Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiek tiek nustebino, bet susidaro įspūdis, kad Žukausko g. irgi taps siauresnė. Formuojamos stotelių įvažos atitrauktos arčiau gatvės ašies/centro.
    Nors dar reiktų truputį palaukti, dar labai neryškūs būsimos gatvės kontūrai.

    Tose miegamuosiuose rajonuose normalių gatvių rekonstrukcijų tikrai trūksta. Didžiulis avaringumas šiaurės rytinėje miesto dalyje. Rombais ir pan. nesąmonėm situacijos nepataisysi, manau, net sugadinsi ilguoju laikotarpiu, nes atsiranda skirtingi standartai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.16, 00:49.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Šiek tiek nustebino, bet susidaro įspūdis, kad Žukausko g. irgi taps siauresnė. Formuojamos stotelių įvažos atitrauktos arčiau gatvės ašies/centro.
      Nors dar reiktų truputį palaukti, dar labai neryškūs būsimos gatvės kontūrai.

      Tose miegamuosiuose rajonuose normalių gatvių rekonstrukcijų tikrai trūksta. Didžiulis avaringumas šiaurės rytinėje miesto dalyje. Rombais ir pan. nesąmonėm situacijos nepataisysi, manau, net sugadinsi ilguoju laikotarpiu, nes atsiranda skirtingi standartai.
      atkarpoje tarp lukoilo ir lidlo matėsi jog pirmos juostos bortelis bus senosios pirmos juostos viduryje

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Šiek tiek nustebino, bet susidaro įspūdis, kad Žukausko g. irgi taps siauresnė. Formuojamos stotelių įvažos atitrauktos arčiau gatvės ašies/centro.
        Nors dar reiktų truputį palaukti, dar labai neryškūs būsimos gatvės kontūrai.

        Tose miegamuosiuose rajonuose normalių gatvių rekonstrukcijų tikrai trūksta. Didžiulis avaringumas šiaurės rytinėje miesto dalyje. Rombais ir pan. nesąmonėm situacijos nepataisysi, manau, net sugadinsi ilguoju laikotarpiu, nes atsiranda skirtingi standartai.
        Na S.Žukausko tai niekur nesiaurina, siaurina P.Lukšio g.

        Comment


          Click image for larger version

Name:	20220818_160830.jpg
Views:	1373
Size:	401,2 kB
ID:	1986052

          Marių gatvėje jau apie mėnesį, o gal ir ilgiau sukalti stulpeliai. Ruošiamasi, bet darbai Palemone, buv. keramikos gamyklos gale dare neprasidėjo..

          Comment


            Parašė simsim Rodyti pranešimą

            Marių gatvėje jau apie mėnesį, o gal ir ilgiau sukalti stulpeliai. Ruošiamasi, bet darbai Palemone, buv. keramikos gamyklos gale dare neprasidėjo..
            Baršausko ir Tunelio gatvėse šaligatviai išrausti jau nuo vasaros pradžios ir pastarąjį mėnesį ar net daugiau jokio progreso. Ryškiai nespėja visur, tai matyt net nepradeda rausti dar kitur kol neužbaigė senų darbų.

            Comment


              Savanorių pr. nuo Muravos iki miesto ribos subraižė linijas. Palikta lygiai taip pat, kaip buvo, su visais apsisukimais, posūkiais į kairę...

              Comment


                Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                Savanorių pr. nuo Muravos iki miesto ribos subraižė linijas. Palikta lygiai taip pat, kaip buvo, su visais apsisukimais, posūkiais į kairę...
                Tik dvejose vietose užskaitau kaip pagerėjimą.

                Sutvarkytas bordiūras pėstiesiems ties įvažiavimu į Circle K netoli Pramonės pr. sankryža.

                Nutiestas šaligatvis link autostrados*

                Darbų trūkumai:

                Visiškai nepasistengta gerinti eismo saugą. Realiai visas šis kapitalinis remontas buvo beveik beprasmis. Net duobingumu labai nepasižymėjo. Pigiau turbūt tęsti palopymus buvo. Lygesnė danga gali kaip tik padidinti avaringumą, nes visokios Savivaldybės ir LAKD push'inamos reklamos apie eismo saugą pavienių dėjusių skersą ant ribojimų nesustabdys.

