Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Gedimino ir Miško gatvėse ( tikriausiai ir kitose Centro gatvėse ) ties įvažiavimais į kiemus atsirado ženklai. Bet tik ten, kur namai neturi detaliųjų planų.
    Ar už šių ženklų matėsi daug automobilių? Įdomu kaip reaguos vietiniai, greičiausiai bus paskata susitvarkyti sklypus ir planus
    Paskutinis taisė digital; 2021.08.18, 23:40. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Ar už šių ženklų matėsi daug automobilių? Įdomu kaip reaguos vietiniai, greičiausiai bus paskata susitvarkyti sklypus ir planus
      Kai kurie kiemai turi užtvarus, o į kitus gali tilpti tik 1-2 automobiliai. Dar kituose telpa tik gyventojų auto, nes svetimiems vietos tikrai neliktų...
      Keliauju per Lietuvą

      Comment


        Parašė Missoni Rodyti pranešimą

        Kai kurie kiemai turi užtvarus, o į kitus gali tilpti tik 1-2 automobiliai. Dar kituose telpa tik gyventojų auto, nes svetimiems vietos tikrai neliktų...
        Manau jo mintis buvo, kad jei detalus planas nesutvarkytas, tai ir gyventojai turi mokėt už stovėjimą ten.

        Comment


          Vilniaus g. pasirodo naikinamas istorinis grindinys jį pjaustant:

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Vilniaus g. pasirodo naikinamas istorinis grindinys jį pjaustant:
            Nieko naujo, krabui paveldas tol reikalingas - kol jis neša naudą ir netrukdo.

            Comment


              Kaip minėjo video reportaže, gal tegul ištikro Vilniaus g. iškloja papratsom granito trinkelėm, o visus tuos akmenis suveža į vieną vietą, padaro muziejų ir galės jais grožėtis, kas burba dėl jų pajaustymo. Bent jau visa Vilniaus g. bus lygi ir kojos beeidmas neišsisuksi

              Comment


                Parašė Effka Rodyti pranešimą
                Kaip minėjo video reportaže, gal tegul ištikro Vilniaus g. iškloja papratsom granito trinkelėm, o visus tuos akmenis suveža į vieną vietą, padaro muziejų ir galės jais grožėtis, kas burba dėl jų pajaustymo. Bent jau visa Vilniaus g. bus lygi ir kojos beeidmas neišsisuksi
                Esmė ne akmeniu grožėtis kaip atskiru elementu, o akmenimis grindinyje Vilniaus gatvėje.

                Čia tas pats kas pasakyt - jei išardysi Egipto piramidę ir blokus demonstruosi muziejuje, tai bus tas pats kas piramide grožėtis.

                Senamiesčiai ir yra senamiesčiai, kad ten senos statybų technologijos ir ne visada tiek pat patogios kiek naujos.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Esmė ne akmeniu grožėtis kaip atskiru elementu, o akmenimis grindinyje Vilniaus gatvėje.

                  Čia tas pats kas pasakyt - jei išardysi Egipto piramidę ir blokus demonstruosi muziejuje, tai bus tas pats kas piramide grožėtis.

                  Senamiesčiai ir yra senamiesčiai, kad ten senos statybų technologijos ir ne visada tiek pat patogios kiek naujos.
                  Aš suprantu, kad senamiestis yra saugoma teritorija ir visi jo elementai sudaro bendrą stulbinamą vaizdą, kuriuo grožimės eidami Vilniaus g. Bet šiuo atveju, kai kalba eina apie žmonių pasivaikščiojimų saugumą ir patogumą (nelaikau dabartinę Vilniaus g. saugia šiuo klausimu), manau akmenų pjaustymas/nulyginimas yra būtent tas kompromisinis variantas kuris iš dalies išlaiko autentiškumą, bet kartu pagerina pėsčiųjų pasivaikščiojimų kokybę.

