Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąYra tokia naujai irengta aikstele Garliavoje, padaryta "pagal projekta". Sunku joje parkuotis, o zalia zona didziausia padaryta. Arba nusitaupe, arba nusiprojektavo. Jei daro aikstele automobiliams, tai ji ir turi buti patogi vairuotojams, o kad ne tik "atitiktu normas".
Bent jau tokios ir turi būt aikštelės:
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąLietuvoj baustų už parkavimą ant žalios vejos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąOlandijoje daug kur šoninio parkavimo vietos per siauros net ir ten kur vietos pakaktų. Turbūt taip skatina žmones parkuotis kuo arčiau krašto. o gal tiesiog dar iš tų laikų kai visi važinėjo mažytėm mašinom, bet nieks neskuba dėl to jų dabar platinti (offtopic bet pagal naują politiką bent jau centre senesnes parkavimo vietas kur su leidimais išvis šalina, nes kažkam numirus ar atsisakius leidimo jis nebeperleidžiamas kitiems; taip mažina automobilizmą olandai).
Turėti siauras parkingo vietas yra logikos, nes jei bandysi daryti platesnes kad tilptų dauguma automobilių tuomet visokie nauji SUV vis tiek netilps, o vidutinis automobilis tiesiog turės daugiau vietos ir mažiau paskatos skirti kelias sekundes prisiparkavimui arčiau krašto. Galų gale ir eismą šiek tiek prilėtina, juk ten kur priparkuoti automobiliai išsikiša į gatvę absoliuti dauguma prilėtina greitį, o tie kurie neprilėtina dažniausiai yra priversti tai padaryti nes važiuojantis priešais prilėtina.
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąTa parkingo pievute man rodos neimanomas dalykas, arba reikia kaskokios kosmines prieziuros. Realiai tai isdziusta ta zole ir is esmes purvo/dulkiu aikstele pasidaro. Gal kokiam privaciam prabangiam kvartaliuke kur ja laistys, pjaus ir dar ko gero pakeis ta zole reguliariai ir suveiktu, bet to kaina yra didele, ir apie viesas miesto aiksteles tokio tipo geriau net negalvotiPaskutinis taisė Palpatine; 2021.05.28, 15:19.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš turiu tokią nuojautą, kad ten viskas ok su visais pločiais. Aišku turbūt teks pačiam atvažiuoti, išmatuoti ir išbandyti.
Panašiai turbūt ir atsiradus šiuolaikiniams tualetams daug kam atrodė, kad jie "per siauri" ir kad gali "nepataikyti" darydami No.2. Bet išmokom. Manau išmoks ir kauniečiai mašinas parkuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Kiekvienam žemyne taip daroma, o jau Kaune klimatas ir sąlygos kaip kokiam Marse? Asfalto laukai su nuotakynais ir naftos gaydyklėm irgi ne centus kainuoja, o dar palyginus būvio ciklą... Galima aišku ir kiek kitokių variantų, bet esmė ta pati:
Čia štai tokia suprojektuota nauja aikštelė Garliavoje(šalia mano minėtos esamos aikštelės). Jau pagal projektą matosi, kad bandyta išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, parkavimo kokybę paliekant kažkur toli: https://www.krs.lt/media/24656/proje...Blymai-1-2.pdf
Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš turiu tokią nuojautą, kad ten viskas ok su visais pločiais. Aišku turbūt teks pačiam atvažiuoti, išmatuoti ir išbandyti.
Panašiai turbūt ir atsiradus šiuolaikiniams tualetams daug kam atrodė, kad jie "per siauri" ir kad gali "nepataikyti" darydami No.2. Bet išmokom. Manau išmoks ir kauniečiai mašinas parkuoti.
Čia dauguma priešgyniauja vien su stereotipiniu "tie automobilistai tai labai nori sklaidytis" argumentu.
Beje čia visi labai puikūs vairuotojai, o realybėje 9 iš 10 nesugebės prisiparkuoti prie pat bortelio jei stovės už ir prieš priparkuota mašina.
Comment
-
Įdomu girdėti abi puses. Aš šiaip palaikau mintį, kad greitį reikia mažinti siauresnėmis juostomis, o ne visokiais kalniukais, gulinčiais (juokingas žodis, kodėl ne miegančiais) policininkais. Dėl parkavimo vietų dizaino susilaikau, nors girdėjau įdomių minčių, kodėl tokius įrengiama.
Esmė, kad Vakarų Europoje būdinga viską suspausti, o Olandija iš vis legendinė tuo požiūriu. Rytų Europai (kalbu apie "paprastus" žmones) tas kažkiek nepriimtina, nes daug atviros nenaudojamos erdvės yra įprasta. Iš čia ateina plačios juostos, o iš biednumo ir visokios nereguliuojamos perėjos per šešias juostas.Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.28, 21:02.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮdomu girdėti abi puses. Aš šiaip palaikau mintį, kad greitį reikia mažinti siauresnėmis juostomis, o ne visokiais kalniukais, gulinčiais (juokingas žodis, kodėl ne miegančiais) policininkais. Dėl parkavimo vietų dizaino susilaikau, nors girdėjau įdomių minčių, kodėl tokius įrengiama.