                Matyt vienas paskutinių giliai automobilistinės Matijošaičio publikos pasispardymas. Nenorėjo matyti darnaus judumo prie savo autosalono
                Nors nereikėjo ir darnaus judumo (nebent kažkur 3,1x m juosta jau gilus darnus judumas), būtų užtekę sutvarkyti kairiuosius posūkius automobiliams ir sutvarkymas būtų vertas 6-7/10, vietoj dabartinio 2-3/10.

                *Pats šaligatvis kažkoks juokingas bei taip pat nelabai prasmingas. Nesu matęs tokio siauro šaligatvio - 1 m pločio. Taip pat visiškai nutrūksta ties rajono riba. Sunku įsivaizduoti ar LAKD imsis tęsinio, nejaugi jis irgi bus 1 m pločio.
                Galima buvo palaukt ir pamąstyt apie pėsčiųjų/dviračių tako tiesimą link Biruliškių ir LEZ.

                ---

                Dabar kokiam dešimtmečiui turėsim tokį rezultatą. Nebent eigoje permąstys ir nepabijos susiaurinti juostų dėl kairiųjų posūkių kaip Tvirtovės al. Gal prasidės A1/A6 rekonstrukcija ir bus įgyvendinta DDI tipo sankryža, kurioje bus galima apsisukti neišvažiavimus į autostradą. Tada visokius posūkius į Autoviči ir pan. panaikins.
                Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.19, 23:25.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Darbų trūkumai:

                  Visiškai nepasistengta gerinti eismo saugą. Realiai visas šis kapitalinis remontas buvo beveik beprasmis. Net duobingumu labai nepasižymėjo. Pigiau turbūt tęsti palopymus buvo. Lygesnė danga gali kaip tik padidinti avaringumą, nes visokios Savivaldybės ir LAKD push'inamos reklamos apie eismo saugą pavienių dėjusių skersą ant ribojimų nesustabdys.

                  Matyt vienas paskutinių giliai automobilistinės Matijošaičio publikos pasispardymas. Nenorėjo matyti darnaus judumo prie savo autosalono
                  Nors nereikėjo ir darnaus judumo (nebent kažkur 3,1x m juosta jau gilus darnus judumas), būtų užtekę sutvarkyti kairiuosius posūkius automobiliams ir sutvarkymas būtų vertas 6-7/10, vietoj dabartinio 2-3/10.
                  Darnumas neturi būti lygus durnumui. Nei ten reikia kažką siaurinti, nei kažką platinti, tai yra įvažiavimas į miestą, kur jokie pėstieji praktiškai nevaikšto, nėra reakreacinių zonų ir pan. Darnų judrumą reikia tvarkyti pradedant nuo centro ir tada galbūt sumažės poreikis eismo juostų įvažiuojant į miestą, bet ne atvirkščiai.

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                    Darnumas neturi būti lygus durnumui. Nei ten reikia kažką siaurinti, nei kažką platinti, tai yra įvažiavimas į miestą, kur jokie pėstieji praktiškai nevaikšto, nėra reakreacinių zonų ir pan. Darnų judrumą reikia tvarkyti pradedant nuo centro ir tada galbūt sumažės poreikis eismo juostų įvažiuojant į miestą, bet ne atvirkščiai.
                    Galbūt nebūtų blogai savoką išplėsti. Darnus tai ne tik dviračiai, pėstieji medžių apsupty prie jaukios siauresnės gatvės.
                    Tiesiog taip pat ir sklandžiai/darniai vykstantis eismas. Darnus ženklinimas ir t.t.

                    Nereikia ten galvoti apie rekreacinę zoną, tiesiog stipriai pritrūko civilizuotesnės eismo organizavimo tvarkos. Kas liečia pėsčiuosius/dviračius, susisiekimo su kita autostrados puse vystymo gerinimo. Turime LEZ, Biruliškių, Narėpų kaimus.