                  Comment


                    Kaip kompromisinis variantas neįgaliesiems man visai patiko Rygos senamiestis. „Važiuojamoji “ kelio dalis skirta pėstiesiems ten tokia pat nepatogi, bet autentiška kaip pas mus, tačiau šaligatviai sutvarkyti idealiai: kiek platesni, lygūs ir su visais reikiamais užvažiavimas. Tai visi kam reikia ar kas nori gali eiti jais arba rinktis akmenuotą nelygią gatvę jei jiems ok. Tiesa mūsų Vilniaus gatvė palyginus gan siaura ir „piko“ metu net ir platesni šaligatviai būtų perkrauti. Plius labai daug lauko kavinių juos okupuoja.

                    Dėl Vilniaus gatvės jausmas dviprasmiškas: norisi bent šiek tiek daugiau patogumo, bet tikrai nesinori prarasti autentikos ir to senamiesčio jausmo, Tai įdomu ir truputi neramu kaip tie pjaustyti akmenys atrodys galutiniame variante ir kiek jie pakeis Vilniaus g. veidą.

                    Comment


                      Tokiose akmenuotose gatvėse kaip Vilniaus g., turi uždrausti kavinėms statyti lauko stalus ant šaligatvio. Leisti statyti tik ant akmenuotos dalies, nes kitu atveju praktiškai nesinori naudotis Vilniaus g., nes sudėtinga pravažiuoti su vaikišku ar neįgaliojo vežimėliu.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Tokiose akmenuotose gatvėse kaip Vilniaus g., turi uždrausti kavinėms statyti lauko stalus ant šaligatvio. Leisti statyti tik ant akmenuotos dalies, nes kitu atveju praktiškai nesinori naudotis Vilniaus g., nes sudėtinga pravažiuoti su vaikišku ar neįgaliojo vežimėliu.
                        visi atsakymai cia:
                        https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-akmuo-1039418

                        Comment


                          Šiaip, man su senamiesčiais (ne tik Kauno) dar vienas "autentiškas" dalykas visad asocijuojasi - kanalizacijos smarvė. Ją turbūt reikia irgi išsaugoti?

                          O jei rimtai, tas grindinys koks jis yra tikrai jokio veido ir grožio neprideda. Jis pavojingas ir nepraktiškas, nes nemažai akmenų labai išgaubti/apvalūs. Tai gatvė su didžiuliais pėsčiųjų srautais ir kavinių plotais. Jokie "keliukai" neišspręs problemos, kad reikės krypuoti per akmenis. Jau nekalbant apie vaikiškus ir neįgaliojo vežimėlius ar tiesiog sunkiau judančius žmones (senukai ir pan.). Laikai keičiasi, žmonės keičiasi ir gatvės paskirtis keičiasi. Nesakau, kad reikia viską išasfaltuoti, bet kažkur turi būti riba, kurią peržengus "vertybių" saugojimas yra tik dėl saugojimo ir neatneša jokios praktinės vertės. O miesto infrastruktūra turi būti praktiška ir tarnauti kuo platesniam žmonių ratui.

                          Vienintelė didelė bėda, kurią jau įžvelgiu, kad išlyginus grindinį pradės su paspirtukais ir dviračiais lakstyti. Gatvė tam tiesiog perdaug siaura ir apkrauta. Ir taip, jei akmenys bus visiškai plokščiai nupjauti, gali atrodyti savotiškai, bet manau tai pakenčiamas balansas tarp autentikos ir praktiškumo.



