Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė liutass
    Ne Kauno, bet Los Angeles gatve. Kaunas su LA bendradarbiauja.
    Tos rodyklės tai rodo vėjo kryptį...
    Berlynas piečiau nei Bordeaux, Kaunas šiauriau nei Sankt Peterburgas...
    Gaublio po ranka neturiu, bet logikos čia vistiek mažai...

    Beje, filme "The Island" keliuose kadruose šmėkštelėjo šis ženklas Tai lietuviai keliuose forumuose krykštavo Kauno pavadinimą pamatę

    Comment


      #42
      Parašė normalus
      nieko cia idomaus, Kaunas yra susigiminiaves su Los Angeles, tai ir nurodytas atstumas iki Kauno. Kiti toje nuotraukoje matomi miestu pavadinimai - irgi susigiminiavusiu su LA miestai
      Nes Kaunas su LA bendradarbiauja, o Vilnius ne, dėl to rodyklė link Kauno

      Comment


        #43
        IS Kauno Dienos

        Po vokiečių akibrokšto - Lietuvos kompanijų pasiūlymai
        Arūnas ANDRIUŠKEVIČIUS

        Trys bendrovės pareiškė norą koncesijos būdu pastatyti M.K.Čiurlionio transporto mazgo prietiltį

        Vakar Savivaldybė sulaukė trijų bendrovių pasiūlymų dėl M.K.Čiurlionio transporto mazgo kairiojo prietilčio statybos. Ekonomikos departamento direktoriaus Alvydo Gineito teigimu, artimiausiu metu bus patikrinta, ar tos bendrovės atitinka kvalifikacinius reikalavimus.

        “Manau, kad iki sausio pabaigos turėtume gauti ir konkrečius pasiūlymus dėl kainų. Mūsų tikslas sutartį su koncesininku pasirašyti iki pavasario”, - teigė Ekonomikos departamento direktorius.

        Nugalėtoją lems derybos

        “Kauno diena” rašė, kad dar rudenį Savivaldybė turėjo pasirašyti koncesijos sutartį su Vokietijos kompanija. Tačiau paskutinę minutę vokiečiai atsisakė tai padaryti, nepateikdami jokių argumentų.

        Tuomet minėtos kelios versijos: vokiečiams esą nepavyko susiderėti su bankais; pretendentai į Savivaldybės partnerius planavo Lietuvoje dalyvauti ir kituose projektuose, tačiau bene realiausia buvo tokia - jie pasiūlė per mažą kainą, todėl ta sutartis jiems būtų buvusi nuostolinga.

        “Nepasirašę sutarties, kreipėmės į Viešųjų pirkimų tarnybą. Koncesijos įstatyme numatyta, kad tokiu atveju derybas galima pradėti supaprastinta tvarka - neskelbiant konkurso. Sulaukę pritarimo, apie derybas ne konkurso būdu paskelbėme “Valstybės žiniose”, - teigė A.Gineitas.

        Užsakymo siekia vietos verslininkai

        Vakar baigėsi terminas, iki kurio verslininkai turėjo pareikšti norą dalyvauti derybose dėl koncesijos. “Sulaukėme pasiūlymų iš Lietuvos bendrovių. Susidaro įspūdis, kad užsienio kompanijoms tokie užsakymai yra per menki. Jie siekia žymiai didesnių objektų”, - teigė Ekonomikos departamento direktorius.

        “Kauno dienos” žiniomis, M.K.Čiurlionio transporto mazgo kairįjį prietiltį norėtų statyti bendrovės “Kamesta”, “Kauno keliai” ir “Žiežmarių hidrostatyba”.

        “Iškelti atitinkami kvalifikaciniai reikalavimai. Taip pat patikrinsime šių bendrovių patirtį statant panašius objektus, jų apyvartą. Mūsų tikslas - sudaryti sutartį su pagrindiniu rangovu. Paskui jis galėtų į pagalbą pasitelkti ir kitas bendroves”, - sakė A.Gineitas.

