Ta prasme kažkas teigė, kad akmenys nebuvo suformuoti, o natūraliai gamtoje keturkampiai surasti ir dabar tài jiems paneigėm?
Ir kažkas falsifikavo gatvės tiesimo laikotarpį?
Visi labai akcentavo koks čia ypatingas paveldas, ale kaip tikra viduramžių gatvė grįsta dar kunigaikščių pabučiuotais riedulių akmenimis kurios niekur Europoje nėra (kai kas lygino su Egipto piramidėm).
Dabar, kai atitraukė kuoliukus ir keliolika metrų pailgino juostą Šv. Gertrūdos nuo žiedo pusės nusukimui link Karaliaus Mindaugo pr. - gerokai atsilaisvino judėjimas žiede.
Šiandien specialiai pats pravažiavau Kalpoko gatve. Šiaip nieko, bet dabar specialiai prie progos važiuosiu žiemą kai bus sniego. Snieguotam periodui išties kol kas lieku skeptiškas. Pamatysim ar šita niderlandiška mada atlaikys Lietuvos sąlygas: bijau, kad stipriau pasnigus reiks dėti ženklą vienpusis eismas. (Olandija buvo mano viena pirmų pamatytų Vakarų šalių, tai atsitiko 1994 sausio gale, važiavau traukiniu ir stebėjausi matydamas sausio gale laukuose besiganančias karves, sausio gale Lietuvoje kol kas niekada nemačiau besiganančios karvės).
Manau, sniegą užmes ant šaligatvių iškyšų tarp parkingo vietų. Jei būtų labai daug, kai kur išnyks parkingas.
Maironio gatvės vienoje pusėje nuo šaligatvių nuardė senas plyteles. Tikėkimės, padarys lygiagretų parkavimą, o ne skersą ant šaligatvio, kaip buvo. Nebuvo įmanoma praeiti.
Naktimis iš šio penktadienio į šeštadienį ir iš šeštadienio į sekmadienį Gimnazijos ir Šv. Gertrūdos sankryža bus intensyviai tvarkoma ir nepravažiuojama.
Visą dangą automobiliams Gertrūdos g. sutvarkys iki spalio vidurio. Anksčiau žadėjo iki sutvarkyti per rugsėjį, o šaligatvius anksčiau žadėjo sutvarkyti iki sausio. http://www.kaunas.lt/2021/09/svarbi-...-g-sankirtoje/
Viskas kaip ir baigta su Taikos pr., lieka klausimas ar paženklins dviračių taką (raudonos dangos). Pramonės pr. takas pilnai paženklintas lygiai tokiu pačiu standartu kaip Savanorių pr.. Nepaženklintas naujasis Kovo 11-osios g. takas ir Taikos pr. takas. Spėju, taip pat turėtų būti paženklintas tokiu pačiu formatu kaip Savanorių pr. takas.
Taip kaip pažymėti Savanorių pr. ir Pramonės pr. takai man yra pavyzdinis formatas Lietuvoje kaip galėtų būti žymimi atskiri dviračių takai.
Gatvės siaurės ir toliau o manantys kad po tarkim 20 metų situacija apsisuks tai nu nežinau kurioj planetoj gyvenat.
Turi ateit eilė ir prospektam kurie mano nuomone yra baisiausias sovietmečio palikimas mūsų miestuose praktiškai visi telpa į "stroad" kategoriją, o baisiausias jų irgi Kaune - Karaliaus Mindaugo Pr.
IMHO. Pvz., čia baigiamas statyti Hisingbron tiltas antrame pagal dydį Švedijos mieste Gioteborge. Turėtų būti atidarytas 2022 metais:
Tilto plotis 35 metrai (KMP 26 metrai). Statant tiltą šala esančios gatvės irgi buvo platintos: šalia tlto estakados 35 metrų pločio, toliau antžeminė dalis tik iki 25 metrų. Visa tai labai netoli Gioteborgo centro.
Va čia pats centras. Matosi, kad naujas tiltas yra per 400 metrų nuo operos rūmų, apie 700 metrų nuo Gioteborgo valstybinio muziejaus, apie 900 metrų nuo Gioteborgo katedros:
Į dešinę nuo senamiesčio, maždaug už 800-1000 metrų eina gatvė pavadinimu Kungsbakladen. Ties senamiesčiu gatvės plotis tik 20 metrų, toliau išplatėja iki kuklių 35 metrų (primenu KMP 26 metrai). Pats 2019 metais mačiau kaip toliau ties geležinkelio stotimi vyko rekonstrukcijos, kurios ko gero jau baigtos. Buvo vietomis platinamos gatvės. Vietomis iki kuklių 45 metrų. O pačiame senamiestyje viskas gražu - eismas labai apribotas. Tiesiog viskam numtytos savo vietos
IMHO. Pvz., čia baigiamas statyti Hisingbron tiltas antrame pagal dydį Švedijos mieste Gioteborge. Turėtų būti atidarytas 2022 metais:
Tilto plotis 35 metrai (KMP 26 metrai). Statant tiltą šala esančios gatvės irgi buvo platintos: šalia tlto estakados 35 metrų pločio, toliau antžeminė dalis tik iki 25 metrų. Visa tai labai netoli Gioteborgo centro.
Va čia pats centras. Matosi, kad naujas tiltas yra per 400 metrų nuo operos rūmų, apie 700 metrų nuo Gioteborgo valstybinio muziejaus, apie 900 metrų nuo Gioteborgo katedros:
Į dešinę nuo senamiesčio, maždaug už 800-1000 metrų eina gatvė pavadinimu Kungsbakladen. Ties senamiesčiu gatvės plotis tik 20 metrų, toliau išplatėja iki kuklių 35 metrų (primenu KMP 26 metrai). Pats 2019 metais mačiau kaip toliau ties geležinkelio stotimi vyko rekonstrukcijos, kurios ko gero jau baigtos. Buvo vietomis platinamos gatvės. Vietomis iki kuklių 45 metrų. O pačiame senamiestyje viskas gražu - eismas labai apribotas. Tiesiog viskam numtytos savo vietos
O kiek automobiliams skirtų juostų ant to tilto?
Greitai permečiau akim Gioterborgą per Google maps. Tai iš karto krenta į akis, kad miestas serga Klaipėdos liga - miestas prigludęs prie vandens, bet priėjimo prie jo vienas kitas.
Greitai permečiau akim Gioterborgą per Google maps. Tai iš karto krenta į akis, kad miestas serga Klaipėdos liga - miestas prigludęs prie vandens, bet priėjimo prie jo vienas kitas.
Comment