Tai neegzistuoja tokia perėja, o tai yra leidimas eiti per gatvę bet kur (ne perėja) nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses. Nes viso gatvės ilgio perėja vadinti neišeina
Egzistuoja, bet gal ne Lietuvoj. Ji yra patogiose žmonėms vietose ir be ženklų, bet viskas įrengta kaip perėja (pvz., nuleisti bortai, susiaurinimas arba/ir saugumo salelė, kad žmonės būtų labiau linkę eiti ten, o ne kitur ir kad vairuotojai būtų linkę einančius pastebėti, pristabdyti ir praleisti. Kaip susiaurino Aukštaičių gatvėje, tai ten žmonėms tereikės gatve žengti kokius tris žingsnius.
Egzistuoja, bet gal ne Lietuvoj. Ji yra patogiose žmonėms vietose ir be ženklų, bet viskas įrengta kaip perėja (pvz., nuleisti bortai, susiaurinimas arba/ir saugumo salelė, kad žmonės būtų labiau linkę eiti ten, o ne kitur ir kad vairuotojai būtų linkę einančius pastebėti, pristabdyti ir praleisti. Kaip susiaurino Aukštaičių gatvėje, tai ten žmonėms tereikės gatve žengti kokius tris žingsnius.
Gerai, bet koks privalumas ten neuždėt perėjos zebro?
Gerai, bet koks privalumas ten neuždėt perėjos zebro?
Sutaupai dažams. Šviesoforinėse perėjose irgi nededam. Jeigu būtų zebras, aišku, vairuotojas būtų baudžiamas už kiekvieną nestabdymą praleisti, o dabar abu žiūri, gal tik koks mocas ir lėktų, nieko nežiūrėdamas.
Sutaupai dažams. Šviesoforinėse perėjose irgi nededam.
Turėjau omenyje koks privalumas neturėto oficialios (nešviesaforinės) perėjos šioje vietoje.
Kodėl šimtuose vietų kur yra perėjos (ne šviesoforinės) jos nenaikinamos tokiu pavyzdžiu jei tai yra geriau?
Turėjau omenyje koks privalumas neturėto oficialios (nešviesaforinės) perėjos šioje vietoje.
Kodėl šimtuose vietų kur yra perėjos (ne šviesoforinės) jos nenaikinamos tokiu pavyzdžiu jei tai yra geriau?
Turėjau omenyje koks privalumas neturėto oficialios (nešviesaforinės) perėjos šioje vietoje.
Kodėl šimtuose vietų kur yra perėjos (ne šviesoforinės) jos nenaikinamos tokiu pavyzdžiu jei tai yra geriau?
Ten kur matai gatvę, ten gali ir kirsti, nebus KET pažeidimas. Naudinga 1+1 gatvėse.
Aukštaičių g. gali būti pėsčiųjų perėjos, tik jos turėti būti visose vietose, kur pėstysis gali kirsti kelią (tikriausiai tai bus sankryžos su kitomis gatvėmis).
Aukštaičių g. kiek susiduriu net nėra tiek intensyvi ar net tranzitinė kaip gali atrodyti iš pradžių (nors turi šviesoforus Petrausko ir Savanorių pr.).
Sunkiai susikalbam, dar kartą patikslinsiu - ne visuose šimtuose panaikinti, o keliose dešimtyje iš jų, kur gatvės ramios.
Aaa, manau, tiesiog Lietuvoje dar daug kur trūksta nuoseklumo, suvienodinimo, standartų, nes mes vis dar dairomės po pasaulį, mokomės, eksperimentuojam ir perdarinėjam sovietinį palikimą.
O tai ką jūs su tuo pralaidumu visi veiksit? Išvažiuojat iš namų tam, kad pasimaltumėt po miestą automobiliais, niekur nesustodami, niekur neišlipdami, niekur nenueidami? Šaligatviai nereikalingi, parkai nereikalingi, pėsčiųjų perėjos nereikalingos, išlipantys iš automobilių žmonės nereikalingi, jaukūs kiemai nereikalingi? O gal ir namai jums nereikalingi?
Gatvės tam ir skirtos, kad važiuotum,o ne stresuotum, ar prasilenksi su kokiu idiotu ar ne. Viskas reikalinga, bet pamatuotai, bet ne tada, kai dėl 5 dviratininkų turi kentėti 100 vairuotojų. Apie kiemus, namus nusišnekėjot, neturiu ką atsakyt
Čia parkai ir šaligatviai staiga atsirado padarius šį išsikišimą?
Galimybė patogiai ir saugiai pereit gatvę, užlipus Kauko laiptais arba prieš jais nulipant ir kur nors nueinant (nevažiuojant). Jei šaligatviai š. arba nėra kur gatvės pereit, daug kam dingsta noras eit bet kur pėsčiom ir net po savo rajoną ima važinėti automobiliais, kurie toliau gadina ir užkemša pėsčiųjų infrastruktūrą. Turėjau galvoj, kad kai kas rūpinasi tik galimybe vsur greitai pravažiuot, neprarandant nė sekundės (nes pravažiuot lėčiau niekas ten netrukdo).
Prieš 4 metus į vieną iš tų medžių įsimūrijo greitoji, neįvaldžiusi posūkio. Kadangi dažnokai girdžiu kažką ten važiuojant su sirena, tai manau, kad tie kreivi medžiai ten gali būti pavojingi. Šiaip retai per ten kas nors eis į Laisvės alėją, kai bus Vilniaus gatvė, bet į priešingą pusę – iš Mapu g. link Pilies ir parduotuvių gali eit.
Gatvės tam ir skirtos, kad važiuotum,o ne stresuotum, ar prasilenksi su kokiu idiotu ar ne. Viskas reikalinga, bet pamatuotai, bet ne tada, kai dėl 5 dviratininkų turi kentėti 100 vairuotojų. Apie kiemus, namus nusišnekėjot, neturiu ką atsakyt
Sutinku, kad nemalonu susidurti ir ginčytis su kokiais nors agresyviais idiotais kelyje. Reika įtikint žmones, kad būtų ramesni ir mandagesni. Tikiuosi, kad ten niekas iš tikrųjų nesikimš ir niekam neteks rietis.
Prie ko cia tie medziai? Paziurekit nuotraukoj kaip stulpus idejo - jie 100 kartu labiau trukdo. Ypac ten toliau kur siauresnis saligatvis tai isvis stulpas jo 30% uzima ir yra per viduri. O nuo 3 medziu ten nieks nenumirs turint omeny kad ten isvis medziu praktiskai ner tuoj gatvej
Prieš 4 metus į vieną iš tų medžių įsimūrijo greitoji, neįvaldžiusi posūkio. Kadangi dažnokai girdžiu kažką ten važiuojant su sirena, tai manau, kad tie kreivi medžiai ten gali būti pavojingi. Šiaip retai per ten kas nors eis į Laisvės alėją, kai bus Vilniaus gatvė, bet į priešingą pusę – iš Mapu g. link Pilies ir parduotuvių gali eit.
manau kad reikia nugiraut visus namus gertrūdos gatvėje nes jie pavojingi greitosioms. Padarykime greitkelį su 4 metrų juostomis, nes juk saugumas svarbiausia!
Comment