        Darbai kainuos brangiau

        Kol neprasidėjo derybos, Savivaldybės atstovai negali kalbėti apie konkrečią prietilčio statybos kainą. Sutartis su geriausias sąlygas pasiūliusia bendrove bus pasirašyta 25 metams. Vokiečiams per šį laikotarpį planuota išmokėti daugiau nei 60 milijonų litų.

        Specialistų teigimu, dabar darbų sąmata gali šoktelėti 20-30 procentų. Paklausti apie vokiečių pasiūlytą kainą, kai kurie ekspertai pripažino, kad ji buvo “smarkiai optimistinė”.

        “Reikia nepamiršti, kad vokiečiai savo kainą pasiūlė 2004-ųjų vidurį. Tačiau statybos darbai pabrango. Miestui naudinga, kad objektas būtų pastatytas kuo pigiau, tačiau reikia būti realistais. Manau, kad kaina turėtų padidėti”, - pripažino A.Gineitas.

        Planuojama, kad su naujuoju investuotoju sutartis turėtų būti pasirašyta iki pavasario. Šiuo metu bendrovė “Kauno tiltai” jau baigė Europos prospekto rekonstrukciją. Tačiau darbai sustojo kalno viduryje, nes būtent nuo šios vietos prospektą ir tiltą turėtų sujungti estakada.

        Savivaldybėje net svarstytas tarpinis variantas - padaryti laikiną nuvažiavimą. Specialistai nuogąstavo, kad, nepavykus rasti investuotojo, estakados statyba bus atidėta neribotam laikui.

        Comment


          #44
          Rekonstruos Linkuvos gatvę

          Ateityje planuojama kapitaliai rekonstruoti ir greta apžvalgos aikštelės iš Vilijampolės į kalną vedančią dabartinę dviejų eismo juostų Linkuvos gatvę.

          Po rekonstrukcijos ji turėtų būti keturių juostų, kurias skirtų žalioji rezervinė juosta.

          Įkalnės rekonstrukcija labai sudėtingas procesas: po gatve yra gausybė ne tik miestui, bet ir visai Lietuvai svarbių komunalinių požeminių ryšio komunikacijų.

          Kai kurios jų sovietmečiu turėjo net karinę strateginę reikšmę. Pirminiais apskaičiavimais, šiems darbams reikės apie 100 milijono litų.

          „Tai labai dideli pinigai. Mes jau šiais metais pradėsime rengti šių darbų techninę dokumentaciją, o finansavimo klausimus spręs politikai“, – sakė Z.Girčys.

          Comment


            #45
            Is "Kauno Dienos"

            Nauji ženklai gatvėse

            Prieš Naujuosius metus Kaune, Savanorių prospekte, prie daugelio sankryžų buvo įrengtos informacinės lentelės su jį kertančių gatvių pavadinimais.

            Anot Savivaldybės atstovų, tai padaryta, kad vairuotojai, ypač atvykę iš kitų miestų, galėtų lengviau rasti juos dominančią gatvę.

            Anot Saugaus eismo komisijos nario Zenono Girčio, rudenį remontuojant Savanorių prospektą nutarta įrengti informacines lenteles. “Tokios yra populiarios užsienio ir Lietuvos miestuose. Kol kas jos įrengtos tik Savanorių prospekte, bet atsiras ir kitose į Kauną vedančiose gatvėse - Raudondvario plente, Veiverių gatvėje ir kitur”, - sakė Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas.

            Dar ne visi vairuotojai pastebėjo naują ženklą prie Savanorių ir Zanavykų bei Aukštaičių gatvių sankryžos. Važiuojant Savanorių prospektu miesto centro link nuo 7 iki 9 val. ryto draudžiama sukti į kairę - į Aukštaičių gatvę.

            “Šį ženklą įrengėme reaguodami į skundus dėl transporto šioje vietoje. Piko metu, kai bent vienas vairuotojas sumanydavo sukti į Aukštaičių gatvę, čia susidarydavo kamščiai. Todėl eksperimento tvarka įrengėme šį ženklą. Kitose vietose panašūs ženklai dabar neplanuojami”, - sakė Z.Girčys.

