Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė algizaz Rodyti pranešimąKol nebus papildomos sekcijos nusukimui i kaire puse, tol manau bus nevykes sprendimas, nes dabar dar sudetingesne situacija pasukt i kaire nei anksciau.
Comment
-
Dėl Karaliaus Mindaugo pr./Mickevičiaus g. sankryžos prie Akropolio pakeitimų labai pritariu. Anksčiau iš Karaliaus Mindaugo pr. būdavo galima sukti iš dviejų juostų į dešinę, dabar paliko tik iš pirmos. Anksčiau pirmas automobilis, stovintis antroje juostoje, trukdydavo už jį esančiam ir norinčiam sukti į dešinę, nes kai degdavo žalias į dešinę, tai būdavo raudonas tiesiai. Apskritai, ši sankryža kėlė daug problemų nuo tada, kai čia įrengtas šviesoforas, mat kiekviena juosta "turi" savo šviesoforą, o tai Lietuvos vairuotojams neįprasta.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.08.01, 15:47.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą...Anksčiau pirmas automobilis, stovintis antroje juostoje, trukdydavo už jį esančias ir norinčiam sukti į dešinę, nes kai degdavo žalias į dešinę, tai būdavo raudonas tiesiai. ...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąArba atvirksciai, sukantis i dešine trukde važiuojantiems tiesai. Bet dar didesne problema, isvaziavimas is Akropolio parkingo iškart i ketvirta juosta... ne i pirma, nes jinai nusuka i desine... ne i antra, nes ten debiliskas kamstis (žr. auksciau)... ne i trečia, nes ten susirenka visi sunkvežimiai ir autobusai (tik pagalvokit, trečioje juostoje)... na ir ne i penkta, nes is jos tik apsisukti i priešinga puse...
Comment
-
Juk paaiškino, dėl ko į ketvirtą. Nes už 150m nuo išvažiavimo yra sankryža, ties kuria anksčiau pirma juosta sukdavo į dešinę, antra tiesiai ir į dešinę (bet trukdydavo norintiems važiuoti tiesiai), trečia juosta užkišta autobusais ir sunkvežimiais, lieka ketvirta juosta, nes penkta skirta apsisukti ties sankryža.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaunas svarsto įsigyti asfalto dangos vertinimo įrangą
Agnė Kairiūnaitė, www.lrt.lt
2008 rugpjūčio mėn. 4 d.
Baigiami Kauno gatvių asfalto dangos remonto darbai, tačiau, kaip ir kasmet, ne visi gyventojai patenkinti remontuojamų gatvių pasirinkimu. Siekdami išvengti spekuliacijų, komunalininkai miesto Tarybai siūlys įsigyti specialią įrangą. Naudojantis jos pateikiamais duomenimis, būtų galima nustatyti, kokias gatves remontuoti būtina pirmiausiai.
Dabar gatvės remontuojamos pagal seniūnijų teikiamus sąrašus, kurie sudaromi pagal gyventojų prašymus.
Komunalinio ūkio skyrius ne kartą kritikuotas už tai, kad gatvės remontuoti parenkamos nesąžiningai.
Savivaldybės Tarybai rudenį ketinama siūlyti įsigyti specialią įrangą gatvių būklei nustatyti.
Ji leistų objektyviai įvertinti, kokias gatves būtina pirmiausiai remontuoti.
Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo Zenono Girčio teigimu, ši stebėjimo įranga kainuotų kelis milijonus litų. Tad neatmetama galimybė paslaugas gatvių būklei įvertinti pirkti.
Comment
-
Galų gale šviesoforas atsirado
Kauno diena, 2008 rugpjūčio mėn. 7 d.
http://www.kaunodiena.lt/dienrastis/...tsirado-106949
Avaringoje Taikos prospekto ir Ateities plento sankryžoje vakar pagaliau buvo pastatytas ir ėmė veikti šviesoforas. Kasmet avaringumas čia tik didėdavo. 2005 m. šioje sankryžoje užregistruoti 42 įvykiai, 2006-aisiais - 64, 2007-aisiais - 90. Šių metų pirmąjį pusmetį jau užregistruota 12 eismo įvykių.
Veikiant šviesoforui bus paprasčiau į Ateities plentą įsukti iš Taikos prospekto ir iš Apaščios gatvės. Nemažai avarijų įvykdavo nekantriems vairuotojams bandant pergudrauti kitus iš Taikos pr. pasukus dešinėn ir Ateities plente bandant apsisukti. Tokių manevrų dabar jau nereikės.
„Palemono gyventojai, kuriems ši sankryža buvo tikra bėda važiuojant į miestą iš savojo rajono ar į jį grįžtant, galės lengviau atsikvėpti", - džiaugiasi Seimo narė Violeta Boreikienė, pati nemažai prisidėjusi, kad šviesoforas avaringoje vietoje kuo greičiau atsirastų. Į ją Palemono gyventojai kreipėsi po to, kai jų prašymai kitose institucijose tiesiog kažkur pasimesdavo.
Tačiau už sankryžos Ateities plente buvęs ir kelis kartus vis dingdavęs kelio ženklas, leidžiantis maksimalų 70 kilometrų per valandą greitį, atstatytas nebus. Esant šviesoforui, už sankryžos jis nelabai ir reikalingas. Vairuotojams teks važiuoti kaip ir visame mieste - 50 km per valandą greičiu.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Pagaliau.
O kada bus šviesoforas nuvažiavime nuo Via Baltikos į Raudondvario plentą?
Comment
-
Kauno K.Baršausko gatvėje neliko apsisukimo
Vakar buvo baisiai smagu stebėti, kai atvažiuoja trečia eile mašinos, stabdo, rodo kairį posūkį, aparatas už vairo krapšto galvą, ir palengva nuvažiuoja toliau. Net nežinau ką galvoti apie šį sprendimą. Aišku trečia eilė buvo praradusi prasmę, nes amžinai būdavo okupuota beapsisukančių, bet ar neatsiras dabar papildomas krūvis ir taip perkrautam VI forto žiedui? Ypač vakare, kamščiai Pramonės gatvėje susidaro jau ties Dirbtiniu pluoštu.
Comment
-
Paulius Garkauskas, Rafael Achmedov
2008 rugpjūčio mėn. 20 d. 00:10
Eismo pakeitimai Kauno Pašilės g. sukėlė chaosą
Žiedinė sankryža Kauno Pašilės ir Dujotiekio gatvių sankryžoje turėjo būti pastatyta iki rugpjūčio 15-tosios. Bent jau taip buvo skelbta prieš pradedant darbus. Tačiau dabar, atrodo, pažadai pamiršti ir darbai bus baigti tik rugsėjo viduryje. Tuo tarpu vykdomi darbai judrioje Pašilės gatvėje sukėlė chaosą.
Rekonstruojant sankryžą buvo pastatyti nauji kelio ženklai. Tačiau buvo palikti ir senieji, todėl vairuotojai sunkiai suprato kur važiuoti
Comment
Comment