Parašė Missoni
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ar už šių ženklų matėsi daug automobilių? Įdomu kaip reaguos vietiniai, greičiausiai bus paskata susitvarkyti sklypus ir planusKeliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė Missoni Rodyti pranešimą
Kai kurie kiemai turi užtvarus, o į kitus gali tilpti tik 1-2 automobiliai. Dar kituose telpa tik gyventojų auto, nes svetimiems vietos tikrai neliktų...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąVilniaus g. pasirodo naikinamas istorinis grindinys jį pjaustant:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąKaip minėjo video reportaže, gal tegul ištikro Vilniaus g. iškloja papratsom granito trinkelėm, o visus tuos akmenis suveža į vieną vietą, padaro muziejų ir galės jais grožėtis, kas burba dėl jų pajaustymo. Bent jau visa Vilniaus g. bus lygi ir kojos beeidmas neišsisuksi
Čia tas pats kas pasakyt - jei išardysi Egipto piramidę ir blokus demonstruosi muziejuje, tai bus tas pats kas piramide grožėtis.
Senamiesčiai ir yra senamiesčiai, kad ten senos statybų technologijos ir ne visada tiek pat patogios kiek naujos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Esmė ne akmeniu grožėtis kaip atskiru elementu, o akmenimis grindinyje Vilniaus gatvėje.
Čia tas pats kas pasakyt - jei išardysi Egipto piramidę ir blokus demonstruosi muziejuje, tai bus tas pats kas piramide grožėtis.
Senamiesčiai ir yra senamiesčiai, kad ten senos statybų technologijos ir ne visada tiek pat patogios kiek naujos.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip kompromisinis variantas neįgaliesiems man visai patiko Rygos senamiestis. „Važiuojamoji “ kelio dalis skirta pėstiesiems ten tokia pat nepatogi, bet autentiška kaip pas mus, tačiau šaligatviai sutvarkyti idealiai: kiek platesni, lygūs ir su visais reikiamais užvažiavimas. Tai visi kam reikia ar kas nori gali eiti jais arba rinktis akmenuotą nelygią gatvę jei jiems ok. Tiesa mūsų Vilniaus gatvė palyginus gan siaura ir „piko“ metu net ir platesni šaligatviai būtų perkrauti. Plius labai daug lauko kavinių juos okupuoja.
Dėl Vilniaus gatvės jausmas dviprasmiškas: norisi bent šiek tiek daugiau patogumo, bet tikrai nesinori prarasti autentikos ir to senamiesčio jausmo, Tai įdomu ir truputi neramu kaip tie pjaustyti akmenys atrodys galutiniame variante ir kiek jie pakeis Vilniaus g. veidą.
- 3 patinka
Comment
-
Tokiose akmenuotose gatvėse kaip Vilniaus g., turi uždrausti kavinėms statyti lauko stalus ant šaligatvio. Leisti statyti tik ant akmenuotos dalies, nes kitu atveju praktiškai nesinori naudotis Vilniaus g., nes sudėtinga pravažiuoti su vaikišku ar neįgaliojo vežimėliu.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTokiose akmenuotose gatvėse kaip Vilniaus g., turi uždrausti kavinėms statyti lauko stalus ant šaligatvio. Leisti statyti tik ant akmenuotos dalies, nes kitu atveju praktiškai nesinori naudotis Vilniaus g., nes sudėtinga pravažiuoti su vaikišku ar neįgaliojo vežimėliu.
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-akmuo-1039418
Comment
-
Šiaip, man su senamiesčiais (ne tik Kauno) dar vienas "autentiškas" dalykas visad asocijuojasi - kanalizacijos smarvė. Ją turbūt reikia irgi išsaugoti?
O jei rimtai, tas grindinys koks jis yra tikrai jokio veido ir grožio neprideda. Jis pavojingas ir nepraktiškas, nes nemažai akmenų labai išgaubti/apvalūs. Tai gatvė su didžiuliais pėsčiųjų srautais ir kavinių plotais. Jokie "keliukai" neišspręs problemos, kad reikės krypuoti per akmenis. Jau nekalbant apie vaikiškus ir neįgaliojo vežimėlius ar tiesiog sunkiau judančius žmones (senukai ir pan.). Laikai keičiasi, žmonės keičiasi ir gatvės paskirtis keičiasi. Nesakau, kad reikia viską išasfaltuoti, bet kažkur turi būti riba, kurią peržengus "vertybių" saugojimas yra tik dėl saugojimo ir neatneša jokios praktinės vertės. O miesto infrastruktūra turi būti praktiška ir tarnauti kuo platesniam žmonių ratui.
Vienintelė didelė bėda, kurią jau įžvelgiu, kad išlyginus grindinį pradės su paspirtukais ir dviračiais lakstyti. Gatvė tam tiesiog perdaug siaura ir apkrauta. Ir taip, jei akmenys bus visiškai plokščiai nupjauti, gali atrodyti savotiškai, bet manau tai pakenčiamas balansas tarp autentikos ir praktiškumo.
- 3 patinka
Comment
-
Ačiū MISSONI už nuotraukas. Grindinys atrodo labai gerai, bet visuma be fantazijos, neatrodo ypač jauku. Jei būtų vasaros terasos, žaidimų aikstelės vaikams, dviračių takas, vitrinos, ervės kviečiančios į kiemus, dekoratyvūs elementai ir t.t. O dabar kyla klausimas, kodėl uždraustas mašinų važiavimas? Vienintelis dekoratyvus elemantas suoliukai, jie atrodo labai patogūs, bet jų orientacija neaiški ir neįdomi, kodėl uždengia vitrinas, kodėl pvz. neatgręžti į gatvės perspektyvą?
- 3 patinka
Comment
-
Aš į tai žiūrėčiau kaip į tuščia popieriaus lapą kur visą tai galima sukurti. Turint grindinį ir kitus elementus daug lengviau įsivaizduoti kaip ant jo derėtų vasaros terasos, žaidimų aikštelės vaikams, dviračių takas, vitrinos, erdvės kviečiančios į kiemus, dekoratyvūs elementai. Aišku sutvarkyta aplinka jau kažkiek riboja ir įrengimas kainuos brangiau, bet nežiūrėčiau į tai kaip į galutinį ir nekintantį rezultatą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąAčiū MISSONI už nuotraukas. Grindinys atrodo labai gerai, bet visuma be fantazijos, neatrodo ypač jauku. Jei būtų vasaros terasos, žaidimų aikstelės vaikams, dviračių takas, vitrinos, ervės kviečiančios į kiemus, dekoratyvūs elementai ir t.t. O dabar kyla klausimas, kodėl uždraustas mašinų važiavimas? Vienintelis dekoratyvus elemantas suoliukai, jie atrodo labai patogūs, bet jų orientacija neaiški ir neįdomi, kodėl uždengia vitrinas, kodėl pvz. neatgręžti į gatvės perspektyvą?
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...biliams-300415
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą2021-08-28 Pilies žiede dirbama ir šeštadienį, klojamas paskutinis asfalto sluoksnis. Visai realu eismą paleisti Rugsėjo 1d., pėstieji kaip visad - pakentės.
- 3 patinka
Comment
Comment