Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Įdomu plačiau. Gal infrastruktūros skirsnyje galime tęsti.
    Nėra ką ten daug komentuoti.
    Susiaurino net blogiau nei Baltupiuose Didlaukio gatvę. Netelpa mašinos tose kišenėse.
    Užuojauta važinėjantiems Kęstučio gatve.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Nėra ką ten daug komentuoti.
      Susiaurino net blogiau nei Baltupiuose Didlaukio gatvę. Netelpa mašinos tose kišenėse.
      Užuojauta važinėjantiems Kęstučio gatve.
      Juk ir buvo skelbta, kad Kęstučio gatvė po rekonstrukcijos bus skirta daugiausia viešajam transportui ir vietiniams gyventojams. Tranzitas nepageidaujamas. Kitiems reikėtų įprasti naudotis Karaliaus Mindaugo pr. arba išmokti važiuoti ramiai ir be šonaslydžio.

      Comment


        Dėl parkavimo kišenių gal ir galima pasakyti, kad pritrūko kažkiek cm, bet dėl juostų pločio tai bent vienas pliusas, kad eismas vis tik vyksta ramiau, Europoje šiuo metu tendencijos yra turėti siauresnes juostas, pritaikytas pagal greitį.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Nėra ką ten daug komentuoti.
          Susiaurino net blogiau nei Baltupiuose Didlaukio gatvę. Netelpa mašinos tose kišenėse.
          Užuojauta važinėjantiems Kęstučio gatve.
          Matyt, reikėtų naikint parkingą ir kol kas padaryti vietoj jo siauresnius negu parkingas parkletus (kišenes pėstiesiems ir dekoratyviniams augalams). Kitaip neįmanoma ten tureti A juostos viešajam transportui (o jos kol kas ir nėra?), nes yra tik pusantros juostos, žinant, kad automobiliai platūs, statomi nelabai tiksliai ir nori važiuoti greitai, nelabai atsižvelgdami į aplinkinius.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą

            Matyt, reikėtų naikint parkingą ir kol kas padaryti vietoj jo siauresnius negu parkingas parkletus (kišenes pėstiesiems ir dekoratyviniams augalams). Kitaip neįmanoma ten tureti A juostos viešajam transportui (o jos kol kas ir nėra?), nes yra tik pusantros juostos, žinant, kad automobiliai platūs, statomi nelabai tiksliai ir nori važiuoti greitai, nelabai atsižvelgdami į aplinkinius.
            Naikinti vieną dviračių juostą galima nėra ten srautų, viena puikiai susitvarkytų.
            Arba siaurinti ypac platų pėsčiųjų.

            Comment


              Jeigu automobiliai būtų parkuojami tvarkingai, viskas būtų normaliai. Bet kai nemažai vairuotojų parkuoja bet kaip, tai normalus važiavimas antra juosta komplikuojamas. Reikėtų pradėti bausti netvarkingai statančius automobilius.

              Comment


                Visa problema, kad vairuotojai yra pripratę "lėkti" ta Kęstučio gatve 60km/h greičiu. Jeigu visi važiuotų normaliu, atsargiu greičiu ir tvarkingai parkuotųsi nebūtų čia jokių problemų ir nusiskundimų. Jeigu yra norima važiuoti kažkur toliau ir greičiau, tai tam yra šalimais esantis Karaliaus Mindaugo prospektas

                Comment


                  Atpras.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Jeigu automobiliai būtų parkuojami tvarkingai, viskas būtų normaliai. Bet kai nemažai vairuotojų parkuoja bet kaip, tai normalus važiavimas antra juosta komplikuojamas. Reikėtų pradėti bausti netvarkingai statančius automobilius.
                    Ne, jau diskutavome, kad per siauros vietos.
                    Jei platesnis auto ptiparkuotas prie pat bortelio, vis tiek beveik veidrodėlis kyšo. O turi dar ir buferinė zonq būti, negali veidrodėlis ant juostos ribų būti.
                    O parkavimui turi būti skirta tikrai ne nulis centimetrų prie bortelio.
                    Įdomu būtų kokias nuostatas tuo klausimu rasti, bet garantuitai matosi kad tikrai ne tikio pločio turi būti.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Naikinti vieną dviračių juostą galima nėra ten srautų, viena puikiai susitvarkytų.
                      Arba siaurinti ypac platų pėsčiųjų.
                      Aš sutinku, kad dabar nėra, bet manau, norėta skatinti, kad būtų ir dviračių, paspirtukininkų, riedutininkų, ir daugiau pėsčiųjų. Nes tada galėtų ten ir verslo padaugėt. O Laisvės alėjoje dviračių ir paspirtukų galėtų būt mažiau.
                      Ten tas geresnis dviračių takas yra kokių 2 m pločio. Tai ar ten patogu prasilenkinėt dviem kryptim?
                      O šaligatviu jokie dviračiai turėtų nevažinėti, nes pėstiesiems i4 net patiems dviratininkams ir paspirtukin8nkams tai yra nepriimtina, jeigu jie ne maži vaikučiai, o nori kur nors praktiškai nuvažiuot, panašiai kaip automobiliu.
                      ПТН ПНХ
                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                      Comment