            Comment


              #46
              Parašė liutass
              Rekonstruos Linkuvos gatvę

              Ateityje planuojama kapitaliai rekonstruoti ir greta apžvalgos aikštelės iš Vilijampolės į kalną vedančią dabartinę dviejų eismo juostų Linkuvos gatvę.

              Po rekonstrukcijos ji turėtų būti keturių juostų, kurias skirtų žalioji rezervinė juosta.

              Įkalnės rekonstrukcija labai sudėtingas procesas: po gatve yra gausybė ne tik miestui, bet ir visai Lietuvai svarbių komunalinių požeminių ryšio komunikacijų.

              Kai kurios jų sovietmečiu turėjo net karinę strateginę reikšmę. Pirminiais apskaičiavimais, šiems darbams reikės apie 100 milijono litų.

              „Tai labai dideli pinigai. Mes jau šiais metais pradėsime rengti šių darbų techninę dokumentaciją, o finansavimo klausimus spręs politikai“, – sakė Z.Girčys.
              Puiku, tik idomu is kur tokius pinigus istrauks? Geriau Europos prospekta uzbaigtu iki galo ir poto sio darbo imtusi.... Nors padarius Linkuvos gatve 4 juostu, butu maziau kliuciu troleibusams paleisti i silainius. Kiek atsimenu, tai taip ir buvo planuota siuo kalnu leisti troleibusus i silainius. Ar as kazka maisau ?

              Comment


                #47
                Neradau tinkamesnes temos todel ikisau cia

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8610820

                Comment


                  #48
                  Parašė liutass
                  Rekonstruos Linkuvos gatvę

                  Ateityje planuojama kapitaliai rekonstruoti ir greta apžvalgos aikštelės iš Vilijampolės į kalną vedančią dabartinę dviejų eismo juostų Linkuvos gatvę.

                  Po rekonstrukcijos ji turėtų būti keturių juostų, kurias skirtų žalioji rezervinė juosta.

                  Įkalnės rekonstrukcija labai sudėtingas procesas: po gatve yra gausybė ne tik miestui, bet ir visai Lietuvai svarbių komunalinių požeminių ryšio komunikacijų.

                  Kai kurios jų sovietmečiu turėjo net karinę strateginę reikšmę. Pirminiais apskaičiavimais, šiems darbams reikės apie 100 milijono litų.

                  „Tai labai dideli pinigai. Mes jau šiais metais pradėsime rengti šių darbų techninę dokumentaciją, o finansavimo klausimus spręs politikai“, – sakė Z.Girčys.
                  Idiotai tik dabar susigriebe... Senai reikejo, o vietoj to jie svaisto pinigus kazkokiai debiliskai apzvalgos aikstelei, kuri buvo visiskai nereikalinga.
                  Pastaruoju metu teko pabuvot ivairiose miesto vietose, tai atkreipiau demesi i tai, kad dauguma net svarbiu gatviu yra labai siauros, net jei ir keliu juostu, tai tos juostos vistiek siauros.
                  p.s. net nekalbant, kad dauguma tu siauru, nors ir svarbiu miesto gatviu, dar ir duobetos...

                  Comment


                    #49
                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8632499

                    Comment


                      #50
                      Gerai. Paskutiniu projektu rezultatai aiskiai matomi. Beje, evvt, galetum pasikesit avatara - vimdo.

