"Rail Baltica" per Kauną nusidrieks iki 2013 metų
Iki 2013-ųjų Kauno regiono laukia nemažai transporto sistemos pasikeitimų.Apie tai kalbėta vakar Kaune lankantis Europos Komisijos paskirtam projekto „Rail Baltica“ koordinatoriui Pavelui Teličkai.Susitikęs su Kauno miesto ir rajono merais bei Kauno apskrities viršininku P.Telička aptarė su „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimu ir planuojamu Viešojo logistikos centru susijusius klausimus. „Geležinkelio linija svarbi ne tik pačiam Kauno regionui, jo vystymuisi, bet ir kaimyniniams regionams.„Rail Baltica“ geležinkelio planai turėtų būti įgyvendinti iki 2013 metų.Traukiniai šiuo ruožu turėtų skrieti 120 km per valandą greičiu.Dabar svarbiausia, kad būtų rastas bendras susitarimas regiono viduje“, - vakar sakė P.Telička. Anot Europos Komisijos įgaliotinio, Kaunas turi pačias geriausias sąlygas geležinkelio linijos vystymui. Kaip pagrindinius laikinosios sostinės privalumus P.Telička išskyrė geografinę padėtį, akademinį statusą, verslo plėtros galimybes.Anot jo, geležinkelio linija Rail Baltica“ daugiausiai bus pervežami kroviniai.
www.15min.lt
Iki 2013-ųjų Kauno regiono laukia nemažai transporto sistemos pasikeitimų.Apie tai kalbėta vakar Kaune lankantis Europos Komisijos paskirtam projekto „Rail Baltica“ koordinatoriui Pavelui Teličkai.Susitikęs su Kauno miesto ir rajono merais bei Kauno apskrities viršininku P.Telička aptarė su „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimu ir planuojamu Viešojo logistikos centru susijusius klausimus. „Geležinkelio linija svarbi ne tik pačiam Kauno regionui, jo vystymuisi, bet ir kaimyniniams regionams.„Rail Baltica“ geležinkelio planai turėtų būti įgyvendinti iki 2013 metų.Traukiniai šiuo ruožu turėtų skrieti 120 km per valandą greičiu.Dabar svarbiausia, kad būtų rastas bendras susitarimas regiono viduje“, - vakar sakė P.Telička. Anot Europos Komisijos įgaliotinio, Kaunas turi pačias geriausias sąlygas geležinkelio linijos vystymui. Kaip pagrindinius laikinosios sostinės privalumus P.Telička išskyrė geografinę padėtį, akademinį statusą, verslo plėtros galimybes.Anot jo, geležinkelio linija Rail Baltica“ daugiausiai bus pervežami kroviniai.
www.15min.lt
Comment