                          Comment


                            S. Daukanto gatvės apžvalga nuo Karaliaus Mindaugo pr. iki Laisvės alėjos ( šiaip, pasivaikščiojimo metu )

                            Click image for larger version

Name:	dauk1.JPG
Views:	575
Size:	76,4 kB
ID:	1908156

                            Click image for larger version

Name:	dauk2.JPG
Views:	557
Size:	92,8 kB
ID:	1908157

                            Click image for larger version

Name:	dauk3.JPG
Views:	562
Size:	73,4 kB
ID:	1908158

                            Click image for larger version

Name:	dauk4.JPG
Views:	552
Size:	90,2 kB
ID:	1908159

                            Click image for larger version

Name:	dauk5.JPG
Views:	559
Size:	77,7 kB
ID:	1908160

                            Click image for larger version

Name:	dauk6.JPG
Views:	555
Size:	76,6 kB
ID:	1908161

                            Click image for larger version

Name:	dauk7.JPG
Views:	555
Size:	76,5 kB
ID:	1908162

                            Click image for larger version

Name:	dauk8.JPG
Views:	558
Size:	96,1 kB
ID:	1908163

                            Click image for larger version

Name:	dauk9.JPG
Views:	575
Size:	79,8 kB
ID:	1908164
                            Keliauju per Lietuvą

                            Comment


                              Jau pilnai baigta? Prieš kiek daugiau nei savaitę dar dirbo paskutinėje atkarpoje...

                              Comment


                                Ačiū MISSONI už nuotraukas. Grindinys atrodo labai gerai, bet visuma be fantazijos, neatrodo ypač jauku. Jei būtų vasaros terasos, žaidimų aikstelės vaikams, dviračių takas, vitrinos, ervės kviečiančios į kiemus, dekoratyvūs elementai ir t.t. O dabar kyla klausimas, kodėl uždraustas mašinų važiavimas? Vienintelis dekoratyvus elemantas suoliukai, jie atrodo labai patogūs, bet jų orientacija neaiški ir neįdomi, kodėl uždengia vitrinas, kodėl pvz. neatgręžti į gatvės perspektyvą?

                                Comment


                                  Aš į tai žiūrėčiau kaip į tuščia popieriaus lapą kur visą tai galima sukurti. Turint grindinį ir kitus elementus daug lengviau įsivaizduoti kaip ant jo derėtų vasaros terasos, žaidimų aikštelės vaikams, dviračių takas, vitrinos, erdvės kviečiančios į kiemus, dekoratyvūs elementai. Aišku sutvarkyta aplinka jau kažkiek riboja ir įrengimas kainuos brangiau, bet nežiūrėčiau į tai kaip į galutinį ir nekintantį rezultatą.

                                  Comment


                                    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                    Ačiū MISSONI už nuotraukas. Grindinys atrodo labai gerai, bet visuma be fantazijos, neatrodo ypač jauku. Jei būtų vasaros terasos, žaidimų aikstelės vaikams, dviračių takas, vitrinos, ervės kviečiančios į kiemus, dekoratyvūs elementai ir t.t. O dabar kyla klausimas, kodėl uždraustas mašinų važiavimas? Vienintelis dekoratyvus elemantas suoliukai, jie atrodo labai patogūs, bet jų orientacija neaiški ir neįdomi, kodėl uždengia vitrinas, kodėl pvz. neatgręžti į gatvės perspektyvą?
                                    Čia yra atsargus planavimas, visada širdžiai ramiau žinant jog bet kada galima išsukti kuoliukus ir paleisti automobilių eismą. Juk dar neseniai diskutuota, jog automobilių eismas pagyvintų Laisvės alėją

                                    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...biliams-300415

                                    Comment


                                      2021-08-28 Pilies žiede dirbama ir šeštadienį, klojamas paskutinis asfalto sluoksnis. Visai realu eismą paleisti Rugsėjo 1d., pėstieji kaip visad - pakentės.

                                      Comment


                                        2021-08-28 Žemaičių g. viadukas įgavo spalvų, darbai toliau vyksta Kalpoko g.

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                                          2021-08-28 Pilies žiede dirbama ir šeštadienį, klojamas paskutinis asfalto sluoksnis. Visai realu eismą paleisti Rugsėjo 1d., pėstieji kaip visad - pakentės.
                                          Tikiuosi ir paženklint spės iki paleidžiant eismą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X