                      Comment


                        #51
                        Raudondvario plentas:

                        Kaniuku gatvė:
                        Kaunas yra Kaunas

                        Comment


                          #52
                          Dar vienas „Laikinosios sostinės“ opusas:
                          Eismo permainų planai – alyva į ginčų ugnį
                          Vieni miesto raidos žinovai statybas centre vadina katastrofa, kiti – išganymu
                          ARTŪRAS JANČYS
                          LS KORESPONDENTAS
                          Tyla – prieš audrą
                          Aršūs ginčai dėl plėtros projektų dešiniajame Nemuno krante – prekybos ir pramogų centro „Akropolis“, naujų sporto rūmų ir „Respublikos“ viešbučio statybos – tai nurimsta, tai vėl įsisiūbuoja su nauja jėga.
                          Sprendimai dėl „Akropolio“ ir Nemuno salos jau priimti, tačiau dabar kyla įtampa dėl eismo Karaliaus Mindaugo prospekte: ar ši gyvybiškai svarbi transporto arterija netaps chaoso židiniu, sukursiančiu spūstis visame miesto centre?
                          Sporto rūmai Nemuno saloje, „Akropolis“ Griunvaldo gatvėje ir „Respublikos“ viešbutis bus sujungti į infrastruktūrinę visumą ir taps milžinišku vidurmiesčio traukos verpetu.
                          Bus proga laidyti gerkles
                          Be to, aiškėja, jog problema tampa gerokai gilesnė, nei vien tik eismo Karaliaus Mindaugo prospekte ir gretimose gatvėse klausimas. Būgštaujama, jog pasenusi eismo sistema greitai nebesusidoros su sparčiai didėjančiu transporto srautu. Dėl to vieni urbanistai ir eismo prižiūrėtojai įžvelgia transporto Apokalipsę.
                          Kiti teigia, jog naujųjų objektų atsiradimas nesukels spūsčių ir net paskatins atnaujinti eismo sistemą miesto centre.
                          „Laikinosios sostinės“ žiniomis, eismo pertvarka labai greitai bus aptarta miesto Savivaldybėje ir turėtų būti pateikta visuomenės teismui. Tad „Akropolio“ ir sporto rūmų Nemuno saloje statybos šalininkams ir priešininkams vėl atsiras proga kibti vienas kitam į atlapus.
                          Tarsis su žinovais
                          Neseniai paskirtas Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Arūnas Keserauskas teigė, jog, pasibaigus laisvadieniams, kitą savaitę jis ketina sukviesti būrį žinovų ir aptarti eismo Karaliaus Mindaugo prospekte ateitį.
                          A.Keserauskas pripažino, jog padėtis jam kelia nerimą: „Nenorėčiau, kad naujos statybos taptų spūsčių, avarijų miesto centre priežastimi.
                          Juolab kad ir visame Kaune daugėja automobilių. Reikia imtis būtinų priemonių užkirsti kelią gresiančiai netvarkai“.
                          Pavojaus nuojauta apnikusi ir Kauno eismo priežiūros tarnybos komisarą Alfonsą Tarasevičių.
                          „Dideli traukos objektai miesto centre neprisideda prie eismo saugumo.
                          „Mega“ pastatyta ne centre, tačiau problemų kilo. Dabar Karaliaus Mindaugo prospekte važiavimo sąlygos geros.
                          Bet pasipylus didžiulei transporto lavinai, eismo sistema ten gali išsiderinti“, – svarstė A.Tarasevičius.
                          Parengtas detalusis planas
                          Savivaldybės įmonė „Kauno planas“ parengė eismo pertvarkos Karaliaus Mindaugo prospekte ir gretutinėse gatvėse projektą. Įmonės architektas Gediminas Šinkūnas tvirtino, kad pagal parengtą planą transporto spūsčių prie naujųjų traukos objektų bus galima išvengti.
                          „Eismas prospekte bus suskirstytas į ruožus kas 80-100 metrų. Tam, kad užtikrintume ir vairuotojų, ir pėsčiųjų saugumą, – aiškino G.Šinkūnas. – Taip pat numatyta įrengti naujus, automatiškai reguliuojamus šviesoforus Karaliaus Mindaugo prospekto ir A.Mickevičiaus, Kęstučio bei kitose sankryžose“.
                          G.Šinkūno teigimu, automobilių statymo zonos prie „Akropolio“ idėja taip pat leidžia tinkamai susidoroti su srautais gretutinėse gatvėse. „Kauno plano“ atliktų transporto pralaidumo tyrimų duomenimis, masinių renginių metu iš sporto rūmų automobiliai gali išsivažinėti maždaug per 15 minučių.
                          Keblumų apstu ir dabar
