kad gal gebės ir čia sureguliuot.
                                          Aišku kaip visada gali kentėti pėstieji dviratininkai su 120-180 sec laukimu prie perėjos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X