Esmė, kad Vakarų Europoje būdinga viską suspausti, o Olandija iš vis legendinė tuo požiūriu. Rytų Europai (kalbu apie "paprastus" žmones) tas kažkiek nepriimtina, nes daug atviros nenaudojamos erdvės yra įprasta. Iš čia ateina plačios juostos, o iš biednumo ir visokios nereguliuojamos perėjos per šešias juostas.
Pirma reikėtų įtikinti žmones nepirkti ir/arba nenaudoti miestuose didelių, plačių kaimiškų automobilių. Iš karto ir tyliai (be paaiškin8mų, socialinės propagandos) darant mažas parkavimo vietas, tai tik siutina didelių auto vairuotojus ir skatina juos važiuoti ratais ant šaligatvių ir pievų.
O gerų kalnelių ir nepadarysi plačiose gatvėse. Ties perėjomis reikėtų daryti daugiau salelių, kas juostą, ir siaurinti tas juostas. Daugiau perėjų mieste. Na, ir daugiau šviesoforų. Bet tam mūsų vairuotojai irgi iškart nepritars, neapsidžiaugs. Be to, tam reikia žymiai daugiau pinigų negu guminiam “policininkui”.Paskutinis taisė manometras; 2021.05.29, 10:24.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 5 patinka
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Matyt, po sovietmečio, kai visi prisivažinėjo prigrūstais autobusais, mažais prigrūstais automobiliais, ir gyveno gana mažuose butuose, kuriuose riejosi ir mušėsi, nes neturėjo net kur viens nuo kito pailsėt, automobilių ir namų didumas vis dar atrodo kaip komfortas, kurio niekas neturi teisės atimti, jeigu jau aš jį nusipirkau.
Pirma reikėtų įtikinti žmones nepirkti ir/arba nenaudoti miestuose didelių, plačių kaimiškų automobilių. Iš karto ir tyliai (be paaiškin8mų, socialinės propagandos) darant mažas parkavimo vietas, tai tik siutina didelių auto vairuotojus ir skatina juos važiuoti ratais ant šaligatvių ir pievų.
O gerų kalnelių ir nepadarysi plačiose gatvėse. Ties perėjomis reikėtų daryti daugiau salelių, kas juostą, ir siaurinti tas juostas. Daugiau perėjų mieste. Na, ir daugiau šviesoforų. Bet tam mūsų vairuotojai irgi iškart nepritars, neapsidžiaugs. Be to, tam reikia žymiai daugiau pinigų negu guminiam “policininkui”.
Dėl mažų butų. Praktiškai dar ir dabar nemaža dalis taip ir gyvena, spėju, dar auga dar viena mažose butuose užaugusi paauglių ir jaunų suaugusiųjų karta, nors ir per pus mažesnė nei ankstesniais dešimtmečiais. Ilgas procesas. Tie miegamieji rajonai, ypač Vilijampolės daugiabuč. kvartalai ir Dainava, tai kažkoks wtf visomis prasmėmiskai vaikštau, priedo dar matau kai kuriuos praeivius, tai kartais susidaro įspūdis, kad turbūt toks jausmas vaikščioti po įkalinimo įstaigos kiemelį, tik gal kažkur 100 kartų didesnį, kai kam tai Lietuva kokią supranta (ale failed state elementas), kitiems tai kažkokia nenormalybė ir tiek. Eiguliai ir Šilainiai kažkodėl man nepalieka tokio gilaus depresyvaus rajono įspūdžio, nors taip pat miegamieji rajonai. Patys rajonai truputį tvarkingesni.Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.29, 10:58.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJei tavo per plati mašina netelpa, ieškaisi kitos parkavimo vietos.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Lrytas.lt 2021.06.06
Eismo pertvarka Kaune: nelikus dvipusio eismo Algirdo gatvėje gyventojai į namus važiuoja dvigubai ilgiau
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...giau-19546222/
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas.lt 2021.06.06
Eismo pertvarka Kaune: nelikus dvipusio eismo Algirdo gatvėje gyventojai į namus važiuoja dvigubai ilgiau
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...giau-19546222/Paskutinis taisė Čikupakas; 2021.06.06, 22:27.
- 2 patinka
Comment
-
Su Žaliakalniu įdomiai. Vienpusis eismas kaip ir spręstų parkavimosi problemą, mažinti tranzitą, bet iš karto kenčia dviratininkai, ieškantys alternatyvių gatvių, bet jei ramesnė gatvė, tai gal tiesiog iš vis nereikia tokios ženklinti, tik paženklinti vietas, kur draudžiama parkuotis. Aš dar vystyčiau minty, kad tokiose ramesnėse gatvėse reiktų paženklinti universalaus naudojimo kelkraščius, kuriose būtų galima tiek parkuotis, tiek važinėtis dviračiais. Jei jau darom vienpusę gatvę, tada reiktų ir kažkokią dviračių juostą įrengti priešingai pusei. Vienpusio eismo ženklinimas turėtų lentelę "Išskyrus dviračius".
Dabartinė situacija erzina tuo, kad visur paženklinta ašinė linija, kuria dažnai nesivadovaujama, o važiuojant dviračiu, kai paženklino linijas, net pastebėjau, kad jaučiuosi mažiau saugus (nors sunku pasakyti kodėl).Paskutinis taisė PoDV; 2021.06.06, 22:13.
Comment
Comment