                          G.Šinkūnas pripažino, jog eismo patogumui ir saugumui padėtų ir kairiojo Nemuno kranto panaudojimas: pėsčiųjų tiltai į Nemuno salą iš Žemutinės Fredos pusės. Architekto nuomone, „Akropolis“, sporto rūmai ir „Respublikos“ viešbutis tampa grėsme ne Karaliaus Mindaugo prospektui, o labiau tai vidumiesčio daliai, per kurią driekiasi aukštutinė Vytauto prospekto dalis, Kęstučio ir ją kertančios gatvės.
                          Tačiau problemų kyla ir dabar. Iš Kęstučio gatvės sukti į kairę darosi vis pavojingiau.
                          Remiasi J.Kairio pavyzdžiu
                          Savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras taip pat ramus dėl Karaliaus Mindaugo prospekto ateities. Jo nuomone, transporto srautų valdymo problemas išspręs Europos prospekto įkalnės panaudojimas ir nauja eismo šioje miesto dalyje valdymo tvarka.
                          Optimistines pranašystes žėrė ir Miesto plėtros departamento direktorius Povilas Kuprys.
                          Kaip argumentą, parodantį, jog eismo perkrovų bus galima išvengti, jis pateikė prieš keletą metų vykusį renginį prie Nemuno. Tuomet į salą buvo susirinkę apie 40 tūkst. žiūrovų stebėti lakūno Jurgio Kairio skrydžio.
                          „Sala tuomet ištuštėjo per 50 minučių. O pagal projektą sporto rūmuose tilps 10-12 tūkstančių žiūrovų. Tad jie turėtų išsisklaidyti, nesukeldami jokio sąmyšio“, – įsitikinęs valdininkas.
                          Maištininkas prieštarauja
                          Griežta prieštara „Akropolio“ ir sporto rūmų projektams garsėjantis architektas Audrys Karalius šaiposi iš valdininkų optimizmo. Jis atkreipė dėmesį, jog Karaliaus Mindaugo prospektas yra tarsi stora, tačiau iš abiejų pusių užspausta žarna: vienas jos galas remiasi į Senamiestį, kitas – į Žemųjų Šančių prieigas.
                          Jo teigimu, į prekybos ir pramogų centrus atvažiuos apie 55 proc. lankytojų iš kitų miestų. Jiems važiuojant iš miesto, eismas ir prospekte, ir Aleksoto tilto zonoje taps siaubingas.
                          „Įsivaizduokime, kad per Kalėdas į sporto rūmus atvyks koncertuoti, tarkime, Filipas Kirkorovas, o „Akropolyje“ paskelbtos kalėdinės nuolaidos. Tuomet sulauksime Niujorko centro vertų kamščių“, – tikino A.Karalius.
                          Architektas teigė, jog Karaliaus Mindaugo prospektu per valandą abiem kryptimis pravažiuos 2,5 tūkst. automobilių.
                          Tam, kad eismas būtų patogus ir saugus, reikia sankryžose pastatyti apie 10 naujų šviesoforų. O tai – dideli pinigai.
                          Priverstinių dalybų nebūna
                          Klausimas, kiek kainuos eismo ties naujaisiais traukos objektais pertvarka ir kas ją finansuos (kokia bus Savivaldybės, kokia verslininkų dalis), tebėra neaiškus. Problema sudėtinga, o kodėl – paaiškino Miesto plėtros departamento direktorius P.Kuprys. Jo teigimu, su maždaug milijardo litų investicijų traukos sritimi susiję keturi subjektai – „Akropolio“ savininkai „VP Market“, „Respublikos“ viešbutį atgaivinti pasišovusi bendrovė „AAA Respublika“, sporto rūmų statyba Nemuno saloje susidomėjusi prancūzų bendrovė „Bouygues Batiment International“ ir Savivaldybė. O teisinio mechanizmo, įpareigojančio skirtingus juridinius asmenis dalytis išlaidomis kuriant bendrą, visiems naudingą infrastruktūrą, nėra.
                          Aptars investicijų galimybes
                          P.Kuprys sakė: „Savivaldybės atstovai su šiais verslininkais susitiks ir tarsis, kaip paskirstyti investicijas“.
                          „Akropolį“ statanti bendrovė „VP Market“ jau yra susitarusi dėl investicijų miesto plėtros labui. Pavyzdžiui, su šia bendrove susijusi įmonė Vakarų skirstomieji tinklai (VST) pažadėjo ties Karaliaus Mindaugo ir Birštono gatvių sankryža įrengti pastotę, aprūpinsiančią elektros energija centrinę miesto dalį.
                          Eismas bus siaubingas , Apokalipsės raiteliai švaistysis ugniniais kalavijais ir nužengs Antikristas Karaliaus pavidalu ...
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #53
                            Dar vienas opusas šia tema:
                            "Delfi" 2006 vasario mėn. 18 d. 17:11