                    Tiesa, pasitaiko, kas ir toje vietoje kerta Savanorių pr. (teko retais atvejais matyti einančius ties Autoviči), bet dėl pačios perėjos susilaikau dėl eismo intensyvumo. Galbūt užtektų padaryti pėsčiųjų perėjas šiaurrytinėje Muravos sankryžos pusėje (nors normali sankr. rekonstrukcija ten reikalinga). Reiktų pradėti Lietuvoje išgyvendinti praktiką nedaryti pėsčiųjų perėjų iš visų 4 pusių, visais atvejais. Vis tiek atsiras einančių, kad ir nedaug. Nebent kokie išimtiniai atvejai.

                    ---
                    Iš esmės stipriai mažiau turėčiau ką pasakyti, jei būtų padarę automobiliams tvarkingus kairius posūkius, o šaligatvis pietinėje pusėje būtų ne 1 m, o kokių 2-2,5 m pločio. Iš asfalto.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.22, 11:35.

                    Comment


                      Nemuno g. 1 juosta siaura.
                      Kas bus jei gedimas ar avarija, kaip apvažiuot reikės?

                      Comment


                        Per KM pr

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Per KM pr
                          nėra ten laidų troleibusams. bet šiaip manau nieko čia baisaus nebūtų, blogiausiu atveju galima pastumti.

                          Comment


                            Troleibusam daug kur laidų apylankai nėra

                            Comment


                              Nesusipratimas man tas gatviu siaurinimas. Jau dabar piko metu buna kamsciai ir sunku ivaziuoti i Birstono gatve, tai kas bus dabar? Arba gaisro, nelaimes atveju kaip privaziuot? Ant automobiliu vaziuot?

                              Comment


                                Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                Nesusipratimas man tas gatviu siaurinimas. Jau dabar piko metu buna kamsciai ir sunku ivaziuoti i Birstono gatve, tai kas bus dabar? Arba gaisro, nelaimes atveju kaip privaziuot? Ant automobiliu vaziuot?
                                Turit omeny iš Nemuno gatvės? Jai pločio nereikia, nes didžiąja dalimi gatvės tranzitui važiuoti yra draudžiama, tik gyventojams ir aptarnaujantiems.

                                Comment


                                  O gal kas nors žinote ir galite paaiškinti kaip su stulpais. Iki šiol Nemuno gatvėje troleibusų laidai buvo pakabinti nuo namų sienų.
                                  Kodėl negalėjo palikt? Nebūtų reikėję stulpų statyt, daugiau vietos dviračiam. Gyventojai nenorėjo? Trukdė namų renovacijom?

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Nemuno g. 1 juosta siaura.
                                    Kas bus jei gedimas ar avarija, kaip apvažiuot reikės?
                                    Atejo sitas ismyslas ir i kauna, kur ziure Kauno patriotai?
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė JPeters Rodyti pranešimą
                                      O gal kas nors žinote ir galite paaiškinti kaip su stulpais. Iki šiol Nemuno gatvėje troleibusų laidai buvo pakabinti nuo namų sienų.
                                      Kodėl negalėjo palikt? Nebūtų reikėję stulpų statyt, daugiau vietos dviračiam. Gyventojai nenorėjo? Trukdė namų renovacijom?
                                      Gerai, kad nukabino, nes vibruoja visas namas dėl tų laidų.

                                      Comment


                                        Troleibusų talibai sako, kad Šveicarijoj laidai kabo ant namų ir jokių vibracijų gyventojai nejaučia

                                        Comment


                                          1) lengviem ir visom kitom nepririštom tr. priemonėm apvažiuot avarijos ar gedimo vietą nebus sunku. Visi su avariniais ir atbuliniais pavažiuos iki artimiausiios gatvelės, kurių yra tankus tinklas čia. Tik autobusams reikės pavažiuot iki pats gaisrinės ir apvažiuot per KM pr.
                                          2) dėl troleibusų tai bus įdomu, čia yra svarbi trol. arterija. Gal čia gebės operatyviau reaguoti. Nedidelė dalis troleibusų turi autonominę eigą, tai jiems nebus problema pavažiuoti KM pr.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X