                        Viskas gerai su Kestučio gatve. Prioritetas pėstieji ir dviratininkai, o ne automobiliai.
                        Studentas

                        Comment


                          Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                          Viskas gerai su Kestučio gatve. Prioritetas pėstieji ir dviratininkai, o ne automobiliai.
                          Ne apie tai kalba. Kur prioritetas pėstieji, net ir ten parkavimo vietos daromos tinkamo pločio.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Ne apie tai kalba. Kur prioritetas pėstieji, net ir ten parkavimo vietos daromos tinkamo pločio.
                            O kur tu matai, kad jos netinkamo pločio? Juk, buvo padarytas projektas, projektas patvirtintas šimtas trisdešimt penkių susijusių institucijų parašais, tai kaip gali būti netinkama? Rangovai, kurie įrenginėjo, juk nedarė pagal paniatkes, o vadovavosi projektu.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Tikras kaunietis eina išsiskėtęs, nes turi visuomenei demonstruoti savo o|o dydį - atitinkamai ir automobilius parkuoja plačiai.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                O kur tu matai, kad jos netinkamo pločio? Juk, buvo padarytas projektas, projektas patvirtintas šimtas trisdešimt penkių susijusių institucijų parašais, tai kaip gali būti netinkama? Rangovai, kurie įrenginėjo, juk nedarė pagal paniatkes, o vadovavosi projektu.
                                Pagal tai kad net prie pat bortelio (o šiaip netikiu, kad nėra privalomos bent padangos pločio tolerancijos) pastačius platesnę mašiną, ji iš esmes stovi ant važiuojamosios juostos linijos bent veidrodėlis ją siekia.

                                Pridėjus tą padangos pločio toleranciją- tuo labiau. Net nekalbang apie kažkieno minėtą UK tolerancija (apie 35 cm lyg).

                                Tai čia kalbant apie toleranciją prie bortelio, sakykkm dar patikėčiau, kad galima ypač maža.
                                Tačiau kalbant apie toleranciją tarp stovinos vietos ir važiuojamosios dalies, nepatikėsiu, kad leidziama oficialiai neturėti jokios tolerancijos dėl saugumo.

                                Comment


                                  Olandijoje daug kur šoninio parkavimo vietos per siauros net ir ten kur vietos pakaktų. Turbūt taip skatina žmones parkuotis kuo arčiau krašto. o gal tiesiog dar iš tų laikų kai visi važinėjo mažytėm mašinom, bet nieks neskuba dėl to jų dabar platinti (offtopic bet pagal naują politiką bent jau centre senesnes parkavimo vietas kur su leidimais išvis šalina, nes kažkam numirus ar atsisakius leidimo jis nebeperleidžiamas kitiems; taip mažina automobilizmą olandai).

                                  Turėti siauras parkingo vietas yra logikos, nes jei bandysi daryti platesnes kad tilptų dauguma automobilių tuomet visokie nauji SUV vis tiek netilps, o vidutinis automobilis tiesiog turės daugiau vietos ir mažiau paskatos skirti kelias sekundes prisiparkavimui arčiau krašto. Galų gale ir eismą šiek tiek prilėtina, juk ten kur priparkuoti automobiliai išsikiša į gatvę absoliuti dauguma prilėtina greitį, o tie kurie neprilėtina dažniausiai yra priversti tai padaryti nes važiuojantis priešais prilėtina.

                                  Comment


                                    Jei tavo per plati mašina netelpa, ieškaisi kitos parkavimo vietos.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Jei tavo per plati mašina netelpa, ieškaisi kitos parkavimo vietos.
                                      arba tiesiog bandai priparkuot kaip įmanoma arčiau krašto, kaip dabar gatvė ir skatina daryti. Vėlgi mano numone tai ne trūkumas, o privalumas skatinantis vairuotojus laikytis saugaus greičio ir pakelti akis nuo telefono.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Jei tavo per plati mašina netelpa, ieškaisi kitos parkavimo vietos.
                                        Aš turiu tokią nuojautą, kad ten viskas ok su visais pločiais. Aišku turbūt teks pačiam atvažiuoti, išmatuoti ir išbandyti.
                                        Panašiai turbūt ir atsiradus šiuolaikiniams tualetams daug kam atrodė, kad jie "per siauri" ir kad gali "nepataikyti" darydami No.2. Bet išmokom. Manau išmoks ir kauniečiai mašinas parkuoti.

                                        Comment


                                          Nežinau, parkavausi ne kartą ir viskas ten gerai. Išmokti reikia parkuotis pirmiausiai. Nei veidrodėliai kažkam kliudė (kuriuos prisiparkavus visada visur užlenkiu) nei kokie ratai lipo į važiuojamą juostą.O kad visokiems SUV ir kitoms didėlėms vietos ten nėra - tuo dar geriau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X