                            Statybos Kauno centre verčia tobulinti miesto transporto sistemą

                            Ginčai dėl Kauno plėtros projektų dešiniajame Nemuno krante - prekybos ir pramogų centro "Akropolis", naujų sporto rūmų ir "Respublikos" viešbučio statybos - tai nurimsta, tai vėl įsisiūbuoja su nauja jėga.

                            Sprendimai dėl "Akropolio" ir Nemuno salos jau priimti, tačiau dabar kyla įtampa dėl eismo Karaliaus Mindaugo prospekte: ar ši gyvybiškai svarbi transporto arterija netaps chaoso židiniu, sukursiančiu spūstis visame miesto centre?


                            Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8812216

                            Tiesą sakant, gatvės pralaidumas važiuojant ir pralaidumas ieškant vietos įsprauti mašiną į parkingą - du skirtingi dalykai. Bus vaizdų...

                            Comment


                              #54
                              2006.02.22
                              Ruošiamasi atnaujinti Raudondvario aplinkelio specialiojo plano rengimą


                              Šiandien Kauno miesto mero Arvydo Garbaravičiaus iniciatyva buvo surengta išvažiuojamoji spaudos konferencija, kurios tikslas aptarti Raudondvario aplinkelio tiesimą ir inicijuoti specialiojo plano rengimo darbus. Ties Raudondvario plentu vykusiame susitikime dalyvavo ir Kauno rajono meras Leonardas Gineika, Raudondvario seniūnas Tomas Gaidamonis, Kauno miesto savivaldybės administracijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovai.

                              2001 m. buvo pradėtas rengti Raudondvario aplinkelio ir naujo tilto per Nevėžį statybos specialusis planas. Kauno rajono savivaldybė specialųjį planą buvo patvirtinusi. Tačiau Kauno miesto savivaldybė to nebuvo padariusi, nes šį procesą stabdė aplinkosauginiai reikalavimai.

                              Praėjusiais metais iš Aplinkos apsaugos departamento buvo gautas šio projekto suderinimas. Pasak Kauno miesto mero A.Garbaravičiaus, artimiausiu metu Kauno savivaldybėje bus sušauktas pasitarimas. “Prašysime, jog būtų atnaujintos specialiojo plano rengimo sąlygos ir patvirtintas Raudondvario aplinkelio specialusis planas”, - sakė meras.

                              Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos yra numačiusi Raudondvario apylankos statybai skirti 30 mln. litų. Pastačius apylanką, būtų pagerinti Raudondvario plento techniniai parametrai, kurie pagerintų eismo pralaidumą Jurbarko link. Pasak Kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, dabartinis Raudondvario tiltas per Nevėžį yra avarinės būklės ir vienas iš avaringiausių Lietuvoje.

                              Viešųjų ryšių poskyrio vyr. specialistas

                              Mindaugas ŠIVICKAS

                              Tel. 8-686-80361
                              www.Kaunas.lt
                              I love INNUENDO!

                              Comment


                                #55
                                gatves tvarkyti reikia, cia kas be ko...duobes duobeles jau uzknisa...

                                Comment


                                  #56
                                  Panemunėje atsiras naujos gatvės
                                  Kareivinių teritorijoje formuojamas kvartalas

                                  Apgriuvę cariniai pastatai išgraibstomi kaip deficitinė prekė. Tai patvirtino aukcionai, kuriuose buvo parduodamos Šančiuose esančios senovinių kareivinių liekanos. Netrukus Kauno rinkai gali būti pateiktas naujas ir viliojantis nekilnojamojo turto pyragas – Panemunės kareivinės. Jau baigtas ir patvirtintas šios teritorijos detalusis planas.

                                  Panemunės rajono architektė Neringa Zinkevičienė sakė, kad teliko įteisinti naujus kai kurių gatvelių pavadinimus, ir visi formalumai bus baigti.

                                  Bus ir stadionas

                                  Kareivinių teritorijoje, kuri ribojasi su Vaidoto gatve, yra ir futbolo stadionas.

                                  Pernai priimtu miesto tarybos sprendimu stadionas dvidešimčiai metų panaudos būdu buvo perduotas Kauno futbolo beisbolo klubui. Klubo vadovybė planuoja čia įrengti šiuolaikinę treniruočių bazę.

                                  „Labai svarbu, kad detaliajame plane stadiono teritorija būtų užfiksuota būtent kaip stadiono teritorija. Tokias vietas labai svarbu inventorizuoti nurodant konkrečią jų paskirtį, kad vėliau jose neiškiltų, pavyzdžiui, gyvenamieji namai“, – sakė miesto tarybos narys Andrius Kupčinskas.

                                  Kareivinės tampa butais

                                  Neabejojama, kad verslininkus labiausiai domins galimybė kartu su apgriuvusiais pastatais aukcionuose įsigyti ir po jais esančią žemę.

                                  Būtent žemė labiausiai viliojo verslininkus, kurie praėjusiais metais nusipirko kelias kareivines Šančiuose. Už dviejų aukštų beveik visiškai sugriuvusį pastatą buvo sumokėta 1,1 mln. litų. Pradinė jo kaina buvo 400 tūkst. litų. Pasak specialistų, paties pastato vertė tesiekė apie 50 tūkst. litų.

                                  Parduotos Šančių kareivinės sparčiai restauruojamos. Čia įrengiami dviejų ir trijų kambarių butai. Už butą su langais į gatvės pusę prašoma 2 400 litų už kvadratinį metrą, 2 700 litų – už į kiemo pusę ir mansardoje.

                                  Pastaruoju metu vyksta Kauno plėtra į pietinius rajonus – Panemunę, Vaišvydavą, Rokus.

                                  Šios tendencijos užtikrina, kad nekilnojamasis turtas kairėje Nemuno pusėje turės nemenką paklausą.
                                  Laikinoji sostine

                                  Comment


                                    #57
                                    Siaurinis miesto aplinkelis





                                    Comment


                                      #58
                                      Ale gerai atrodo. Kaip Vilniui reikia normalaus (vakarinio) aplinkelio, tai tyliu...
                                      Kaip po dykumą blaškiausi

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė vytauc
                                        Kaip Vilniui reikia normalaus (vakarinio) aplinkelio, tai tyliu...
                                        Nieko, greit ir Vilnius turės savo aplinkelius
                                        Čia juk Vilnius - Kaunas - Klaipėda autostrada
                                        Paskutinis taisė Svecias; 2006.05.12, 12:14.
                                        Parašas :)

                                        Comment


                                          #60
                                          Svecias taip, cia autostrada. Bet tuo paciu ir aplinkelis siaurinis, matau is Vilniaus esi, tai nezinai.
                                          Paskutinis taisė Smauglys; 2006.05.16, 15:57.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X